transsexueel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben een vrouw in een mannenlichaam, maar omdat ik lesbisch ben valt het niemand op
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
Dit is toch met drie mensen in de battles zodat er altijd twee verliezers zijn?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
Dat ruimt tenminste opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door gaat
Heeeeej hallootjesquote:
ik ken er een die met zijn pruik in een conifeer bleef hangen, en met zijn lange pruik op een fiets.. geweldig om te zien hoe de haren achter hem aan wapperenquote:
ik keek en het viel me niet eens opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeeeej hallootjes
Oeh precies op tijden ik mis de spoilers altijd
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef iBenny het volgende:
Nu weet ik al dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door gaat
Juin uit Eigen Tuin!
Er zitten ook kleintjes bijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Best grote teams of lijkt dat nou maar zo?
Zou wel een stunt zijn als Wendy en Martijn niet bij X-factor de boel gaan draaien, heerlijk lijkt me datquote:
15quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Best grote teams of lijkt dat nou maar zo?
Omdat het weeeeerktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wanneer is die Weight Watchers reclame opgenomen eigenlijk?
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wanneer is die Weight Watchers reclame opgenomen eigenlijk?
dat is altijd zo, om later nog een beetje variatie te hebbenquote:
Nee. Dat zat ik me inderdaad ook te bedenkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Past niet bij hoe ze eruit ziet.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kerla, is dat het broertje van Perla?
Ik vind het wel leuk staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Dat ene kind moet echt een andere bril
Na zoveel jaar moet die trend toch eens schuivenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
wtf, allemaal gekleurde broeken O.o
Dat is gemeen!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Die ene lijkt op een gesmolten wassenbeeld van Rihanna
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kerla, is dat het broertje van Perla?
Datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Dat ene kind moet echt een andere bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |