GC / Halfbloedjes aanwezig hier op FOK! ??quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:23 schreef sneeuwtje het volgende:
Ik begin.. Ik ben Half Marokkaans, Half Nederlands.
Ik weet praktisch niks van Rusland, dus kan hier moeilijk over mee praten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Rusland is ook rascistisch als de pest.
Rusland is helaas enorm rascistisch, hetzij in het voetbal dan wel in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet praktisch niks van Rusland, dus kan hier moeilijk over mee praten.
Ah, dat had ik ook gelezen over de fans van Zenit Sint Petersburg. Ik dacht dat het alleen voorbehouden was aan bepaalde harde kernen zoals de fans van Zenit?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Rusland is helaas enorm rascistisch, hetzij in het voetbal dan wel in het dagelijks leven.
Zenit`s harde kern kwam er openlijk voor uit dat er geen negers daar mochten spelen en er worden nog regelmatig rascistische leuzen van de tribune geroepen of er worden bananen gegooid.
Het is een mooi land qua architectuur maar de mensen zelf tenminste wat ik er van heb gezien zijn in mijn ogen gewoon barbaren.
klopt negers, homo's, spelers van cska moskou en sparta moskou zijn niet welkom daarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, dat had ik ook gelezen over de fans van Zenit Sint Petersburg. Ik dacht dat het alleen voorbehouden was aan bepaalde harde kernen zoals de fans van Zenit?
Ik kan helaas onderstaande reactie onderstrepen:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet praktisch niks van Rusland, dus kan hier moeilijk over mee praten.
Ik ben nooit in Rusland geweest, maar heb wel veel boeken erover gelezen en daardoor ken ik waarschijnlijk een stukje meer daarover dan jij, Jellereppe (behalve de treinstellen danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Rusland is helaas enorm rascistisch, hetzij in het voetbal dan wel in het dagelijks leven.
Zenit`s harde kern kwam er openlijk voor uit dat er geen negers daar mochten spelen en er worden nog regelmatig rascistische leuzen van de tribune geroepen of er worden bananen gegooid.
Het is een mooi land qua architectuur maar de mensen zelf tenminste wat ik er van heb gezien zijn in mijn ogen gewoon barbaren.
quote:Born to a Filipino mother Precious Mitchell, and Irish/Scottish father Mark Mitchell
Nee, allebei in NL geboren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is een van jouw ouders in het buitenland geboren en jij in Nederland? Zo ja, dan ben je 2e generatie allochtoon.
Maar hoezo eigenlijk '100% autochtoon gelukkig'? Was het je een minder persoon geweest wanneer je allochtoon was? (Was je dus hoogstwaarschijnlijk ook bent).
Hmm, nee dus. Je moet de term niet al te strikt hanteren in dit topic. Het maakt niet uit of je ouders allebei Kaukasiërs/Ariërs zijn. Voor dit topic ben je een halfbloedje als je ouders uit twee verschillende landen komen, ongeacht of het Ariërs, Semieten, Negroïden, Mongoliden of Indianen zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:07 schreef HiddenResponse het volgende:
Een ouder van Zweedse afkomst en een ouder van Nederlandse afkomst. Geboren in Zweden. Dat maakt mij halfbloed ?
edit: Nee dus, daar moet je een gekleurde ouder en een blanke ouder voor hebben.
Pfff, best heftig. Dat zijn zeer harde kernen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt negers, homo's, spelers van cska moskou en sparta moskou zijn niet welkom daar
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 07:05 schreef Kotsdrol het volgende:
Halfbloedje fries hiero!
Maar wel bezet
Dat geloofde ik ook al niet. Dat zal wel behouden zijn tot de voetbalfans dacht ik. Dat de politie rasistisch is is op zich weer wel ernstig te noemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 05:29 schreef Derksl het volgende:
Gelukkig zijn daar (net als hier) de harde kernen van voetbalclubs geen representatieve afspiegeling van de samenleving.
Ik heb zelf meermalen lange reizen gemaakt door Rusland en daar veel mensen leren kennen, zowel in grote steden als in de periferie en bij die mensen heb ik geen racisme kunnen bespeuren. Wel bewondering, toen ze in Nederland over straat lopen en daar veel negers zagen, aangezien dat daar buiten de grote steden geen dagelijks iets is.
De politie en voetbalfans en de nationalistische groeperingen zijn racistisch als de pest, maar de rest van de russen komt qua racisme vaak niet veel verder dan bang zijn dat hun baan ingepikt wordt door iemand uit centraal-Azië.
Het zijn geen barbaren.
Heel duidelijk. Dank je. Maak je geen zorgen. Ik zal nooit een hele bevolkingsgroep als rasistisch beschouwen, aangezien Marokkanen in Nederland ook best vaak worden gegeneraliseerd. Dan zou ik mij schuldig maken aan wat sommige mensen doen en wat ik die mensen kwalijk neem. Je hoeft maar een dure chique zaak binnen te lopen en men achtervolgt je alsof je een crimineel bent op basis van een kleurtje. Afijn, moge dat punt van mij duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 05:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik kan helaas onderstaande reactie onderstrepen:
[..]
Ik ben nooit in Rusland geweest, maar heb wel veel boeken erover gelezen en daardoor ken ik waarschijnlijk een stukje meer daarover dan jij, Jellereppe (behalve de treinstellen dan). Ik ben ook vele Russen tegengekomen IRL.
Rusland is prachtig, begrijp me niet verkeerd, maar het is nog altijd vóór en ván de Russen. En met Russen bedoel ik niet de Westerse, postmoderne, neoliberale, multicuturele 'nieuwe-Rus' waarbij negers, latino's, Marrokkanen, homos ed eronder geschaard worden. Zoals dat in NL het geval is. Nee, gewoon de blanke, Slavische bewoner van Rusland zoals dat eruit zag in 1800.
Russen zijn erg vriendelijk en gastvrij tegenover buitenlanders maar ze stellen daar wel perk en paal aan. Zolang je als buitenlander geen al te hoge macht, geld, prestige, status, oid bereikt, kun je met de gemiddelde Rus prima onderweg.
Buitenlanders zijn echter niet zo welkom in de djatska's (o hoe zal ik dit vertalen - het is een traditionele Russische feest, maar ook veel meer), relaties tussen blanke en kleurlingen zijn vrijwel ongehoord en taboe, in de volkshuisvesting zul je je beperkt zien worden tot bepaalde buurten van Moskou, en in de arbeidsmarkt (tenzij je werkt voor een internationaal bedrijf en daarmee al binnenkomt natuurlijk) geldt dat ook en zul je nooit boven een bepaald niveau kunnen stijgen.
Dat is het systeem. Op meerdere aspecten is het nog steeds derde wereld. Al is het wel in de wet vastgesteld dat discriminatie op basis van ras verboden is, is dat louter op papier en zullen de politie noch rechtssysteem echt ingrijpen.
Het is een oosters, monocultureel, traditiineel land en daar willen ze (bij verre na de meeste Russen aan houden).
Met dit betoog wil ik geen beeld schetsen van een geweldadig, gevaarlijk, of aggressief volk - geenszins zijn ze dat - itt zijn ze best lief, gastvrij, hartstochtig, onbevangen, eerlijk, oprecht, en simpel maar dit geldt zolang je niet als buitenlander 'te ver' gaat met je vrijheden. Homo's krijgen geen erkenning of acceptatie.
Tijdens een homoprotest in 2006 werden meerdere homos in elkaar geslagen en de politie stond erbij en keek toe. Waaronder een Duitse parlementariër die tot de slachtoffers behoorde.
Zo, genoeg met mijn boek
Mooie dame.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Shay Mitchell, actrice
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan wel af wat ze over Axel Witsel denken, ook een halfbloedje trouwens :pquote:Op zaterdag 19 januari 2013 04:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt negers, homo's, spelers van cska moskou en sparta moskou zijn niet welkom daar
hij wordt 100% als een neger beschouwt denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af wat ze over Axel Witsel denken, ook een halfbloedje trouwens :p
[ afbeelding ]
Die meid spreekt veel talen. Spaans, Italiaans, Engels en Portugees. Het woord Shakira is Arabisch. Het betekent 'dankbaar'. Volgens mij is ze ook al een tijd bezig om vloeiend 'Arabisch' te leren spreken. Prachtvrouw. Zowel innerlijk als uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef Eagle_99 het volgende:
Shakira
Libanese vader, Colombiaanse moeder
[ afbeelding ]
Haar achternaam is dan ook Mebarak, een Arabische woordquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die meid spreekt veel talen. Spaans, Italiaans, Engels en Portugees. Het woord Shakira is Arabisch. Het betekent 'dankbaar'. Volgens mij is ze ook al een tijd bezig om te leren om vloeiend 'Arabisch' te leren spreken. Prachtvrouw. Zowel innerlijk als uiterlijk.
Ja, haar voornaam overigens ook. Mubarak wordt vaak gebruikt na de Ramadan. Een gezegend feest, je hasanat zijn dan binnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Haar achternaam is dan ook Mebarak, een Arabische woord![]()
Dat is een en al mengelmoes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Eagle_99 het volgende:
Angelina Jolie
Duits-Slovaaks vader, Frans Canadees-Nederlands-Duits moeder
[ afbeelding ]
Pak je bijl en baard. Wij vechten tot de dood.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:05 schreef Salvad0R het volgende:
hoi. ik ben kwart molukker en de rest viking. Vechten?
Dat zie je gelijk. Hij is getint, dus waarschijnlijk een donkere en blanke ouder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af wat ze over Axel Witsel denken, ook een halfbloedje trouwens :p
[ afbeelding ]
als god dat zou bedoeld had dan had hij dat wel meteen gedaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niets mis met af en toe de genenpoel voeden met ander DNA.
ok ik heb me vergist. die zou mijn sperma wel mogen slikkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
Corinne Chapelle. Tunesische moeder en Franse vader.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke dame.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik heb me vergist. die zou mijn sperma wel mogen slikken
godskolere wat een lelijke sletquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:38 schreef Jellereppe het volgende:
Manna. Finse moeder en Algerijnse vader.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, neutrale meid. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
godskolere wat een lelijke slet
eensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die meid spreekt veel talen. Spaans, Italiaans, Engels en Portugees. Het woord Shakira is Arabisch. Het betekent 'dankbaar'. Volgens mij is ze ook al een tijd bezig om vloeiend 'Arabisch' te leren spreken. Prachtvrouw. Zowel innerlijk als uiterlijk.
Shakira is een van de mooiste vrouwen. Vooral omdat haar innerlijk ook goed is. Ze staat open voor alle culturen.quote:
Pique boftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Shakira is een van de mooiste vrouwen. Vooral omdat haar innerlijk ook goed is. Ze staat open voor alle culturen.
kijk je pll?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Shay Mitchell, actrice
[..]
[ afbeelding ]
Insgelijks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben geen halfbloed maar halfbloedkinderen later zou ik niet erg vinden.
Hmm, misschien als die provincies in de toekomst kleine staatjes of een groot-hertogdom worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:10 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben 50% Zuid-Hollands en 50% Gelderlands, telt dat ook mee?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, misschien als die provincies in de toekomst kleine staatjes of een groot-hertogdom worden.
Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb al enkele blanke dames gen***t maar die raakten niet zwanger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]![]()
Ik wil later ook halfbloedkindjes.Of kwartbloed. Of éénachtstebloed. Maar dat is te offtopic.
Wanneer hun ouders wel in het buitenland zijn geboren ben je 3e generatie allochtoon. Maar nog steeds niet mijn vraag beantwoord: hoezo 100% autochtoon gelukkig?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:50 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nee, allebei in NL geboren.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij is wel de lekkerste van alle 4
ik vind toch zeker wel dat de makers van pll toch wel goeie acteur en actrice hebben gevonden voor moeder en vader van haar. lijkt wel echt
graag op anoniem
god dit dat relatiefquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als god dat zou bedoeld had dan had hij dat wel meteen gedaan
Hoop ik hier leuke halfbloedjes te zien, moet jij weer een foto posten zodat ik gelijk aan betyar moet denkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:05 schreef Eagle_99 het volgende:
Volgens Wikipedia is Vladimir Lenin ook een halfbloed
Kalmyk-Tataarse vader, half Russisch-Joods half Duits-Zweeds moeder
[ afbeelding ]
Ik had al een vermoeden dat hij Centraal Aziatisch bloed zou kunnen hebben door zijn ogen![]()
Niet volgens de statistieken van het CBS. Van dat gelukkig was een troll natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer hun ouders wel in het buitenland zijn geboren ben je 3e generatie allochtoon. Maar nog steeds niet mijn vraag beantwoord: hoezo 100% autochtoon gelukkig?
ahahaquote:Op zondag 20 januari 2013 07:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoop ik hier leuke halfbloedjes te zien, moet jij weer een foto posten zodat ik gelijk aan betyar moet denken
Een negerliefjes-fanquote:Op zondag 20 januari 2013 08:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Halfbloedje meldt. Nederlandse vader, Antilliaanse moeder.
Als blanke vrouwen met donkere mannen negerliefjes zijn, wat is mijn vader dan?
Mogen mensen van jou soms niet blij zijn met hun afkomst om wat voor reden dan ook?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer hun ouders wel in het buitenland zijn geboren ben je 3e generatie allochtoon. Maar nog steeds niet mijn vraag beantwoord: hoezo 100% autochtoon gelukkig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mogen mensen van jou soms niet blij zijn met hun afkomst om wat voor reden dan ook?
Loop jij soms dagelijks te janken dat je 100% autochtoon bent?
Je loopt moeilijk te doen waar dat hoogst ongepast is.
Ontopic: mooiste halfbloedje volgens mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kromowidjojo is een dochter van een Surinaams-Javaanse vader en een Nederlandse moeder.Ja, eerlijk bekennen. Ik ben verliefd op die meid, maar ze kan veel en veel beter krijgen. Wat moet ze met een arme student die nog niks heeft bereikt in het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwartbloed mag je ook in dit topic plaatsen. Helemaal niet offtopic. Hetzelfde geldt overigens ook voor eenachtstebloed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]![]()
Ik wil later ook halfbloedkindjes.Of kwartbloed. Of éénachtstebloed. Maar dat is te offtopic.
Een man die van blanke vrouwen houdt.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien ben jij wel erg knap en heb je een geweldige persoonlijkheid?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, eerlijk bekennen. Ik ben verliefd op die meid, maar ze kan veel en veel beter krijgen. Wat moet ze met een arme student die nog niks heeft bereikt in het leven.
Normaal looking. Geen spieren, imo. Maar voor haar wil ik daar wel binnen een half jaar verandering in gaan brengen en wat steviger worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel erg knap en heb je een geweldige persoonlijkheid?
hoi dushiquote:Op zondag 20 januari 2013 08:46 schreef Madame_Paon het volgende:
"Half om half" zijn is voor kinderen wellicht klote. Vooral als zij het product zijn van twee vijandige volkeren welke elkaar van oudscher al naar het leven hebben gestaan.quote:
Als je je kinderen tweetalig opvoedt, en ervoor zorgt dat ze het beste uit beide culturen behalen, dan kan het goed komen. Alleen als ouder moet je ze daar wel in sturen en steunen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"Half om half" zijn is voor kinderen wellicht klote. Vooral als zij het product zijn van twee vijandige volkeren welke elkaar van oudscher al naar het leven hebben gestaan.
Kijk maar naar Armeniërs en Turken; die mogen elkaar om het hele gebeuren van de afgelopen eeuw(en) niet. Een aantal van dat soort personen die ik ken, worstelen nog altijd met hun identiteit;
a.) Geboren in NL; volgens velen zijn deze personen Nederlanders
b.) Geboren uit 2 buitenlandse ouders; famillie van hun vader zegt; jij bent dit... jij moet deze religie aanhangen en achter ons volk staan. Famillie van moeder zegt vic versa.![]()
c.) Resultaat = identiteitscrisis.
Ik zou NIET met ze willen ruilen.
Aan halfbloed personen hangen dan niet alleen maar voordelen (uiterlijke schoonheid bijvoorbeeld).
Dat klikt prachtig maar is niet altijd haalbaar. Voorbeeld; zou jij met een Christelijke Nederlandse vrouw trouwen, en, om het beste uit beide culturen te halen, de geloofsovertuiging van je kind maar te midden laten, of is dat toch iets waar niet aan te tornen valt?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je je kinderen tweetalig opvoedt, en ervoor zorgt dat ze het beste uit beide culturen behalen, dan kan het goed komen. Alleen als ouder moet je ze daar wel in sturen en steunen.
Hangt uiteraard van de ouders af, maar als het al niet klikt in het begin van de relatie, dan zou ik er geen kinderen mee willen krijgen. Vanaf het begin gewoon duidelijk over zijn naar elkaar toe hoe je ergens tegenover staat. Kan eenieder beslissen hoe hij/zij erover denkt en of je beiden verder wil met de relatie.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat klikt prachtig maar is niet altijd haalbaar. Voorbeeld; zou jij met een Christelijke Nederlandse vrouw trouwen, en, om het beste uit beide culturen te halen, de geloofsovertuiging van je kind maar te midden laten, of is dat toch iets waar niet aan te tornen valt?
Begrijp mij niet verkeerd, maar velen denken het wel "eff 1-2-3" met een partner uit een ander land, een andere cultuur en religie voor elkaar te kunnen krijgen maar zo makkelijk werkt dat natuurlijk niet.
Gewoon een nieuw topic openen in GC.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
Wanneer komt het topic voor volbloedjes of moeten wij ons schamen?
prettyquote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef Jellereppe het volgende:
Shada Hassoun. Iraakse vader en Marokkaanse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus de kans dat hij volbloed Brits is wel erg groot.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef Jellereppe het volgende:
Keanu Reeves. Amerikaanse vader en Britse moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ze ziet er niet slecht uit. Hangt voornamelijk vanaf hoe ze haar kapsel doet, dat heeft wel een groot effect op haar gezicht.quote:
Wie weet, wie weet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef IPA35 het volgende:
Dus de kans dat hij volbloed Brits is wel erg groot.
Eerst foto is erg lekker, tweede foto is meh.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze ziet er niet slecht uit. Hangt voornamelijk vanaf hoe ze haar kapsel doet, dat heeft wel een groot effect op haar gezicht.
Yep, kapsel heeft heel erg grote effect op haar gezicht. Los staat haar het beste.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eerst foto is erg lekker, tweede foto is meh.
Godsamme, wat maakt hem dat. Eenzestiendebloed.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
Wentworth Miller (prison break) heeft nog meer mixen
[ afbeelding ]
Afro-Amerikaanse, Jamaicaanse, Engelse, Duitse, Joodse en Cherokee achtergrond, en zijn moeder is van Russische, Franse, Nederlandse, Libanese en Syrische afkomst
zegt gewoon een mengelmoesquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Godsamme, wat maakt hem dat. Eenzestiendebloed.
van alles en nog watquote:Op zondag 20 januari 2013 22:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, je spreekt al van een mengelmoes bij 4 mixen, Miller zit daar ruim boven.
Die vrouw rechtsachter.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef Jellereppe het volgende:
Mariah Carey. Iers-Amerikaanse moeder en Afro-Venezolaanse vader.
[ afbeelding ]
Hey, kwartbloed.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef pindaplukker het volgende:
50% Indonesisch, 20% Nederlands, 20% Duits, 10% Portugees hierzo![]()
Hmm, zeker. Ik wist dat vroeg of laat een reptillian de kop zou uitsteken. De geruchten gingen al de rondte bij het huis van de Illuminatie. Vele complotten deden de ronde dat de reptillians en de loeminadie het op een akkoordje hadden gegooid om wereldmacht te kunnen krijgen. Ik groet u, heer.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:55 schreef rakotto het volgende:
Ik ben half buitenaards en half binnenaards. Mag dit ook?
Mijn halfbloed is rood en t andere is groen.![]()
Oh en mijn voorouders hebben de piramides gebouwd en windmolens.
Mijn vrouwtje.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Christina Aguilera
Vader: Ecuadoraans
Moeder: 50% Duits + deel Nederlands, Iers en Welsh
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
Doe anders maar even geen foto's meer. Tis geen B&H hier.
quote:
Na een lange dag colleges volgen, eten en sporten wilde ik wat mensen gaan posten, mag het niet.quote:
Vraag om een move naar B&Hquote:Op maandag 21 januari 2013 21:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Na een lange dag colleges volgen, eten en sport wilde ik wat mensen gaan posten, mag het niet.
quote:
stuur anders een dm of pm?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Kanovinnie (of een andere modje) als je dit leest, wil je dit topic dan naar B&H verplaatsen?
Niet doen joh... Dan gaan al die pics uit dit topic verlorenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ga even een nieuw topic openen in B&H. Geef mij een half uurtje, vrienden.
Goed punt. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"Half om half" zijn is voor kinderen wellicht klote. Vooral als zij het product zijn van twee vijandige volkeren welke elkaar van oudscher al naar het leven hebben gestaan.
Kijk maar naar Armeniërs en Turken; die mogen elkaar om het hele gebeuren van de afgelopen eeuw(en) niet. Een aantal van dat soort personen die ik ken, worstelen nog altijd met hun identiteit;
a.) Geboren in NL; volgens velen zijn deze personen Nederlanders
b.) Geboren uit 2 buitenlandse ouders; famillie van hun vader zegt; jij bent dit... jij moet deze religie aanhangen en achter ons volk staan. Famillie van moeder zegt vic versa.![]()
c.) Resultaat = identiteitscrisis.
Ik zou NIET met ze willen ruilen.
Aan halfbloed personen hangen dan niet alleen maar voordelen (uiterlijke schoonheid bijvoorbeeld).
Nee, joh. Even verplaatsen en dan gaan we er een mooi topic van maken in B&H.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet doen joh... Dan gaan al die pics uit dit topic verloren
minder lullen en ga aan het werkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, joh. Even verplaatsen en dan gaan we er een mooi topic van maken in B&H.
Ben al bezig.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
minder lullen en ga aan het werk
Hoor je ook niet vaak.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef oLexie het volgende:
Nederlandse Maori meldt zich. Geboren op Nieuw - Zeeland te 1990
Ze steken graag hun tong uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak.
Vertel eens wat over de gewoontes van de maori's.
Leuk en nooit een Nieuw-Zeelandse ontmoet. Aangenaam.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef oLexie het volgende:
Nederlandse Maori meldt zich. Geboren op Nieuw - Zeeland te 1990
Helloe.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leuk en nooit een Nieuw-Zeelandse ontmoet. Aangenaam.
quote:
ben je nog steeds niet klaar?quote:
half-om-half aftrekmateriaal? Zo heet het op mijn D-schijf in ieder gevalquote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef Jellereppe het volgende:
Hoe zullen we het topic noemen in B&H, mensen. Gewoon halfbloedjes of hebben jullie een betere titel voor gedachten?
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef tarantism het volgende:
[..]
half-om-half aftrekmateriaal? Zo heet het op mijn D-schijf in ieder geval
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:34 schreef FireFox1 het volgende:
Half Surinaams, half Nederlands.
Maar ik ben zo blank als het maar kan
Alsjeblieft zegquote:
Ik vind dergelijke reacties op Youtube eigenlijk triester:quote:
quote:ik haat dat zo erg om een blanke dame met een kk neger te zien !mijn god
blanke negertquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:34 schreef FireFox1 het volgende:
Half Surinaams, half Nederlands.
Maar ik ben zo blank als het maar kan
je hebt helemaal geen tintje?quote:
Neuh. Maar ik voel me wel verbonden met Surinamers.quote:
is je vader of moeder licht of donker getint?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik voel me wel verbonden met Surinamers.
Mijn moeder is niet blank, maar spierwit. En mijn vader is licht getint. Daarom ben ik blankquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
is je vader of moeder licht of donker getint?
dan klopt het welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet blank, maar spierwit. En mijn vader is licht getint. Daarom ben ik blank
Ik heb een dopneus en de vorm van mijn hoofd is wel redelijk typisch Aziatisch. Rond en plat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |