Vreemd dat Alex Pastoor aan het nieuwe seizoen mocht beginnen bij NEC of Terecht dat Alex Pastoor niet werd ontslagen aan het eind van vorig seizoen
Ronald Koeman heeft goed gepresteerd de afgelopen twee seizoenen of Ronald Koeman heeft zich voor het huidige seizoen al ingedekt
Schandalig hoe van Gaal met Wesley Sneijder omspringt of Wesley Sneijder moet niet zeuren en gaan presteren
Leuk de video-analyses van Jan van Halst of Van mij hoeven die video-analyses niet
Ik zou het als prof in de Engelse middenmoot proberen of Ik zou als prof voor het grote geld gaan in Rusland
Bruma en Rekik zijn te jong om dit niveau het hele seizoen vol te houden of Bruma en Rekik zijn nu al volwassen profs
Belachelijk dat gezeur van Jan Mulder steeds over de shirtjes of Jan Mulder heeft gelijk, traditie moet je koesteren
Ola Toivonen overschat zichzelf door niet op een aanbieding van Norwich City in te gaan of Ola Toivonen wacht terecht op een grotere club
Suarez gedraagt zich schandalig ten opzichte van Liverpool of Liverpool komt haar afspraken niet na
Ik heb Jan Boskamp gemist bij VI of Ik heb Jan Boskamp niet gemist bij VI
Op FOK! ook buiten het VBL-forum posten of Alleen in het VBL-forum posten
Ik begrijp niet dat Marco van Basten Johan Hansma terug wil bij Heerenveen of Ik begrijp van Basten dat ie Johan Hansma terug wilt bij Heerenveen
Martin van Geel moet een voorbeeld nemen aan Marcel Brands of Beiden zitten in een totaal andere situatie
Vreemd dat Joop Munsterman zowel voorzitter, als voorzitter van de raad der commisarisen is bij FC Twente of Dat is niet vreemd
Iedere club speelt op of kunstgras of op echt gras of Iedere club mag de ondergrond zelf bepalen
Ajax-Feyenoord is bepalend voor de toekomst van Ronald Koeman of Ronald Koeman heeft veel krediet opgebouwd
Bakkali moet in bescherming worden genomen op zijn leeftijd of Laat Bakkali maar zoveel mogelijk spelen
De tegenstanders van PSV waren tot dusver geen graadmeter of PSV speelt schitterend voetbal
Leuk dat de Nederlandse trainer Jos Luhukay het zo goed doet in Duitsland of Wat is daar leuk aan
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !