Niet doen, ik kan niet zonder je.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht van Den Haag naar Delft moeten fietsen om 5:00 's nachts met wind tegen... Het is dat ik dronken was, anders was ik nu dood.
Ben je langs de Vliet gefietst?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht van Den Haag naar Delft moeten fietsen om 5:00 's nachts met wind tegen... Het is dat ik dronken was, anders was ik nu dood.
Ik moest net een half uur door het veld fietsen van een maat die op een boerderij woont naar huisquote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig bier?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest net een half uur door het veld fietsen van een maat die op een boerderij woont naar huis
M'n ledematen zijn nog steeds dood
raar volkquote:
Je raakt sneller onderkoeld maar je voelt het wel minder snel. Ideaalquote:Op zondag 20 januari 2013 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
verwijdt wel je bloedvaten, ook niet ideaal
Je kan nog enigszins normaal typen dus overduidelijk niet genoeg.quote:
Alleen Geo gaat er slecht van typenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je kan nog enigszins normaal typen dus overduidelijk niet genoeg.
Uhuquote:
Insectenspray nodig?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef The_Groove het volgende:
Morgen de klassieker kijken met m'n schoonvader die al 40 jaar een seizoenskaart heeft voor Feijenoord.
sowieso vermijd ik dan elk mogelijk toetsenbord. Het kan dan serieus alleen maar erger wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UhuNee maar serieus. Als ik eenmaal dusdanig aangeschoten/dronken ben is Fok! wel het laatste waaraan ik denk.
Meh, laptop stond nog op fok op tafel, ff warm worden en dan ga ik tukken.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UhuNee maar serieus. Als ik eenmaal dusdanig aangeschoten/dronken ben is Fok! wel het laatste waaraan ik denk.
Ik ga meteen mn bed in dan, maarja, ik drink nooit.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
sowieso vermijd ik dan elk mogelijk toetsenbord. Het kan dan serieus alleen maar erger worden
Nee, prima kerel eigenlijk. Hij is liefhebber van het voetbal, die hele rivaliteit kan hem gestolen worden, hij wil gewoon een mooie pot voetbal zien.quote:
Aah oke, hij is een normale supporter dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, prima kerel eigenlijk. Hij is liefhebber van het voetbal, die hele rivaliteit kan hem gestolen worden, hij wil gewoon een mooie pot voetbal zien.
Hoe hij vanuit die filosofie tot Feijenoord is gekomen is mij een raadsel
Yep. Alleen jammer dat hij mijn toekomstige erfenis in die club pomptquote:Op zondag 20 januari 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, hij is een normale supporter dus.
Zeg er iets van ;.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Alleen jammer dat hij mijn toekomstige erfenis in die club pompt
Guiness is wel te drinken.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Wil je er een Guinness glas bij? Guinness is toch mijn bier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |