??quote:Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef Souteneur het volgende:
TS heeft zeker ook zo'n afschuwelijke band die haar oorlel uitrekt.
Tunnels alluszquote:Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef Souteneur het volgende:
TS heeft zeker ook zo'n afschuwelijke band die haar oorlel uitrekt.
ja dat ik dus de indruk van je krijg dat je een ordinair type bentquote:
Iets wat betekenis heeft voor jou, dus kun je eigenlijk niet aan een ander vragen. Zoiets is persoonlijk. Dus wachten tot je weet wat je wilt.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
Ik wil op mijn schouderblad een tatoeage laten zetten, een aardig grote (ongeveer 10 bij 15cm) maar weet niet zo goed wat, ik heb al een paar tatoeages, een tribal op mijn onderrug, prikkeldraad rond mijn bovenarm en een elventext op mijn voet.
Ik wil graag iets wat iets betekend, maar ben een beetje inspiratieloos. Weten jullie iets?
Thanks
apple logo, leuk idee, thanksquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maak een deal met Apple en laat het logo op je voorhoofd tatoeëren.
dat vind ik iets te 'spookey' niet echt mijn dingquote:
ja dat is zo natuurlijk, maar dingen die voor mij iets betekenen (zoals het prikkeldraad) kunnen voor anderen hetzelfde betekenen. Daarom zoek ik tipsquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets wat betekenis heeft voor jou, dus kun je eigenlijk niet aan een ander vragen. Zoiets is persoonlijk. Dus wachten tot je weet wat je wilt.
Welkom in 2013quote:
Iets met dieren, bepaalde mensen, mooie tekst of iets?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ja dat is zo natuurlijk, maar dingen die voor mij iets betekenen (zoals het prikkeldraad) kunnen voor anderen hetzelfde betekenen. Daarom zoek ik tips
tatoeages schrijven al tattoeagesquote:
For realquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
apple logo, leuk idee, thanks
Alleen natuurlijk niet op mijn voorhoofd
Je moet het wel kunnen bedekken als het nodig is
aan chinese tekens waag ik me niet, vaak gaat dat verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef donroyco het volgende:
Dit lekker groot binnen de 10 à 15 cm
[ afbeelding ]
tatoeagesquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
tatoeages schrijven al tattoeages
heb een iphone 3, 4, 4s gehad en nu een 5, tevens ook een ipad 3 en een ipod. dus waarom niet?quote:
quote:
Deze tekens gaan het zeker goed doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
aan chinese tekens waag ik me niet, vaak gaat dat verkeerd
wat staat er dan"?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Deze tekens gaan het zeker goed doen.
drie keer een vrouw... betekent het harem ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef donroyco het volgende:
Dit lekker groot binnen de 10 à 15 cm
[ afbeelding ]
Goed, klaar, slotje dusquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heb een iphone 3, 4, 4s gehad en nu een 5, tevens ook een ipad 3 en een ipod. dus waarom niet?
ben alleen nog aan het sparen voor een macboek
Leuk als je ooit overstapt. Je gaat toch ook geen Microsoft vlag op je laten inkenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heb een iphone 3, 4, 4s gehad en nu een 5, tevens ook een ipad 3 en een ipod. dus waarom niet?
ben alleen nog aan het sparen voor een macboek
quote:
Rape (me)quote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
drie keer een vrouw... betekent het harem ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
ik heb al een paar tatoeages, een tribal op mijn onderrug, prikkeldraad rond mijn bovenarm en een elventext op mijn voet.
Joh.quote:maar ben een beetje inspiratieloos.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze dan..waarom in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest er wel om lachen trouwens
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
welk schaamhaarquote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Grasmaaier bij je schaamhaar hahaaha xd
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Grasmaaier bij je schaamhaar hahaaha xd
Anders doe je een puntje voor elke gozer die vier vingers in je slettendoos heeft geduwd. Moet wel lukken dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
Ik wil op mijn schouderblad een tatoeage laten zetten, een aardig grote (ongeveer 10 bij 15cm) (...)
Hehe.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
Iets ingrijpends en blijvends als een tatoeage willen, al een paar dertien in een dozijn tattoos hebben en nu het onderwerp aan anderen overlaten.
Hoe tekenend.
dat is gewoon triestquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dus als je nu een grasmaaier daar laat zetten lijkt het als of je haar daardoor weg is xd
381451 / c70quote:
kan altijd verborgen worden, vrouwen en hun deceptiesquote:Op zondag 20 januari 2013 23:26 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
381451 / c70
maar dat hoe ik toch niet op mijn rug te hebben? een ervaren kwast (wat jij klaarblijkelijk niet bent) weet mijn cupmaat zo in te schatten, zelfs met wintertrui aan
en wie ben jij dan wel, dat jij gaat bepalen wat ik met mijn lijf doe????quote:
Dat doe ik niet, ik adviseer enkel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:00 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
en wie ben jij dan wel, dat jij gaat bepalen wat ik met mijn lijf doe????
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
ik heb al een paar tatoeages, een tribal op mijn onderrug, prikkeldraad rond mijn bovenarm en een elventext op mijn voet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
Iets ingrijpends en blijvends als een tatoeage willen, al een paar dertien in een dozijn tattoos hebben en nu het onderwerp aan anderen overlaten.
Hoe tekenend.
Wel jammer dat ze die van mij niet kan afbeelden.quote:
Zyzzquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef jeurse04 het volgende:
Zo een sleeve is wel baas natuurlijk: [ afbeelding ]
Alleen moet je er wel ripped uitzien, met magere armpjes ziet het er niet uit.
goeie fysiek voor een meisjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef jeurse04 het volgende:
Zo een sleeve is wel baas natuurlijk: [ afbeelding ]
Alleen moet je er wel ripped uitzien, met magere armpjes ziet het er niet uit.
Een engelquote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
Ik wil op mijn schouderblad een tatoeage laten zetten, een aardig grote (ongeveer 10 bij 15cm) maar weet niet zo goed wat, ik heb al een paar tatoeages, een tribal op mijn onderrug, prikkeldraad rond mijn bovenarm en een elventext op mijn voet.
Ik wil graag iets wat iets betekend, maar ben een beetje inspiratieloos. Weten jullie iets?
Thanks
quote:een tribal op mijn onderrug
quote:prikkeldraad rond mijn bovenarm
quote:elventext op mijn voet
Ja, van die eerste 2 heb ik ook een beetje spijt, maar wat is er mis met elventekst?quote:
Heb je ook een idee voor een diepzinnige tekst, het liefste niet afgezaagd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:34 schreef Hitori het volgende:
Doe een vlinder, zo'n grote met allemaal namen van familieleden er om heen en een diepzinnige tekst er naast. Die mis ik nog in het rijtje van de uiterst originele tattoo's die je al hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Heb je ook een idee voor een diepzinnige tekst, het liefste niet afgezaagd?
dubbele ontkenning, lijkt me beetje raarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |