SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door ProjSkippy op 18-01-2013 16:56:25 ]
Welke Momo?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef DJMomo het volgende:
ooooh skip!!!!! spannend!!!
En zand, bij jou dus ook eindelijk wat beweging?![]()
en babbel, woei! wanneer doe jij test?
Mag het nu alvast? Ahhhhhh, ahhhhh, ahhhhhh?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Skippy, nog altijd niet ongesteld?
Ga je nog eens testen?
Ik wil ook in de OP. Maar pas als ik ongesteld ben, voor mijn gevoel begint dan pas de eerste echte officiële ronde.
Dat gaat dit topic wel lukken, toch?!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef DJMomo het volgende:
sorry, ziek enzo.![]()
maarreeeeeeeeeee.....
skip, wanneer test ja ja ja ja ja, ah, toe, pleeeaaaaaaaaaase? voor mij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde er nog eenachter zetten. Maar straks wordt de rest jaloers!!!
Edit: er staat een kleine jompel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit2: en dit was bedoeld als wijziging.. en niet als quote. Ach jaaaaaaaaaaaaaah.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]![]()
Ik wilde er nog eenachter zetten. Maar straks wordt de rest jaloers!!!
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zou het geluk brengen?Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Heel herkenbaar! Ik voelde gisteren van alles: zwaar gevoel in mijn rug, misselijk bij het om hebben van mijn sjaal... Ik lig sinds gistermiddag met koorts op bed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik was trouwens even vergeten hoe je hormonen met je verstand aan de haal kunnen gaan en je ineens vanalles denkt te voelen als je weet dat het zou kunnen![]()
hou er wel rekening mee dat je geen verschillende merken door elkaar gebruikt he. De ene test wordt sneller donker dan de andere dus dat vergelijkt niet lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef ProjSkippy het volgende:
onder andere met die van ons aller Kyara, die zouden geluk moeten brengen
Nop, de rest komt ook van Sensitestquote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat je geen verschillende merken door elkaar gebruikt he. De ene test wordt sneller donker dan de andere dus dat vergelijkt niet lekker.
succes
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:44 schreef ProjSkippy het volgende:
Ennnnnn, kom maar door met die aanpassingen!Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen Skippy. Succes met de ovulatietesten!
Beterschap Mrs. Peel! Hopelijk geen gebakken ei![]()
Hier niets bijzonders te melden. Dag 27 in cyclus, afgelopen week 3 dagen pijnlijke borsten iets dat nieuw voor me is. Verder geen opvallende dingen.
Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:50 schreef martine1984 het volgende:
Hier van t weekend de 2de pot foliumzuur gekocht. Vond dat best wel weer een dingetje wederom een bevestiging dat het allemaal niet zo gaat als ik wil.
+1 herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2013 08:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel.Martine.
Spannend allemaal, er is ook geen peil op te trekken. De een heeft wel symptomen en de ander niet dus er is maar een ding dat uitsluitsel geeftquote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty, dat soort dromen is juist niet leukNja, hopen dat het onrustig dromen op zich een positief teken is!
Ik kan inderdaad ook zwanger zijn... Moet zeggen dat ik er niet een heel positief gevoel over heb, anders dan de vorige keren... Misschien omdat die operatie en de sprong van het ei zo dicht op elkaar zaten.. Heb ook helemaal geen symptomen, terwijl ik vorige keer echt pijnlijke borsten had enzo.. Nja, het zegt allemaal niks, dus ik wacht gewoon het weekend af.. Woensdag, donderdag en vrijdag mag ik weer halve dagen gaan werken, dus dan heb ik weer afleiding en kan ik weer met de kindjes knuffelen en grapjes maken
Springende eieren..soort van pasen, maar dan anders dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:26 schreef Limone het volgende:
Ja, gaat goed. Ik focus me nu op eispring-verschijnselenEn jij? Het is spannend voor jou, he?
Hier +10quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:26 schreef DJMomo het volgende:
schrok me een hoedje! las positieve, en test, maar keek over ovulatie heen! hahaha.
niettemin dikke jompel voor frummel! aan de bak jullie!![]()
enne, voor de rest wordt het wel tijd voor beetje doorstroom naar z&g hoor. Ik hoop me hier ook binnenkort weer officieel te melden, en anders wordt dat bankje veul te vol!
Skip, nog nieuws daar?
Mwah, had ik vorige maand wel, maar toen voelde ik ook van alles wat ik bij m'n eerste zwangerschap ook had. En nu voel ik ook vanalles, maar toch..uh..anders. Moeilijk uit te leggen. Dus ik heb nu minder hoop in vergelijking tot vorige maand. Qua frequentie van vrijen (quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef Purple010 het volgende:
2 weken over tijd, ik zou helemaal gek worden.
Dat je nog niet loopt te stuiteren skippy!
Hier aftellen tot ovulatie, maar ondertussen zitten we niet stil![]()
Nop. Morgen + 11.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
Gets Skip... Nog steeds niks dus?
Ja! Ik voel een soort van steekjes laag in mijn buik, maar de afscheiding blijft een beetje uit. Mijn temperatuur is wel weer duidelijk laag. Voor de rest ben ik er niet zo mee bezig, hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:31 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Springende eieren..soort van pasen, maar dan anders dusAl iets kunnen ontdekken?
Vind het wel spannend ja! Weeïg/misselijk gevoel al paar dagen, enorm moe.. Maarja, ben bang dat ik mezelf gewoon voor de gek aan het houden benZaterdag pas testen!
Mijn vriendin (die van die wijze uitspraak van laatst..) piste pas twee weken ná haar NOD positief...dus...!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwah, had ik vorige maand wel, maar toen voelde ik ook van alles wat ik bij m'n eerste zwangerschap ook had. En nu voel ik ook vanalles, maar toch..uh..anders. Moeilijk uit te leggen. Dus ik heb nu minder hoop in vergelijking tot vorige maand. Qua frequentie van vrijen () deze maand zou het best raak kunnen zijn nu, maar ik voel het 'niet'. Als ik dat gevoel nog wel heel sterk had dan zou ik ook niet zo goed te houden geweest zijn nu hoor
.
Ik baal er wel van dat ik nog geen zekerheid heb, maar veel meer dan wachten kan ik ook niet.
Dat zou inderdaad flink balen zijn...quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:17 schreef Babbel1 het volgende:
Bla, Skip, Chanty, spannend!Ik duim voor jullie!
Hier word ik volgens mij ongesteld, bagger.. Had stiekem toch gehoopt dat ik juist door de miskraam extra vruchtbaar zou zijn en snel weer zwanger zou zijn..Nja, mijn lijf heeft ook wel even rust nodig, denk ik.. Ga me maar even focussen op het opruimen/inpakken voor de verhuizing...
![]()
![]()
Hier het zelfde hoor. Ik heb ook altijd gezegd dat ik niet aan de ovulatietesten wilde gaan omdat ik het leuk wilde houden en niet het gevoel hebben dat ik 'moet' vrijen. Ik wilde dat onze kleine spontaan zou ontstaan zeg maar.. Je snapt vast wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Naena het volgende:
Hier ben ik weer op dag 40, maar geen twee streepjes. Ik vind het echt irritant dat het elke keer zo lang duurt en zo onregelmatig is! We zijn nu vanaf eind augustus aan het proberen en ik nu ga de volgende cyclus maar eens ovulatietesten proberen. Ik wilde dat eerst niet, omdat ik vond dat proberen ook voor de lol is en ik bang was dat het de lol er misschien een beetje vanaf haalt. Ook al heb ik wel stiekem zitten tellen natuurlijk, wanneer mijn ovulatie zou moeten zijn, maar dat is lastig als het zo onregelmatig is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren?
En ik wens de dames die gaan plassen twee dikke vette strepen toe!
Hoe ziet je test van vandaag er uit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik had vanmorgen al een positieve ovulatietest!Ik weet niet zeker of dit wel echt een eisprong is, dus misschien toch maar even doortesten voorlopig. In ieder geval er vanmorgen gelijk maar even gebruik van gemaakt
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier het zelfde hoor. Ik heb ook altijd gezegd dat ik niet aan de ovulatietesten wilde gaan omdat ik het leuk wilde houden en niet het gevoel hebben dat ik 'moet' vrijen. Ik wilde dat onze kleine spontaan zou ontstaan zeg maar.. Je snapt vast wat ik bedoel. We hebben wel vanaf het begin steeds mijn cyclus bijgehouden en daarmee ook de +/- datum van m'n eisprong. En eigenlijk hebben we rond die datum ook altijd gevreeen
. Wij gaan (als het nu niet raak is) inmiddels ronde 9 in en hebben nu besloten om toch maar te kijken of er überhaupt wel een eisprong plaatsvindt. Gisteren is er een hele lading ovutesten binnen gekomen. Onder het mom van "kijken of er wel íéts gebeurt, want anders zijn we al die tijd al voor niets bezig". Maar ik weet ook wel dat mochten we straks een eisprong zien dat ik dan niet ga zeggen 'mwehhhhhh, vandaag heb ik geen zin
'.
Rot dat het niet gaat zoals je gehoopt had. Knuffel.
leuk dat je er naar vraagtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar momenteel eigenlijk?
Ik weet niet of dat te laat is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Babbel1 het volgende:
Had gisteravond en vanmorgen bruinig slijm.. Vanmorgen best veel.. Heb nog gegoogled op een mogelijke innestelingsbloeding, maar daarvoor is het veel te laat (moet morgen ongesteld worden). Mijn menstruatie begint eigenlijk altijd zo.. Enige wat nu positief is, is dat het nu even weg is, maar heb niet veel zin om mezelf weer helemaal gek te maken.. Voel me verder niet erg ongesteld of zwanger, dus ik laat 't maar.... Stom lijf
Joh, je moet er gewoon net als Limone niet zo mee bezig zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Blokje. het volgende:
Limone, bij jou is het ook spannend! Je temp nam een duidelijke duik begrijp ik? Dat is wel weer jammer..
En er niet mee bezig zijnIk probeer er ook niet/zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar hoe doe je dat als je ineens allemaal rare dingetjes in je lijf voelt?
Bij mij blijft het ongeveer hetzelfde: Misselijk in de ochtend/avond, enorm moe, steken en dingen in m'n buik, zere borsten (nooit last van!) en meer afscheiding dan normaal.
Maarja..ik heb ook het gevoel dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit voor je in de duimstand! En voor de rest ook!
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 24-01-2013 15:20:34 ]
Als het nu verder niet doorzet.. ga je er dan morgen wel een test tegenaan gooien denk je? Of toch te onzeker..?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Babbel1 het volgende:
Had gisteravond en vanmorgen bruinig slijm.. Vanmorgen best veel.. Heb nog gegoogled op een mogelijke innestelingsbloeding, maar daarvoor is het veel te laat (moet morgen ongesteld worden). Mijn menstruatie begint eigenlijk altijd zo.. Enige wat nu positief is, is dat het nu even weg is, maar heb niet veel zin om mezelf weer helemaal gek te maken.. Voel me verder niet erg ongesteld of zwanger, dus ik laat 't maar.... Stom lijf
Leuk van je broertje SDM!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
[..]
leuk dat je er naar vraagt![]()
Die ovulatie testen gaven een hoop duidelijkheid, wel zeggen ze dat de kans op een jongentje groter wordt![]()
Verder gaat het hier goed. Mijn broertje wordt vader in februari, erg leuk. Mijn oudere broer heeft er al twee.
Ja dat geloof ik wel, of het waar is weet ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Leuk van je broertje SDM!![]()
Dat de kans op een jongetje groter wordt.. heeft dat te maken met dat je dan meer kans hebt dat je dan net vlak voor/tijdens/vlak na de eisprong vrijt? (En aangezien de zaadjes die een jongetje opleveren iets sneller zwemmen (maar wel korter leven) dan het eerst bij het eitje zijn?)
Neuh, ik wacht het wel gewoon af.. als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik wel eens denken aan een zwangerschapstest.. Het zegt nu toch allemaal nog niets; als hij positief is en ik bloed, heb ik straks miskraam nummer 2, als hij negatief is, kom ik daar dit weekend ook wel achter..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:15 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als het nu verder niet doorzet.. ga je er dan morgen wel een test tegenaan gooien denk je? Of toch te onzeker..?
Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
als ik zou mogen kiezen zou ik nog een meisje kiezen
we gaan maar uit van superzaad mrs. peel
+12 is gewoon ruk zonder streepjes
Hebbikal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje.Als ik zou mogen kiezen dan hè.
Magikumhebbuhhebbuhhebbuh?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hebbikal!![]()
Om de verzameling compleet te maken en de shopaholic in mij zou zo'n andere nu wel leuk zijn. Maar het leeftijdsverschil loopt nu al op tot 3,5jr. Mss is voor ZL een broertje erbij dan wel zo leuk.
mijn meisje is stoer ..niet tuttigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik met meisjeskoters aan moet. En zo veel tuttigheid. Maar dat komt vast door de meisjes in mijn omgeving
.
En ach, met je eigen koter zal het vast anders zijn. Maar jommetjesEn we hebben ooit bedacht dat het wel gaaf is om eerst een jongetje te krijgen en later een meisje, zodat de jongen z'n kleine zusje kan beschermen
. Ofzo.
Ik ben er juist van overtuigd dat onze eerste een meisje gaat zijn, Bla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef DJMomo het volgende:
Pas op, spam!
Neeneeneeneenee Momo, dít is spam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martine, ik vind je pendel leuk!En hopen dat je inderdaad snel door kunt schuiven naar Z&G.
![]()
Dan is mijn vriend jarig, dus klinkt als een lieve babyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ga voor een eind-november baby.
quote:Volgens James, die zich al 25 jaar bezighoudt met onderzoek naar de sekse-ratio bij de mens, hangt de uitkomst van het bevruchtingsproces hoofdzakelijk af van de hormoonspiegels bij de aanstaande ouders. Hoge spiegels van de geslachtshormonen LH, FSH en progesteron bij de moeder resulteren in de geboorte van een meisje, terwijl hoge oestrogeenspiegels en hoge gehaltes aan testosteron, zowel bij de vader als bij de moeder, tot de geboorte van een jongen leiden.
WAAROM DIT ZO zou zijn, weet James ook niet. Maar de hormonale theorie is volgens hem het best in staat om de vele curieuze feiten te verklaren die hij over de menselijke sekse-ratio verzamelde. Het 'geboorteoverschot' aan jongens in tijden van oorlog bijvoorbeeld, volgens James zichtbaar zowel tijdens als kort na de Eerste en de Tweede Wereldoorlog. Voor Nederland is 1942, met de geboorte van 1077 jongens op elke 1000 meisjes, het jaar met de hoogste sekse-ratio sinds 1840, zo blijkt uit CBS-cijfers. Volgens James moet dit verschijnsel niet worden geïnterpreteerd als een reactie op het sneuvelen van mannen in de oorlog. Het hangt eerder samen met het feit dat soldaten die op verlof zijn of worden gedemobiliseerd, erg vaak gemeenschap hebben met hun partner. James beroept zich daarbij op een 'aanzienlijke hoeveelheid anekdotische informatie' over het seksuele gedrag van de Britse soldaat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:48 schreef Limone het volgende:
Ik zou heel graag een meisje willen. Wel 4! Toch had ik, toen ik zwanger was, het gevoel dat het een jongetje was. Sloeg natuurlijk nergens op, maar ik heb mij tegen die gedachte eerst nog een beetje tegen verzet![]()
Ik dacht dat als het slecht gaat met het land (oorlog, crisis) dat het er dan meer jongens worden geboren. Om dit te kunnen zocht ik onderbouwen zocht ik 'bewijs' en stuitte ik op dit artikel. Het is wel oud en lang maar interessant!
Quote:
[..]
Innesteling wedden? ;-)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:03 schreef Babbel1 het volgende:
Ok, ik ben nog steeds niet ongesteld, het bruinverlies is zelfs bijna weg.... Misschien als het aan het einde van de middag nog steeds weg is, dat ik dan toch maar een test ga halen voor morgenochtend..Moet maandagochtend naar het ziekenhuis voor check na de operatie en zou het dan toch wel willen weten mocht ik zwanger zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof dat ik nog in shock ben!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Blokje. het volgende:
Ehm...
Whaa, Blokje, gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof dat ik nog in shock ben!![]()
En voordringen?? Welnee, je laat gewoon die andere eieren zien hoe het hoort.. Goed voorbeeld doet volgen, toch?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Blokje. het volgende:
Ehm...
Blokje wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof dat ik nog in shock ben!
Damn ik zit hier gewoon te janken, waar slaat dat nou weer op
super gefeliciteerd
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
+1!quote:Op zondag 27 januari 2013 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
gaat babbel vandaag testen? Oke ik ga in de duimstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen een heeeele voorzichtige, want hij is net zo vaag als de vorige keer, dus we zijn nog niet helemaal overtuigd dat het nu ook echt gaat lukken.. Maar, het begin is er!
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 09:43 schreef Babbel1 het volgende:
Ja, Babbel heeft getest...Jullie zijn lief!
JA!!!!!! Aaahhh wat goed!! Ben je gewoon met wat hulp eigenlijk supervruchtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen een heeeele voorzichtige, want hij is net zo vaag als de vorige keer, dus we zijn nog niet helemaal overtuigd dat het nu ook echt gaat lukken.. Maar, het begin is er!
![]()
Gefeliciteerd!!
![]()
Dat deze maar goed mag blijven plakken!
Ik hoef nog niet in de lijst, hoor! Vorige keer moest ik er heel dramatisch weer worden uitgehaaldquote:Op zondag 27 januari 2013 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Babbel!!! Wat doe je nou!Met jou erbij ben ik ineens over de helft van het Z&G lijstje! Wat ben ik blij voor je
![]()
Ja, bizar, he... En ik ben nog steeds niet vergeten dat we jouw post toen in het rammelaarstopic toen hebben gebruikt bij onze overweging om de nuvaring de deur uit te doen...quote:Op zondag 27 januari 2013 09:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JA!!!!!! Aaahhh wat goed!! Ben je gewoon met wat hulp eigenlijk supervruchtbaarGefeliciteerd!!
![]()
Dat deze maar goed mag blijven plakken!
quote:Op zondag 27 januari 2013 09:49 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ja, bizar, he... En ik ben nog steeds niet vergeten dat we jouw post toen in het rammelaarstopic toen hebben gebruikt bij onze overweging om de nuvaring de deur uit te doen...
quote:Op zondag 27 januari 2013 09:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]!! Daarom leef ik ook altijd een beetje extra mee met jou, zo tof dat we nu weer samen in Z&G zitten
Hier, vang!
[ afbeelding ]
Ja duim nog maar even hard door want de test net was negatief. Maar goed, drie dagen voor de nod en met mijn hormoonhuishoudingquote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef Babbel1 het volgende:
[..]![]()
Chanty, jij mag ook bijna... Mijn duimen draaien al een tijdje voor je, hoor!
Ik hoop zo dat er weer een echte streepjesregen ontstaat!
Mijn NOD was afgelopen vrijdag, maar ik had toen bruinverlies, dus was ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden, dus toen niet getest... Maar het heeft niet doorgezet, dus vandaar vanmorgen alsnog getest...quote:Op zondag 27 januari 2013 10:03 schreef Cwen het volgende:
Babbel, wat mooi en wat enorm spannend!! Heb je nu rond je NOD getest?
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
komt vast goed chanty...3 dgn voor nod negatief zegt niks he.Daarom, maak me verder ook nergens druk omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie t zelfs gebeuren dat het bij mij nog een week langer zou gaan duren. Mijn lichaam is namelijk heul tegendraads
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Innesteling is volgens mij 5 a 7 dagen na de eisprong, maar heb gelezen dat er vrouwen waren die al eerder een innestelingsbloeding hadden (of later). Spannend!!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 10:26 schreef Frummeltje86 het volgende:
Babbel!!!Oh wat fijn zeg! En nu lekker broeden jij!
Ik had vanmorgen wat bloedverlies toen ik naar de wc ging, en ook weer na de seks... Heb ik nog nooit gehad midden in een cyclus! Na mijn positieve ovutest van afgelopen woensdag flink geklust de afgelopen dagen. Dat zou toch niet nu al een innesteling kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaan we echt officieel van start, aangezien onze begindatum de afgelopen cyclus hoogstwaarschijnlijk geen zin meer had.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:40 schreef ProjSkippy het volgende:
En ik denk: waarom heb ik zo'n nietszeggende DM van Babbel?![]()
MY GOD BABBEL, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JE BEN HET GEWOON, MET JE BLINDEDARMPIE (of eigenlijk natuurlijk zonder) EN JE SPRINGENDE EI EN JE JE JE JE AAAAAAAAAAAAAAAAH!![]()
En nu op je kop blijven staan want deze mag er nog lang niet uit.
Dankjewel...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje komt even binnensluipen BABBEL jaaaaaaa![]()
gefeliciteerd en nu plakken blijven
* droomvrouwtje sluipt ook weer weg
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef Babbel1 het volgende:
ik vind het zo bijzonder en ik wil er ook van genieten, voor zolang als het ook mag duren![]()
Ik volg je over 6 weken!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:22 schreef Blokje. het volgende:
Zo, wie gaat er nog meer m'n voorbeeld volgen?![]()
Ik moest aan bambi denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef DJMomo het volgende:
/tekent zich vast in voor lentestreepjesregenbuitje
Same!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef DJMomo het volgende:
/tekent zich vast in voor lentestreepjesregenbuitje
Te vroeg heb ik sowieso getestquote:Op zondag 27 januari 2013 16:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Same!![]()
Chanty, ik duim dat je gewoon te vroeg getest hebt
Frummeltje: Hopen dat het inderdaad een innesteling was!
Voor de rest ook in duimstand!
Ja, nou, nee, oké, zo bedoel ik het ook. Meer als van: dat als je straks test dat 'ie dan wel positief was en het nu gewoon te vroeg was om ook maar iets te zienquote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te vroeg heb ik sowieso getest
Maar vaag van die bloedingAnders gewoon eens de huisarts bellen en vragen of die een idee heeft?
Spannend, ik duim voor je! Wanneer ga je testen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Caireann het volgende:
weer terug in het land van een fijne mini-vakantie.
Vandaag was mijn NOD. ben ook nog niet ongesteld. duim duim.
Ik duim ook lekker mee voor alle andere dames!
Vervelend zeg, hoop echt dat de dokter jullie snel verder gaat helpenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Sethiwe het volgende:
Ik ga woensdag ook een test wagen... Weet ik in ieder geval dat ik nog niet zwanger ben als ik bij de huisarts kom.
Mijn lichaam heeft weer wat nieuws bedacht, zere borsten en ze zijn zelfs gegroeid en die klachten zijn al vanaf cyclus dag 5, dus teken van zwanger kan het ook niet zijn
Testen meid! Wie weet ben jij nr 3. Ennuh al die gekke lijven van ons gaan gewoon hun best doen voor de babies. Dus knuffel en verwen ze maar!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Sethiwe het volgende:
Ik ga woensdag ook een test wagen... Weet ik in ieder geval dat ik nog niet zwanger ben als ik bij de huisarts kom.
Mijn lichaam heeft weer wat nieuws bedacht, zere borsten en ze zijn zelfs gegroeid en die klachten zijn al vanaf cyclus dag 5, dus teken van zwanger kan het ook niet zijn
Ik heb ook pas heel laat een eisprong gehad in deze maand na mijn miskraam, terwijl ik dan nog Clomid heb geslikt om dat ei te laten groeien.. Uiteindelijk heb ik geloof ik pas op dag 45 een NOD gehad (maar dat weet ik alleen maar omdat ik die echo's krijg).. Na wat googlen zie ik dat er een hoop meiden ineens een cyclus van 6 weken hebben na een miskraam...quote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef DJMomo het volgende:
Skip, vwb je spoiler: geen ervaring mee. Ik had nooit bloed buiten menstruatie om. Alleen de laatste cyclus was raar, na 12 dagen bloed, voor een dag of drie. Teveel en te vroeg voor innesteling. Heb gewoon een hele rare cyclus gehad die maand. Vraag me af of er een verband met de miskraam is.
Bakkie thee dan maarquote:Op maandag 28 januari 2013 07:37 schreef DJMomo het volgende:
Vers croissantje iemand? Sappie erbij?
/gezellig maakt op tribune
Babbel, ik heb ook heel veel bruinverlies gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Je wordt er heel onzeker door, echt niet leuk. Maar het hoeft dus niets te betekenenquote:Op maandag 28 januari 2013 07:32 schreef Babbel1 het volgende:
* Babbel1 neemt plaats op de tribune
Vanochtend zouden Skip en Caireann gaan testen, toch? Of gaan er stiekem nog meer?![]()
Vanochtend weer heel klein beetje bruinverlies, maar nu is 't weer weg..
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een test deed en die was knalpositief...en toen werd ik wakker..om vervolgens in slaap te vallen en weer hetzelfde te dromen en in mijn droom te denken " oh dat ging hetzelfde als in mijn droom.
quote:
Nou eigenlijk als ik heel eerlijk ben vind ik het wel 'fijn' zo. Dan kan ik tenminste gewoon weer verder. Als het tenminste doorzet nu, daar hoop ik echt opquote:
ghihi lang leve de vage dromenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
[..]ghehe! Ik droomde dat ik innestelingsbloed had....
Volgens mij zet het doorquote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef Mabawa. het volgende:
voor de duidelijkheid Skippy! Op naar de volgende ronde!
Ja dat sucks! Ik kan ook niet wachten tot dit feestje weer voorbij is.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Volgens mij zet het door, kleine jompel! Met enige vertraging op naar ronde 9 dus.
Ik weet alleen niet meer waarom ik nou ook alweer zo graag ongesteld wilde worden. AUW.![]()
Haha, dat is toch nog 11 9 posts weg inmiddels?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef DJMomo het volgende:
Skip, jij doet nieuwe topic hè?
/vollulpost
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Haha, dat is toch nog 11 9 posts weg inmiddels?Maar, ik zal m'n best doen hoor; zorg ik daar met de goede vibeeeeeeee ook weer voor streepjes
.
Ik zie dat niet op iPhone en iPad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Momo, ik moet het even zeggen: wat ben jij een stoer wijf! Ik las je verhaal in het andere topic. Ik hoop dat je gauw weer een tweede streepje piest!![]()
Heb best wat gehuilied hoor.
Knuf voor de dames met vage tekenen! Hoop op mooi nieuws!!
Oh cairean negatief
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |