quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Mensen die haten op Peterhij zegt overal Ja op voor programma's waarvoor hij wordt gevraagd, bovendien zitten er minder onschuldige mensen vast dankzij Peter RRRRR de Vries, maar hier zijn allemaal internethelden aanwezig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef hexje het volgende:
[..]![]()
Peter kwam zijn mening geven over het interview niet over wielersport........
Des te meer kun je je ergeren, daarom kijken we toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien omdat veel mensen die kutsneeuw inmiddels zat zijn.
Gelukkig is maandag de dag van Jan Mulder.quote:
quote:Help, publiek gezocht! Wegens de sneeuw veel afzeggingen.
Wil jij vanavond gratis naar DWDD? Bel dan met 088-8800 824
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
Moet je normaal betalenIk wil wel komen als ik geld toe krijg
quote:Bent u al VARA-lid?
Dan heeft u GRATIS toegang!
Nog geen VARA-lid?
De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
Slim van ze... ik dacht trouwens dat koppelverkoop verboden was, foei Vara!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef Specularium het volgende:
inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap.
Kom op pak de telefoon en geef je op!!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
Dat wel, maar als je geen lid wil worden kun je er dus niet naar toe. Behalve nu dan...
Nee bah zooitje sneeuw hier, geen zin om daar doorheen te ploegenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Kom op pak de telefoon en geef je op!! [ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:11 schreef Specularium het volgende:
En zo heeft iedereen een smoes.
Ik bijvoorbeeld wil niet omdat Jan Mulder tafelheer is.
Ik zal een subtiel shirt voor je aandoen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
Weten we in ieder geval wie jij bent als we kijkenDe man met een rood en een wit glas wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zal een subtiel shirt voor je aandoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig, ja doe dat maar.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zal een subtiel shirt voor je aandoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Daar is niks mis mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff er staat weer wat Obama aanbidding op het programma voor vanavond, zie ik.
Ik nam in de jaren 80 altijd nummers van de radio op op een cassettebandje. Dan hield ik mijn vinger op de knop en zodra de dj stopte met praten begon de opname. Soms was ik net te vroeg en stond er toch gelul op. En als ik dan zo'n liedje nu hoor dan herinner ik me nog precies wat bijvoorbeeld Jeroen van Inkel dan op dat moment zei als intro. Ik heb ze nog allemaal al die bandjes (137), alleen geen cassettedeck meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
Dit is wel een leuk onderwerp
Cassettebandje 50 jaar
Wie geboren is in de jaren '70, '80 of '90 koestert er ongetwijfeld nostalgische herinneringen aan: het is dit jaar 50 jaar geleden dat het cassettebandje op de markt kwam! De Compact Cassette, zoals de officiële naam luidt, zette de muziekwereld totaal op zijn kop. Werd hij in eerste instantie bedacht voor het eenvoudig maken van eigen geluidsopnames, al snel werd het bandje gebruikt als muziekdrager door de komst van de Walkman en ghettoblaster.
Radio DJ Eric Corton en cabaretier Dolf Jansen koesteren warme gevoelens voor het cassettebandje en hebben hun oude mixed tapes meegenomen.
Jaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:24 schreef bloodymary1 het volgende:
En soms liep zo'n bandje vast en dan trok je heel die sliert er uit. Moest je met een potlood die rondjes rond draaien net zo lang tot het allemaal weer goed zat.
Heb je ze nog? Wel leukquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef TLC het volgende:
Ik nam nog bepaalde leuke liedjes op met een cassettebandje toen de allereerste Top 2000 begon![]()
ja ligt nog in de la, aan het eind van We All Stand Together hoor je Frits Spits nog meezingenquote:
Leuk is dat, als ik nu de jaren 90 liedjes hoor die ik toen leuk vond, hoor ik het commentaar door het intro wat ik destijds had opgenomen er nog bij in mijn hoofd of de overgang naar het volgende nummer op dat bandje.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef TLC het volgende:
[..]
ja ligt nog in de la, aan het eind van We All Stand Together hoor je Frits Spits nog meezingen
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef henkde_j het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. Maar zingen kan ze wel
Groene limoenadiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat heeft groen met illuminati te maken O.o
Weet ik veelquote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat heeft groen met illuminati te maken O.o
BNW is een deurtje verderopquote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
mensen die nog in klimaat verandering geloven
Mensen die het nog steeds ontkennenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Elvis er nu?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
Was 4 jaar geleden niet Aretha Franklin?
quote:
alles.. zij en jay-z allebei eigenlijk.. google het maar eensquote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik veelWat heeft Beyonce er mee te maken
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Mensen die het klakkeloos voor waar aannemen,quote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die het nog steeds ontkennen__________________
Kijk en huiverquote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik veelWat heeft Beyonce er mee te maken
Ja dat is echt vervelend, net alsof je werk voor niks is.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar nu ligt er weer een licht laagje op
Nou ik zag wel een fotootje waarbij ze grote oorbellen in heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alles.. zij en jay-z allebei eigenlijk.. google het maar eens
In ieder denkbaar opzicht een verbetering dan nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
Was 4 jaar geleden niet Aretha Franklin?
Kom met bewijzen dan. Het klimaat is al miljoenen jaren onderhevig aan veranderingenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die het nog steeds ontkennen__________________
Gerepareerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
mensen die nog in door de mens veroorzaakte klimaat verandering geloven
Het klimaat veranderd elke secondequote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Het gaat ook om een versterkt broeikaseffect he.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kom met bewijzen dan. Het klimaat is al miljoenen jaren onderhevig aan veranderingen
nee hoor, heb er voldoende over gelezen van beide kanten. mijn eigen conclusie is dat een grote hoax is, gecreerd bij bedrijven die er geld aan verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die het klakkeloos voor waar aannemen,.
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kom met bewijzen dan. Het klimaat is al miljoenen jaren onderhevig aan veranderingen
met alles repect, maar zit er niet veel meer macht en middelen bij hen die belang hebben bij ontkenning van klimaatverandering?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee hoor, heb er voldoende over gelezen van beide kanten. mijn eigen conclusie is dat een grote hoax is, gecreerd bij bedrijven die er geld aan verdienen.
juist, miljoenen jaren...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nog niet gespot helaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
In de studio met een I love Karina shirt.
nee, te dik hoofdquote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat zo'n hipsterbril wel past bij Jesse.
Geldt toch voor iedere politici?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een poppenkast. Hoeveel is er terecht gekomen van z'n speech 4 jaar geleden?
Ik hoef niet eens te kijken om het hier mee eens te zijn.quote:
Goed kijken en luisteren.quote:
Die had een trailer bij de zee.quote:
Only in Americaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
en 4 jaar geleden obama een nobel prijs geven van de vrede, terwijl hij nog niks uitgevoerd had![]()
en bommen laten vallen in het midden oosten is niet bepaald vredelievend
Nee dat is SJP!quote:
Ik ken hem niet. Waarom zit ie hier?quote:
I'm proud to be president of the United Statesquote:
Met het verschil dat hij nu niet meer hoeft te worden herverkozen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een poppenkast. Hoeveel is er terecht gekomen van z'n speech 4 jaar geleden?
Omdat ie geen fuck te doen heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ken hem niet. Waarom zit ie hier?
Google Jesse Klaver en je weet het.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon eyecandyquote:Op maandag 21 januari 2013 19:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Jan Kooijman is eyecandyquote:
Jan kooiemansquote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Jan Kooijman is eyecandy
quote:
Waar heeft dan hij dan gespeeld?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Jan Kooijman is eyecandy
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Goed verhaal, ik ga niet luisteren.
Nee, dat is kunstquote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Zwagerman heeft wel lelijke tanden zag ik net.
Gek voor een schrijver.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Kan het wel aardig vertellen, eerlijk is eerlijk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Zwagerman heeft wel lelijke tanden zag ik net.
Hè, ik probeerde dit te voorkomen door naar mijn laptop te kijken en niet naar de tv.quote:
Volgens mij was Kelly Clarkson er ook, dus dat valt wel meequote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Obamaalleen maar zangnegers uitnodigen
Nee, dat ben ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef hexje het volgende:
Zou die lelijke jongen achter Joost Tem zijn?
En James Taylor.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Volgens mij was Kelly Clarkson er ook, dus dat valt wel mee
Hij schijnt ook een perfect gevormde penis te hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft ook een mooie stem vind ik. Zwagerman.
Niet echt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Obamaalleen maar zangnegers uitnodigen
Misschien kan hij er mee schilderenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een perfect gevormde penis te hebben.
James Taylorquote:
Het penisme.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kan hij er mee schilderen
Kan me niet voorstellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een perfect gevormde penis te hebben.
Taylor was dit keer slecht, maar dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
James Taylor![]()
Straks maar eens terugkijken
Als je naar de studio was gegaan, had je een kansje gehad om wat zijn microfoon te zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kan hij er mee schilderen
Dit zou van Hanegem ook kunnen maken jaquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Als je naar de studio was gegaan, had je een kansje om wat zijn microfoon te zeggen.
Die mevrouw naast hem ligt gelukkig wel plezierig op het oog.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
Het shirt van die man achter Mathijs.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die mevrouw naast hem ligt gelukkig wel plezierig op het oog.
hijzelf ook nietquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Stevie die reclame maaktNooit gezien dat.
Ik wil niks weten over de flamoes van je dochter.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef Gorzalka het volgende:
Probeer dit niet zelf mensen, mijn dochter is nu kaal!
Jammer, ze is 16 en zeer gewillig.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wil niks weten over de flamoes van je dochter.
Het is Shamone hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent er achter hoe je het schrijft!
Saaie vent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |