ben nu e-learning aan het volgen over management in ICT gebied. Hebben ze een aantal technieken genoemd, maar die docent wilde niet diep ingaan op de stof, want we zijn hier geen hbo bedrijfskunde aan het volgenquote:
Nou succesquote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op om naar onze hoofdstad te gaan
sterktequote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Mooie dromen Sjaak.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ben nu e-learning aan het volgen over management in ICT gebied. Hebben ze een aantal technieken genoemd, maar die docent wilde niet diep ingaan op de stof, want we zijn hier geen hbo bedrijfskunde aan het volgen
Succes neger.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
niet zo veel eigenlijk, ik volg het voor mijn certificering. In de praktijk zal ik die stof de komende tijd toch nog niet nodig hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is best een makkelijke theorie. Heb er volgens mij nog boeken erover. Wat wil je erover weten? Maar kom dan morgen wel met de antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |