abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:15:42 #101
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121986497
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Babbel1 het volgende:
Had gisteravond en vanmorgen bruinig slijm.. Vanmorgen best veel.. Heb nog gegoogled op een mogelijke innestelingsbloeding, maar daarvoor is het veel te laat (moet morgen ongesteld worden). Mijn menstruatie begint eigenlijk altijd zo.. Enige wat nu positief is, is dat het nu even weg is, maar heb niet veel zin om mezelf weer helemaal gek te maken.. Voel me verder niet erg ongesteld of zwanger, dus ik laat 't maar.... Stom lijf :(
Als het nu verder niet doorzet.. ga je er dan morgen wel een test tegenaan gooien denk je? Of toch te onzeker..? :*
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:19:45 #102
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121986668
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

[..]

leuk dat je er naar vraagt :s)

Die ovulatie testen gaven een hoop duidelijkheid, wel zeggen ze dat de kans op een jongentje groter wordt :D

Verder gaat het hier goed. Mijn broertje wordt vader in februari, erg leuk. Mijn oudere broer heeft er al twee.

Leuk van je broertje SDM! :)

Dat de kans op een jongetje groter wordt.. heeft dat te maken met dat je dan meer kans hebt dat je dan net vlak voor/tijdens/vlak na de eisprong vrijt? (En aangezien de zaadjes die een jongetje opleveren iets sneller zwemmen (maar wel korter leven) dan het eerst bij het eitje zijn? O+ )
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:21:33 #103
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121986749
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121987241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Leuk van je broertje SDM! :)

Dat de kans op een jongetje groter wordt.. heeft dat te maken met dat je dan meer kans hebt dat je dan net vlak voor/tijdens/vlak na de eisprong vrijt? (En aangezien de zaadjes die een jongetje opleveren iets sneller zwemmen (maar wel korter leven) dan het eerst bij het eitje zijn? O+ )
Ja dat geloof ik wel, of het waar is weet ik niet.

Van de bevriende stellen die net een kleine hebben gekregen of in verwachting zijn en een ovulatie test hebben gebruikt hebben allemaal een jongen :D :D _O-

Natuurlijk statistisch niet correct maar toch
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_121988522
Spannend SDM, en leuk voor je broertje!

Het schijnt inderdaad met de zwemmers te maken te hebben, ik heb ook getest toen dus we gaan het zien!
Home is where the O+ is...
pi_122000309
Wow, dat verhaal van die snelle spermacellen en jongetjes krijgen wist ik helemaal niet. Ik ga even een avondje Googelen denk ik :D :D

Hier is het trouwens gewéldige timing weer: 1 dag voor mijn (vermoedelijke) eisprong geveld door de griep, echt knock-out.... :( Inmiddels nu weer op aan het knappen, maar waarschijnlijk veel te laat. Dus weer een maandje wachten helaas.

Ik heb er serieus nog even over na zitten denken, als O+ nou het meeste werk doet, dan had ik het voor het goede doel nog wel voor elkaar gekregen :P , maar om een baby'tje te maken in een grieperig lichaam is misschien niet zo'n geweldige start. Weten jullie of zoiets invloed heeft? Wat de zaadcellen betreft kan je het overal lezen, en over griep tijdens de zwangerschap zelf ook, maar tijdens de bevruchting en innesteling?

Oh, en succes aan de dames hier, wat houden jullie het spannend!!
pi_122000660
In het ziekenhuis moesten we melden als de man griep had gehad dan was de kwaliteit van het zaad minder werd er gezegd. Maar over griep bij de vrouw heb ik nooit hoeven melden tijdens de iVF behandelingen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_122001196
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:15 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Als het nu verder niet doorzet.. ga je er dan morgen wel een test tegenaan gooien denk je? Of toch te onzeker..? :*
Neuh, ik wacht het wel gewoon af.. als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik wel eens denken aan een zwangerschapstest.. Het zegt nu toch allemaal nog niets; als hij positief is en ik bloed, heb ik straks miskraam nummer 2, als hij negatief is, kom ik daar dit weekend ook wel achter..

Ben nu echt zo chagrijnig en verdrietig, bah... ;( Was vandaag weer een halve dag gaan werken, maar ben zo moe van die paar uurtjes, voel me net een bejaarde.. En dan die sneeuw, waardoor ze niet verder kunnen met ons huis... Ik wil echt weer onder een steen :(
pi_122001912
Mijn vader was afgelopen week bij de magnetiseuse geweest, zij is ook paranormaal. Ze vroeg hem of ik zwangerben, ik niet maar mn schoonzus wel ...of zij weet meer dan ik? Ik was al een tijdje aan t twijfelen of weer een afspraak zou maken. Nou ik heb toch maar besloten het te proberen kijken of ik wat rustiger kan worden. Dat zal vast helpen
pi_122002433
Wat lief dat er aan mij gedacht wordt! Ik ben inderdaad weer beter, maar ben echt geveld geweest door de ordinaire griep! En net als Dyre rond mijn ovulatie... Dus deze ronde kunnen we denk ik als verloren beschouwen. :{

Ik kan niet zo snel en uitgebreid reageren omdat ik mobiel zit.

Skippy, ik zou er inderdaad weer een test aan durven te wagen.

Bla_Bla_Bla, het kunt toch wel hoopvol hoor!

Babbel, geen bloed geeft moed?!?
pi_122002632
O ja, mijn man is nu geveld door ik denk de griep (40 graden koorts), dus de komende twee rondes lopen nu ook gevaar }:|
pi_122005443
Ach Babbel, ik zou heel veel opbeurends willen zeggen, maar ik laat dat maar even. Ga maar lekker onder die steen liggen met chocola en een dekentje :*

Wij hadden de vorige eisprong allebei griep. We hebben nog hallucineerde seks gehad, maar dat heeft duidelijk niet mogen baten :')
pi_122005758
hallucineerde je dat je sex had, of hoe bedoel je?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122006326
Haha :D Nee, er was wel seks, maar we waren wel aan het zweven van de koorts :o
pi_122006620
Hm, interessante ervaring, lijkt me! :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122006785
... en nergens voor nodig achteraf gezien..! :D
pi_122006833
Wel een leuke anekdote voor tijdens de borrel ;).
pi_122006864
had wel een mooi verhaal geweest. "jouw verwekking? oh, toen lagen papa en mama te trippen met 40graden koorts" :7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122007200
"van de koorts, ja ja" *wink wink nudge nudge* Arm kind had gedacht dat -ie een wappie-techno-liefdesbaby was ;( :P
pi_122009889
Hahah is dat misschien dan een andere variant op de liefdesbaby, een koortsbaby? :D
pi_122019206
Babbel :*

De griep heeft goed om zich heen geslagen he..en wat een timing ;)
Maar hoezo de komende 2 rondes mrs peel..zo lang is ie toch niet ziek

Hallucinerende seks :D klinkt ehm, tja anders ;)
pi_122021633
Haha, "koortsbaby", ik vind hem goed gevonden!

Twee rondes vanwege de kwaliteit van het sperma dat hard achteruit gaat na koorts... Maar misschien heeft mijn man wel superzaad en betekent een terugval dat hij nu gewoon zaad heeft *)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:44:14 #123
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122022040
@ Dyre: Beterschap! Dat van die jongetjes en het moment van vrijen rond de eisprong schijnt het enige te zijn wat een beetje wetenschappelijk onderbouwd kan worden voor een grotere kans op een jongetje of een meisje :D.

Zijn er hier trouwens mensen met een voorkeur voor een jongetje of een meisje? :+ (En ja "alles is mooi", weet ik.. maar als je echt zou mogen kiezen?)

@ Babs: knuffel :* :* :*

@Mrs. Peel: goed dat je weer beter bent! :) Maar, ik denk niet dat je je echt voor twéé rondes zorgen hoeft te gaan maken hoor. Te veel warmte is inderdaad niet goed voor de kwaliteit, maar dat betekent niet dat de zaadjes niets meer in elkaar kunnen flansen :+ .

@Limone: Nou wil ik dat dus eigenlijk een keer proberen.. :') .

Hier overigens deze week ziek geweest, op de avond dat we terug kwamen van ons weekendje weg werd ik ziek. Dat vond ik dan nog wel weer mooi getimed van mezelf.

Verder hier geen nieuws. Ik ben er echt zo klaar mee en ik denk niet dat een komende test ineens wel twee streepjes laat zien. Laat me nou maar gewoon duidelijkheid krijgen.. Inmiddels + 12 hier.
pi_122022263
als ik zou mogen kiezen zou ik nog een meisje kiezen

we gaan maar uit van superzaad mrs. peel ;)

+12 is gewoon ruk zonder streepjes :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:03:23 #125
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122022598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
als ik zou mogen kiezen zou ik nog een meisje kiezen

we gaan maar uit van superzaad mrs. peel ;)

+12 is gewoon ruk zonder streepjes :*
Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje. *O* Als ik zou mogen kiezen dan hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')