Als het nu verder niet doorzet.. ga je er dan morgen wel een test tegenaan gooien denk je? Of toch te onzeker..?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Babbel1 het volgende:
Had gisteravond en vanmorgen bruinig slijm.. Vanmorgen best veel.. Heb nog gegoogled op een mogelijke innestelingsbloeding, maar daarvoor is het veel te laat (moet morgen ongesteld worden). Mijn menstruatie begint eigenlijk altijd zo.. Enige wat nu positief is, is dat het nu even weg is, maar heb niet veel zin om mezelf weer helemaal gek te maken.. Voel me verder niet erg ongesteld of zwanger, dus ik laat 't maar.... Stom lijf
Leuk van je broertje SDM!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
[..]
leuk dat je er naar vraagt![]()
Die ovulatie testen gaven een hoop duidelijkheid, wel zeggen ze dat de kans op een jongentje groter wordt![]()
Verder gaat het hier goed. Mijn broertje wordt vader in februari, erg leuk. Mijn oudere broer heeft er al twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat geloof ik wel, of het waar is weet ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Leuk van je broertje SDM!![]()
Dat de kans op een jongetje groter wordt.. heeft dat te maken met dat je dan meer kans hebt dat je dan net vlak voor/tijdens/vlak na de eisprong vrijt? (En aangezien de zaadjes die een jongetje opleveren iets sneller zwemmen (maar wel korter leven) dan het eerst bij het eitje zijn?)
Neuh, ik wacht het wel gewoon af.. als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik wel eens denken aan een zwangerschapstest.. Het zegt nu toch allemaal nog niets; als hij positief is en ik bloed, heb ik straks miskraam nummer 2, als hij negatief is, kom ik daar dit weekend ook wel achter..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:15 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als het nu verder niet doorzet.. ga je er dan morgen wel een test tegenaan gooien denk je? Of toch te onzeker..?
Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
als ik zou mogen kiezen zou ik nog een meisje kiezen
we gaan maar uit van superzaad mrs. peel
+12 is gewoon ruk zonder streepjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |