SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door ProjSkippy op 18-01-2013 16:56:25 ]
Welke Momo?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef DJMomo het volgende:
ooooh skip!!!!! spannend!!!
En zand, bij jou dus ook eindelijk wat beweging?![]()
en babbel, woei! wanneer doe jij test?
Mag het nu alvast? Ahhhhhh, ahhhhh, ahhhhhh?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Skippy, nog altijd niet ongesteld?
Ga je nog eens testen?
Ik wil ook in de OP. Maar pas als ik ongesteld ben, voor mijn gevoel begint dan pas de eerste echte officiële ronde.
Dat gaat dit topic wel lukken, toch?!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:59 schreef DJMomo het volgende:
sorry, ziek enzo.![]()
maarreeeeeeeeeee.....
skip, wanneer test ja ja ja ja ja, ah, toe, pleeeaaaaaaaaaase? voor mij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde er nog eenachter zetten. Maar straks wordt de rest jaloers!!!
Edit: er staat een kleine jompel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit2: en dit was bedoeld als wijziging.. en niet als quote. Ach jaaaaaaaaaaaaaah.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]![]()
Ik wilde er nog eenachter zetten. Maar straks wordt de rest jaloers!!!
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zou het geluk brengen?Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Heel herkenbaar! Ik voelde gisteren van alles: zwaar gevoel in mijn rug, misselijk bij het om hebben van mijn sjaal... Ik lig sinds gistermiddag met koorts op bed!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik was trouwens even vergeten hoe je hormonen met je verstand aan de haal kunnen gaan en je ineens vanalles denkt te voelen als je weet dat het zou kunnen![]()
hou er wel rekening mee dat je geen verschillende merken door elkaar gebruikt he. De ene test wordt sneller donker dan de andere dus dat vergelijkt niet lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef ProjSkippy het volgende:
onder andere met die van ons aller Kyara, die zouden geluk moeten brengen
Nop, de rest komt ook van Sensitestquote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat je geen verschillende merken door elkaar gebruikt he. De ene test wordt sneller donker dan de andere dus dat vergelijkt niet lekker.
succes
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:44 schreef ProjSkippy het volgende:
Ennnnnn, kom maar door met die aanpassingen!Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen Skippy. Succes met de ovulatietesten!
Beterschap Mrs. Peel! Hopelijk geen gebakken ei![]()
Hier niets bijzonders te melden. Dag 27 in cyclus, afgelopen week 3 dagen pijnlijke borsten iets dat nieuw voor me is. Verder geen opvallende dingen.
Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:50 schreef martine1984 het volgende:
Hier van t weekend de 2de pot foliumzuur gekocht. Vond dat best wel weer een dingetje wederom een bevestiging dat het allemaal niet zo gaat als ik wil.
+1 herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2013 08:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Dat! Ik dacht ook "daar zitten zo veel in, dat krijg ik nooit op!". Nou, mooi wel dus. En dat geeft een behoorlijk klote gevoel.Martine.
Spannend allemaal, er is ook geen peil op te trekken. De een heeft wel symptomen en de ander niet dus er is maar een ding dat uitsluitsel geeftquote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty, dat soort dromen is juist niet leukNja, hopen dat het onrustig dromen op zich een positief teken is!
Ik kan inderdaad ook zwanger zijn... Moet zeggen dat ik er niet een heel positief gevoel over heb, anders dan de vorige keren... Misschien omdat die operatie en de sprong van het ei zo dicht op elkaar zaten.. Heb ook helemaal geen symptomen, terwijl ik vorige keer echt pijnlijke borsten had enzo.. Nja, het zegt allemaal niks, dus ik wacht gewoon het weekend af.. Woensdag, donderdag en vrijdag mag ik weer halve dagen gaan werken, dus dan heb ik weer afleiding en kan ik weer met de kindjes knuffelen en grapjes maken
Springende eieren..soort van pasen, maar dan anders dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:26 schreef Limone het volgende:
Ja, gaat goed. Ik focus me nu op eispring-verschijnselenEn jij? Het is spannend voor jou, he?
Hier +10quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:26 schreef DJMomo het volgende:
schrok me een hoedje! las positieve, en test, maar keek over ovulatie heen! hahaha.
niettemin dikke jompel voor frummel! aan de bak jullie!![]()
enne, voor de rest wordt het wel tijd voor beetje doorstroom naar z&g hoor. Ik hoop me hier ook binnenkort weer officieel te melden, en anders wordt dat bankje veul te vol!
Skip, nog nieuws daar?
Mwah, had ik vorige maand wel, maar toen voelde ik ook van alles wat ik bij m'n eerste zwangerschap ook had. En nu voel ik ook vanalles, maar toch..uh..anders. Moeilijk uit te leggen. Dus ik heb nu minder hoop in vergelijking tot vorige maand. Qua frequentie van vrijen (quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef Purple010 het volgende:
2 weken over tijd, ik zou helemaal gek worden.
Dat je nog niet loopt te stuiteren skippy!
Hier aftellen tot ovulatie, maar ondertussen zitten we niet stil![]()
Nop. Morgen + 11.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
Gets Skip... Nog steeds niks dus?
Ja! Ik voel een soort van steekjes laag in mijn buik, maar de afscheiding blijft een beetje uit. Mijn temperatuur is wel weer duidelijk laag. Voor de rest ben ik er niet zo mee bezig, hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:31 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Springende eieren..soort van pasen, maar dan anders dusAl iets kunnen ontdekken?
Vind het wel spannend ja! Weeïg/misselijk gevoel al paar dagen, enorm moe.. Maarja, ben bang dat ik mezelf gewoon voor de gek aan het houden benZaterdag pas testen!
Mijn vriendin (die van die wijze uitspraak van laatst..) piste pas twee weken ná haar NOD positief...dus...!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwah, had ik vorige maand wel, maar toen voelde ik ook van alles wat ik bij m'n eerste zwangerschap ook had. En nu voel ik ook vanalles, maar toch..uh..anders. Moeilijk uit te leggen. Dus ik heb nu minder hoop in vergelijking tot vorige maand. Qua frequentie van vrijen () deze maand zou het best raak kunnen zijn nu, maar ik voel het 'niet'. Als ik dat gevoel nog wel heel sterk had dan zou ik ook niet zo goed te houden geweest zijn nu hoor
.
Ik baal er wel van dat ik nog geen zekerheid heb, maar veel meer dan wachten kan ik ook niet.
Dat zou inderdaad flink balen zijn...quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:17 schreef Babbel1 het volgende:
Bla, Skip, Chanty, spannend!Ik duim voor jullie!
Hier word ik volgens mij ongesteld, bagger.. Had stiekem toch gehoopt dat ik juist door de miskraam extra vruchtbaar zou zijn en snel weer zwanger zou zijn..Nja, mijn lijf heeft ook wel even rust nodig, denk ik.. Ga me maar even focussen op het opruimen/inpakken voor de verhuizing...
![]()
![]()
Hier het zelfde hoor. Ik heb ook altijd gezegd dat ik niet aan de ovulatietesten wilde gaan omdat ik het leuk wilde houden en niet het gevoel hebben dat ik 'moet' vrijen. Ik wilde dat onze kleine spontaan zou ontstaan zeg maar.. Je snapt vast wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Naena het volgende:
Hier ben ik weer op dag 40, maar geen twee streepjes. Ik vind het echt irritant dat het elke keer zo lang duurt en zo onregelmatig is! We zijn nu vanaf eind augustus aan het proberen en ik nu ga de volgende cyclus maar eens ovulatietesten proberen. Ik wilde dat eerst niet, omdat ik vond dat proberen ook voor de lol is en ik bang was dat het de lol er misschien een beetje vanaf haalt. Ook al heb ik wel stiekem zitten tellen natuurlijk, wanneer mijn ovulatie zou moeten zijn, maar dat is lastig als het zo onregelmatig is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren?
En ik wens de dames die gaan plassen twee dikke vette strepen toe!
Hoe ziet je test van vandaag er uit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik had vanmorgen al een positieve ovulatietest!Ik weet niet zeker of dit wel echt een eisprong is, dus misschien toch maar even doortesten voorlopig. In ieder geval er vanmorgen gelijk maar even gebruik van gemaakt
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier het zelfde hoor. Ik heb ook altijd gezegd dat ik niet aan de ovulatietesten wilde gaan omdat ik het leuk wilde houden en niet het gevoel hebben dat ik 'moet' vrijen. Ik wilde dat onze kleine spontaan zou ontstaan zeg maar.. Je snapt vast wat ik bedoel. We hebben wel vanaf het begin steeds mijn cyclus bijgehouden en daarmee ook de +/- datum van m'n eisprong. En eigenlijk hebben we rond die datum ook altijd gevreeen
. Wij gaan (als het nu niet raak is) inmiddels ronde 9 in en hebben nu besloten om toch maar te kijken of er überhaupt wel een eisprong plaatsvindt. Gisteren is er een hele lading ovutesten binnen gekomen. Onder het mom van "kijken of er wel íéts gebeurt, want anders zijn we al die tijd al voor niets bezig". Maar ik weet ook wel dat mochten we straks een eisprong zien dat ik dan niet ga zeggen 'mwehhhhhh, vandaag heb ik geen zin
'.
Rot dat het niet gaat zoals je gehoopt had. Knuffel.
leuk dat je er naar vraagtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar momenteel eigenlijk?
Ik weet niet of dat te laat is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Babbel1 het volgende:
Had gisteravond en vanmorgen bruinig slijm.. Vanmorgen best veel.. Heb nog gegoogled op een mogelijke innestelingsbloeding, maar daarvoor is het veel te laat (moet morgen ongesteld worden). Mijn menstruatie begint eigenlijk altijd zo.. Enige wat nu positief is, is dat het nu even weg is, maar heb niet veel zin om mezelf weer helemaal gek te maken.. Voel me verder niet erg ongesteld of zwanger, dus ik laat 't maar.... Stom lijf
Joh, je moet er gewoon net als Limone niet zo mee bezig zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Blokje. het volgende:
Limone, bij jou is het ook spannend! Je temp nam een duidelijke duik begrijp ik? Dat is wel weer jammer..
En er niet mee bezig zijnIk probeer er ook niet/zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar hoe doe je dat als je ineens allemaal rare dingetjes in je lijf voelt?
Bij mij blijft het ongeveer hetzelfde: Misselijk in de ochtend/avond, enorm moe, steken en dingen in m'n buik, zere borsten (nooit last van!) en meer afscheiding dan normaal.
Maarja..ik heb ook het gevoel dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit voor je in de duimstand! En voor de rest ook!
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 24-01-2013 15:20:34 ]
Als het nu verder niet doorzet.. ga je er dan morgen wel een test tegenaan gooien denk je? Of toch te onzeker..?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Babbel1 het volgende:
Had gisteravond en vanmorgen bruinig slijm.. Vanmorgen best veel.. Heb nog gegoogled op een mogelijke innestelingsbloeding, maar daarvoor is het veel te laat (moet morgen ongesteld worden). Mijn menstruatie begint eigenlijk altijd zo.. Enige wat nu positief is, is dat het nu even weg is, maar heb niet veel zin om mezelf weer helemaal gek te maken.. Voel me verder niet erg ongesteld of zwanger, dus ik laat 't maar.... Stom lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |