Jawel, alleen te jongquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
Is die Mirte Hamer een beetje geefbaar trouwens? Die naam klinkt wel geil namelijk. Mirte.
Echte fokkers jaquote:
Niet voor mij. Kan je privéberichtjes sturen via youtube?quote:
Ja dat kan. Maar doe ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet voor mij. Kan je privéberichtjes sturen via youtube?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Even weer youtubeaccount aanmaken dan.
Owh dat ga ik tegen d'r zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Braddie het volgende:
Ja, true. Ik ben 22, ik mag niet meer, maar zou haar m`n bed niet uitschoppen hoor
Niet wetende dat ik professioneel in een band speelquote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef 9611Niels het volgende:
Braddie moet gewoon niet beperkt worden in zijn muzikale mogelijkheden door medebandleden.
prima filmpjequote:
M`n nederlands is inderdaad niet heel goed nee. Zang is zwaar slecht ja... (Zelfs terwijl het haast plat gemelodyned is) dans is écht bagger ja.. want ze denken beide dat ze kunnen dansen.. maar helaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je Nederlands is slecht.
@filmpje: zang, tekst en dans echt bagger, begeleiding wel redelijk goed.
Kom je zo wel genoeg tot je recht?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet wetende dat ik professioneel in een band speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |