quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Mensen die haten op Peterhij zegt overal Ja op voor programma's waarvoor hij wordt gevraagd, bovendien zitten er minder onschuldige mensen vast dankzij Peter RRRRR de Vries, maar hier zijn allemaal internethelden aanwezig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef hexje het volgende:
[..]![]()
Peter kwam zijn mening geven over het interview niet over wielersport........
Des te meer kun je je ergeren, daarom kijken we toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien omdat veel mensen die kutsneeuw inmiddels zat zijn.
Gelukkig is maandag de dag van Jan Mulder.quote:
quote:Help, publiek gezocht! Wegens de sneeuw veel afzeggingen.
Wil jij vanavond gratis naar DWDD? Bel dan met 088-8800 824
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
Moet je normaal betalenIk wil wel komen als ik geld toe krijg
quote:Bent u al VARA-lid?
Dan heeft u GRATIS toegang!
Nog geen VARA-lid?
De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
Slim van ze... ik dacht trouwens dat koppelverkoop verboden was, foei Vara!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef Specularium het volgende:
inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap.
Kom op pak de telefoon en geef je op!!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
Dat wel, maar als je geen lid wil worden kun je er dus niet naar toe. Behalve nu dan...
Nee bah zooitje sneeuw hier, geen zin om daar doorheen te ploegenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Kom op pak de telefoon en geef je op!! [ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:11 schreef Specularium het volgende:
En zo heeft iedereen een smoes.
Ik bijvoorbeeld wil niet omdat Jan Mulder tafelheer is.
Ik zal een subtiel shirt voor je aandoen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
Weten we in ieder geval wie jij bent als we kijkenDe man met een rood en een wit glas wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zal een subtiel shirt voor je aandoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig, ja doe dat maar.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zal een subtiel shirt voor je aandoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |