Ze steken graag hun tong uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef kleine-pooier het volgende:
[..]
Hoor je ook niet vaak.
Vertel eens wat over de gewoontes van de maori's.
Leuk en nooit een Nieuw-Zeelandse ontmoet. Aangenaam.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef oLexie het volgende:
Nederlandse Maori meldt zich. Geboren op Nieuw - Zeeland te 1990
Helloe.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leuk en nooit een Nieuw-Zeelandse ontmoet. Aangenaam.
quote:
ben je nog steeds niet klaar?quote:
half-om-half aftrekmateriaal? Zo heet het op mijn D-schijf in ieder gevalquote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef Jellereppe het volgende:
Hoe zullen we het topic noemen in B&H, mensen. Gewoon halfbloedjes of hebben jullie een betere titel voor gedachten?
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef tarantism het volgende:
[..]
half-om-half aftrekmateriaal? Zo heet het op mijn D-schijf in ieder geval
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:34 schreef FireFox1 het volgende:
Half Surinaams, half Nederlands.
Maar ik ben zo blank als het maar kan
Alsjeblieft zegquote:
Ik vind dergelijke reacties op Youtube eigenlijk triester:quote:
quote:ik haat dat zo erg om een blanke dame met een kk neger te zien !mijn god
blanke negertquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:34 schreef FireFox1 het volgende:
Half Surinaams, half Nederlands.
Maar ik ben zo blank als het maar kan
je hebt helemaal geen tintje?quote:
Neuh. Maar ik voel me wel verbonden met Surinamers.quote:
is je vader of moeder licht of donker getint?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik voel me wel verbonden met Surinamers.
Mijn moeder is niet blank, maar spierwit. En mijn vader is licht getint. Daarom ben ik blankquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
is je vader of moeder licht of donker getint?
dan klopt het welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet blank, maar spierwit. En mijn vader is licht getint. Daarom ben ik blank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |