we doen niet aan leeftijdsdiscriminatie ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
Ook wel sneu hoor, een 14-jarige zo lopen bashen
Nou ja een volwassene kan daar over het algemeen wel wat beter mee omgaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we doen niet aan leeftijdsdiscriminatie ?
Ze zijn op twitter niet veel erger dan wij hier hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
Ook wel sneu hoor, een 14-jarige zo lopen bashen
Die is allang gevonden hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
we weten nog steeds niet wie de conimexbabe is
Oh ok dan neem ik mijn woorden terug, ik kan die twitterberichten niet lezenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zijn op twitter niet veel erger dan wij hier hoor.
er komen toch geen 14 jarige op Fok O.oquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja een volwassene kan daar over het algemeen wel wat beter mee omgaan
quote:
Ik had het ook over twitter, niet over fok!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er komen toch geen 14 jarige op Fok O.o
en als dat zo is dan is het nog steeds de verantwoordelijkheid van de ouders wat ze hun kind laten lezen..
ik ga gewoon door
mij ook en dat was niet van ontroeringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef babette21 het volgende:
Kim heeft mij twee jaar terug met z'n auditie laten huilenNiet nog eens doen hoor!
Hij gaat nog niet zo superquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is die cameraad die ik bedoelde
bij mij welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ook en dat was niet van ontroering
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik vond het niks , vergeleken met de vorige
Houd je van jong danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef D. het volgende:
Ik heb nu Marly en Kim
Dat dat ook exen zijn is toevallig
Ooooooooooh.quote:
Heeft ook met spanning te maken. Heb hem hier wel eens veel mooier zien zingen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook geen topper nee.quote:
What's in a namequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef D. het volgende:
Ik heb nu Marly en Kim
Dat dat ook exen zijn is toevallig
dat mist hij thuis wsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ja dat was te verwachten zo een klein jochie kiest een vader of moederfiguur.
Het is wel een lekker vrolijk jochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft ook met spanning te maken. Heb hem hier wel eens veel mooier zien zingen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook geen topper nee.
Het is maar goed dat het programma klaar isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan nu gokken hoe de volgende dames heten
Dan zeg ik nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het programma klaar is
De zieligerdsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nu nog de kinderen te zien die niet in de aflevering aan bod konden komen?
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga radio49 aanslingeren en ff lekker draaien
Tot volgende week
Als het nog een uur zou duren zou het een druk rijtje wordenquote:
Dat zien ze op tv bij Jan, Jantje, etcquote:
zo treurig dit he. Doe de rest dan gewoon even minder rekken en laat deze afdankertjes ook even wat meer in beeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ja dus... de arme zielen die maar 10 seconden in beeld komen.
Daar lijkt het opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nu nog de kinderen te zien die niet in de aflevering aan bod konden komen?
Dat is hip in Oud Zuid.quote:
Ik ga ook al ff mee hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het nog een uur zou duren zou het een druk rijtje worden
Dat ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
zo treurig dit he. Doe de rest dan gewoon even minder rekken en laat deze afdankertjes ook even wat meer in beeld
Haha, dat is een nonchalante manier om zoiets recht te breienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |