wat een tering kneuzenquote:
Het is super leuk om te doen. Ja anders zit ik de hele dag op FOKquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef El.Wulfo het volgende:
Ach, je vindt het toch leuk om te doen? Blijven doen dan, want wat moet je anders, de hele dag op FOK zitten ofzo?
Komt goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef JackLucifer het volgende:
Goed dat het zo is afgelopen man, die gasten stonden zwaar in de weg van jouw muzikale succes.
die dunne is echt een teringmongoolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Braddie het volgende:
Ik wás de idioot op 3:14 NoSense is niet meer.
Ze hebben dit topic gelezen en 1 van die gasten zei " Ja, we komen niet meer langs, veel plezier met je solo project "
Maar.. om eerlijk te zijn, ik vind het tótaal niet erg. Ik begon me al langer aan die hele dunne gast te irriteren met z`n hele gedoe, dus dat ik daar vanaf ben vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
En de laatste tijd was dat NoSense meer gezeik met die gast ( We moeten opschieten wánt ik moet weg ) Dan dat we echt wat *muziek* opnamen.Rust!
Gast ik herken tjaps, dat zijn beiden tjaps.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ach.. het zijn bijde geen tjaps trouwens..
Maar inderdaad, ik laat wel "Misbruik" van m`n maken.
Goed dat je het zegt, want de nicknames leken niet erg op elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was mijn reactie![]()
Inmiddels verwijderd
Is het omdat ik ze tjaps noemde?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Braddie het volgende:
Ik wás de idioot op 3:14 NoSense is niet meer.
Ze hebben dit topic gelezen en 1 van die gasten zei " Ja, we komen niet meer langs, veel plezier met je solo project "
Maar.. om eerlijk te zijn, ik vind het tótaal niet erg. Ik begon me al langer aan die hele dunne gast te irriteren met z`n hele gedoe, dus dat ik daar vanaf ben vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
En de laatste tijd was dat NoSense meer gezeik met die gast ( We moeten opschieten wánt ik moet weg ) Dan dat we echt wat *muziek* opnamen.Rust!
ziet er wel goed uit ja alleen 14 jaar is wat te oudquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
Is die Mirte Hamer een beetje geefbaar trouwens? Die naam klinkt wel geil namelijk. Mirte.
Ik ben al 50, dus 14 is nog net te doen. Ze moet alleen niet binnenkort jarig zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit ja alleen 14 jaar is wat te oud
Jawel, alleen te jongquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
Is die Mirte Hamer een beetje geefbaar trouwens? Die naam klinkt wel geil namelijk. Mirte.
Echte fokkers jaquote:
Niet voor mij. Kan je privéberichtjes sturen via youtube?quote:
Ja dat kan. Maar doe ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet voor mij. Kan je privéberichtjes sturen via youtube?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Even weer youtubeaccount aanmaken dan.
Owh dat ga ik tegen d'r zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Braddie het volgende:
Ja, true. Ik ben 22, ik mag niet meer, maar zou haar m`n bed niet uitschoppen hoor
Niet wetende dat ik professioneel in een band speelquote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef 9611Niels het volgende:
Braddie moet gewoon niet beperkt worden in zijn muzikale mogelijkheden door medebandleden.
prima filmpjequote:
M`n nederlands is inderdaad niet heel goed nee. Zang is zwaar slecht ja... (Zelfs terwijl het haast plat gemelodyned is) dans is écht bagger ja.. want ze denken beide dat ze kunnen dansen.. maar helaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je Nederlands is slecht.
@filmpje: zang, tekst en dans echt bagger, begeleiding wel redelijk goed.
Kom je zo wel genoeg tot je recht?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet wetende dat ik professioneel in een band speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |