Ik ben wel benieuwd. Ik ben politiek incorrect geloof ik, maar ik vond het niet speciaal klinken...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet al hoe blinde Anne het gaat doen.
Nu is het weer recht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, dat is een nonchalante manier om zoiets recht te breien
Dat moet het wel geweest zijn, met al die exenquote:
Ik noemde er maar 2quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet het wel geweest zijn, met al die exen
Ik wilde haar net noemen als mijn favorietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Lindsay is de enige die ik me nog kan herinneren
Ik weet alleen Tygo nog en dat blinde meisje. Het zijn er ook zo veel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ik verbaas me daar ook over elke week. Misschien heeft het wel te maken dat het gewoon om team-opvulling gaat en ze er tussengeregiseerd worden ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef babette21 het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om die laatste drie kinderen ook even tussen de rest te proppen? Iedereen 30 seconde minder (of nog beter: Wendy wegbezuinigen) en je bent er...
ik vind Anne wel heel goed, maar dat komt mede omdat ik zelf (oa) pianist ben. Ik denk alleen niet dat zij ver komt, omdat zij 'lastig' is. Aan Popstars deed ooit een meisje in een rolstoel mee, leuk meisje en hele goede stem, maar ja, het podium is niet geschikt voor een rolstoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik ben politiek incorrect geloof ik, maar ik vond het niet speciaal klinken...
Die was lievvvvquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
als jij je maar 1 kandidaat kan herinneren vergeet je vast deze spoilers ook..quote:
"Ik loop al even mee" zet me op het verkeerde beenquote:
Volgens mij trok Koos Alberts best volle zalen (vol sjakies, maar toch)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
maar ja, het podium is niet geschikt voor een rolstoel.
Ik geef toe dat het er 2+ zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik loop al even mee" zet me op het verkeerde been
niet weer die discussiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
Kinderen kunnen geen kinderen meer zijn.
Goed puntquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als jij je maar 1 kandidaat kan herinneren vergeet je vast deze spoilers ook..
quote:
Surequote:
Wat was daarmee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Marly wordt echt volledig kapot gemaakt op Twitter
Errrrrrr waorrrrrrrren gisterrrrrrrrren een aantal afgrrrrrrrrrijselijke kakmeisjes met die vrrrrrrrrrrrrreselijke overrrrrrrrdrrrrrrreven kak rrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft nogal een enthousiaste rrrrrrrrr en is sowieso het prototype kakkerrrrrrrrr.
It will rain- Bruno Mars.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:18 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet dat die afgrijselijk irritante Marly zong?
Die kleintjes winnen het ook eigenlijk nooit van een kind van 11. Ik denk dat die grens wel naar beneden moet.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat te denken dat ze eigenlijk het programma zouden moeten splitsen in een deel t/m 11 of 12 en een leeftijdscategorie erboven. Voor mijn gevoel zijn die kleintjes straks weer kansloos...
6-10 en 11-14 dan? Ik vind het gewoon zo sneu, voor mijn gevoel zijn ze kansloos. En dubbel win voor ome Sjon, want je kan gewoon twee rondes organiseren. The voice, The voice of tiny kids, The voice of big kids (of hoe je het ook wil noemen)....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kleintjes winnen het ook eigenlijk nooit van een kind van 11. Ik denk dat die grens wel naar beneden moet.
Die jongste kinderen mogen en kunnen toch nog weinig, iemand van 15 kun je al bijna in een contract gooien, dus ik snap het wel. En eigenlijk heb ik geen zin in 2 groepjes, met My Name Is was dat ookquote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
6-10 en 11-14 dan? Ik vind het gewoon zo sneu, voor mijn gevoel zijn ze kansloos. En dubbel win voor ome Sjon, want je kan gewoon twee rondes organiseren. The voice, The voice of tiny kids, The voice of big kids (of hoe je het ook wil noemen)....
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet wachten op Kindertjes dansen op het ijs, Kinderen springen van een duikplank, Kinderen springen van een schans en Kinderen springen op een trampoline.
Dat heb ik nooit gekeken, maar daar was het dus niet zo'n succes?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongste kinderen mogen en kunnen toch nog weinig, iemand van 15 kun je al bijna in een contract gooien, dus ik snap het wel. En eigenlijk heb ik geen zin in 2 groepjes, met My Name Is was dat ook
Er zitten er uberhaupt maar héél weinig onder de elf bij. Een paar tien-jarigen, een enkele uitschieter van acht, en dat was het dit seizoen zo'n beetje.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
6-10 en 11-14 dan? Ik vind het gewoon zo sneu, voor mijn gevoel zijn ze kansloos.
Een leeftijdsgrens voor HGT zou trouwens wel goed zijn. Te vaak zitten er kinderen in de finale die helemaal niet extreem-goed zijn, maar alleen maar schattigheidsstemmen krijgen. Ik blijf dan toch naar de VS wijzen, daar doen kinderen mee waarbij je echt van begin tot eind ademloos naar zit te luisteren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet wachten op Kindertjes dansen op het ijs, Kinderen springen van een duikplank, Kinderen springen van een schans en Kinderen springen op een trampoline.
Nu 3 battle-uitzendingen (25/01, 01/02 en 08/02) en daarna 1 livefinale (15/01)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeef me dat ik het even niet op ga zoeken, maar hoeveel live shows krijgen we nu?
Thanks! Ik was de battles al helemaal vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu 3 battle-uitzendingen (25/01, 01/02 en 08/02) en daarna 1 livefinale (15/01)
Half jaar zoietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer hebben Jaap Reesema en Kim Kötter iets?!
Toen Jaap in X-factor zat vonden veel jongens zijn vriendin toch ook wel een mooie verschijning?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Doet quasimodo toch wel aardig. Had ik niet verwacht.
Weet ik niet meer. Wie was dat toenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen Jaap in X-factor zat vonden veel jongens zijn vriendin toch ook wel een mooie verschijning?
over 24 uur is het alweer afgelopen en moet je weer een week wachtenquote:
Geen bekende vriendinquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Wie was dat toen?
Angela's teamquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
over 24 uur is het alweer afgelopen en moet je weer een week wachten
welk team is morgen eigenlijk aan de beurt?
quote:Simon grote afwezige finale Voice Kids
van onze redactie
AMSTERDAM - Nick Schilder staat er de komende maand helemaal alleen voor. Zijn maatje Simon Keizer gaat op wereldreis met zijn vrouw Annemarie.
"De hele maand februari ben ik vrij!”, zegt de goedgemutste Nick in 100%NL Magazine. De Volendamse zanger kan echter niet helemaal achterover leunen.
De finale van The Voice Kids vindt plaats, een klusje dat hij zonder zijn collega Simon moet opknappen. Die is de maand februari over de wereld aan het reizen met zijn vrouw.
Nick weet overigens precies hoe hij zijn vrije tijd gaat besteden. Zo wil hij met zijn gezin alle pretparken en speeltuinen van Nederland bezoeken.
Ook lekker eten en drinken staat op de planning. ”Al vijf etentjes gepland,” schrijft de zanger die ook van plan is om weer lekker ouderwets de kroeg in te duiken.
nou inderdaad zeg, doe dan niet mee als coach als je er in de finale niet bij kan zijn!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeeeee vrijdag
Ik schrok wel van dit bericht (telegraaf), wat een flauwekul zeg, verbind jezelf dan niet aan zo'n show
[..]
Ja, maar toen deden ze nog alsof dat anders was. Nu doen ze kennelijk niet eens meer hun best om dat te verbloemenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef female81 het volgende:
Tja, je zag in 'Bente's Stem' al dat ze niet zo héél erg veel om die show lijken te geven.
Dat dus..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, doe dan niet mee als coach als je er in de finale niet bij kan zijn!
Ik ga al mijn N&S posters ritueel verbrandenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, doe dan niet mee als coach als je er in de finale niet bij kan zijn!
Hey halloootjesquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeeeee vrijdag
Ik schrok wel van dit bericht (telegraaf), wat een flauwekul zeg, verbind jezelf dan niet aan zo'n show
[..]
Ik vind borsato nog steeds een verschrikkelijk gehypte nepster, maar hij geeft wel om die kinderen. N&S zijn alleen maar met zichzelf bezig. Echt schandalig, tijd voor een jurywissel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef female81 het volgende:
Tja, je zag in 'Bente's Stem' al dat ze niet zo héél erg veel om die show lijken te geven.
Ik kan Da Piemp ook veel beter handelen dan N&Squote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[..]
Ik vind borsato nog steeds een verschrikkelijk gehypte nepster, maar hij geeft wel om die kinderen. N&S zijn alleen maar met zichzelf bezig. Echt schandalig, tijd voor een jurywissel.
Marly zit toch in team N&S?quote:
Nee, Marly Marly!quote:
heet die ook Marly?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |