Ik moest het doen met La Trappe triple. Ook niet verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
net een westmalle tripel ingeschonken. daarvan eens genieten, wat willekeurige dingen lezen en dan eens pitten. Ik ben helaas alleen nog wat te fit. Dat terwijl ik om 7 uur vanavond mijn ogen niet kon openhouden.
Zo kut is dat, op momenten tegen de slaap vechten als het totaal niet uitkomt om een paar uur laten te willen gaan slapen en ineens weer tering veel energie te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
net een westmalle tripel ingeschonken. daarvan eens genieten, wat willekeurige dingen lezen en dan eens pitten. Ik ben helaas alleen nog wat te fit. Dat terwijl ik om 7 uur vanavond mijn ogen niet kon openhouden.
Ik dacht dat het wel bekend was waar Troje lag, ergens in Turkije.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, het boek wordt al jaren niet meer gedrukt. Ooit in een ver verleden geprobeerd het in Engeland te kopen maar niet te krijgen. Ik moest er ineens aan denken toen ik een docu over Troje aan het kijken was
Net inderdaad op. Enige van La Trappe die ik wel eens drink.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest het doen met La Trappe triple. Ook niet verkeerd
Ja super drukke week gehad, vannacht lag ik met veel drank op om 5 uur in mijn bed en was om half 11 weer klaarwakker. En nu weer te veel energie. Ik zit weer gewoon dingen te leren. Normaal stop ik daar wel mee na 9-10 uur.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zo kut is dat, op momenten tegen de slaap vechten als het totaal niet uitkomt om een paar uur laten te willen gaan slapen en ineens weer tering veel energie te hebben.
De enige remedie die ik ken is een joint te roken
Tja, dat is de meest aanneembare theorie maar helemaal hard maken kunnen ze die niet. (Wat logisch is aangezien het pakweg 3000 jaar geleden moet hebben plaatsgevonden)quote:Op zondag 20 januari 2013 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bekend was waar Troje lag, ergens in Turkije.
Althans dat heb ik altijd geleerd toen ik de Ilyas nog moest vertalen op de middelbare school.
Odyssee beschrijft geen Trojequote:Op zondag 20 januari 2013 01:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tja, dat is de meest aanneembare theorie maar helemaal hard maken kunnen ze die niet. (Wat logisch is aangezien het pakweg 3000 jaar geleden moet hebben plaatsgevonden)
Sowieso is het nog maar de vraag of Troje uberhaupt ooit heeft bestaan zoals wij het uit de Illias en Odyssee kennen.
Het is de reis van Odysseus na de verovering van Troje. Je hebt gelijk dat het niet specifiek over Troje gaat maar wel over de held van die oorlogquote:
ja okquote:Op zondag 20 januari 2013 01:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is de reis van Odysseus na de verovering van Troje. Je hebt gelijk dat het niet specifiek over Troje gaat maar wel over de held van die oorlog
Klinkt reeel. Binnenkort een tentamen Middeleeuwen, dus dit is wel een fullproof antwoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
Overigens lees ik nu dit:
http://www.prometheus-del(...)el%20de%20Grote.html
Een theorie dat de kerk ooit een paar honderd jaar geschiedenis heeft bedacht zodat een paus kon zeggen dat hij de paus was in het jaar 1000 ofzoiets
BNW hoekje?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
Een theorie dat de kerk ooit een paar honderd jaar geschiedenis heeft bedacht zodat een paus kon zeggen dat hij de paus was in het jaar 1000 ofzoiets
Ik zeg doenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt reeel. Binnenkort een tentamen Middeleeuwen, dus dit is wel een fullproof antwoord.
Of het geluid is vertraagd of hij loopt de boel te faken.quote:
Heb wel vaker verhalen gehoord dat er aan het bestaan van Karel de Grote wordt getwijfeld, in ieder geval in de persoon zoals we hem nu kennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
Wat logisch is want in de overlevering is het een half-god.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb wel vaker verhalen gehoord dat er aan het bestaan van Karel de Grote wordt getwijfeld, in ieder geval in de persoon zoals we hem nu kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |