quote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef Againzender het volgende:
en de PSV-ers hebben natuurlijk een topweekend, zoals wij dat vorig weekeinde hadden.
had ik niet eens aan gedachtquote:
Heb er nog een topic over geopend. Met Vos, Koeman, Kiprich, de Wolf, de Leeuw etcquote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
had ik niet eens aan gedacht
net als die neusaap van Blijdorp die niet blij is met de sponsor van Feyenoord.
vertelquote:Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar de hoorzitting van de Fyra. Best grappig ook om die parlementaire verschillen tussen NL en Be.
In Belgie wordt er directer gepraat in het parlement. In NL alles via de voorzitter.quote:
ow zoquote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
In Belgie wordt er directer gepraat in het parlement. In NL alles via de voorzitter.
Onze Fabiola is gisteren overleden.quote:
ja, Mokum is een kleurrijk persoon kwijt. Wist overigens niet dat hij buiten de stad bekend was?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onze Fabiola is gisteren overleden.
Het kwam zelfs in het journaalquote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, Mokum is een kleurrijk persoon kwijt. Wist overigens niet dat hij buiten de stad bekend was?
ja, dat bedoel ik dus.Was mijns inziens een lokaal iemand. Maar leuk dat hij kennelijk veel bekender was dan ik dachtquote:
zeer bekend figuur hier,maar inderdaad lokaal volgens mij. Daarom vond ik het zo vreemd dat hij in het landelijke journaal was.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:58 schreef borisz het volgende:
Kende hem ook niet. Maar Amsterdam kan altijd kleurrijke mensen gebruiken.
was hij weer aan het jij-bakken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef borisz het volgende:
Kon kamervoorzitter de vragen aan Stef Blok niet schriftelijk afdoen?
Stef Blok
wat liep je hard te schreeuwen gisteren in het stadionquote:
tong komt er al heel lang niet meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat liep je hard te schreeuwen gisteren in het stadion
die altidor heeft voor je gebeden
twitter:BLOF_teksten twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:29:56Jij mist de laatste trein en ik jou. In de mist schreeuw ik je naam en hoop dat jij dat hebt gedaan. Het missen van jouw naam. reageer retweet
soms zitten er wel sterke tussen, maar ik volg ze niet meer, zat teveel zwak materiaal tussen (he, ook een trein-link)quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:17 schreef borisz het volgende:
twitter:BLOF_teksten twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 13:29:56Jij mist de laatste trein en ik jou. In de mist schreeuw ik je naam en hoop dat jij dat hebt gedaan. Het missen van jouw naam. reageer retweet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef borisz het volgende:
Komen er ook nog creatieve spellingen voor? Of namen uit de categorie Destiny?
valt mee. Lastigste naam vond ik Romaisaequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
valt mee. Lastigste naam vond ik Romaisae
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
valt mee. Lastigste naam vond ik Romaisae
wij hadden op school een tweeling, moeilijk uit te spreken namen en moeder had het daarom vaak over jongen en meisjequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef borisz het volgende:
historische uitslag voor je las ikquote:
Beat this one :quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:23 schreef borisz het volgende:
Jup. In 1995/1996 was mijn eerste wedstrijd als kind op de zondagmiddag Telstar - Dordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |