we doen niet aan leeftijdsdiscriminatie ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
Ook wel sneu hoor, een 14-jarige zo lopen bashen
Nou ja een volwassene kan daar over het algemeen wel wat beter mee omgaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we doen niet aan leeftijdsdiscriminatie ?
Ze zijn op twitter niet veel erger dan wij hier hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
Ook wel sneu hoor, een 14-jarige zo lopen bashen
Die is allang gevonden hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
we weten nog steeds niet wie de conimexbabe is
Oh ok dan neem ik mijn woorden terug, ik kan die twitterberichten niet lezenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zijn op twitter niet veel erger dan wij hier hoor.
er komen toch geen 14 jarige op Fok O.oquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja een volwassene kan daar over het algemeen wel wat beter mee omgaan
quote:
Ik had het ook over twitter, niet over fok!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er komen toch geen 14 jarige op Fok O.o
en als dat zo is dan is het nog steeds de verantwoordelijkheid van de ouders wat ze hun kind laten lezen..
ik ga gewoon door
mij ook en dat was niet van ontroeringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef babette21 het volgende:
Kim heeft mij twee jaar terug met z'n auditie laten huilenNiet nog eens doen hoor!
Hij gaat nog niet zo superquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is die cameraad die ik bedoelde
bij mij welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ook en dat was niet van ontroering
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik vond het niks , vergeleken met de vorige
Houd je van jong danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef D. het volgende:
Ik heb nu Marly en Kim
Dat dat ook exen zijn is toevallig
Ooooooooooh.quote:
Heeft ook met spanning te maken. Heb hem hier wel eens veel mooier zien zingen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook geen topper nee.quote:
What's in a namequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef D. het volgende:
Ik heb nu Marly en Kim
Dat dat ook exen zijn is toevallig
dat mist hij thuis wsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ja dat was te verwachten zo een klein jochie kiest een vader of moederfiguur.
Het is wel een lekker vrolijk jochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft ook met spanning te maken. Heb hem hier wel eens veel mooier zien zingen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook geen topper nee.
Het is maar goed dat het programma klaar isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan nu gokken hoe de volgende dames heten
Dan zeg ik nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het programma klaar is
De zieligerdsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nu nog de kinderen te zien die niet in de aflevering aan bod konden komen?
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga radio49 aanslingeren en ff lekker draaien
Tot volgende week
Als het nog een uur zou duren zou het een druk rijtje wordenquote:
Dat zien ze op tv bij Jan, Jantje, etcquote:
zo treurig dit he. Doe de rest dan gewoon even minder rekken en laat deze afdankertjes ook even wat meer in beeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ja dus... de arme zielen die maar 10 seconden in beeld komen.
Daar lijkt het opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nu nog de kinderen te zien die niet in de aflevering aan bod konden komen?
Dat is hip in Oud Zuid.quote:
Ik ga ook al ff mee hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het nog een uur zou duren zou het een druk rijtje worden
Dat ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
zo treurig dit he. Doe de rest dan gewoon even minder rekken en laat deze afdankertjes ook even wat meer in beeld
Haha, dat is een nonchalante manier om zoiets recht te breienquote:
Ik ben wel benieuwd. Ik ben politiek incorrect geloof ik, maar ik vond het niet speciaal klinken...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet al hoe blinde Anne het gaat doen.
Nu is het weer recht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, dat is een nonchalante manier om zoiets recht te breien
Dat moet het wel geweest zijn, met al die exenquote:
Ik noemde er maar 2quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet het wel geweest zijn, met al die exen
Ik wilde haar net noemen als mijn favorietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Lindsay is de enige die ik me nog kan herinneren
Ik weet alleen Tygo nog en dat blinde meisje. Het zijn er ook zo veel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ik verbaas me daar ook over elke week. Misschien heeft het wel te maken dat het gewoon om team-opvulling gaat en ze er tussengeregiseerd worden ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef babette21 het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om die laatste drie kinderen ook even tussen de rest te proppen? Iedereen 30 seconde minder (of nog beter: Wendy wegbezuinigen) en je bent er...
ik vind Anne wel heel goed, maar dat komt mede omdat ik zelf (oa) pianist ben. Ik denk alleen niet dat zij ver komt, omdat zij 'lastig' is. Aan Popstars deed ooit een meisje in een rolstoel mee, leuk meisje en hele goede stem, maar ja, het podium is niet geschikt voor een rolstoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik ben politiek incorrect geloof ik, maar ik vond het niet speciaal klinken...
Die was lievvvvquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
als jij je maar 1 kandidaat kan herinneren vergeet je vast deze spoilers ook..quote:
"Ik loop al even mee" zet me op het verkeerde beenquote:
Volgens mij trok Koos Alberts best volle zalen (vol sjakies, maar toch)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
maar ja, het podium is niet geschikt voor een rolstoel.
Ik geef toe dat het er 2+ zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik loop al even mee" zet me op het verkeerde been
niet weer die discussiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
Kinderen kunnen geen kinderen meer zijn.
Goed puntquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als jij je maar 1 kandidaat kan herinneren vergeet je vast deze spoilers ook..
quote:
Surequote:
Wat was daarmee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Marly wordt echt volledig kapot gemaakt op Twitter
Errrrrrr waorrrrrrrren gisterrrrrrrrren een aantal afgrrrrrrrrrijselijke kakmeisjes met die vrrrrrrrrrrrrreselijke overrrrrrrrdrrrrrrreven kak rrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft nogal een enthousiaste rrrrrrrrr en is sowieso het prototype kakkerrrrrrrrr.
It will rain- Bruno Mars.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet dat die afgrijselijk irritante Marly zong?
Die kleintjes winnen het ook eigenlijk nooit van een kind van 11. Ik denk dat die grens wel naar beneden moet.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat te denken dat ze eigenlijk het programma zouden moeten splitsen in een deel t/m 11 of 12 en een leeftijdscategorie erboven. Voor mijn gevoel zijn die kleintjes straks weer kansloos...
6-10 en 11-14 dan? Ik vind het gewoon zo sneu, voor mijn gevoel zijn ze kansloos. En dubbel win voor ome Sjon, want je kan gewoon twee rondes organiseren. The voice, The voice of tiny kids, The voice of big kids (of hoe je het ook wil noemen)....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kleintjes winnen het ook eigenlijk nooit van een kind van 11. Ik denk dat die grens wel naar beneden moet.
Die jongste kinderen mogen en kunnen toch nog weinig, iemand van 15 kun je al bijna in een contract gooien, dus ik snap het wel. En eigenlijk heb ik geen zin in 2 groepjes, met My Name Is was dat ookquote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
6-10 en 11-14 dan? Ik vind het gewoon zo sneu, voor mijn gevoel zijn ze kansloos. En dubbel win voor ome Sjon, want je kan gewoon twee rondes organiseren. The voice, The voice of tiny kids, The voice of big kids (of hoe je het ook wil noemen)....
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet wachten op Kindertjes dansen op het ijs, Kinderen springen van een duikplank, Kinderen springen van een schans en Kinderen springen op een trampoline.
Dat heb ik nooit gekeken, maar daar was het dus niet zo'n succes?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongste kinderen mogen en kunnen toch nog weinig, iemand van 15 kun je al bijna in een contract gooien, dus ik snap het wel. En eigenlijk heb ik geen zin in 2 groepjes, met My Name Is was dat ook
Er zitten er uberhaupt maar héél weinig onder de elf bij. Een paar tien-jarigen, een enkele uitschieter van acht, en dat was het dit seizoen zo'n beetje.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
6-10 en 11-14 dan? Ik vind het gewoon zo sneu, voor mijn gevoel zijn ze kansloos.
Een leeftijdsgrens voor HGT zou trouwens wel goed zijn. Te vaak zitten er kinderen in de finale die helemaal niet extreem-goed zijn, maar alleen maar schattigheidsstemmen krijgen. Ik blijf dan toch naar de VS wijzen, daar doen kinderen mee waarbij je echt van begin tot eind ademloos naar zit te luisteren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet wachten op Kindertjes dansen op het ijs, Kinderen springen van een duikplank, Kinderen springen van een schans en Kinderen springen op een trampoline.
Nu 3 battle-uitzendingen (25/01, 01/02 en 08/02) en daarna 1 livefinale (15/01)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeef me dat ik het even niet op ga zoeken, maar hoeveel live shows krijgen we nu?
Thanks! Ik was de battles al helemaal vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu 3 battle-uitzendingen (25/01, 01/02 en 08/02) en daarna 1 livefinale (15/01)
Half jaar zoietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer hebben Jaap Reesema en Kim Kötter iets?!
Toen Jaap in X-factor zat vonden veel jongens zijn vriendin toch ook wel een mooie verschijning?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Doet quasimodo toch wel aardig. Had ik niet verwacht.
Weet ik niet meer. Wie was dat toenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen Jaap in X-factor zat vonden veel jongens zijn vriendin toch ook wel een mooie verschijning?
over 24 uur is het alweer afgelopen en moet je weer een week wachtenquote:
Geen bekende vriendinquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Wie was dat toen?
Angela's teamquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
over 24 uur is het alweer afgelopen en moet je weer een week wachten
welk team is morgen eigenlijk aan de beurt?
quote:Simon grote afwezige finale Voice Kids
van onze redactie
AMSTERDAM - Nick Schilder staat er de komende maand helemaal alleen voor. Zijn maatje Simon Keizer gaat op wereldreis met zijn vrouw Annemarie.
"De hele maand februari ben ik vrij!”, zegt de goedgemutste Nick in 100%NL Magazine. De Volendamse zanger kan echter niet helemaal achterover leunen.
De finale van The Voice Kids vindt plaats, een klusje dat hij zonder zijn collega Simon moet opknappen. Die is de maand februari over de wereld aan het reizen met zijn vrouw.
Nick weet overigens precies hoe hij zijn vrije tijd gaat besteden. Zo wil hij met zijn gezin alle pretparken en speeltuinen van Nederland bezoeken.
Ook lekker eten en drinken staat op de planning. ”Al vijf etentjes gepland,” schrijft de zanger die ook van plan is om weer lekker ouderwets de kroeg in te duiken.
nou inderdaad zeg, doe dan niet mee als coach als je er in de finale niet bij kan zijn!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeeeee vrijdag
Ik schrok wel van dit bericht (telegraaf), wat een flauwekul zeg, verbind jezelf dan niet aan zo'n show
[..]
Ja, maar toen deden ze nog alsof dat anders was. Nu doen ze kennelijk niet eens meer hun best om dat te verbloemenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef female81 het volgende:
Tja, je zag in 'Bente's Stem' al dat ze niet zo héél erg veel om die show lijken te geven.
Dat dus..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, doe dan niet mee als coach als je er in de finale niet bij kan zijn!
Ik ga al mijn N&S posters ritueel verbrandenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, doe dan niet mee als coach als je er in de finale niet bij kan zijn!
Hey halloootjesquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeeeee vrijdag
Ik schrok wel van dit bericht (telegraaf), wat een flauwekul zeg, verbind jezelf dan niet aan zo'n show
[..]
Ik vind borsato nog steeds een verschrikkelijk gehypte nepster, maar hij geeft wel om die kinderen. N&S zijn alleen maar met zichzelf bezig. Echt schandalig, tijd voor een jurywissel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef female81 het volgende:
Tja, je zag in 'Bente's Stem' al dat ze niet zo héél erg veel om die show lijken te geven.
Ik kan Da Piemp ook veel beter handelen dan N&Squote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[..]
Ik vind borsato nog steeds een verschrikkelijk gehypte nepster, maar hij geeft wel om die kinderen. N&S zijn alleen maar met zichzelf bezig. Echt schandalig, tijd voor een jurywissel.
Marly zit toch in team N&S?quote:
Nee, Marly Marly!quote:
heet die ook Marly?quote:
'Supergezond'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef BabeWatcher het volgende:
Lindemans Merlot, Lay's Baked supergezond met 70% minder vet, die zak gaat dus helemaal op. Verder kijk ik weer lekker digitaal vanaf de bank dus met 5 seconde vertraging, met laptop want tablet met livetopics is toch niet optimaal.
Bo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Wie was dat toen?
Helleuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
en ik weet meer hoe de snotblagen eruit zien die ik adopteert heb
ik nog welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
en ik weet meer hoe de snotblagen eruit zien die ik adopteert heb
Donkere meisje dat veel ouder lijkt dan ze is.quote:
Ben je somber?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
Jullie gaan me wel opvrolijken vanavond hč?
Zou het uitmaken denk jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
ik zat erover te denken om alcohol te pakken, maar daar ik debiel van typen
Thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Och arme. Dan vrolijken we je opZeker weten.
Gezellig dan vrolijkt Lutte vast opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, ik kan nog veel debieler worden
Ik ben een man, ik drink geen wijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ben nog aan de koffie.. zijn jullie al aan de wijn!
Dat heet kotsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
ik pak curacao erbij, geen muizenspek dan anders word het straks blauw, geel & roze overgeef...
Vloerpizzaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
ik pak curacao erbij, geen muizenspek dan anders word het straks blauw, geel & roze overgeef...
quote:
http://www.ratemyvomit.com/quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Niet over kots praten ik ben al misselijk.
We kennen je hier al een beetjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
... maar ik ben ook geen echte man
ik ben een vrouw in een mannenlichaam, maar omdat ik lesbisch ben valt het niemand opquote:
transsexueel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben een vrouw in een mannenlichaam, maar omdat ik lesbisch ben valt het niemand op
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
Dit is toch met drie mensen in de battles zodat er altijd twee verliezers zijn?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
Dat ruimt tenminste opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door gaat
Heeeeej hallootjesquote:
ik ken er een die met zijn pruik in een conifeer bleef hangen, en met zijn lange pruik op een fiets.. geweldig om te zien hoe de haren achter hem aan wapperenquote:
ik keek en het viel me niet eens opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeeeej hallootjes
Oeh precies op tijden ik mis de spoilers altijd
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef iBenny het volgende:
Nu weet ik al dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door gaat
Juin uit Eigen Tuin!
Er zitten ook kleintjes bijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Best grote teams of lijkt dat nou maar zo?
Zou wel een stunt zijn als Wendy en Martijn niet bij X-factor de boel gaan draaien, heerlijk lijkt me datquote:
15quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Best grote teams of lijkt dat nou maar zo?
Omdat het weeeeerktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wanneer is die Weight Watchers reclame opgenomen eigenlijk?
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wanneer is die Weight Watchers reclame opgenomen eigenlijk?
dat is altijd zo, om later nog een beetje variatie te hebbenquote:
Nee. Dat zat ik me inderdaad ook te bedenkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Past niet bij hoe ze eruit ziet.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kerla, is dat het broertje van Perla?
Ik vind het wel leuk staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Dat ene kind moet echt een andere bril
Na zoveel jaar moet die trend toch eens schuivenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
wtf, allemaal gekleurde broeken O.o
Dat is gemeen!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Die ene lijkt op een gesmolten wassenbeeld van Rihanna
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kerla, is dat het broertje van Perla?
Datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Of gewoon geen bril, want deze is vast nepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |