Ja, nou, nee, oké, zo bedoel ik het ook. Meer als van: dat als je straks test dat 'ie dan wel positief was en het nu gewoon te vroeg was om ook maar iets te zienquote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te vroeg heb ik sowieso getest
Maar vaag van die bloedingAnders gewoon eens de huisarts bellen en vragen of die een idee heeft?
Spannend, ik duim voor je! Wanneer ga je testen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Caireann het volgende:
weer terug in het land van een fijne mini-vakantie.
Vandaag was mijn NOD. ben ook nog niet ongesteld. duim duim.
Ik duim ook lekker mee voor alle andere dames!
Vervelend zeg, hoop echt dat de dokter jullie snel verder gaat helpenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Sethiwe het volgende:
Ik ga woensdag ook een test wagen... Weet ik in ieder geval dat ik nog niet zwanger ben als ik bij de huisarts kom.
Mijn lichaam heeft weer wat nieuws bedacht, zere borsten en ze zijn zelfs gegroeid en die klachten zijn al vanaf cyclus dag 5, dus teken van zwanger kan het ook niet zijn
Testen meid! Wie weet ben jij nr 3. Ennuh al die gekke lijven van ons gaan gewoon hun best doen voor de babies. Dus knuffel en verwen ze maar!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Sethiwe het volgende:
Ik ga woensdag ook een test wagen... Weet ik in ieder geval dat ik nog niet zwanger ben als ik bij de huisarts kom.
Mijn lichaam heeft weer wat nieuws bedacht, zere borsten en ze zijn zelfs gegroeid en die klachten zijn al vanaf cyclus dag 5, dus teken van zwanger kan het ook niet zijn
Ik heb ook pas heel laat een eisprong gehad in deze maand na mijn miskraam, terwijl ik dan nog Clomid heb geslikt om dat ei te laten groeien.. Uiteindelijk heb ik geloof ik pas op dag 45 een NOD gehad (maar dat weet ik alleen maar omdat ik die echo's krijg).. Na wat googlen zie ik dat er een hoop meiden ineens een cyclus van 6 weken hebben na een miskraam...quote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef DJMomo het volgende:
Skip, vwb je spoiler: geen ervaring mee. Ik had nooit bloed buiten menstruatie om. Alleen de laatste cyclus was raar, na 12 dagen bloed, voor een dag of drie. Teveel en te vroeg voor innesteling. Heb gewoon een hele rare cyclus gehad die maand. Vraag me af of er een verband met de miskraam is.
Bakkie thee dan maarquote:Op maandag 28 januari 2013 07:37 schreef DJMomo het volgende:
Vers croissantje iemand? Sappie erbij?
/gezellig maakt op tribune
Babbel, ik heb ook heel veel bruinverlies gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Je wordt er heel onzeker door, echt niet leuk. Maar het hoeft dus niets te betekenenquote:Op maandag 28 januari 2013 07:32 schreef Babbel1 het volgende:
* Babbel1 neemt plaats op de tribune
Vanochtend zouden Skip en Caireann gaan testen, toch? Of gaan er stiekem nog meer?![]()
Vanochtend weer heel klein beetje bruinverlies, maar nu is 't weer weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |