ben nu e-learning aan het volgen over management in ICT gebied. Hebben ze een aantal technieken genoemd, maar die docent wilde niet diep ingaan op de stof, want we zijn hier geen hbo bedrijfskunde aan het volgenquote:
Nou succesquote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op om naar onze hoofdstad te gaan
sterktequote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Mooie dromen Sjaak.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ben nu e-learning aan het volgen over management in ICT gebied. Hebben ze een aantal technieken genoemd, maar die docent wilde niet diep ingaan op de stof, want we zijn hier geen hbo bedrijfskunde aan het volgen
Succes neger.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
niet zo veel eigenlijk, ik volg het voor mijn certificering. In de praktijk zal ik die stof de komende tijd toch nog niet nodig hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is best een makkelijke theorie. Heb er volgens mij nog boeken erover. Wat wil je erover weten? Maar kom dan morgen wel met de antwoorden.
whitneyquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
Black hawk down, we've got a black hawk down.
Of niet ?
Mooi ditquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, niet om heen draaien. Turks? Gewoon eerlijk zijn man, wat maakt dat nou uit.
Maar als bedrijfskundige ook niet echt. Je moet het alleen kunnen lezen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo veel eigenlijk, ik volg het voor mijn certificering. In de praktijk zal ik die stof de komende tijd toch nog niet nodig hebben
Ja, want Real Madrid.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, niet om heen draaien. Turks? Gewoon eerlijk zijn man, wat maakt dat nou uit.
Je reageert wel heel aanvallend.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dit
Dus je gaat morgen niet naar de Arena?
Zeg het dan gewoon joh
Ik doe technische natuurkunde, maar ik werk in de ICT. Daar ligt ook mijn interesse, dus af en toe leer ik daar nog wat bij. En als bijbaan kan je beter in de ICT zitten. Als junior systeembeheerder kom je wel ergens binnen. In de natuurkunde is dat lastiger.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als bedrijfskundige ook niet echt. Je moet het alleen kunnen lezen.
Maar wel grappig dat je dat moet doen. Je deed toch chemische studie ofzo?
Kon niet slapen ondanks dat ik al een hele dag verrot ben.quote:
Nee, dat zijn Koerden. Er schijnt een verschil te zijn tussen beide groepen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Barça is meer een Turkse club toch? Want Ibi?
Dat heb ik idd vaak, maar dat komt iets andersquote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij haalt constant lidwoorden door elkaar.
door iets anders.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik idd vaak, maar dat komt iets anders
Heb ik ook vaak. Moet je je warme melk met anijs of honing nemen, of een fles whisky. Of medicijnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon niet slapen ondanks dat ik al een hele dag verrot ben.
toch in bed gaan liggen, zo'n beeldscherm helpt nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon niet slapen ondanks dat ik al een hele dag verrot ben.
Ik typ ook sne.. oh ja, ik zie je punt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ib Iphone
Ik typ gewoon snel, dan maak ik veel fouten.
Dat zie je ook, als ik geen hoofdletters en punten ga gebruiken. Dan typ ik op mijn machientjequote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ ook sne.. oh ja, ik zie je punt.
Wel slimme bijbaan. Kan je later goed op je CV hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik doe technische natuurkunde, maar ik werk in de ICT. Daar ligt ook mijn interesse, dus af en toe leer ik daar nog wat bij. En als bijbaan kan je beter in de ICT zitten. Als junior systeembeheerder kom je wel ergens binnen. In de natuurkunde is dat lastiger.
Huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee, dat zijn Koerden. Er schijnt een verschil te zijn tussen beide groepen.
ja, of niet, anders kan je nog de helpdesk gaan spelen tijdens je werkquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel slimme bijbaan. Kan je later goed op je CV hebben.
Ik moest zo'n programma gebruiken om dat te doen en is echt veel trial and error. Dus krijg steeds nachtmerries, wanneer mensen daarover beginnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Adames het volgende:
ah daar is de rummler-brache swim-lane diagram, mooi man.
Ik heb je Afellay wallpaper gezien.quote:
Wellicht, maar ik moet sowieso nog wat extra netwerken voor de openstaande modpositie.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Adames het volgende:
[..]
toch in bed gaan liggen, zo'n beeldscherm helpt niet
Meh, vroeger ging ik nog wel eens, maar ik vind het nu eigenlijk zonde van m'n geld. Zo'n grote hobby is het gewoon niet meer eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar GGMM, hoezo ga je niet naar de wedstrijd van het jaar?
Zoiets wil je toch niet missen?
nu kan je lachen, dit was alles wat ik kreeg erover:quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest zo'n programma gebruiken om dat te doen en is echt veel trial and error. Dus krijg steeds nachtmerries, wanneer mensen daarover beginnen.
afreageren op dieren, kan je nog bekend worden op facebook ookquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Wat doen jullie bij opkomende moordneigingen?
Betalen om Feyenoorders te zien falen, lijkt mij een leuke hobby.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, vroeger ging ik nog wel eens, maar ik vind het nu eigenlijk zonde van m'n geld. Zo'n grote hobby is het gewoon niet meer eigenlijk.
Je frustraties uiten en het verbergen achter een duistere 'grap'quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Wat doen jullie bij opkomende moordneigingen?
Daar hoef ik niet voor te betalen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betalen om Feyenoorders te zien falen, lijkt mij een leuke hobby.
Heb wel eens voor de grap mijn vingertop eraf gehakt met mijn mes.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je frustraties uiten en het verbergen achter een duistere 'grap'
Is dit serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nu kan je lachen, dit was alles wat ik kreeg erover:
[ afbeelding ]
uitleg was 20 seconden oidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Wel fucked up dan. Dit kan je niet eens basis noemen.
Maar hoelang duurde je hele cursus?quote:
Dat is niet echt bevoordelijk voor je WoW carriere toch? Momenteel is South Park ook bezig is Azeroth op Comedy Central.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb wel eens voor de grap mijn vingertop eraf gehakt met mijn mes.
12 uur aan beeldmateriaal oidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoelang duurde je hele cursus?
WoWquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet echt bevoordelijk voor je WoW carriere toch? Momenteel is South Park ook bezig is Azeroth op Comedy Central.
Resultaten uit het verleden...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Over 15 uur is Ajax weer de winnaar van het weekend. NEt zoals vorig 2e seizoenshelft zo vaak gebeurde.
Dat is wel weer veel. Ga/heb je alles bekijken?quote:
vorig jaar gingen we nog op onze bek tegen utrechtquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Over 15 uur is Ajax weer de winnaar van het weekend. NEt zoals vorig 2e seizoenshelft zo vaak gebeurde.
Dat hebben we nu al gehad in speelronde 18.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar gingen we nog op onze bek tegen utrecht
De eerlijkheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Ajax speelt wel het beste. Ze zijn, in mijn ogen, nu echt titelkandidaat nummer 1.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Ajax speelt wel het beste. Ze zijn, in mijn ogen, nu echt titelkandidaat nummer 1.
alles op zijn tijd, maar wel van plan ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is wel weer veel. Ga/heb je alles bekijken?
Niet doen man. Dit soort relativeringsvermogen maakt Fok! saai, en Psv staat sowieso nog tweede na dit weekend.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
als die 2 keer op hun bek door powervoetbal, is dat ook weer weg. Utrecht hebben we gehad, maar AZ wordt niet zo leukquote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Zijn best wel veel eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
alles op zijn tijd, maar wel van plan ja.
duurt nog wel even voordat ik klaar ben. Ben 3 weken geleden begonnen met kijken:
[ afbeelding ]
Ben beetje down door PEC, dus kan over paar dagen weer anders zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen man. Dit soort relativeringsvermogen maakt Fok! saai, en Psv staat sowieso nog tweede na dit weekend.
niet alleen verliezen, maar daadwerkelijk weggespeeld wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
PEC thuis verliezen...uit....ook erg maar oké.....thuis is gewoon...![]()
Het erge is, dat het niet eens gestolen was.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
PEC thuis verliezen...uit....ook erg maar oké.....thuis is gewoon...![]()
Ik zat weer aan het bier hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het erge is, dat het niet eens gestolen was.
jammer dat ik de wedstrijd niet heb kunnen zien, maar ik heb hardop moeten lachen toen ik dat nieuwsbericht lasquote:
alleen bij slecht bierquote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat weer aan het bier hoor. Alcohol verpest alles.
Was ook zo, als die kanker Lens gewoon de bal erin knalde, won PSV. Maarja, hij moet weer alles verneukenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef mrstylo het volgende:
En die k..... Van Bommel zeggen, dat wanneer we kansen afmaakten nog konden winnen.
gewoon het positieve er uit halen, ze hebben kansen gehad om thuis van PEC Zwolle te winnenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef mrstylo het volgende:
En die k..... Van Bommel zeggen, dat wanneer we kansen afmaakten nog konden winnen.
Ik zou het niet durven. Als New Kids ook maar enigszins gebaseerd op de waarheid is wordt dat je dood.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef Adames het volgende:
heeft iemand een PEC shirtje voor me? Kan ik daar morgen mee gaan rondlopen in eindje.
Serie kijken. Meisje verkrachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef Adames het volgende:
Wel jammer dat fok er al een half uur uit ligt. Wat doen jullie in de tussentijd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Where_Troy_Once_Stood\quote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef Adames het volgende:
Wel jammer dat fok er al een half uur uit ligt. Wat doen jullie in de tussentijd?
Hier valt het wel mee, ik woon midden in woensel west. Zie je voornamelijk barca en real shirtjesquote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven. Als New Kids ook maar enigszins gebaseerd op de waarheid is wordt dat je dood.
het wikipedia artikel?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Where_Troy_Once_Stood\
dit lezen
Mja, het boek wordt al jaren niet meer gedrukt. Ooit in een ver verleden geprobeerd het in Engeland te kopen maar niet te krijgen. Ik moest er ineens aan denken toen ik een docu over Troje aan het kijken wasquote:
Ik moest het doen met La Trappe triple. Ook niet verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
net een westmalle tripel ingeschonken. daarvan eens genieten, wat willekeurige dingen lezen en dan eens pitten. Ik ben helaas alleen nog wat te fit. Dat terwijl ik om 7 uur vanavond mijn ogen niet kon openhouden.
Zo kut is dat, op momenten tegen de slaap vechten als het totaal niet uitkomt om een paar uur laten te willen gaan slapen en ineens weer tering veel energie te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
net een westmalle tripel ingeschonken. daarvan eens genieten, wat willekeurige dingen lezen en dan eens pitten. Ik ben helaas alleen nog wat te fit. Dat terwijl ik om 7 uur vanavond mijn ogen niet kon openhouden.
Ik dacht dat het wel bekend was waar Troje lag, ergens in Turkije.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, het boek wordt al jaren niet meer gedrukt. Ooit in een ver verleden geprobeerd het in Engeland te kopen maar niet te krijgen. Ik moest er ineens aan denken toen ik een docu over Troje aan het kijken was
Net inderdaad op. Enige van La Trappe die ik wel eens drink.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest het doen met La Trappe triple. Ook niet verkeerd
Ja super drukke week gehad, vannacht lag ik met veel drank op om 5 uur in mijn bed en was om half 11 weer klaarwakker. En nu weer te veel energie. Ik zit weer gewoon dingen te leren. Normaal stop ik daar wel mee na 9-10 uur.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zo kut is dat, op momenten tegen de slaap vechten als het totaal niet uitkomt om een paar uur laten te willen gaan slapen en ineens weer tering veel energie te hebben.
De enige remedie die ik ken is een joint te roken
Tja, dat is de meest aanneembare theorie maar helemaal hard maken kunnen ze die niet. (Wat logisch is aangezien het pakweg 3000 jaar geleden moet hebben plaatsgevonden)quote:Op zondag 20 januari 2013 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bekend was waar Troje lag, ergens in Turkije.
Althans dat heb ik altijd geleerd toen ik de Ilyas nog moest vertalen op de middelbare school.
Odyssee beschrijft geen Trojequote:Op zondag 20 januari 2013 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tja, dat is de meest aanneembare theorie maar helemaal hard maken kunnen ze die niet. (Wat logisch is aangezien het pakweg 3000 jaar geleden moet hebben plaatsgevonden)
Sowieso is het nog maar de vraag of Troje uberhaupt ooit heeft bestaan zoals wij het uit de Illias en Odyssee kennen.
Het is de reis van Odysseus na de verovering van Troje. Je hebt gelijk dat het niet specifiek over Troje gaat maar wel over de held van die oorlogquote:
ja okquote:Op zondag 20 januari 2013 01:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is de reis van Odysseus na de verovering van Troje. Je hebt gelijk dat het niet specifiek over Troje gaat maar wel over de held van die oorlog
Klinkt reeel. Binnenkort een tentamen Middeleeuwen, dus dit is wel een fullproof antwoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
Overigens lees ik nu dit:
http://www.prometheus-del(...)el%20de%20Grote.html
Een theorie dat de kerk ooit een paar honderd jaar geschiedenis heeft bedacht zodat een paus kon zeggen dat hij de paus was in het jaar 1000 ofzoiets
BNW hoekje?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
Een theorie dat de kerk ooit een paar honderd jaar geschiedenis heeft bedacht zodat een paus kon zeggen dat hij de paus was in het jaar 1000 ofzoiets
Ik zeg doenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt reeel. Binnenkort een tentamen Middeleeuwen, dus dit is wel een fullproof antwoord.
Of het geluid is vertraagd of hij loopt de boel te faken.quote:
Heb wel vaker verhalen gehoord dat er aan het bestaan van Karel de Grote wordt getwijfeld, in ieder geval in de persoon zoals we hem nu kennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
Wat logisch is want in de overlevering is het een half-god.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb wel vaker verhalen gehoord dat er aan het bestaan van Karel de Grote wordt getwijfeld, in ieder geval in de persoon zoals we hem nu kennen.
Gisternacht van Den Haag naar Delft moeten fietsen om 5:00 's nachts met wind tegen... Het is dat ik dronken was, anders was ik nu dood.quote:
Niet doen, ik kan niet zonder je.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht van Den Haag naar Delft moeten fietsen om 5:00 's nachts met wind tegen... Het is dat ik dronken was, anders was ik nu dood.
Ben je langs de Vliet gefietst?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht van Den Haag naar Delft moeten fietsen om 5:00 's nachts met wind tegen... Het is dat ik dronken was, anders was ik nu dood.
Ik moest net een half uur door het veld fietsen van een maat die op een boerderij woont naar huisquote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig bier?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest net een half uur door het veld fietsen van een maat die op een boerderij woont naar huis
M'n ledematen zijn nog steeds dood
raar volkquote:
Je raakt sneller onderkoeld maar je voelt het wel minder snel. Ideaalquote:Op zondag 20 januari 2013 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
verwijdt wel je bloedvaten, ook niet ideaal
Je kan nog enigszins normaal typen dus overduidelijk niet genoeg.quote:
Alleen Geo gaat er slecht van typenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je kan nog enigszins normaal typen dus overduidelijk niet genoeg.
Uhuquote:
Insectenspray nodig?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef The_Groove het volgende:
Morgen de klassieker kijken met m'n schoonvader die al 40 jaar een seizoenskaart heeft voor Feijenoord.
sowieso vermijd ik dan elk mogelijk toetsenbord. Het kan dan serieus alleen maar erger wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UhuNee maar serieus. Als ik eenmaal dusdanig aangeschoten/dronken ben is Fok! wel het laatste waaraan ik denk.
Meh, laptop stond nog op fok op tafel, ff warm worden en dan ga ik tukken.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UhuNee maar serieus. Als ik eenmaal dusdanig aangeschoten/dronken ben is Fok! wel het laatste waaraan ik denk.
Ik ga meteen mn bed in dan, maarja, ik drink nooit.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
sowieso vermijd ik dan elk mogelijk toetsenbord. Het kan dan serieus alleen maar erger worden
Nee, prima kerel eigenlijk. Hij is liefhebber van het voetbal, die hele rivaliteit kan hem gestolen worden, hij wil gewoon een mooie pot voetbal zien.quote:
Aah oke, hij is een normale supporter dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, prima kerel eigenlijk. Hij is liefhebber van het voetbal, die hele rivaliteit kan hem gestolen worden, hij wil gewoon een mooie pot voetbal zien.
Hoe hij vanuit die filosofie tot Feijenoord is gekomen is mij een raadsel
Yep. Alleen jammer dat hij mijn toekomstige erfenis in die club pomptquote:Op zondag 20 januari 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, hij is een normale supporter dus.
Zeg er iets van ;.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Alleen jammer dat hij mijn toekomstige erfenis in die club pompt
Guiness is wel te drinken.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Wil je er een Guinness glas bij? Guinness is toch mijn bier niet.
Ik heb wel een paar pint glazen staan, gekocht toen ik in Engeland was. Ook als ik nu een Guinness drink jat ik meestal het glas. Voor 6 euro zit dat wel bij de prijs inbegrepenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te zuipen dat spulquote:Op zondag 20 januari 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen fan. Ik drink het prima weg, maar voor die prijs is er zoveel beters. Maar de glazen zijn inderdaad wel mooi.quote:
Ik vind het ranzigquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
http://9gag.com/gag/6371006?ref=fb.s
Aah, daarom worden mannen minder oud.
9gag.
Waar zijn de 4chan tijden.,..
9gag is echt al een jaar gewoon niet meer grappig.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
9gag.
Wow... een titel van een plaatje letterlijk nemen, maar ik acht de 4chan community ook niet hoger in.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
9gag.
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... een titel van een plaatje letterlijk nemen, maar ik acht de 4chan community ook niet hoger in.
Mwah... als je de kinderporno, hentai en alle andere porno wegdenkt is het wel oke.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... een titel van een plaatje letterlijk nemen, maar ik acht de 4chan community ook niet hoger in.
4chan is bij vlagen hilarischquote:Op zondag 20 januari 2013 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah... als je de kinderporno, hentai en alle andere porno wegdenkt is het wel oke.
Dat is echt de achterhoek van het internetquote:Op zondag 20 januari 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
4chan heeft een geweldige community zolang je niet op /b/ komt
Enige die ik bezoekquote:Op zondag 20 januari 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
4chan heeft een geweldige community zolang je niet op /b/ komt
Dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
9gag is echt al een jaar gewoon niet meer grappig.
Je kon niet voor niks enkel in Eindhoven terecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige die ik bezoek
fuck the police
[ afbeelding ]
Sinds jij bent gestopt met posten niet meer eigenlijk.quote:
meen je?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige die ik bezoek
fuck the police
[ afbeelding ]
9gag is altijd pure aids geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
9gag is echt al een jaar gewoon niet meer grappig.
Zit je in een studentenvereniging?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige die ik bezoek
fuck the police
[ afbeelding ]
Doet me goed dit.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinds jij bent gestopt met posten niet meer eigenlijk.
Zit er eigenlijk al jaren niet meer op, zo af en toe als ik me extreem verveel. Tijd verspillen doe ik meestal op reddit tegenwoordigquote:Op zondag 20 januari 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meen je?
Echt niets leuks meer aan tegenwoordig, of je moet het leuk vinden om met 13 jarige "WE R LEEJUN" mensen te communiceren.
Pink Floydquote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige die ik bezoek
fuck the police
[ afbeelding ]
Gast werd verrot getrapt jaquote:Op zondag 20 januari 2013 02:09 schreef Smoofie het volgende:
Eey saind, zag je die fail assasination attempt in bulgarije? Hoe graat is de kans dat je wapen op dat moment blocked.
Tis ook echt al jaren niet meer leuk.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk al jaren niet meer op, zo af en toe als ik me extreem verveel. Tijd verspillen doe ik meestal op reddit tegenwoordig
Was het niet een gaspistool/airsoft ding oid? Zag ergens dat er iig geen levensgevaar is geweestquote:Op zondag 20 januari 2013 02:09 schreef Smoofie het volgende:
Eey saind, zag je die fail assasination attempt in bulgarije? Hoe graat is de kans dat je wapen op dat moment blocked.
Was het fake?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Was het niet een gaspistool/airsoft ding oid? Zag ergens dat er iig geen levensgevaar is geweest
Lijkt me niet als je kijkt hoe de rest er op reageertquote:
Zonder internet zou jij echt 24/7 aan het bier zitten he.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie het nu op geenstijl, daar staat van wel, maarja, geenstijl
Nouja als je dat zo ziet denk je niet van "oh dat zel wel nep geweest zijn"quote:Op zondag 20 januari 2013 02:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt me niet als je kijkt hoe de rest er op reageert
Met internet zit ik ook aardig in de buurtquote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder internet zou jij echt 24/7 aan het bier zitten he.
Heb het allang verwerkt joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Succes met het verwerken van vanavond.
Doen we goedquote:Op zondag 20 januari 2013 02:52 schreef Smoofie het volgende:
http://www.havocscope.com/black-market-prices/ecstasy-prices/
2-2quote:Op zondag 20 januari 2013 06:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gm jongens vm de klassieker, zeg het maar.
quote:Routinier Theo Janssen van Vitesse maakte zaterdagavond na de zware nederlaag bij AZ (4-1) een ontgoochelde indruk. 'We hebben in de tweede helft niet als een team gespeeld. Sommige spelers zijn hier duidelijk gezakt voor hun examen', zei de spelbepaler bij Eredivisie Live. 'Achterin was het na de rust een gatenkaas bij ons.'
Over de eerste helft, afgesloten met 0-0, was Janssen nog niet eens ontevreden. 'Verdedigend stonden we goed, maar aanvallend brachten we te weinig. Door de absentie van Bony zijn we voorin nog zoekende naar een andere speelwijze. Jonathan Reis kreeg als centrumspits te weinig steun.'
Hoe hoger ze staan hoe harder ze vallenquote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]teringdebieltje
Altijd die grote muilen bij dat kutvolk
Doe ik bij het Feyenoordlogo. Diarree heeft het beste effect.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb net een Ajaxlogo uitgeprint en zit nu heerlijk te scheiten. True story.
Feyenorod heeft ook kutvolk, daar hoor jij ook bij. Niet zaniken, jong.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]teringdebieltje
Altijd die grote muilen bij dat kutvolk
Ja, in 1 borst...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
100 kilo schoon aan de haak, of niet dan?
Dat is wel erg naïef, maar dat heb je zelf ook wel door. Vrijwel niemand was in die jaren clean.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt misselijkmakend dat ze Boogerd langzaam aan met alle middelen die ze hebben de kant op drijven van een bekentenis.![]()
Ik hoop dat Boogerd volhoudt. Boogerd was, is en blijft clean.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt misselijkmakend dat ze Boogerd langzaam aan met alle middelen die ze hebben de kant op drijven van een bekentenis.![]()
Ik ga mijn hand voor precies 0 wielrenners in het vuur steken.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Bassonsquote:Op zondag 20 januari 2013 12:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is wel erg naïef, maar dat heb je zelf ook wel door. Vrijwel niemand was in die jaren clean.
Waar zou die uitdrukking vandaan komenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga mijn hand voor precies 0 wielrenners in het vuur steken.
Que?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar zou die uitdrukking vandaan komen
Ik wacht altijd, totdat mijn boner weg is.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, vanochtend direcht rechtop in m'n bed toen m'n alarm ging.
Heb je daar niemand voor?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wacht altijd, totdat mijn boner weg is.
Pielemuisje van jou zien ze niet hoor, zelfs niet als hij stijf is en je in je onderbroek staat.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wacht altijd, totdat mijn boner weg is.
In Rotterdam omstreeks 1908.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
Allebei m'n broertjes zijn vandaag naar 020 als supporter van de neuzen.Waar is 't toch fout gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel, maar die kan niet hier slapen.quote:
Geen idee..?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Die uitdrukking, "ergens je hand voor in het vuur steken", waar zou die vandaan komen
Wat lees ik...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pielemuisje van jou zien ze niet hoor, zelfs niet als hij stijf is en je in je onderbroek staat.
Moet je niet paard gaan rijden ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pielemuisje van jou zien ze niet hoor, zelfs niet als hij stijf is en je in je onderbroek staat.
Ik ben allergisch voor paarden. Misschien kan je me toelichten waar deze opmerking vandaan komt?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je niet paard gaan rijden ofzo?
Dikke homo.
Goede bronnen (heb jouw FBquote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor paarden. Misschien kan je me toelichten waar deze opmerking vandaan komt?
Wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is knap. Ik heb geen facebook.
Ik kan hier natuurlijk weer 'niet' op reageren: ik zou je eerder dit willen zeggen. Post hem maar. Je hebt mijn toestemming.quote:
Wat is jouw probleem ineens?quote:zondag 20 januari 2013 12:58 schreef mrstylo het volgende:[/b]
[..]
Dikke homo.
Nee man dat ga ik niet doen. Zo zielig ben ik ook weer niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan hier natuurlijk weer 'niet' op reageren: ik zou je eerder dit willen zeggen. Post hem maar. Je hebt mijn toestemming.
Je zult snappen dat ik niet wil dat mijn HMF account gekoppeld wordt aan mijn echte persoon. Dus. Post maar.
Wat is jouw probleem ineens?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
zondag 20 januari 2013 12:58 schreef mrstylo het volgende:[/b]
[..]
Dikke homo.
Je lult gewoon, want hij heeft geen FB. En ja, dat weet ik as a matter of fact.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man dat ga ik niet doen. Zo zielig ben ik ook weer niet.
Kortom, je kletst uit je nek. Bedankt dat je dat even aan wilde tonen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man dat ga ik niet doen. Zo zielig ben ik ook weer niet.
Je gebruikt "as a matter of fact" verkeerd in je zinquote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult gewoon, want hij heeft geen FB. En ja, dat weet ik as a matter of fact.
Weinig.quote:
Het doet pijn dat PSV pure aids is en ik ze daar al maanden op wijs.quote:
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Je gebruikt "as a matter of fact" verkeerd in je zin
Ik heb nergens last van, zo nog op mijn gemak wat Duits leren. 14:30 zien we het allemaal wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet niet, heb nog alleen maar gepoept vandaag. Die was wel binnen de lijntjes overigens.
Dat kan. Maar, je kunt 't ook als afsluiting gebruiken. Dan moet je je intonatie wel omhoog laten lopen ipv omlaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Gebruik je die zin niet als; "As a matter of fact, dat is niet zo" oid?
En zo is het Stinho.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, zo nog op mijn gemak wat Duits leren. 14:30 zien we het allemaal wel.
Vrije vertaling: "het betreft een feitelijke zaak".quote:Op zondag 20 januari 2013 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Gebruik je die zin niet als; "As a matter of fact, dat is niet zo" oid?
Voor PSV is dat te hopen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Klassiekertje. Ben benieuwd.
Gelijkspel, hups.
Feijenoord wint. Pow.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Klassiekertje. Ben benieuwd.
Gelijkspel, hups.
Verliest PSV wederom hoor. Mark my words. Ajax verliest verder van Vitesse en Feijenoord wint van Twente.quote:
Flikkertquote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verliest PSV wederom hoor. Mark my words. Ajax verliest verder van Vitesse en Feijenoord wint van Twente.
Eerste![]()
Feijenoord kampioen
Ik heb geen flauw idee wat Dickie moet doen, maar er moet iets gebeuren. Anders gaat het kampioenschap aan den neusch voorbij.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick moet ook Van Bommel eruit halen.
Heb je Vitesse gisteren gezien? Téring.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verliest PSV wederom hoor. Mark my words. Ajax verliest verder van Vitesse en Feijenoord wint van Twente.
Eerste![]()
Feijenoord kampioen
En?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Vitesse gisteren gezien? Téring.
Van Bommel is de zwakke schakel in PSV. Laat zijn man gewoon lopen. Van bommel speelt het beste in een 4-3-3 systeem met de punt naar achter.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat Dickie moet doen, maar er moet iets gebeuren. Anders gaat het kampioenschap aan den neusch voorbij.
4-1 verloren van AZ. Die werden echt kapotgespeeld.quote:
Theootjequote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1 verloren van AZ. Die werden echt kapotgespeeld.
Eerste helft hielden ze nog wel stand, tweede helft ging het los.
[ afbeelding ]
Mwa, dat vind ik wel meevallen. De enige waarvan ik echt vind dat hij op de verkeerde plek staat is Hutchinson.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel is de zwakke schakel in PSV. Laat zijn man gewoon lopen. Van bommel speelt het beste in een 4-3-3 systeem met de punt naar achter.
Zegt niets over het feit dat Ajax komende week verliest van Vitesse.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1 verloren van AZ. Die werden echt kapotgespeeld.
>?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom je nog met mij nfacebook over de brug of blijf je een liegende bedriegende blaaskaak?
Zal ik het leuker makenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik wel meevallen. De enige waarvan ik echt vind dat hij op de verkeerde plek staat is Hutchinson.
Vind ik niet. De beste wedstrijden vond ik met van Bommel en Toivonen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik het leuker maken
PSV speelde zijn beste wedstrijden zonder van Bommel.
Zal de wedstrijdspanning zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat lopen er hier een hoop gefrustreerden rond?
Zonder Bony is Vitesse niets man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegt niets over het feit dat Ajax komende week verliest van Vitesse.
Sowieso heb jij echt een debiele manier van beredeneren. "Feijenoord verloor van Twente en PSV dus verliezen ze ook van Ajax".. Goede analyse bro.
.
Pas als zaken ECHT een zekerheidje zijn (zoals: NAC wint niet van Feijenoord in De Kuip want dat is nog nooit gebeurd in de geschiedenis van de Eredivisie), kan je EVENTUEEL met zulke stellingen op de prop komen.
Anders moet je gewoon je smoel houden.
Die moeten Fiorentina - Napoli gaan kijken, happy daysquote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat lopen er hier een hoop gefrustreerden rond?
Welke dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind ik niet. De beste wedstrijden vond ik met van Bommel en Toivonen.
Nu ga je al inhoudelijker.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Bony is Vitesse niets man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |