Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:50 schreef martine1984 het volgende:
Hier van t weekend de 2de pot foliumzuur gekocht. Vond dat best wel weer een dingetje wederom een bevestiging dat het allemaal niet zo gaat als ik wil.
+1 herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2013 08:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel.Martine.
Spannend allemaal, er is ook geen peil op te trekken. De een heeft wel symptomen en de ander niet dus er is maar een ding dat uitsluitsel geeftquote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty, dat soort dromen is juist niet leukNja, hopen dat het onrustig dromen op zich een positief teken is!
Ik kan inderdaad ook zwanger zijn... Moet zeggen dat ik er niet een heel positief gevoel over heb, anders dan de vorige keren... Misschien omdat die operatie en de sprong van het ei zo dicht op elkaar zaten.. Heb ook helemaal geen symptomen, terwijl ik vorige keer echt pijnlijke borsten had enzo.. Nja, het zegt allemaal niks, dus ik wacht gewoon het weekend af.. Woensdag, donderdag en vrijdag mag ik weer halve dagen gaan werken, dus dan heb ik weer afleiding en kan ik weer met de kindjes knuffelen en grapjes maken
Springende eieren..soort van pasen, maar dan anders dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:26 schreef Limone het volgende:
Ja, gaat goed. Ik focus me nu op eispring-verschijnselenEn jij? Het is spannend voor jou, he?
Hier +10quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:26 schreef DJMomo het volgende:
schrok me een hoedje! las positieve, en test, maar keek over ovulatie heen! hahaha.
niettemin dikke jompel voor frummel! aan de bak jullie!![]()
enne, voor de rest wordt het wel tijd voor beetje doorstroom naar z&g hoor. Ik hoop me hier ook binnenkort weer officieel te melden, en anders wordt dat bankje veul te vol!
Skip, nog nieuws daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |