ben nu e-learning aan het volgen over management in ICT gebied. Hebben ze een aantal technieken genoemd, maar die docent wilde niet diep ingaan op de stof, want we zijn hier geen hbo bedrijfskunde aan het volgenquote:
Nou succesquote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op om naar onze hoofdstad te gaan
sterktequote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Mooie dromen Sjaak.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ben nu e-learning aan het volgen over management in ICT gebied. Hebben ze een aantal technieken genoemd, maar die docent wilde niet diep ingaan op de stof, want we zijn hier geen hbo bedrijfskunde aan het volgen
Succes neger.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
niet zo veel eigenlijk, ik volg het voor mijn certificering. In de praktijk zal ik die stof de komende tijd toch nog niet nodig hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is best een makkelijke theorie. Heb er volgens mij nog boeken erover. Wat wil je erover weten? Maar kom dan morgen wel met de antwoorden.
whitneyquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
Black hawk down, we've got a black hawk down.
Of niet ?
Mooi ditquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, niet om heen draaien. Turks? Gewoon eerlijk zijn man, wat maakt dat nou uit.
Maar als bedrijfskundige ook niet echt. Je moet het alleen kunnen lezen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo veel eigenlijk, ik volg het voor mijn certificering. In de praktijk zal ik die stof de komende tijd toch nog niet nodig hebben
Ja, want Real Madrid.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, niet om heen draaien. Turks? Gewoon eerlijk zijn man, wat maakt dat nou uit.
Je reageert wel heel aanvallend.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dit
Dus je gaat morgen niet naar de Arena?
Zeg het dan gewoon joh
Ik doe technische natuurkunde, maar ik werk in de ICT. Daar ligt ook mijn interesse, dus af en toe leer ik daar nog wat bij. En als bijbaan kan je beter in de ICT zitten. Als junior systeembeheerder kom je wel ergens binnen. In de natuurkunde is dat lastiger.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als bedrijfskundige ook niet echt. Je moet het alleen kunnen lezen.
Maar wel grappig dat je dat moet doen. Je deed toch chemische studie ofzo?
Kon niet slapen ondanks dat ik al een hele dag verrot ben.quote:
Nee, dat zijn Koerden. Er schijnt een verschil te zijn tussen beide groepen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Barça is meer een Turkse club toch? Want Ibi?
Dat heb ik idd vaak, maar dat komt iets andersquote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij haalt constant lidwoorden door elkaar.
door iets anders.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik idd vaak, maar dat komt iets anders
Heb ik ook vaak. Moet je je warme melk met anijs of honing nemen, of een fles whisky. Of medicijnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon niet slapen ondanks dat ik al een hele dag verrot ben.
toch in bed gaan liggen, zo'n beeldscherm helpt nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon niet slapen ondanks dat ik al een hele dag verrot ben.
Ik typ ook sne.. oh ja, ik zie je punt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ib Iphone
Ik typ gewoon snel, dan maak ik veel fouten.
Dat zie je ook, als ik geen hoofdletters en punten ga gebruiken. Dan typ ik op mijn machientjequote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ ook sne.. oh ja, ik zie je punt.
Wel slimme bijbaan. Kan je later goed op je CV hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik doe technische natuurkunde, maar ik werk in de ICT. Daar ligt ook mijn interesse, dus af en toe leer ik daar nog wat bij. En als bijbaan kan je beter in de ICT zitten. Als junior systeembeheerder kom je wel ergens binnen. In de natuurkunde is dat lastiger.
Huh?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee, dat zijn Koerden. Er schijnt een verschil te zijn tussen beide groepen.
ja, of niet, anders kan je nog de helpdesk gaan spelen tijdens je werkquote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel slimme bijbaan. Kan je later goed op je CV hebben.
Ik moest zo'n programma gebruiken om dat te doen en is echt veel trial and error. Dus krijg steeds nachtmerries, wanneer mensen daarover beginnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef Adames het volgende:
ah daar is de rummler-brache swim-lane diagram, mooi man.
Ik heb je Afellay wallpaper gezien.quote:
Wellicht, maar ik moet sowieso nog wat extra netwerken voor de openstaande modpositie.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef Adames het volgende:
[..]
toch in bed gaan liggen, zo'n beeldscherm helpt niet
Meh, vroeger ging ik nog wel eens, maar ik vind het nu eigenlijk zonde van m'n geld. Zo'n grote hobby is het gewoon niet meer eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar GGMM, hoezo ga je niet naar de wedstrijd van het jaar?
Zoiets wil je toch niet missen?
nu kan je lachen, dit was alles wat ik kreeg erover:quote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest zo'n programma gebruiken om dat te doen en is echt veel trial and error. Dus krijg steeds nachtmerries, wanneer mensen daarover beginnen.
afreageren op dieren, kan je nog bekend worden op facebook ookquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Wat doen jullie bij opkomende moordneigingen?
Betalen om Feyenoorders te zien falen, lijkt mij een leuke hobby.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, vroeger ging ik nog wel eens, maar ik vind het nu eigenlijk zonde van m'n geld. Zo'n grote hobby is het gewoon niet meer eigenlijk.
Je frustraties uiten en het verbergen achter een duistere 'grap'quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Wat doen jullie bij opkomende moordneigingen?
Daar hoef ik niet voor te betalen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betalen om Feyenoorders te zien falen, lijkt mij een leuke hobby.
Heb wel eens voor de grap mijn vingertop eraf gehakt met mijn mes.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je frustraties uiten en het verbergen achter een duistere 'grap'
Is dit serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nu kan je lachen, dit was alles wat ik kreeg erover:
[ afbeelding ]
uitleg was 20 seconden oidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Wel fucked up dan. Dit kan je niet eens basis noemen.
Maar hoelang duurde je hele cursus?quote:
Dat is niet echt bevoordelijk voor je WoW carriere toch? Momenteel is South Park ook bezig is Azeroth op Comedy Central.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb wel eens voor de grap mijn vingertop eraf gehakt met mijn mes.
12 uur aan beeldmateriaal oidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoelang duurde je hele cursus?
WoWquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet echt bevoordelijk voor je WoW carriere toch? Momenteel is South Park ook bezig is Azeroth op Comedy Central.
Resultaten uit het verleden...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Over 15 uur is Ajax weer de winnaar van het weekend. NEt zoals vorig 2e seizoenshelft zo vaak gebeurde.
Dat is wel weer veel. Ga/heb je alles bekijken?quote:
vorig jaar gingen we nog op onze bek tegen utrechtquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Over 15 uur is Ajax weer de winnaar van het weekend. NEt zoals vorig 2e seizoenshelft zo vaak gebeurde.
Dat hebben we nu al gehad in speelronde 18.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar gingen we nog op onze bek tegen utrecht
De eerlijkheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Ajax speelt wel het beste. Ze zijn, in mijn ogen, nu echt titelkandidaat nummer 1.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Ajax speelt wel het beste. Ze zijn, in mijn ogen, nu echt titelkandidaat nummer 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |