Hmm, zeker. Ik wist dat vroeg of laat een reptillian de kop zou uitsteken. De geruchten gingen al de rondte bij het huis van de Illuminatie. Vele complotten deden de ronde dat de reptillians en de loeminadie het op een akkoordje hadden gegooid om wereldmacht te kunnen krijgen. Ik groet u, heer.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:55 schreef rakotto het volgende:
Ik ben half buitenaards en half binnenaards. Mag dit ook?
Mijn halfbloed is rood en t andere is groen.![]()
Oh en mijn voorouders hebben de piramides gebouwd en windmolens.
Mijn vrouwtje.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Christina Aguilera
Vader: Ecuadoraans
Moeder: 50% Duits + deel Nederlands, Iers en Welsh
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
Doe anders maar even geen foto's meer. Tis geen B&H hier.
quote:
Na een lange dag colleges volgen, eten en sporten wilde ik wat mensen gaan posten, mag het niet.quote:
Vraag om een move naar B&Hquote:Op maandag 21 januari 2013 21:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Na een lange dag colleges volgen, eten en sport wilde ik wat mensen gaan posten, mag het niet.
quote:
stuur anders een dm of pm?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Kanovinnie (of een andere modje) als je dit leest, wil je dit topic dan naar B&H verplaatsen?
Niet doen joh... Dan gaan al die pics uit dit topic verlorenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ga even een nieuw topic openen in B&H. Geef mij een half uurtje, vrienden.
Goed punt. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"Half om half" zijn is voor kinderen wellicht klote. Vooral als zij het product zijn van twee vijandige volkeren welke elkaar van oudscher al naar het leven hebben gestaan.
Kijk maar naar Armeniërs en Turken; die mogen elkaar om het hele gebeuren van de afgelopen eeuw(en) niet. Een aantal van dat soort personen die ik ken, worstelen nog altijd met hun identiteit;
a.) Geboren in NL; volgens velen zijn deze personen Nederlanders
b.) Geboren uit 2 buitenlandse ouders; famillie van hun vader zegt; jij bent dit... jij moet deze religie aanhangen en achter ons volk staan. Famillie van moeder zegt vic versa.![]()
c.) Resultaat = identiteitscrisis.
Ik zou NIET met ze willen ruilen.
Aan halfbloed personen hangen dan niet alleen maar voordelen (uiterlijke schoonheid bijvoorbeeld).
Nee, joh. Even verplaatsen en dan gaan we er een mooi topic van maken in B&H.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet doen joh... Dan gaan al die pics uit dit topic verloren
minder lullen en ga aan het werkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, joh. Even verplaatsen en dan gaan we er een mooi topic van maken in B&H.
Ben al bezig.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
minder lullen en ga aan het werk
Hoor je ook niet vaak.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef oLexie het volgende:
Nederlandse Maori meldt zich. Geboren op Nieuw - Zeeland te 1990
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |