abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121824016
Ja wat spannend zeg! Succes met wachten.
pi_121824386
Chanty, wat spannend! Ik hoop voor je dat het gewoon een eitje is wat een lekker warm plekje aan het zoeken is..vind je 't gek dat het wat eerder gebeurt met dit weer? ;)

Skip, wat balen.. En het zegt natuurlijk niets, mja, zo'n witte test is zo nikszeggend... :{

Frummel, succes met de ovutesten!

Hier ook niets bijzonders, ik zit op dag 41.. Maar ik weet nav de echo dat ik vrijdag pas ongesteld word.. Ik voel ook niets raars, dus ik wacht maar gewoon af op dit stomme maar wel gezellige bankje ;)
pi_121824576
Hier ook nog steeds niks, dus nog steeds op het bankje. Best gezellig met z'n allen ;).
pi_121832525
Skippy wat jammer:(
Chanty spannend hoor!

Hier van t weekend de 2de pot foliumzuur gekocht. Vond dat best wel weer een dingetje wederom een bevestiging dat het allemaal niet zo gaat als ik wil.
pi_121832593
Spannend chanty :)

En awaba hopen dat nieuwe dingen iets goeds betekenen :)

Hier gister de hele dag gedacht dat ik ongesteld zou worden...maar niks en de buikpijn is nu weer zo goed als weg.
pi_121832681
Wat een spannend bankje! Ik duim voor jullie allemaal :). Hoop veelbelovende klachten enzo bij iedereen zo te horen!

Hier wat vage klachten: Tikje misselijk, opgezwollen buik, gevoel alsof ik ongesteld moet worden (al een paar dagen), rare dromen, chagrijnig en wat raar gevoel in m'n liezen. Tsja.. Moet zaterdag ongesteld worden, dus even geduld kweken.
  maandag 21 januari 2013 @ 08:36:56 #57
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121832985
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:50 schreef martine1984 het volgende:

Hier van t weekend de 2de pot foliumzuur gekocht. Vond dat best wel weer een dingetje wederom een bevestiging dat het allemaal niet zo gaat als ik wil.
Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel. :* Martine.

------

En ^O^ voor iedereen op het wachtbankje!

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 21-01-2013 13:50:48 ]
pi_121837416
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 08:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel. :* Martine.
+1 herkenbaar :{ :*.
pi_121842347
Waaaah Chanty spannend!! :D
  maandag 21 januari 2013 @ 14:57:34 #60
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_121845486
Babbel maar het kan wel dat je niet ongesteld wordt maar zwanger bent of niet??

En een hoop wachtenden weer, kijken of we weer een streepjesregen kunnen doen *O*

Ik voel vandaag weer helemaal niks. Het liefste wil ik dat mijn hele baarmoeder uit elkaar gerukt wordt omdat het eitje zit erin wriemelt :+

Wel naar gedroomd vannacht. Ik was ervan overtuigd dat het raak zou zijn en toen zei mijn man dat de gyn tegen hem had gezegd dat het deze ronde sowieso niet raak kon zijn omdat ik wat bloedvaten miste (WHUT :? ?!). Ik zwaar over de zeik waarom die gyn dat niet tegen mij had verteld :( En verdrietig. Werd om half vier helemaal boos en verdrietig wakker en kon daarna natuurlijk ook niet meer in slaap komen. Was wel blij dat het maar een droom was.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_121846227
Chanty, dat soort dromen is juist niet leuk }:| Nja, hopen dat het onrustig dromen op zich een positief teken is!

Ik kan inderdaad ook zwanger zijn... Moet zeggen dat ik er niet een heel positief gevoel over heb, anders dan de vorige keren... Misschien omdat die operatie en de sprong van het ei zo dicht op elkaar zaten.. Heb ook helemaal geen symptomen, terwijl ik vorige keer echt pijnlijke borsten had enzo.. Nja, het zegt allemaal niks, dus ik wacht gewoon het weekend af.. Woensdag, donderdag en vrijdag mag ik weer halve dagen gaan werken, dus dan heb ik weer afleiding en kan ik weer met de kindjes knuffelen en grapjes maken O+
  maandag 21 januari 2013 @ 15:38:56 #62
52229 Chanty
pi_121847599
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty, dat soort dromen is juist niet leuk }:| Nja, hopen dat het onrustig dromen op zich een positief teken is!

Ik kan inderdaad ook zwanger zijn... Moet zeggen dat ik er niet een heel positief gevoel over heb, anders dan de vorige keren... Misschien omdat die operatie en de sprong van het ei zo dicht op elkaar zaten.. Heb ook helemaal geen symptomen, terwijl ik vorige keer echt pijnlijke borsten had enzo.. Nja, het zegt allemaal niks, dus ik wacht gewoon het weekend af.. Woensdag, donderdag en vrijdag mag ik weer halve dagen gaan werken, dus dan heb ik weer afleiding en kan ik weer met de kindjes knuffelen en grapjes maken O+
Spannend allemaal, er is ook geen peil op te trekken. De een heeft wel symptomen en de ander niet dus er is maar een ding dat uitsluitsel geeft :D
Had de nacht ervoor trouwens gedroomd dat in met mijn pasgeboren dochter in de supermarkt was O+
pi_121853770
Meiden succes, er komen weer wat spannende momenten aan,

Skip, dat is balen zeg. O+ voor jou

Die rot testen ook!
Sta je daar weer te klungelen met zo'n staafje op het toilet.

Wat doen we ons zelf aan Je kan ook gewoon wachten tot je kotsend boven de pot hangt en een bolle buik krijgt. Zou dat minder stress geven?
pi_121856807
Ja ;)

Skip, wat balen :(. Hoop dat de testen een beetje zekerheid geven.

Martine :*

Spannend voor de rest!
Home is where the O+ is...
pi_121924334
Hee ladies, hoe gaat het hier?
Hoe gaat het met de vage klachten/gekke dromen/spannende situaties? :*
pi_121924484
Ja, gaat goed. Ik focus me nu op eispring-verschijnselen :') En jij? Het is spannend voor jou, he?
pi_121924556
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 08:26 schreef Limone het volgende:
Ja, gaat goed. Ik focus me nu op eispring-verschijnselen :') En jij? Het is spannend voor jou, he?
Springende eieren..soort van pasen, maar dan anders dus :+ Al iets kunnen ontdekken?

Vind het wel spannend ja! Weeïg/misselijk gevoel al paar dagen, enorm moe.. Maarja, ben bang dat ik mezelf gewoon voor de gek aan het houden ben :) Zaterdag pas testen!
pi_121924898
Zaterdag al, spannend :)

Hier nog steeds regelmatig gevoel alsof ik ongesteld wordt...en dat trekt dan steeds weer weg. Ook vaak steken down under en snel misselijk als ik niet op tijd eet
maarja...nog 7/ 8 dagen tot nod
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:22:07 #69
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121925476
Ik had vanmorgen al een positieve ovulatietest! :o Ik weet niet zeker of dit wel echt een eisprong is, dus misschien toch maar even doortesten voorlopig. In ieder geval er vanmorgen gelijk maar even gebruik van gemaakt :9
pi_121925566
schrok me een hoedje! las positieve, en test, maar keek over ovulatie heen! hahaha.
niettemin dikke jompel voor frummel! aan de bak jullie! *O*

enne, voor de rest wordt het wel tijd voor beetje doorstroom naar z&g hoor. Ik hoop me hier ook binnenkort weer officieel te melden, en anders wordt dat bankje veul te vol!
Skip, nog nieuws daar?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:33:00 #71
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121929407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:26 schreef DJMomo het volgende:
schrok me een hoedje! las positieve, en test, maar keek over ovulatie heen! hahaha.
niettemin dikke jompel voor frummel! aan de bak jullie! *O*

enne, voor de rest wordt het wel tijd voor beetje doorstroom naar z&g hoor. Ik hoop me hier ook binnenkort weer officieel te melden, en anders wordt dat bankje veul te vol!
Skip, nog nieuws daar?
Hier +10 *; *; *; *; *; *; :') :( .

En dat je dan vanmorgen die test doet die hier voor de gein in de OP staat en dat die dan zegt:

"Je bent nu flink overtijd en hebt de volgende symptomen z2 z3 z4 z5 z6 z8 z9 (zie onderaan deze pagina) welke aangeven dat je best zwanger kan zijn. Spannend! "

Maar ook heul niet dat ik écht denk dat het nu raak is hoor, volgens mij is m'n lijf gewoon weer aan het fucken.

[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 24-01-2013 10:14:47 ]
pi_121929580
Ooooh, skip! Zou toch top zijn! Wanneer weer tessie?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:52:49 #73
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121930219
Mwah, ik denk dat ik gewoon wacht tot dat ik ongesteld word. Behalve als ik het zondag nog niet ben, dan ben ik echt twee weken overtijd (bijna een halve cyclus 8)7 ) en gooi ik er nóg maar een test tegenaan.

Mijn lijf is raar -O- .
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:32:47 #74
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121945288
Gets Skip... Nog steeds niks dus? :*
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:13:38 #75
52229 Chanty
pi_121947021
We houden het spannend met z'n allen :D
Skip geef maar toe, je wilt gewoon wachten tot we volgende week allemaal gaan piesen ;)

Ik voel echt helemaal niks, nergens last van dus we zullen zien hoe het over een week is :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')