En de presentator van VI is Wilfred Sjenee.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trainer van Gençlerbirligi is overigens een oude bekende van Johan, ex-trainer van MVV Fuat Sjapa.
Ja ik ook, we worden door de notabelen die achter SigaarSnor zitten (ik weet nog steeds niet wie dit zijn, de voorzitter van de fanclub J-D beweerde dat dit Veerboot zou zijn, maar dat geloof ik natuurlijk niet) aan het lijntje gehouden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Arn0 het volgende:
http://www.dailymotion.com/VI_Hooligans
Ben ik de enige die wanhopig elke dag deze pagina vernieuwt?
Gewoon dit topic in de gaten houden, ouwe reus.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Arn0 het volgende:
http://www.dailymotion.com/VI_Hooligans
Ben ik de enige die wanhopig elke dag deze pagina vernieuwt?![]()
Vleminckx is dan ook een beperkte voetballer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vleminckx heeft er 4 gemaakt in zijn eerste wedstrijddat ze die bij Brugge hebben laten glippen
Hij kan wel goed ingooien.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vleminckx is dan ook een beperkte voetballer.
Die balletjes had iedereen ingetikt, maar als jij hier eventjes leuk wilt gaan zitten doen mag dat hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vleminckx heeft er 4 gemaakt in zijn eerste wedstrijddat ze die bij Brugge hebben laten glippen
Hij geeft anders wel een signaal af.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die balletjes had iedereen ingetikt, maar als jij hier eventjes leuk wilt gaan zitten doen mag dat hoor.
Ja, leuk, maar Antalyaspor speelt nog net geen G-voetbal.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het land der blinden is Vleminckx koning.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het werk van Hannie Hannaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me iemand die je kort moet houden.
Eigenlijk zou een botje door de neus hem niet misstaan!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me iemand die je kort moet houden.
Daar krijgen we weer brieven over, zo'n opmerking.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een botje door de neus hem niet misstaan!
Wilfred zal meer van Intouchables zijn, of nietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Johan zal een dezer dagen wel met zijn vrouw naar het filmhuis moeten voor Amour, een film over de problemen van een aftakelend Frans echtpaar. In de pauze groene thee drinken en de eerste helft analyseren.
Of de musical van Hazesquote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wilfred zal meer van Intouchables zijn, of niet
Mooi man, al die Bokskamp videos weer op joetjoeb.quote:
Ze hebben 'm niet kort gehouden, dan krijg je dit:quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een botje door de neus hem niet misstaan!
Kutfilm. Niet Dick Maas waardig.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Oliver23 het volgende:
Zit ik de film 'Quiz' te kijken, blijken Escha en Danny Vera er een rolletje in het hebben.
Danny Vera is in de film een opnameleider (slechts een scene van 10 seconden)
Escha is een meisje in een discotheek wat steeds om Stephan Evenblij loopt te dansen
Timmeren wel aan de weg, die 2
Ik weet wel zeker dat ze het daar over gaan hebben, dat soort dingen worden prima bijgehouden.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Bamihapje het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog over dat interview van Van Gaal hebben. Bij Studio Voetbal werd er niet eens om gelachen. Wat een zelfverheerlijking weer.
van Gaal: 'Pep Guardiola volgt de filosofie van Louis van Gaal'quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Bamihapje het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog over dat interview van Van Gaal hebben. Bij Studio Voetbal werd er niet eens om gelachen. Wat een zelfverheerlijking weer.
en hij volgt Heynckes op die ook de filosofie van Louis van gaal aanghangtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
van Gaal: 'Pep Guardiola volgt de filosofie van Louis van Gaal'
Eigenlijk zou dat ook veel beter zijn, aldus Louis van Gaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Louis van Gaal de paus was wilde hij kerst omdopen tot Louis van Gaal dag.
Wat zeg je? Dan leefden we nu in het jaar 61 n.V.Gaal!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Louis van Gaal de paus was wilde hij kerst omdopen tot Louis van Gaal dag.
Ik neem aan dat er morgen een volledig item aan deze baas wordt gewijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben 'm niet kort gehouden, dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ik ga morgen wel even een vraagje insturen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er morgen een volledig item aan deze baas wordt gewijd.
Voortaan wordt de mis gestart met het Ave Truusquote:Op zondag 20 januari 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zeg je? Dan leefden we nu in het jaar 61 n.V.Gaal!
Niks mis met vuurwerk afsteken op 8 augustus.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zeg je? Dan leefden we nu in het jaar 61 n.V.Gaal!
36 en zijn hele leven in de Congolese competitie gespeeld, pure cultquote:Op zondag 20 januari 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even een vraagje insturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even over de transfer van Sneijder, raad eens welke expert de NOS heeft opgebeld om de transfer te duiden?
Ik geef een hint: het is een groot kenner.Mij hebben ze niet gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er wordt heel mysterieus over gedaan. Ook kan je via vi.nl/tv geen vraag stellen aan de gast.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Is The Boss te gast? Of Hansie? Of Aad300?
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt heel mysterieus over gedaan. Ook kan je via vi.nl/tv geen vraag stellen aan de gast.
Ik denk dat een heel aansprekend iemand is zoals Frank Lammers, John van Lottum of Jan Smit (nee niet de zanger).
Goedenavond het is maandag 21 oktober met alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International.quote:
Jajaquote:Op zondag 20 januari 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goedenavond het maandag 21 oktober met alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International.
Heb er weer zin in!
Wat een baas is het ook!quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een baas is het ook!
"Ruiken ruiken"
Boskamp: "Als ik moet ruiken zorg ik ervoor dat jij voor de rest van je leven niet meer kan ruiken".
Ik moet hier meer van zien.quote:
Johannes Vermeer heeft die filmpjes ontdekt.quote:
Oooohoohohoh! (lacht hardop)quote:
Ah klasse man!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johannes Vermeer heeft die filmpjes ontdekt.
Die eer kan ik niet opstrijken, ik heb gisteren wel gezegd dat Bossie in FC Nerds zat en dat dat leuke fragmenten heeft opgeleverd maar iemand anders heeft ze hier in het topic gezet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johannes Vermeer heeft die filmpjes ontdekt.
Als we jou weghalen hebben we net genoeg ruimte voor nog één extra funny video.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Elke keer dezelfde flauwe grapjes herhalen, het lijkt hier verdomme wel een aflevering van vuniest hoomvideoos.
Allemaal even lachenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Elke keer dezelfde flauwe grapjes herhalen, het lijkt hier verdomme wel een aflevering van vuniest hoomvideoos.
Tja. We zitten allemaal nog te ontwennen van bijna een maand zonder nieuw VI-materiaal. Nog één dag volhouden ouwe reus.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Je kan natuurlijk weer schijtlollig gaan staan doen maar niemand in dit land kan zo'n man als jou nog langer serieus nemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we jou weghalen hebben we net genoeg ruimte voor nog één extra funny video.
Ik geef slechts mijn mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk weer schijtlollig gaan staan doen maar niemand in dit land kan zo'n man als jou nog langer serieus nemen.
Wat vind je vrouw er eigenlijk van dat je midden in de nacht de dorpsidioot loopt uit te hangen op een of ander niet te noemen internetforumpje?
Jij staat op de interne lijst van presentatoren ook niet zo hoog, hoorde ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:44 schreef Pascalus het volgende:
Mensen met een mening zijn er niet zo veel van, maar presentators genoeg!
Mwah. Als Boskamp te gast is zal zijn gewicht wel even ter sprake komen, maar verder zie ik geen van deze onderwerpen ter sprake komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:51 schreef Miertje88 het volgende:
VI begint langzamerhand ook wel erg voorspelbaar te worden zeg.
Onderwerpen vanavond:
-Jasje van Derksen
-Haar van Wilfred
-Jasje gooien van Hans / gewicht van Boskamp / Tweets van Aad
-Manolev
-Kim Holland
En misschien nog iets over de wedstrijden van dit weekend.![]()
Oh jij hebt ook de compilatie zitten kijken zie ik??quote:Op maandag 21 januari 2013 01:51 schreef Miertje88 het volgende:
VI begint langzamerhand ook wel erg voorspelbaar te worden zeg.
Onderwerpen vanavond:
-Jasje van Derksen
-Haar van Wilfred
-Jasje gooien van Hans / gewicht van Boskamp / Tweets van Aad
-Manolev
-Kim Holland
En misschien nog iets over de wedstrijden van dit weekend.![]()
Prima, we vinken ze vanavond even af.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah. Als Boskamp te gast is zal zijn gewicht wel even ter sprake komen, maar verder zie ik geen van deze onderwerpen ter sprake komen.
Nee, dit is zowat elke aflevering zoquote:Op maandag 21 januari 2013 01:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook de compilatie zitten kijken zie ik??
Ben het overigens wel met je eens dat het soms voorspelbaar is (het gewicht-bashen van Genee op Boskamp duurt al veel te lang en vind het een beetje zielig worden voor Boskamp) maar de andere onderwerpen zijn denk ik wel afgewerkt. Het jasje gooien van Hans is ook té veel herhaald, maar dan zijn ze gelukkig mee gestopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:53 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Prima, we vinken ze vanavond even af.
Valt wel mee die zaken komen inderdaad incidenteel aan de orde maar hoort bij de show. Als na het half 8 journaal Helga van Leur niet op komt dagen zijn we ook van slag.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:53 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Nee, dit is zowat elke aflevering zo
Maar vroegah waren er ook eckte fitties tussen Genee en Derksen tegenwoordig weet je hoe ze over elkaar denken en dat het uiteindelijk toch wel goed komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben het overigens wel met je eens dat het soms voorspelbaar is (het gewicht-bashen van Genee op Boskamp duurt al veel te lang en vind het een beetje zielig worden voor Boskamp) maar de andere onderwerpen zijn denk ik wel afgewerkt. Het jasje gooien van Hans is ook té veel herhaald, maar dan zijn ze gelukkig mee gestopt.
Eigenlijk is dat hun grootste probleem, als ze iets succesvols hebben, melken ze het uit. Blatter, Maradonna, jasje gooien, VI Vandaag, 'Sofie uit elkaar trekken', etc. Verliest zijn waarde zo
quote:
Iedere keer als ik Piet weer hoor over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust, zie ik hem in dat ijs spartelen!quote:Op maandag 21 januari 2013 01:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Valt wel mee die zaken komen inderdaad incidenteel aan de orde maar hoort bij de show. Als na het half 8 journaal Helga van Leur niet op komt dagen zijn we ook van slag.
Wat wel balen is dat er weinig nieuwe/leuke anekdotes meer verteld worden. Heb me destijds echt de schompes gelachen om dat verhaal van de hond van Piet de Visser.
En Piet die zijn hond altijd uitliet om Ernie Brandts te scouten.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Iedere keer als ik Piet weer hoor over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust, zie ik hem in dat ijs spartelen!
Johan Derksen is binnenkort te zien in een nieuw programma. De VI-deskundige voelt grote namen uit de voetbalwereld aan de tand in de talkshow Derksen & ..., maakt RTL maandag bekend.quote:
Ik weet nu al dat dit geniale tv gaat opleveren. Moet hij alleen geen min of meer bevriende mensen gaan uitnodigen maar ook eens figuren zoals 'de dorpspastoor'.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Johan Derksen is binnenkort te zien in een nieuw programma. De VI-deskundige voelt grote namen uit de voetbalwereld aan de tand in de talkshow Derksen & ..., maakt RTL maandag bekend.
Derksen krijgt maar liefst een uur de tijd om zijn gasten te interviewen. Volgens de zender kan het gesprek alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen zal in ieder geval geen enkele vraag uit de weg gaan.
Tijdens het programma komen er ook oude beeldfragmenten van de gasten voorbij en is er muziek. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Geniaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Jan zou leraar moeten worden op een vmbo-school, volgens mij werkt deze aanpak van schelden bij een fout antwoord heel verfrissend!
Standaard geblesseerd met af en toe een kans op 70 minuten spelen. Naar verluidt heeft Koeman de hoop ondertussen opgegeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een Feyenoord-insider die mij kan vertellen hoe het met Sissi is?
Johan "ik wil niks met dat tv-wereldje te maken hebben" Derksen, om de 3 maanden een nieuw tv-programma.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Johan Derksen is binnenkort te zien in een nieuw programma. De VI-deskundige voelt grote namen uit de voetbalwereld aan de tand in de talkshow Derksen & ..., maakt RTL maandag bekend.
Derksen krijgt maar liefst een uur de tijd om zijn gasten te interviewen. Volgens de zender kan het gesprek alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen zal in ieder geval geen enkele vraag uit de weg gaan.
Tijdens het programma komen er ook oude beeldfragmenten van de gasten voorbij en is er muziek. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Geef 'm eens ongelijk. Hij is wat betreft inkomsten een redelijke laatbloeier dus als big spender zijnde moet hij nu gewoon even goedkoop cashen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Johan "ik wil niks met dat tv-wereldje te maken hebben" Derksen, om de 3 maanden een nieuw tv-programma.![]()
Ja maar in een land waar bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten en bejaarden 1x per week gewassen worden is het smakeloos dat zo'n patjepeeër iedere maand een nieuw programmaatje lanceert alsof het niets is.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef 'm eens ongelijk. Hij is wat betreft inkomsten een redelijke laatbloeier dus als big spender zijnde moet hij nu gewoon even goedkoop cashen.
Moet ie wel reluvante vragen stellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat een baas hequote:Op maandag 21 januari 2013 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze @ 4:08 mag vanavond wel voorbij komen.
Whaha, zeker weten!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een baas he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in zijn vrije tijd stopt deze man ontdekkingsreizigers in een grote kookpot.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een baas he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht maakt hij er een Yvo Niehe productie van en is hij alsnog een uur aan het woord.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef BobW het volgende:
Leuk dat interview programma met Derksen, maar eigenlijk willen we een uur lang Derksen aan het woord hebben.
twitter:Ad8mmaher twitterde op maandag 21-01-2013 om 14:12:36God gaf jou 1 gezicht maar jij gaf jezelf de 2e!! reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 11:10:03Ik focus me op me doel met de bal aan me voet!! reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op donderdag 17-01-2013 om 10:06:03Veel mensen met 2 gezichten zeg me wie is wie.. reageer retweet
Echt, whut?twitter:Ad8mmaher twitterde op woensdag 16-01-2013 om 18:17:16Als ik val sta ik op en als ik op sta val ik op!! reageer retweet
Kan zo bij PSV aan het werk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Stofje het volgende:
Wat is die Maher voor een raar mannetje op twitter?twitter:Ad8mmaher twitterde op maandag 21-01-2013 om 14:12:36God gaf jou 1 gezicht maar jij gaf jezelf de 2e!! reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 11:10:03Ik focus me op me doel met de bal aan me voet!! reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op donderdag 17-01-2013 om 10:06:03Veel mensen met 2 gezichten zeg me wie is wie.. reageer retweet
Echt, whut?twitter:Ad8mmaher twitterde op woensdag 16-01-2013 om 18:17:16Als ik val sta ik op en als ik op sta val ik op!! reageer retweet
Gewoon zo dom als maar kan.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Stofje het volgende:
Wat is die Maher voor een raar mannetje op twitter?twitter:Ad8mmaher twitterde op maandag 21-01-2013 om 14:12:36God gaf jou 1 gezicht maar jij gaf jezelf de 2e!! reageer retweet
Het zal nu wel officieel zijn. Contractje getekend, persberichtje eruit. Niks mis mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ook zin in dat interviewprogramma van Derksen. Wel apart dat de media daar nu pas over berichten terwijl wij het vorige maand hier al wisten.
Ik heb geprobeerd alles van Jan in dat programma vast te leggen, hierbij alvast de compilatie van aflevering 1 & 2, de compilatie van 3 & 4 wordt nu geupload.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Jan zou leraar moeten worden op een vmbo-school, volgens mij werkt deze aanpak van schelden bij een fout antwoord heel verfrissend!
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Stofje het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=143486quote:Andy van der Meijde is gek op Jack
Andy van der Meijde kijkt erg graag naar de tv-programma’s met Jack van Gelder. Dat vertelt de ex-voetballer in VARAgids. Van der Meijde is fan van de NOS-presentator. “Ik vind Jack van Gelder een topper. Altijd als ik Jack zie, denk ik: ha, gezellig. Heel relaxed is-ie, hij voelt aan wat voetballers leuk vinden en wat niet. Aan hem kun je meer dingen kwijt. Mart Smeets vind ik ook goed. Zoals met de Tour de France, De Avondetappe, hoe hij dan al die verhalen vertelt, dat brengt hij zo mooi.”
Smeets is volgens hem een echte vakman. “Vind ik knap: die man leest nooit iets van een papiertje of van een autocue, alles komt recht uit zijn hart. Terwijl ik van commentatoren soms doodziek word. Zeggen ze: hij had door moeten lopen! En dan weet ik als voetballer: echt niet.”
Van commentatoren heeft Van der Meijde geen hoge pet op. “Zo’n type heeft zelf nooit gevoetbald, dat weet je dan meteen. Alleen Frank Snoeks, die hoort de EK’s en WK’s te doen – met zijn mooie stem hoort hij daar echt.”
Er zijn meer presentatoren waar hij gek op is. “Ik was vroeger verliefd op Caroline Tensen. Eén tegen honderd. Dan had ik met Ajax gevoetbald, snel Studio Sport en daarna Caroline. Knappe vrouw vond ik dat.”
Zelf zat hij recent in de tv-show van Ivo Niehe. “Ik kon er zelf niet naar kijken, dat kan ik nooit. Mijn vriendin wilde het zien, maar ik heb meteen het geluid uitgezet. Zo afschuwelijk om mezelf op tv te zien. In het echt ben ik veel knapper.“
Het ligt wel in de lijn van expertise van Hansie Hansie: jasjes gooien, stoeptegeltjes koppen, ruitjes doorslaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Anno2012 het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond die Pieters eens flink gaan afzeiken
Zou Nick ook een ruitje hebben ingeslagen?quote:
Hoe heb je haar afgewimpeld?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens, vergeten te vertellen. Maar afgelopen zaterdag had ik een date met een meisje. Ik ben even iets met haar drinken en in dat café zat een man die best veel op Van der Gijp leek. Toen ik dat zei begon ze te vertellen dat ze Van der Gijp een kwal vond en Derksen ook. De enige die ze sympathiek vond was Genee.
Wat een afknapper was dat.
Ben benieuwd of hij Caroline ook een zet in de goede richting gegeven heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=143486
Johan Derksen heeft zijn eerste vrouw ook een zet in de goede richting gegeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij Caroline ook een zet in de goede richting gegeven heeft.
Maar, zoals je altijd zelf zegt, als je een kans hebt om te neuken, en je doet het dan niet, dan ben je een klootzak.quote:
Ik hoorde niemand lachen, laten we dat zo houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen heeft zijn eerste vrouw ook een zet in de goede richting gegeven.
Ja, soms heb je wel eens geen onderwerp. Maar ik ben toen even van mijn principes afgeweken. Ze is sowieso nogal hard to get dus ik heb de moed maar opgegeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar, zoals je altijd zelf zegt, als je een kans hebt om te neuken, en je doet het dan niet, dan ben je een klootzak.
Of werd het nasty spuugseks?
Je was trouwens de grootste baas van Nederland als je op dat moment was opgestaan, woedend je jasje op de grond had gesmeten en was weggelopen, al roepend: "Het is toch godverdomme niet te geloven wat hier gebeurt ja?!"quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens, vergeten te vertellen. Maar afgelopen zaterdag had ik een date met een meisje. Ik ben even iets met haar drinken en in dat café zat een man die best veel op Van der Gijp leek. Toen ik dat zei begon ze te vertellen dat ze Van der Gijp een kwal vond en Derksen ook. De enige die ze sympathiek vond was Genee.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was trouwens de grootste baas van Nederland als je op dat moment was opgestaan, woedend je jasje op de groot had gesmeten en was weggelopen, al roepend: "Het is toch godverdomme niet te geloven wat hier gebeurt ja?!"
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was trouwens de grootste baas van Nederland als je op dat moment was opgestaan, woedend je jasje op de grond had gesmeten en was weggelopen, al roepend: "Het is toch godverdomme niet te geloven wat hier gebeurt ja?!"
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen heeft zijn eerste vrouw ook een zet in de goede richting gegeven.
Haha ditquote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was trouwens de grootste baas van Nederland als je op dat moment was opgestaan, woedend je jasje op de grond had gesmeten en was weggelopen, al roepend: "Het is toch godverdomme niet te geloven wat hier gebeurt ja?!"
Ik check dat vóóraf altijd. Scheelt tijd en moeite. Verder probeer ik tijdens de date altijd uit te vogelen of ze iets tegen palendansverenigingen heeft, of ze Mickey Newbury kan waarderen, of ze een beetje bekend is met het repertoire van Hazes en of ze van bamihapjes houdt. Ze zijn helaas moeilijk te vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kan nog veel leren van jou ouwe pik! Maar goed, ik ben 19 en dan doe je gekke dingen. Wanneer jij op jouw leeftijd nog gekke dingen deed zou je professionele hulp moeten zoeken.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik check dat vóóraf altijd. Scheelt tijd en moeite. Verder probeer ik tijdens de date altijd uit te vogelen of ze iets tegen palendansverenigingen heeft, of ze Mickey Newbury kan waarderen, of ze een beetje bekend is met het repertoire van Hazes en of ze van bamihapjes houdt. Ze zijn helaas moeilijk te vinden.
Was dat in Club 69?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens de vakantie dacht ik ook dat ik enorme sjans had. Bleken het dames van plezier te zijn.
Hans Kraaij Sr? Prem Radakishun? Bob Saget?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef Veerboot het volgende:
[..]
De Jasjesgooier aka Hansie aka De Overacting-man aka de presentator van Funniest Video's.
Lekker uitzendinkje gaat het wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef Veerboot het volgende:
[..]
De Jasjesgooier aka Hansie aka De Overacting-man aka de presentator van Funniest Video's.
Daarom ben je dus mislukt als cabaretier.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Kraaij Sr? Prem Radakishun? Bob Saget?
Bob Saget was ook niet grappig maar om hem lachten ze wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Daarom ben je dus mislukt als cabaretier.
Voor de jeugdige Fokkers!, die is Bob Sagetquote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bob Saget was ook niet grappig maar om hem lachten ze wel.
Ik hoop dat Hans in de traditie van de goal van Zlatan deze keer de woede-uitbarsting van Erik Pieters uit gaat beelden en dat Wilfred dan de rol van de ruit op zich neemt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Drie dingetjes voor Genee te doen vanavond:
1 voorzet geven aan Gijp
2 Hansie boos maken
3 Johan irriteren
Ik kan niet wachten
Hij is tegenwoordig nog steeds te horen in een niet zo grappige Amerikaanse comedy, maar nu ligt 't niet aan hem.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Voor de jeugdige Fokkers!, die is Bob Saget
[ afbeelding ]
Presenteerde hij toevallig ook Funny Videos?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Voor de jeugdige Fokkers!, die is Bob Saget
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Presenteerde hij toevallig ook Funny Videos?
Het KOEKOEKsklok filmpje zou zeer toepasselijk zijn voor deze uit de school klappende Nelissen.quote:
Eén van de bijwerkingen van dopinggebruik is enorme vraatzucht na een jaartje of vijftien wist je dat?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een rip-off van SBS funny videos
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het KOEKOEKsklok filmpje zou zeer toepasselijk zijn voor deze uit de school klappende Nelissen.
Ah den Bossie das toch ne zalige eehquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Boskamp vanavond weer op de Belg trouwens.
quote:De andere gasten van Frank Raes en Filip Joos zijn Gert Verheyen en Jan Boskamp. Die laatste schenkt tijdens de uitzending zijn Gouden Schoen van 1975 weg aan de hoogste bieder voor SOS Kinderdorpen.
Allez die Boskamp is de max eh!!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah den Bossie das toch ne zalige eeh
Insinueer je nou dat je in de buurt van de zuidgrens woont?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Allez die Boskamp is de max eh!!
Zou zeggen mijn neven dat
Dat was een inside-joke ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat je in de buurt van de zuidgrens woont?
Nou goed dat je het even bevestigt want dat had ik er nooit uitgehaald.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat was een inside-joke ja.
Nu ga ik op het bankie liggen.
Veel plezier
Snap ook niet dat er mensen zijn die naar DWDD kijken als je ook daar naar kan kijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Nieuw programma voor VI. Vette shit dit.
jonguh zit je niet in je voetbalkamer?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu nog subiet ne streamke vinden allee
vanaf februari kan ik het weer normaal kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jonguh zit je niet in je voetbalkamer?
Toch weer jouw hoogtepunt van de week.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo ik heb er zin in. Laat de PSV bash maar komen Johan
Broekie uit JONGEquote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch weer jouw hoogtepunt van de week.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
kay anker stream doet het niet wat is deze
Pas maar op dat de zus van Hans er niet opeens opzit.quote:
Weinig nieuws aan, is allemaal al eens ergens te zien geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Nieuw programma voor VI. Vette shit dit.
Seauquote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wat tijgernootjes in een schaaltje gedaan alvast voor tijdens de uitzending.
Jij bent wel iemand die je er op een feestje bij kan hebben he?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weinig nieuws aan, is allemaal al eens ergens te zien geweest.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:26:08Het gerucht gaat dat #HansieHansie vanavond in #VItv gaat bekennen al jaren lang met doping op aan tafel te zitten. #overacting reageer retweet
Oke.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb een jaarlang een VI abo gehad. Vrijwel nooit 1tje gelezen
Hansie en zijn cokelach!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:26:08Het gerucht gaat dat #HansieHansie vanavond in #VItv gaat bekennen al jaren lang met doping op aan tafel te zitten. #overacting reageer retweet
/lief dagboek!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Nu voor de helft van de prijsJa duh, seizoen is ook al voor de helft voorbij
Handige shit man, kan je kijken wie er op schepr staanquote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb een jaarlang een VI abo gehad. Vrijwel nooit 1tje gelezen
Dit vind ik geen leuke opmerking.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt hier de uitzending toch volgen, alle leuke opmerkingen typen wij wel over.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
een stream die VI uit zou moeten zenden zendt de afrika cup uit potjankippepoten
Ach, het is maar de eerste aflevering na de winterstop. De aflevering waar iedereen al weken op zit te wachten, dus zo erg is het niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
een stream die VI uit zou moeten zenden zendt de afrika cup uit potjankippepoten
fffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is maar de eerste aflevering na de winterstop. De aflevering waar iedereen al weken op zit te wachten, dus zo erg is het niet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Voor johannes_vermeer: Genee zei net dat de heren er weer klaar voor zitten en toen noemde hij de namen van de heren aan tafel op
Voor johannes, idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig voor de mensen die niets kunnen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |