SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Volgens James, die zich al 25 jaar bezighoudt met onderzoek naar de sekse-ratio bij de mens, hangt de uitkomst van het bevruchtingsproces hoofdzakelijk af van de hormoonspiegels bij de aanstaande ouders. Hoge spiegels van de geslachtshormonen LH, FSH en progesteron bij de moeder resulteren in de geboorte van een meisje, terwijl hoge oestrogeenspiegels en hoge gehaltes aan testosteron, zowel bij de vader als bij de moeder, tot de geboorte van een jongen leiden.
WAAROM DIT ZO zou zijn, weet James ook niet. Maar de hormonale theorie is volgens hem het best in staat om de vele curieuze feiten te verklaren die hij over de menselijke sekse-ratio verzamelde. Het 'geboorteoverschot' aan jongens in tijden van oorlog bijvoorbeeld, volgens James zichtbaar zowel tijdens als kort na de Eerste en de Tweede Wereldoorlog. Voor Nederland is 1942, met de geboorte van 1077 jongens op elke 1000 meisjes, het jaar met de hoogste sekse-ratio sinds 1840, zo blijkt uit CBS-cijfers. Volgens James moet dit verschijnsel niet worden geïnterpreteerd als een reactie op het sneuvelen van mannen in de oorlog. Het hangt eerder samen met het feit dat soldaten die op verlof zijn of worden gedemobiliseerd, erg vaak gemeenschap hebben met hun partner. James beroept zich daarbij op een 'aanzienlijke hoeveelheid anekdotische informatie' over het seksuele gedrag van de Britse soldaat.

quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:48 schreef Limone het volgende:
Ik zou heel graag een meisje willen. Wel 4! Toch had ik, toen ik zwanger was, het gevoel dat het een jongetje was. Sloeg natuurlijk nergens op, maar ik heb mij tegen die gedachte eerst nog een beetje tegen verzet![]()
Ik dacht dat als het slecht gaat met het land (oorlog, crisis) dat het er dan meer jongens worden geboren. Om dit te kunnen zocht ik onderbouwen zocht ik 'bewijs' en stuitte ik op dit artikel. Het is wel oud en lang maar interessant!
Quote:
[..]

Innesteling wedden? ;-)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:03 schreef Babbel1 het volgende:
Ok, ik ben nog steeds niet ongesteld, het bruinverlies is zelfs bijna weg.... Misschien als het aan het einde van de middag nog steeds weg is, dat ik dan toch maar een test ga halen voor morgenochtend..Moet maandagochtend naar het ziekenhuis voor check na de operatie en zou het dan toch wel willen weten mocht ik zwanger zijn...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof dat ik nog in shock ben!

quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Blokje. het volgende:
Ehm...
Whaa, Blokje, gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof dat ik nog in shock ben!![]()
En voordringen?? Welnee, je laat gewoon die andere eieren zien hoe het hoort.. Goed voorbeeld doet volgen, toch?

quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:20 schreef Blokje. het volgende:
Ehm...
Blokje wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof dat ik nog in shock ben!
Damn ik zit hier gewoon te janken, waar slaat dat nou weer op
super gefeliciteerd
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

+1!quote:Op zondag 27 januari 2013 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
gaat babbel vandaag testen? Oke ik ga in de duimstand

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen een heeeele voorzichtige, want hij is net zo vaag als de vorige keer, dus we zijn nog niet helemaal overtuigd dat het nu ook echt gaat lukken.. Maar, het begin is er!
![]()

quote:Op zondag 27 januari 2013 09:43 schreef Babbel1 het volgende:
Ja, Babbel heeft getest...Jullie zijn lief!
JA!!!!!! Aaahhh wat goed!! Ben je gewoon met wat hulp eigenlijk supervruchtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen een heeeele voorzichtige, want hij is net zo vaag als de vorige keer, dus we zijn nog niet helemaal overtuigd dat het nu ook echt gaat lukken.. Maar, het begin is er!
![]()
Gefeliciteerd!!
![]()
Dat deze maar goed mag blijven plakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |