abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122019206
Babbel :*

De griep heeft goed om zich heen geslagen he..en wat een timing ;)
Maar hoezo de komende 2 rondes mrs peel..zo lang is ie toch niet ziek

Hallucinerende seks :D klinkt ehm, tja anders ;)
pi_122021633
Haha, "koortsbaby", ik vind hem goed gevonden!

Twee rondes vanwege de kwaliteit van het sperma dat hard achteruit gaat na koorts... Maar misschien heeft mijn man wel superzaad en betekent een terugval dat hij nu gewoon zaad heeft *)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:44:14 #123
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122022040
@ Dyre: Beterschap! Dat van die jongetjes en het moment van vrijen rond de eisprong schijnt het enige te zijn wat een beetje wetenschappelijk onderbouwd kan worden voor een grotere kans op een jongetje of een meisje :D.

Zijn er hier trouwens mensen met een voorkeur voor een jongetje of een meisje? :+ (En ja "alles is mooi", weet ik.. maar als je echt zou mogen kiezen?)

@ Babs: knuffel :* :* :*

@Mrs. Peel: goed dat je weer beter bent! :) Maar, ik denk niet dat je je echt voor twéé rondes zorgen hoeft te gaan maken hoor. Te veel warmte is inderdaad niet goed voor de kwaliteit, maar dat betekent niet dat de zaadjes niets meer in elkaar kunnen flansen :+ .

@Limone: Nou wil ik dat dus eigenlijk een keer proberen.. :') .

Hier overigens deze week ziek geweest, op de avond dat we terug kwamen van ons weekendje weg werd ik ziek. Dat vond ik dan nog wel weer mooi getimed van mezelf.

Verder hier geen nieuws. Ik ben er echt zo klaar mee en ik denk niet dat een komende test ineens wel twee streepjes laat zien. Laat me nou maar gewoon duidelijkheid krijgen.. Inmiddels + 12 hier.
pi_122022263
als ik zou mogen kiezen zou ik nog een meisje kiezen

we gaan maar uit van superzaad mrs. peel ;)

+12 is gewoon ruk zonder streepjes :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:03:23 #125
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122022598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
als ik zou mogen kiezen zou ik nog een meisje kiezen

we gaan maar uit van superzaad mrs. peel ;)

+12 is gewoon ruk zonder streepjes :*
Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje. *O* Als ik zou mogen kiezen dan hè.
pi_122022627
Ik wilde altijd eerst een jongen zodat hij dan later bij op stap gaan op zijn jongere zus zou kunnen passen :D :@

Maar iedereen om ons heen heeft een jongetje gekregen en ik begrijp er helemaal niks van maar stiekem lijkt een dochter me helemaal super leuk :)

Collega verwacht ook een dochter en haar man had gezegd hmm wat moet ik er dan mee doen? Met mijn zoon kan ik voetballen maar met haar.... _O-
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_122023805
:) ik dacht eerst altijd dat ik een echte jongensmama was ne was er ook van overtuigd dat mijn eerste ene jongen zou zijn. Maar ze is dus een meisje..en zo ontzettend leuk! zo eentje wil ik er nog wel. Dus dat is mijn motivatie.
Maargoed.. een leuk jongetje met blonde krullen voldoet ook :P
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:51:00 #128
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122024158
Ik weet nooit zo goed wat ik met meisjeskoters aan moet :X . En zo veel tuttigheid. Maar dat komt vast door de meisjes in mijn omgeving :').

En ach, met je eigen koter zal het vast anders zijn. Maar jommetjes O+ En we hebben ooit bedacht dat het wel gaaf is om eerst een jongetje te krijgen en later een meisje, zodat de jongen z'n kleine zusje kan beschermen ^O^ . Ofzo.

Ik ben er juist van overtuigd dat onze eerste een meisje gaat zijn, Bla :').
pi_122024514
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje. *O* Als ik zou mogen kiezen dan hè.
Hebbikal! *O*

Om de verzameling compleet te maken en de shopaholic in mij zou zo'n andere nu wel leuk zijn. Maar het leeftijdsverschil loopt nu al op tot 3,5jr. Mss is voor ZL een broertje erbij dan wel zo leuk.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:08:53 #130
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122024790
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Hebbikal! *O*

Om de verzameling compleet te maken en de shopaholic in mij zou zo'n andere nu wel leuk zijn. Maar het leeftijdsverschil loopt nu al op tot 3,5jr. Mss is voor ZL een broertje erbij dan wel zo leuk.
Magikumhebbuhhebbuhhebbuh? *O*
pi_122024935
Nou, op sommige momenten... -O-

Maar over het algemeen is het mijn kleine O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122025031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik met meisjeskoters aan moet :X . En zo veel tuttigheid. Maar dat komt vast door de meisjes in mijn omgeving :').

En ach, met je eigen koter zal het vast anders zijn. Maar jommetjes O+ En we hebben ooit bedacht dat het wel gaaf is om eerst een jongetje te krijgen en later een meisje, zodat de jongen z'n kleine zusje kan beschermen ^O^ . Ofzo.

Ik ben er juist van overtuigd dat onze eerste een meisje gaat zijn, Bla :').
mijn meisje is stoer ..niet tuttig :) (alhoewel...soms :D)
maargoed..je eigen kinderen zijn toch altijd leuk volgens mij...kinderen van anderen heb ik over t algemeen helemaal niks mee
pi_122025157
Pas op, spam! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122025265
Ik zou wel een meisje willen al is met spullen handiger om een jongetje te krijgen aan gezien we al een zoon hebben. De pendel (voor wat t waard is) zegt dat ik 3 jongens krijg.

Eerst maar eens zwanger worden en dan zien we wel weer verder :)
pi_122025291
Wat een leukerd momo !
pi_122025414
Drie jongens maar liefst Martine! (En ik, en ik, en ik?????)

Tnx O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:34:35 #137
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122025633
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef DJMomo het volgende:
Pas op, spam! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeneeneeneenee Momo, dít is spam:

Martine, ik vind je pendel leuk! ;) En hopen dat je inderdaad snel door kunt schuiven naar Z&G. :*
pi_122025671
:r bah!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122030338
Nou, zojuist bij de gyn geweest en die zag niets raars op de echo.
Ik heb nog een urinetest gedaan in het ziekenhuis, en die was duidelijk negatief, dus morgen begin ik met een kuurtje Primolut. Hopelijk werkt dat en word ik na afloop van de kuur (over ongeveer 2 weken) ongesteld.
Zo niet, dan krijg ik een kijkoperatie, dus daar denk ik maar even niet aan :X.
pi_122030414
En om even weer op de disscusie in te haken, ik wilde altijd graag een meisje. Tot ik zwanger werd, en heel erg het gevoel had dat het een jongetje zou worden O+. Nu wil ik beiden O+.
pi_122030767
Koortsbaby's, spam en hallicunerende seks _O-

De spam was wel leuk trouwens O+ En Martine, 3 jongens! Gebruik je je pendel vaak?

Hmm Zand, wel fijn dat de gyn niks geks heeft gezien. Verder..idd, even kop in het zand wb kijkoperatie..

Als ik een voorkeur zou mogen uitspreken..dolgraag een meisje O+
pi_122032697
Ik heb zelf niet gependeld een vriendin doet dat. Ik geloof daar niet zo in. Maar grappig is het wel. Over een jaar of wat zullen we weten of dat het klopt :)

Zand ik duim voor bloed. Dat t maar eindelijk eens op gang mag komen
pi_122037199
Ik ben geloof ik ook meer een jongetjesmama, maar aan de andere kant... Een klein stoer meisje is ook heel leuk O+ Mijn collega's zijn ervan overtuigd dat ik alleen maar jongens ga krijgen... Wat heel fijn is voor de schoonfamilie, want er is nog geen man in de familie die een zoon heeft gekregen, dus de naam dreigt uit te sterven ;) Het is echt een grote familie, dus het is best bijzonder...

Hier nog steeds geen bloed, wel vanmorgen weer een inieminie bruinverlies, maar verder niets.. Heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden, ben superchagrijnig nog steeds :X , maar heb lekker muffins gekocht en ik ga een toetje maken met mascarpone, slagroom en kersen.. Nja, ik duik onder mijn steen.. Moet zeggen dat ik er niet echt vertrouwen in heb op de een of andere manier, terwijl ik normaal best wel positief ben en veel meer gewoon af kan wachten.. }:|
pi_122037603
:* Babbel.
pi_122037834
Zand, ik duim voor je dat die kuur gaat werken, een kijkoperatie klinkt wel heel naar.. Hebben ze iets gezegd over de 'slagingskans' van zo'n kuur? :*
pi_122037967
Ze zei dat het heel onwaarschijnlijk is dat er iets aan de hand is, dus dat de kuur in principe gewoon zal werken. Daar houd ik me dan maar aan vast ;) .
pi_122038008
Gelukkig! Dan kan je tenminste weer echt wachten op je tweede streepje :*
pi_122038042
Ik ga voor een eind-november baby O+.
pi_122038111
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ga voor een eind-november baby O+.
Dan is mijn vriend jarig, dus klinkt als een lieve baby ;) :*
pi_122038407
Vroeger was ik altijd bang dat ik zwanger zou worden als ik ziek was.
Omdat de pil dan minder zou werken.

Gek dat het nu weer een heel ander verhaal is _O-

Volgende week aan de klus

En ja ik wil ook graag een koningskoppel (jongen - meisje),
maar ben uiteindelijk net als iedereen gewoon blij met een gezonde baby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')