ja dat is zo natuurlijk, maar dingen die voor mij iets betekenen (zoals het prikkeldraad) kunnen voor anderen hetzelfde betekenen. Daarom zoek ik tipsquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets wat betekenis heeft voor jou, dus kun je eigenlijk niet aan een ander vragen. Zoiets is persoonlijk. Dus wachten tot je weet wat je wilt.
Welkom in 2013quote:
Iets met dieren, bepaalde mensen, mooie tekst of iets?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ja dat is zo natuurlijk, maar dingen die voor mij iets betekenen (zoals het prikkeldraad) kunnen voor anderen hetzelfde betekenen. Daarom zoek ik tips
tatoeages schrijven al tattoeagesquote:
For realquote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
apple logo, leuk idee, thanks
Alleen natuurlijk niet op mijn voorhoofd
Je moet het wel kunnen bedekken als het nodig is
aan chinese tekens waag ik me niet, vaak gaat dat verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef donroyco het volgende:
Dit lekker groot binnen de 10 à 15 cm
[ afbeelding ]
tatoeagesquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
tatoeages schrijven al tattoeages
heb een iphone 3, 4, 4s gehad en nu een 5, tevens ook een ipad 3 en een ipod. dus waarom niet?quote:
quote:
Deze tekens gaan het zeker goed doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
aan chinese tekens waag ik me niet, vaak gaat dat verkeerd
wat staat er dan"?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Deze tekens gaan het zeker goed doen.
drie keer een vrouw... betekent het harem ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef donroyco het volgende:
Dit lekker groot binnen de 10 à 15 cm
[ afbeelding ]
Goed, klaar, slotje dusquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heb een iphone 3, 4, 4s gehad en nu een 5, tevens ook een ipad 3 en een ipod. dus waarom niet?
ben alleen nog aan het sparen voor een macboek
Leuk als je ooit overstapt. Je gaat toch ook geen Microsoft vlag op je laten inkenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heb een iphone 3, 4, 4s gehad en nu een 5, tevens ook een ipad 3 en een ipod. dus waarom niet?
ben alleen nog aan het sparen voor een macboek
quote:
Rape (me)quote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
drie keer een vrouw... betekent het harem ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef HotSummerNight het volgende:
ik heb al een paar tatoeages, een tribal op mijn onderrug, prikkeldraad rond mijn bovenarm en een elventext op mijn voet.
Joh.quote:maar ben een beetje inspiratieloos.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze dan..waarom in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest er wel om lachen trouwens
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
welk schaamhaarquote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Grasmaaier bij je schaamhaar hahaaha xd
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Grasmaaier bij je schaamhaar hahaaha xd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |