Willem is nog gewoon analist hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat Leon de Kogel niet vanaf het begin speelt of Leon de Kogel is een super-sub
Raar dat Huub Stevens bij Schalke wordt ontslagen of Hij had nooit terug moeten gaan
De omhaal van van basten tegen FC Den Bosch of Het doelpunt van van basten in de finale van het EK-88
Respect dwing je af of Mooie actie van de Turks/Nederlandse scheidsrechter
Mooi dat Chelsea geen wereldkampioen werd of Wat is daar mooi aan
Erwin Koeman of Ronald Koeman
Nederland wereldkampioen of Je favoriete club landskampioen
Idioot dat zo'n manolew miljonair kan worden of Dat zijn nu eenmaal de bedragen die er rond gaan
Raiola is een geldgraper als voetbalmakelaar of Johan Cruijff is een ouwe seniele gek
Willem 2 hoort in de eredivisie of Sparta hoort in de eredivisie
Michael van Praag is een baantjesjager of Michael van Praag is een goede bestuurder
Theo Bosch verdient een standbeeld of Dat is overdreven
Jammer dat Willem van Hanegem niet meer als analist op TV is of Dat is niet jammer
Leuk vijf kanshebbers voor de landstitel of Tekenend voor de nivelering in het Nederlandse voetbal
Terecht dat Theo Jansen het Vitesse-publiek terechtwijst of Dat is niet terecht
Lucky Ajax of Geluk dwing je af
Balotelli is zo gek als een deur of balotelli is een geweldige voetballer
Mooi dat Heracles zo leuk voetbalt of Leuk dat RKC al zo lang op het hoogste niveau speelt
Geweldig dat het kleine Nederland drie WK-finales speelde of Triest dat nederland drie WK-finales verloor
Ja begreep ik later ookquote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Willem is nog gewoon analist hoor
Die laat zijn sporen na.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
en wat doet Theo Bosch de architect hier ?
Wie is nou die keeper?quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:24 schreef tong80 het volgende:
2012 was het jaar dat Messi zich aansloot bij de beste voetballers ooit of 2012 was het jaar dat van Persie zich aansloot bij de huidige wereldtop
Hadden we van Denemarken gewonnen was het EK helemaal anders gelopen of Er zat gewoon niet meer in
Badr Hary die iemand bijna doodslaat of Rafa die Silvie neerslaat
We hebben dit jaar een andere Advocaat gezien of Het blijft een kleine brompot
Spanje is het beste nationale elftal ooit of Dat is een ander nationaal elftal
Mooi dat Cruijff de macht kon grijpen bij Ajax of Wat is daar mooi aan
Van Gaal zal nooit leren fatsoenlijk met de pers te communiceren of Hij heeft geleerd uit de fouten van het verleden
Van der Gijp gaat te veel ten kosten van anderen grapjes maken of Van der Gijp blijft een held
GGMM is als voetbalmod wel erg veel aanwezig of Jammer dat Gerardmac zo weinig aanwezig is
Het doelpunt van het jaar was de omhaal van Zlatan of Dat was een ander doelpunt
Ronaldo zou eens op zijn voetbalprestaties moeten worden beoordeeld of Zijn persoonlijkheid hoort ook bij de beoordelingen
Vreemd dat van der Sar een bestuursfunctie kreeg bij Ajax of Waarom heeft Watereus nog geen bestuursfunctie bij PSV
Leuk FC Den Bosch bij de laatste acht in de beker of Wat is daar leuk aan
Sierd de Vos of Hans van Zetten
Van Basten past niet bij Heerenveen of Mooi dat zo'n grootheid coach is bij Heerenveen
Lachen om de ijdelheid van Aad de Mos of Plaatsvervangende schaamte om Aad de Mos
Jammer dat één van Nederlands grootste keepers in 2012 overleed of Wie is er overleden dan
Van Nistelrooij hoorde bij de wereldtop of Daar hoorde hij niet bij
Hopen op een mooiere CL-winnaar in 2013 of Wat was er mis met Chelsea
Wacht met smartquote:
Maak je voorkeur bold bij de dilemma'squote:
oke duidelijk !!quote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak je voorkeur bold bij de dilemma's
Jammer, Spanje tegen Duitsland in de halve finale of Mooi Barcelona Real Madrid in de finalequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alleen van Hanegem moet zn muil houden trouwens, wat een mongool is dat.
Vul je het laatste dilemma ook in ?quote:
Dacht dat de BBC de rechten kwijt was.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:46 schreef numero_uno het volgende:
Hopen dat volgend seizoen de samenvattingen op zeven uur blijven of Maakt me niet uit hoe laat ze worden uitgezonden - zolang ze maar klaar zijn voor MOTD
7 uur is een klotetijd, kan ik de samenvattingen niet zien als ik in het stadion ben geweest (half 5 wedstrijdenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht dat de BBC de rechten kwijt was.
Vind trouwens dat het om zeven uur moet blijven. Niet voor mezelf. Ik kan kijken wanneer ik wil. Maar voor de jeugd. Een jongetje van 10 kan niet om 22.00 uur kijken. Heeft er wel recht op als voetballiefhebbertje.
Shit ja, die rare tijden tegenwoordig. Dan ben ik het eens met 20.00 uur.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
7 uur is een klotetijd, kan ik de samenvattingen niet zien als ik in het stadion ben geweest (half 5 wedstrijden). Doe mij maar van 9 tot 10. Van 8 tot 9 is ook goed.
Top, dat is dan geregeld!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit ja, die rare tijden tegenwoordig. Dan ben ik het eens met 20.00 uur.
Ik denk dat hij het met beide stellingen eens is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
GGMM geeft als modje het goede voorbeeld.
En waarom die streep ?
Met beide stellingen niet eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met beide stellingen eens is.
De stelling is idd een beetje te zwart wit maar dat is soms wel leukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |