En de presentator van VI is Wilfred Sjenee.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trainer van Gençlerbirligi is overigens een oude bekende van Johan, ex-trainer van MVV Fuat Sjapa.
Ja ik ook, we worden door de notabelen die achter SigaarSnor zitten (ik weet nog steeds niet wie dit zijn, de voorzitter van de fanclub J-D beweerde dat dit Veerboot zou zijn, maar dat geloof ik natuurlijk niet) aan het lijntje gehouden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Arn0 het volgende:
http://www.dailymotion.com/VI_Hooligans
Ben ik de enige die wanhopig elke dag deze pagina vernieuwt?
Gewoon dit topic in de gaten houden, ouwe reus.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Arn0 het volgende:
http://www.dailymotion.com/VI_Hooligans
Ben ik de enige die wanhopig elke dag deze pagina vernieuwt?![]()
Vleminckx is dan ook een beperkte voetballer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vleminckx heeft er 4 gemaakt in zijn eerste wedstrijddat ze die bij Brugge hebben laten glippen
Hij kan wel goed ingooien.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vleminckx is dan ook een beperkte voetballer.
Die balletjes had iedereen ingetikt, maar als jij hier eventjes leuk wilt gaan zitten doen mag dat hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vleminckx heeft er 4 gemaakt in zijn eerste wedstrijddat ze die bij Brugge hebben laten glippen
Hij geeft anders wel een signaal af.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die balletjes had iedereen ingetikt, maar als jij hier eventjes leuk wilt gaan zitten doen mag dat hoor.
Ja, leuk, maar Antalyaspor speelt nog net geen G-voetbal.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het land der blinden is Vleminckx koning.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het werk van Hannie Hannaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me iemand die je kort moet houden.
Eigenlijk zou een botje door de neus hem niet misstaan!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me iemand die je kort moet houden.
Daar krijgen we weer brieven over, zo'n opmerking.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een botje door de neus hem niet misstaan!
Wilfred zal meer van Intouchables zijn, of nietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Johan zal een dezer dagen wel met zijn vrouw naar het filmhuis moeten voor Amour, een film over de problemen van een aftakelend Frans echtpaar. In de pauze groene thee drinken en de eerste helft analyseren.
Of de musical van Hazesquote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wilfred zal meer van Intouchables zijn, of niet
Mooi man, al die Bokskamp videos weer op joetjoeb.quote:
Ze hebben 'm niet kort gehouden, dan krijg je dit:quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een botje door de neus hem niet misstaan!
Kutfilm. Niet Dick Maas waardig.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Oliver23 het volgende:
Zit ik de film 'Quiz' te kijken, blijken Escha en Danny Vera er een rolletje in het hebben.
Danny Vera is in de film een opnameleider (slechts een scene van 10 seconden)
Escha is een meisje in een discotheek wat steeds om Stephan Evenblij loopt te dansen
Timmeren wel aan de weg, die 2
Ik weet wel zeker dat ze het daar over gaan hebben, dat soort dingen worden prima bijgehouden.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Bamihapje het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog over dat interview van Van Gaal hebben. Bij Studio Voetbal werd er niet eens om gelachen. Wat een zelfverheerlijking weer.
van Gaal: 'Pep Guardiola volgt de filosofie van Louis van Gaal'quote:Op zondag 20 januari 2013 23:20 schreef Bamihapje het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog over dat interview van Van Gaal hebben. Bij Studio Voetbal werd er niet eens om gelachen. Wat een zelfverheerlijking weer.
en hij volgt Heynckes op die ook de filosofie van Louis van gaal aanghangtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
van Gaal: 'Pep Guardiola volgt de filosofie van Louis van Gaal'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |