quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
zojuist een goed uurtje geleerd voor m'n hertentamen. Door m'n project snap ik de stof nu een stuk beter dan bij het eerste tentamen, dus ik ging er als een speer doorheen
Voel me zelfverzekerd voor de tentamens die komen gaan
Haten op Pinoquote:Op zondag 20 januari 2013 03:51 schreef minthy het volgende:
Ik heb een overkill aan een zeker blauw gevogelte... Maar verder gaat het prima, topavond gehad!
Nee, ik heb net een eind aan hem gemaakt. En nu OT!quote:Op zondag 20 januari 2013 04:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SC is hier niet hoor, die komt maandag wel weer langshuppelen
Is onze SC dood? Het was zo'n aardige jongen..quote:Op zondag 20 januari 2013 04:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik heb net een eind aan hem gemaakt. En nu OT!
Dat heb ik ook wel eens, echt vervelend...quote:
Same herequote:Op zondag 20 januari 2013 09:17 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ga toch echt niet door die sneeuw om te gaan sporten
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef Ambipur het volgende:
Tosi met kipfilet, kaas, ui en tomaat maakt de late ochtend toch wel goed..
Oehhh ik heb nog niet gegeten en dat klinkt wel erg verleidelijk om ook te makenquote:
Een snuggy?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:37 schreef formerjellybean het volgende:
Verwarming aan , snuggy aan en nog heb ik het koud![]()
![]()
Ja het ziet er niet uit fleecedeken met mouwen maar het zit zo lekker met dit weer . Als ik ff wil relaxen en als het koud is zit ik in mijn snuggy en ik schaam me er niet voorquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
echt geen reet uitgevoerd op mijn werk, ook wel een keer lekker
nu heb ik vakantie
al die drama voor niksquote:Op zondag 20 januari 2013 21:14 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik niet helaasmaar wel leuke dag gehad alsnog
Zonder drama geen hoogtepuntenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
al die drama voor niks![]()
Maar dankjewel
watquote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Zonder drama geen hoogtepunten
Of niet en heb je studievertraging.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef pietkanarie het volgende:
Ik zie echt even niet meer hoe ik mijn toetsen nog op tijd af ga krijgen. Maar het zal op de een of andere manier wel lukken, linksom of rechtsom.
Haha, maar dan veroorzaak ik bij groepsgenoten ook studievertraging want er zit ook een groepsopdracht bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of niet en heb je studievertraging.
waaromquote:
Ik wil gewoon dat mensen normaal tegen mij doenquote:
Daar heb ik momenteel geen probleem mee. Maar it's been a while, zegmaarquote:Op zondag 20 januari 2013 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mensen normaal tegen mij doen
Nu Ajax heeft gewonnen heb je zeker vriendenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel geen probleem mee. Maar it's been a while, zegmaarVandaar
Zullen ze blij mee zijn als ze zo'n ondergekotst vodje in ontvangst mogen nemenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
Even klaar met schoolwerk, ik kan erop kotsen
Niet letterlijk natuurlijk, want dan zou ik m'n computerkast mogen volkotsen... Zo gek ben ik nu ook weet nietquote:Op zondag 20 januari 2013 23:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zullen ze blij mee zijn als ze zo'n ondergekotst vodje in ontvangst mogen nemen
Beetje jammerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet letterlijk natuurlijk, want dan zou ik m'n computerkast mogen volkotsen... Zo gek ben ik nu ook weet niet
Ja, sorry...quote:
Nicequote:Op maandag 21 januari 2013 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry...![]()
OT: helemaal prima! Kwam er vanavond achter dat ik aardig ben afgevallen. De oorzaak is wat minder, maar het gevolg is wél goed
Hoebedoelie?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NiceKnap dat je in de toekomst kan kijken btw
![]()
OT: Goed weekend gehad, dus best wel top
Au...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanochtend is nog helemaal niet geweest!11
van wie moet datquote:Op maandag 21 januari 2013 05:34 schreef AppleMartini het volgende:
Doodmoe, en kwaad dat ik zo moet lopen naar het station ipv met de auto omdat ik geen winterbanden heb
Van het feit dat ik de vorige auto in de prak heb gereden door de gladheid en ik de huidige auto leen en die niet ook in de prak wil rijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 06:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
van wie moet dat![]()
OT: automatisch wakker om half 7, maar duik er weer lekker in
Verstandig! Werk ze vandaag!quote:Op maandag 21 januari 2013 06:56 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Van het feit dat ik de vorige auto in de prak heb gereden door de gladheid en ik de huidige auto leen en die niet ook in de prak wil rijden.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 21 januari 2013 00:30 schreef msacras het volgende:
Extreem aggressief godverdomme![]()
Ik probeer echt economie te leren en herhalingsopgaven te maken maar dit áchterlijke boek heeft zulke rare formuleringen en legt niks uit dat ik de vraag gewoon niet begrijp. Hoe moet ik nou ooit een voldoende halen. Of dit jaar halen. Of uberhaupt slagen.
Godver godver fucking domme.
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 21 januari 2013 02:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Kunnen jullie geen whatsapp-groep aanmaken
Beter lezenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:30 schreef msacras het volgende:
Ik probeer echt economie te leren en herhalingsopgaven te maken maar dit áchterlijke boek heeft zulke rare formuleringen en legt niks uit dat ik de vraag gewoon niet begrijp. Hoe moet ik nou ooit een voldoende halen. Of dit jaar halen. Of uberhaupt slagen.
Die hebben we alquote:Op maandag 21 januari 2013 02:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat wil je weten? Ik vond economie op de middelbare makkelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 00:30 schreef msacras het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef Zelus het volgende:
happy
Aangezien er weinig te doen is op mijn werk, en de kids de hele dag portfoliogesprekken hebben, ga ik rond 13 uur lekker richting huus
Heb nog zat overuren staan, die ik nevernooitniet op krijg, luxe probleem dus
Nee, kan niet. In het boek staat dan dat je zogeheten memokaarten moet bekijken voor alle uitleg. Alleen die memokaarten zou de school moeten kopen maar dat is dus niet gebeurd, lekker handig. Dus dan moesten we die kaarten zelf maar kopen, wat bij elke boekhandel zou kunnen, bleek ook niet waar te zijn. Bovendien zijn die kaarten/dingen een paar euro per stuk (1 A4tje met uitlegquote:
Gelukkig is er dus wel een reden voor dat ze niets heeft laten horen en fijn dat ze zich verontschuldigdquote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gepraat met het meisje dat me begin dit jaar heeft laten staan. Ze zei dat ze ziek was en daarom bij haar vriendinnen in het buitenland is gebleven en niet naar huis was gekomen. Ze verontschuldigde zich voor het niets laten weten en zei ook een nieuwe afspraak te willen maken om naar Rotterdam te gaan.
Ik heb het niet uitgesloten, maar wacht wel een beetje het initiatief van haar af.
Verder vervelend nieuws gehoord... Al met al een vreemde dag
Ik ga maar eens boodschappen doen, koken en weer aan de studie.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik voel me echt enorm klote.Ik heb het verpest en het komt niet meer goed.
Ja klopt, heb in de mediatheek ook geleerd voor m'n tentamens met haar en nog iemand. Tussendoor wel gewoon praten en gelachen, dus er zijn geen spanningen enzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Gelukkig is er dus wel een reden voor dat ze niets heeft laten horen en fijn dat ze zich verontschuldigd
Die heb ik over 3 maanden! Zo erg?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
een beetje melancholisch, mijn laatste dag als twintiger
Pffff.... herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
een beetje melancholisch, mijn laatste dag als twintiger
mwa komt nu wel hard aan ineens,vooral ook omdat ik heel de dag al alleen ben,en nu aan het bedenken wat ik allemaal niet meer zal doen of bereiken als twintiger..quote:Op maandag 21 januari 2013 17:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die heb ik over 3 maanden! Zo erg?
Doe niet zo raar.. Je kunt nog alles doen!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
mwa komt nu wel hard aan ineens,vooral ook omdat ik heel de dag al alleen ben,en nu aan het bedenken wat ik allemaal niet meer zal doen of bereiken als twintiger..
Ja weet ik wel, weet niet ineens zo'n raar gevoelquote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.. Je kunt nog alles doen!
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, weet niet ineens zo'n raar gevoel
quote:Op maandag 21 januari 2013 02:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een huisgenoot heeft Queen ontdekt
Hoor al de hele avond 'Too much love will kill you'. Memories
Oh ja!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:15 schreef theKiD het volgende:
Ik voel me goed! Vanaf 14 minuten geleden hebben we er weer een 30'er erbij! Gefeliciteerd KwadeAfdronk!
quote:
Wow dankjulliewel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:15 schreef theKiD het volgende:
Ik voel me goed! Vanaf 14 minuten geleden hebben we er weer een 30'er erbij! Gefeliciteerd KwadeAfdronk!
Goed plan! Ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef kwiwi het volgende:
Goed. Lekker warm bed met veel kussens helemaal voor mij alleenDat wordt heerlijk slapen.
Gefeliciteerd, jij oude 30 jarigequote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
voel me oud![]()
nee ik voel me prima eigenlijk, fijn dat er mensen zijn die aan me denken
Dat al oud noemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
voel me oud![]()
nee ik voel me prima eigenlijk, fijn dat er mensen zijn die aan me denken
Wel een prachtnummer.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een huisgenoot heeft Queen ontdekt
Hoor al de hele avond 'Too much love will kill you'. Memories
Eens, maar de hele avond hetzelfde is ook niet allesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een prachtnummer.
Queen.
OT: Mixed. Weg bij vriend.Maar blij omdat sneeuw en goede muziek.
Dan mis je toch echt watquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nou helemaal niets met carnaval.
OT: Lekker uitgerust.
Daar kunnen we nog best over discussiëren. Laten we dat in de WhatsApp groep doenquote:
Homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nou helemaal niets met carnaval.
Vodafonequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dittum, alleen dan voor Vodafone. Wat een bedrijf is dat zeg
Eerst een abonnement geannuleerd bij een andere aanbieder en nu daarheen gegaan. Vorige week besteld en levering zou binnen twee dagen plaats vinden. Gebeurde niet, dus gebeld. 'Oh, toestel is helemaal niet op voorraad. Wanneer hij binnenkomt weet ik ook niet, kan iedere 10 minuten veranderen.' Zaterdag weer gebeld: 'We hebben nu een kleine voorraad. Maandag wordt hij opgestuurd en dan heb je hem dinsdag of woensdag'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Homo
[..]
Vodafone!
Voel me gemengd, tentamen organisatiekunde ging heel goed, maar bestuurlijk procesrecht morgen wordt een drama
Daarom Telfortquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Eerst een abonnement geannuleerd bij een andere aanbieder en nu daarheen gegaan. Vorige week besteld en levering zou binnen twee dagen plaats vinden. Gebeurde niet, dus gebeld. 'Oh, toestel is helemaal niet op voorraad. Wanneer hij binnenkomt weet ik ook niet, kan iedere 10 minuten veranderen.' Zaterdag weer gebeld: 'We hebben nu een kleine voorraad. Maandag wordt hij opgestuurd en dan heb je hem dinsdag of woensdag'.
Morgen moet ie dus komen, maar het blijkt een fout op de website en nu vertellen ze op twitter dat ze verlengde abonnementen annuleren. M'n abonnement is al ingegaan baklappen
Telfort is juist de prijsvechter van alle grotere providersquote:
Duidelijk een man met kennis aan het woordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef theKiD het volgende:
TelfortSlap aftreksel van mama kpn, en met hun domme lease plan
![]()
Maar OT, Goed! Vanavond aan mijn laatste nachtdienst is een lange serie van 9!
Ik las/ verwarde t-mobilequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Duidelijk een man met kennis aan het woord
Sowieso alles met bestuursshitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voel me gemengd, tentamen organisatiekunde ging heel goed, maar bestuurlijk procesrecht morgen wordt een drama
Bestuurskundequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sowieso alles met bestuursshitwelke studie doe jij precies?
![]()
OT: Goed. Blijk al 3 jaar ingeschreven te staan voor de verkeerde studie maar dat is vandaag gefixt door een hele lieve mevrouw
En dan denken mensen dat mijn studie saai is...quote:
Ik vind mijn opleiding totaal niet saai hoor. Heb voor ogen om bij de overheid te gaan werken en deze opleiding sluit daar goed bij aan. Kwestie van smaak en interessesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan denken mensen dat mijn studie saai is...Zit je in dat gebouw bij het pierson? Als ik in de trein zit dan stappen daar echt altijd tientallen meisjes in en uit, en bijna geen mannen
![]()
Ik doe -fiscaal- rechtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind mijn opleiding totaal niet saai hoor. Heb voor ogen om bij de overheid te gaan werken en deze opleiding sluit daar goed bij aan. Kwestie van smaak en interesses
En nee, ik zit op de hoofdlocatie in DB. Dat andere gebouw is voor zorg en welzijn en recht. Vrouwenopleidingen bij uitstek.
En dat wil werken bij de overheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat andere gebouw is voor zorg en welzijn en recht. Vrouwenopleidingen bij uitstek.
Ik heb connecties van het hoogste niveau binnen de gemeente Venlo, dus als je wat nodig hebt..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind mijn opleiding totaal niet saai hoor. Heb voor ogen om bij de overheid te gaan werken en deze opleiding sluit daar goed bij aan. Kwestie van smaak en interesses
En nee, ik zit op de hoofdlocatie in DB. Dat andere gebouw is voor zorg en welzijn en recht. Vrouwenopleidingen bij uitstek.
Ik ben verliefd op een meisje uit venlo maar weet niet hoe ze heet. Zoek jij dat uit voor me?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb connecties van het hoogste niveau binnen de gemeente Venlo, dus als je wat nodig hebt..
Wat weet je wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op een meisje uit venlo maar weet niet hoe ze heet. Zoek jij dat uit voor me?
Ze woont niet in Venlo, maar in een dorpje eromheen. Wel in de gemeente. Ze zit op kamers in Tilburg.quote:
Ik woon zelf ook in een dorpje er omheenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze woont niet in Venlo, maar in een dorpje eromheen. Wel in de gemeente. Ze zit op kamers in Tilburg.En nee, ik verwacht niets
Wat studeert ze?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in een dorpje er omheen
En ik ken ook iemand uit dit dorp die in Tilburg op kamers zit
Nee. Maar er is wel een kansje dat ik haar ken omdat ik ook een jaar economie heb gestudeerdquote:
Daar klagen wel meer kale mannen over ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar klagen wel meer kale mannen over ja.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar klagen wel meer kale mannen over ja.
Ja! Ik ga ook wel eens door met koorts (onder het mom van: gewoon ontkennen). Maar volgens mij is dat zeker niet handig voor het herstel. Je lichaam schreeuwt niet voor niks om rust. Dus lekker gaan slapen tot de koorts weg isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben duizelig, hoofdpijn, hoesten etc. Ik denk dat ik koorts krijg.
Is de beste manier werkelijk om hele dagen in bed te liggen; kippensoep te drinken en paracetamol te pompen? Ik hoor ook weleens vrouwen die claimen dat wanneer ze de koorts negeren en gewoon doen wat ze normaal doen zonder te klagen, ze sneller beter worden.
Bedankt!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja! Ik ga ook wel eens door met koorts (onder het mom van: gewoon ontkennen). Maar volgens mij is dat zeker niet handig voor het herstel. Je lichaam schreeuwt niet voor niks om rust. Dus lekker gaan slapen tot de koorts weg is![]()
![]()
Beterschap.
Succes!quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 06:18 schreef AppleMartini het volgende:
Wakker met weinig zin in vandaag.
quote:
quote:
beterschap!quote:
Dankjewel, wat aardigquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
beterschap!
Ik ook... Een zware bijholteontsteking
Ging redelijk goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Succes!
OT: weer een nieuwe dag op het werk aan de scriptie werken..
Dat ik die nu maar eens af krijg
Overgang..quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik schaam me dood, waarom kan ik me nooit eens normaal gedragen
moet eerst die kou er nog uitkrijgen van die overgang commentquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* geeft een lief complimentje * zo, nu gloeit je hartje weer helemaal
Wat heb je dan wel niet gedaan om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
heb mijn ouders een mail gestuurd met verontschuldigingen voor mijn debiele gedrag, hopelijk wordt het goed ontvangen
Dan heb je meer slaap gehad dan ik, want ik heb helemaal niet geslapen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:14 schreef theKiD het volgende:
Lig al ruim 2 uur te woelen en te draaien.. Kan niet meer slapen..
Klinkt beter als mijn 3,5 uur, en vervolgens niet meer kunnen slapenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
3 minuten voordat de wekker gaat wakker wordeb. Het zijn de kleine dingetjes die de dag goed laten beginnen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:18 schreef theKiD het volgende:
Ik weet niet hoe ik me voel.. Met een beetje pech heb ik net per ongeluk een 60+ man een vriendschapsverzoek gedaan op facebook met de mobiele app.
Kreeg een pop-up en drukte op een verkeerde knop..
![]()
Dus ik weet nog niet precies hoe ik me voel![]()
WTF!?!?! Binnen 7 (!!!) uur?quote:Televisie,
Telefonie,
Internet
Diensten werken niet door stroomstoring
Er is een stroomstoring bij het energiebedrijf. Hierdoor zijn onze radio-, televisie-, internet- en telefonie diensten op dit moment niet beschikbaar.
Er wordt gewerkt aan een oplossing van het probleem. Onze excuses voor het ongemak.
Status: onopgelost
Start: 24 januari 2013, 15:17
Verwacht einde: binnen 7 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #260 IJs !quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bah, wat is rucola eigenlijk vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |