Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
als ik zou mogen kiezen zou ik nog een meisje kiezen
we gaan maar uit van superzaad mrs. peel
+12 is gewoon ruk zonder streepjes
Hebbikal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik wil zoooo graag een onwijs stoer jommetje.Als ik zou mogen kiezen dan hè.
Magikumhebbuhhebbuhhebbuh?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hebbikal!![]()
Om de verzameling compleet te maken en de shopaholic in mij zou zo'n andere nu wel leuk zijn. Maar het leeftijdsverschil loopt nu al op tot 3,5jr. Mss is voor ZL een broertje erbij dan wel zo leuk.
mijn meisje is stoer ..niet tuttigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik met meisjeskoters aan moet. En zo veel tuttigheid. Maar dat komt vast door de meisjes in mijn omgeving
.
En ach, met je eigen koter zal het vast anders zijn. Maar jommetjesEn we hebben ooit bedacht dat het wel gaaf is om eerst een jongetje te krijgen en later een meisje, zodat de jongen z'n kleine zusje kan beschermen
. Ofzo.
Ik ben er juist van overtuigd dat onze eerste een meisje gaat zijn, Bla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef DJMomo het volgende:
Pas op, spam!
Neeneeneeneenee Momo, dít is spam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martine, ik vind je pendel leuk!En hopen dat je inderdaad snel door kunt schuiven naar Z&G.
![]()
Dan is mijn vriend jarig, dus klinkt als een lieve babyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ga voor een eind-november baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |