abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 16:23:38 #251
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122118490
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:

[..]

Te vroeg heb ik sowieso getest :P

Maar vaag van die bloeding :? Anders gewoon eens de huisarts bellen en vragen of die een idee heeft?
Ja, nou, nee, oké, zo bedoel ik het ook. Meer als van: dat als je straks test dat 'ie dan wel positief was en het nu gewoon te vroeg was om ook maar iets te zien ;). Jij snapt, ik weet! :7

Ik zit er ook aan te denken om maar even de huisarts te vragen. Ik ga in ieder geval maar niet Googlen want ik denk dat ik dan toch alleen maar spookverhalen ga tegenkomen en daar heb ik geen behoefte aan ;).
pi_122120851
Ik wil ook nog intekenen voor een echte bijna-lente-streepjes-hoosbui!!!! :D

Skippy, het klinkt alsof je baarmoedermond wat meer doorbloed raakt, zoals bijvoorbeeld bij zwangerschap... Ik weet niet wanneer je voor het laatst een test hebt gedaan, als het > 3 dagen geleden is, zou ik er weer een test aan wagen. (Valt het op dat ik meer streepjes wil zien? ;) )

Chanty, ik hoop dat je gauw positief test!

Ik heb er ook al een test tegen aan gegooid, eigenlijk tegen beter weten in. Hij was hartstikke negatief :(. Ik had getest omdat ik, als ik uit ga van mijn kortste cyclus van 30 dagen, morgen mijn NOD zou hebben... Waarschijnlijk is deze cyclus toch langer (40 dagen denk ik), dus áls het al raak is, is dat pas over 1,5 week te testen.
pi_122121117
Skip, vwb je spoiler: geen ervaring mee. Ik had nooit bloed buiten menstruatie om. Alleen de laatste cyclus was raar, na 12 dagen bloed, voor een dag of drie. Teveel en te vroeg voor innesteling. Heb gewoon een hele rare cyclus gehad die maand. Vraag me af of er een verband met de miskraam is. :?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122121176
Peel -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122122542
Stom mrs peel :( njs...dan ga je toch gewoon voor 2 streepjes over 1,5 week ;)

En ik wil ook wel een ticket voor de streepjesregen :Y

En skips..baarmoedermond schijnt inderdaad beter doorbloed te zijn tijdens de zwangerschap....dusse ;)
  zondag 27 januari 2013 @ 18:03:49 #256
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122122762
Hihi, ja, dat van die baarmoedermond en die doorbloeding weet ik inderdaad. Maar ik heb er in twee weken tijd 3 testen tegenaan gegooid en ze blijven allemaal negatief.

Ik gooi er morgenochtend nog wel één tegenaan (want er liggen er hier toch een stuk of 30 :X - groot inslaan dus goeienkoop) en daarna bel ik de huisarts even als 'ie toch weer negatief is.

---

Jammer Peel! Gewoon maar blijven afwachten dan.. :*

Momo: Misschien had het verband met de miskraam, maar ik durf er niet zo veel over te zeggen ;). Hoe gaat het daar nu trouwens?
pi_122122887
Ik zal voor je duimen :Y
pi_122131696
Ik zit weer op de tribune! ^O^

[ Bericht 66% gewijzigd door DJMomo op 27-01-2013 20:43:22 (Smailie vergeten) ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122139589
weer terug in het land van een fijne mini-vakantie.
Vandaag was mijn NOD. ben ook nog niet ongesteld. duim duim.
Ik duim ook lekker mee voor alle andere dames!
  zondag 27 januari 2013 @ 22:21:00 #260
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122139781
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Caireann het volgende:
weer terug in het land van een fijne mini-vakantie.
Vandaag was mijn NOD. ben ook nog niet ongesteld. duim duim.
Ik duim ook lekker mee voor alle andere dames!
Spannend, ik duim voor je! Wanneer ga je testen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_122139970
denk dat we toch wel morgen een test doen, als het niet alsnog doorzet dan.
pi_122140177
Ik ga woensdag ook een test wagen... Weet ik in ieder geval dat ik nog niet zwanger ben als ik bij de huisarts kom.
Mijn lichaam heeft weer wat nieuws bedacht, zere borsten en ze zijn zelfs gegroeid en die klachten zijn al vanaf cyclus dag 5, dus teken van zwanger kan het ook niet zijn 8)7
  zondag 27 januari 2013 @ 22:27:49 #263
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122140282
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Sethiwe het volgende:
Ik ga woensdag ook een test wagen... Weet ik in ieder geval dat ik nog niet zwanger ben als ik bij de huisarts kom.
Mijn lichaam heeft weer wat nieuws bedacht, zere borsten en ze zijn zelfs gegroeid en die klachten zijn al vanaf cyclus dag 5, dus teken van zwanger kan het ook niet zijn 8)7
Vervelend zeg, hoop echt dat de dokter jullie snel verder gaat helpen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_122140372
succes! ook bij de dokter. altijd leuk z'n lichaam wat nieuwe dingen blijft verzinnen...
pi_122144655
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Sethiwe het volgende:
Testen meid! Wie weet ben jij nr 3. Ennuh al die gekke lijven van ons gaan gewoon hun best doen voor de babies. Dus knuffel en verwen ze maar!

Net heerlijk gedouched en gebodylotiond.
pi_122151011
* Babbel1 neemt plaats op de tribune

Vanochtend zouden Skip en Caireann gaan testen, toch? Of gaan er stiekem nog meer? *O*

Vanochtend weer heel klein beetje bruinverlies, maar nu is 't weer weg.. |:(
pi_122151025
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef DJMomo het volgende:
Skip, vwb je spoiler: geen ervaring mee. Ik had nooit bloed buiten menstruatie om. Alleen de laatste cyclus was raar, na 12 dagen bloed, voor een dag of drie. Teveel en te vroeg voor innesteling. Heb gewoon een hele rare cyclus gehad die maand. Vraag me af of er een verband met de miskraam is. :?
Ik heb ook pas heel laat een eisprong gehad in deze maand na mijn miskraam, terwijl ik dan nog Clomid heb geslikt om dat ei te laten groeien.. Uiteindelijk heb ik geloof ik pas op dag 45 een NOD gehad (maar dat weet ik alleen maar omdat ik die echo's krijg).. Na wat googlen zie ik dat er een hoop meiden ineens een cyclus van 6 weken hebben na een miskraam...
pi_122151038
Vers croissantje iemand? Sappie erbij?

/gezellig maakt op tribune
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122151091
Kijk ons zitten dan... *)

c_/ c_/
pi_122151114
Ik droomde vannacht dat ik een test deed en die was knalpositief...en toen werd ik wakker..om vervolgens in slaap te vallen en weer hetzelfde te dromen en in mijn droom te denken " oh dat ging hetzelfde als in mijn droom. :')
pi_122151154
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:37 schreef DJMomo het volgende:
Vers croissantje iemand? Sappie erbij?

/gezellig maakt op tribune
Bakkie thee dan maar :9

* Blokje. schuift aan
pi_122151553
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:32 schreef Babbel1 het volgende:
* Babbel1 neemt plaats op de tribune

Vanochtend zouden Skip en Caireann gaan testen, toch? Of gaan er stiekem nog meer? *O*

Vanochtend weer heel klein beetje bruinverlies, maar nu is 't weer weg.. |:(
Babbel, ik heb ook heel veel bruinverlies gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Je wordt er heel onzeker door, echt niet leuk. Maar het hoeft dus niets te betekenen :*.
Al moet ik zeggen dat ik voor ik zwanger werd ook al maanden last had van bruinverlies... ( :r)
pi_122151580
En ik ook, niet zo lang als L0t, maar wel een keer heel veel. En op dit moment hebben we in het topic ook een gezonde zwangere met bloedverlies. Het hoeft écht niets te betekenen!
pi_122151704
ik heb het idd ook al vaker gehoord dat t echt niets hoeft te zijn.

vandaag toch maar gaan testen, zit nu al op cyclus dag 34. voor mij persoonlijk de langste ooit.
al is hij wel recentelijk veranderd, zat eerst altijd op 28 dagen, maar de afgelopen twee maanden is het plots "verschoven" naar 32.

nu wachten tot t manneke thuis komt en dan maar eens gaan testen.
pi_122151936
*Gezonde zwangere met bloedverlies meldt zich :).

Ik heb nog altijd last van afwisselend bruin en roodverlies maar ik ben inmiddels zo zwanger met ruim 11 weken... Het kindje ziet er heel goed uit.
Toch heb ik niet echt kunnen genieten en ik hoop voor je dat het gewoon innesteling en 'schoonmaak' is en dat het snel stopt :*. Maar het hoeft dus echt geen foute boel te zijn.

Mrs Peel, balen :(

Skippy, wat gek? Ik had aan de pil wel vaak tussentijds bloedingen maar dit klinkt anders. Ik denk dat als de testen negatief blijven, bellen een goed idee is.

Caireann en Sethi, ik duim voor jullie!
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')