We hebben het altijd wel gezellig, en ze slopen geen spullen van me of dergelijk, alleen dit valt me enorm tegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
Volgens mij heb jij helemaal geen vrienden.
Mensen die je als een stuk stront behandelen zijn geen vrienden.
Andere vrienden die ik een half jaar geleden voor het laatst zag / sprak en niet meer zie tegenwoordig.quote:
Wat ik al zei, dat doe ik ook. Even kijken of ze nog zo`n grote mond hebben als er opeens geen muziek meer gemaakt word voor ze.quote:
precies ze kunnen niet zonder je tochquote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik al zei, dat doe ik ook. Even kijken of ze nog zo`n grote mond hebben als er opeens geen muziek meer gemaakt word voor ze.
Dát is dus dat hele NoSense... en ik doe het puur om ervaring op te doen qua mixen/producen (het is ook echt kut muziek, maar het is voor mij opzich wel handig om dingen te leren)quote:
Precies.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
precies ze kunnen niet zonder je toch
Dat is ook weer zo.. maar het gaat me om het idee.. ik ben per avond toch wel 3-4 uur bezig met het inspelen/mixen ... en achter af ook nog wat kleine dingetjes doen.. gaat toch wel 6-8 uur inzitten, daarom.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef chroestjov het volgende:
Waarom wil jij dan eer opstrijken en je naam verbinden aan dergelijke kut muziek, daar kan je je toch beter van distantiëren
Om eerlijk te zijn zou ik helemaal geen eer willen van zoiets.quote:
De ervaring opdoen kwam ook door hun.. want ik speel alle instrumenten in en mix het enzo.. puur voor de ervaringquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef xSouL het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zou ik helemaal geen eer willen van zoiets.![]()
Gewoon afstand blijven nemen en lekker ervaring opdoen. want dat filmpje sloeg echt nergens op.
omfg idd zeg wtfquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef xSouL het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zou ik helemaal geen eer willen van zoiets.![]()
Gewoon afstand blijven nemen en lekker ervaring opdoen. want dat filmpje sloeg echt nergens op.
LOL het is maar wat je "Entertainment" noemt.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS kan niet dealen met de entertainment wereld
Die gast die je als eerste in het filmpje ziet is volgens mij wel kast homo...quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
omfg idd zeg wtf![]()
![]()
![]()
wat een fags ook zeg![]()
ja die ecto met zn zwarte (blauwe?) oorbelletje inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast die je als eerste in het filmpje ziet is volgens mij wel kast homo...
Nee, ik ben niet die andere.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja die ecto met zn zwarte (blauwe?) oorbelletje inderdaadben jij die andere?
Als je demo's maakt maakt het niet uit wie zingt of de instrumenten bespeelt. Professionals gebruiken daarvoor studiomuzikanten die misschien 100 euro vangen voor een sessie van een paar uur, maar worden daarna niet met naam genoemd.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
dat maakt me zo kwaad.. Doet me een beetje denken aan Milli Vanilli. Ik speel alle instrumenten en alle muziek in, en die 2 strijken de eer op en doen net alsof ik niet besta " Het Youtube kanaal heet ook heel leuk " MayaAndRyan" en de Facebook pagina heet óók "MayaAndRyan" Nou sorry hoor.. maar het mag dan wel begonnen zijn als grap, maar ik vind het op dit moment niet meer grappig.. Eerder énorm vervelend dat er zo gedaan word tegen mij.
Het zijn geen demo`s. We nemen NOOIT demo`s op, doen alles on the fly geimproviseerd, althans.. ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je demo's maakt maakt het niet uit wie zingt of de instrumenten bespeelt. Professionals gebruiken daarvoor studiomuzikanten die misschien 100 euro vangen voor een sessie van een paar uur, maar worden daarna niet met naam genoemd.
Het enige wat telt is wie de tekst en/of muziek heeft geschreven, die is de enige die in de toekomst geld gaat ontvangen.
geef die ene gast trouwens wat te eten manquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zijn geen demo`s. We nemen NOOIT demo`s op, doen alles on the fly geimproviseerd, althans.. ik.
Gaat me er niet om dat ze credit nemen, van mij mogen ze(Ze komen vaak met ideetjes voor text/en doen de *zang*) .. maar de manier waarop.. en hoe ze constant zeggen dat ik er niks mee te maken heb..
Gister m`n mond opengetrokken toen werd er gezegd dat ik credit krijg en dergelijke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef Souteneur het volgende:
Trek dan ook eens een keer je mond open in plaats van op de grond te gaan liggen en afwachten tot je vrienden over je heen walsen.
Haha, nee dat is zijn *look* zegt hij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geef die ene gast trouwens wat te eten man
hij waait weg bij windkracht 3quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nee dat is zijn *look* zegt hij.
Dat is nog echt zo ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij waait weg bij windkracht 3
Boeiend dat mensen er naar luisterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef Jachtgeweer het volgende:
was dat voor flikkermuziek, alsof ook maar een hont ernaar gaatluisteren
Ja hallo, al je topics komen erop neer dat je misbruik van je laat maken door je zogenaamde vrienden. En dan zijn het ook nog eens 2 ongelooflijke tjaps.quote:
quote:SonicVolcanoify 9 minuten geleden
Put Braddie in the descripition otherwise the FOK! knokploeg will come by je langs and hit you two on the muil!
Ja ach.. het zijn bijde geen tjaps trouwens..quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja hallo, al je topics komen erop neer dat je misbruik van je laat maken door je zogenaamde vrienden. En dan zijn het ook nog eens 2 ongelooflijke tjaps.
[..]
Van je wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ach.. het zijn bijde geen tjaps trouwens..
Maar inderdaad, ik laat wel "Misbruik" van m`n maken.
Was mijn reactiequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja hallo, al je topics komen erop neer dat je misbruik van je laat maken door je zogenaamde vrienden. En dan zijn het ook nog eens 2 ongelooflijke tjaps.
[..]
wat een tering kneuzenquote:
Het is super leuk om te doen. Ja anders zit ik de hele dag op FOKquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef El.Wulfo het volgende:
Ach, je vindt het toch leuk om te doen? Blijven doen dan, want wat moet je anders, de hele dag op FOK zitten ofzo?
Komt goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef JackLucifer het volgende:
Goed dat het zo is afgelopen man, die gasten stonden zwaar in de weg van jouw muzikale succes.
die dunne is echt een teringmongoolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Braddie het volgende:
Ik wás de idioot op 3:14 NoSense is niet meer.
Ze hebben dit topic gelezen en 1 van die gasten zei " Ja, we komen niet meer langs, veel plezier met je solo project "
Maar.. om eerlijk te zijn, ik vind het tótaal niet erg. Ik begon me al langer aan die hele dunne gast te irriteren met z`n hele gedoe, dus dat ik daar vanaf ben vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
En de laatste tijd was dat NoSense meer gezeik met die gast ( We moeten opschieten wánt ik moet weg ) Dan dat we echt wat *muziek* opnamen.Rust!
Gast ik herken tjaps, dat zijn beiden tjaps.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ach.. het zijn bijde geen tjaps trouwens..
Maar inderdaad, ik laat wel "Misbruik" van m`n maken.
Goed dat je het zegt, want de nicknames leken niet erg op elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was mijn reactie![]()
Inmiddels verwijderd
Is het omdat ik ze tjaps noemde?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Braddie het volgende:
Ik wás de idioot op 3:14 NoSense is niet meer.
Ze hebben dit topic gelezen en 1 van die gasten zei " Ja, we komen niet meer langs, veel plezier met je solo project "
Maar.. om eerlijk te zijn, ik vind het tótaal niet erg. Ik begon me al langer aan die hele dunne gast te irriteren met z`n hele gedoe, dus dat ik daar vanaf ben vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
En de laatste tijd was dat NoSense meer gezeik met die gast ( We moeten opschieten wánt ik moet weg ) Dan dat we echt wat *muziek* opnamen.Rust!
ziet er wel goed uit ja alleen 14 jaar is wat te oudquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
Is die Mirte Hamer een beetje geefbaar trouwens? Die naam klinkt wel geil namelijk. Mirte.
Ik ben al 50, dus 14 is nog net te doen. Ze moet alleen niet binnenkort jarig zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit ja alleen 14 jaar is wat te oud
Jawel, alleen te jongquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
Is die Mirte Hamer een beetje geefbaar trouwens? Die naam klinkt wel geil namelijk. Mirte.
Echte fokkers jaquote:
Niet voor mij. Kan je privéberichtjes sturen via youtube?quote:
Ja dat kan. Maar doe ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet voor mij. Kan je privéberichtjes sturen via youtube?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Even weer youtubeaccount aanmaken dan.
Owh dat ga ik tegen d'r zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Braddie het volgende:
Ja, true. Ik ben 22, ik mag niet meer, maar zou haar m`n bed niet uitschoppen hoor
Niet wetende dat ik professioneel in een band speelquote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef 9611Niels het volgende:
Braddie moet gewoon niet beperkt worden in zijn muzikale mogelijkheden door medebandleden.
prima filmpjequote:
M`n nederlands is inderdaad niet heel goed nee. Zang is zwaar slecht ja... (Zelfs terwijl het haast plat gemelodyned is) dans is écht bagger ja.. want ze denken beide dat ze kunnen dansen.. maar helaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je Nederlands is slecht.
@filmpje: zang, tekst en dans echt bagger, begeleiding wel redelijk goed.
Kom je zo wel genoeg tot je recht?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet wetende dat ik professioneel in een band speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |