kan altijd verborgen worden, vrouwen en hun deceptiesquote:Op zondag 20 januari 2013 23:26 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
381451 / c70
maar dat hoe ik toch niet op mijn rug te hebben? een ervaren kwast (wat jij klaarblijkelijk niet bent) weet mijn cupmaat zo in te schatten, zelfs met wintertrui aan
en wie ben jij dan wel, dat jij gaat bepalen wat ik met mijn lijf doe????quote:
Dat doe ik niet, ik adviseer enkel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:00 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
en wie ben jij dan wel, dat jij gaat bepalen wat ik met mijn lijf doe????
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
ik heb al een paar tatoeages, een tribal op mijn onderrug, prikkeldraad rond mijn bovenarm en een elventext op mijn voet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
Iets ingrijpends en blijvends als een tatoeage willen, al een paar dertien in een dozijn tattoos hebben en nu het onderwerp aan anderen overlaten.
Hoe tekenend.
Wel jammer dat ze die van mij niet kan afbeelden.quote:
Zyzzquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef jeurse04 het volgende:
Zo een sleeve is wel baas natuurlijk: [ afbeelding ]
Alleen moet je er wel ripped uitzien, met magere armpjes ziet het er niet uit.
goeie fysiek voor een meisjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef jeurse04 het volgende:
Zo een sleeve is wel baas natuurlijk: [ afbeelding ]
Alleen moet je er wel ripped uitzien, met magere armpjes ziet het er niet uit.
Een engelquote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
Ik wil op mijn schouderblad een tatoeage laten zetten, een aardig grote (ongeveer 10 bij 15cm) maar weet niet zo goed wat, ik heb al een paar tatoeages, een tribal op mijn onderrug, prikkeldraad rond mijn bovenarm en een elventext op mijn voet.
Ik wil graag iets wat iets betekend, maar ben een beetje inspiratieloos. Weten jullie iets?
Thanks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |