Nou, door dat 'alcohol probleem' kennelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 00:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
En dan toxicologisch wel goed schrijven. Ben toch wel benieuwd naar een film waar een vliegtuig ongelukkig wordt gemaakt.
Van wielnaven?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef x67498628 het volgende:
Nu heb ik mij sinds vandaag geregistreerd op FOK! omdat ik een klacht had over Radio edits. Normaal lees ik alleen en post ik nooit iets, maar vandaag is het er toch van gekomen.
Maar nu wil ik meer gaan posten, nu vraag ik mij af waar klachten over mogen gaan en wat verboden is of niet toegestaan is. De FAQ heb ik doorgelezen maar dat is ook maar een bij elkaar geschraapt verhaal...
Dus wat zijn goede klachten en wat niet?
Dit soms:
Klacht: Ik weet niet wat de normen zijn voor een goede klacht!
of
Klacht: Vrouwen vinden mijn penis te groot.. What de neuk..?! Groot is toch alleen maar beter?!
en volgens mij is dit ook wel een goede aanvulling navenhand mijn lees ervaring op FOK:
INB4:![]()
* Niet gecontroleerd op spelfouten!
Natuuelijk had ik je 'disclaimer' gezien, maar hij was te mooi om te laten lopen. Overigens zou je ook heel normaal kunnen reageren. Schelden is een teken van zwakte!quote:
Niet heel origineel, maar tochquote:Op maandag 28 januari 2013 @ 16:00 schreef yveZ het volgende:
[..]
Waarom? Vertel me dat nou eens even. Waarom moet een JOURNALIST excuses aanbieden omdat hij VRAAGTEKENS zet bij een verhaal welke de ouders ZELF in de publiciteit hebben gebracht.
Sinds wanneer moeten journalisten ophouden met journalistiek bedrijven, omdat het wellicht gevoelig ligt.
Ik ken jou niet, dus wellicht geldt dit niet voor jou, maar ik ben die zure bullshit opmerkingen over deze journalist ZO ongelofelijk zat. Er wordt de laatste tijd ZOveel geklaagd over het niveau van journalistiek Nederland...er worden geen goede gedurfde vragen meer gesteld, echte verhalen worden niet onderzocht..enz...enz..
Nu is hier een journalist die iets niet in de haak vindt en uit dat en gaat op onderzoek uit ... en hij wordt compleeeeeet met de grond gelijk gemaakt door onze lieve slachtoffertjes, die het maar al te leuk vinden de slachtoffer rol in te nemen.
1. De ouders zochten ZELF de publiciteit op
2. De journalist, dhr Molenaar, stelt alleen maar kritieke vragen
3. Hij heeft nu een stapje terug gedaan, maar die schlemielige screenshot van een "note" in zijn telefoon...right...wat een bewijs. Ik kan namelijk niet bij de telefoon van een ander om daar een notitie in te zetten.
Ik zeg niet dat Molenaar gelijk heeft, ik heb geen idee...wat ik wel weet, is dat ik het echt extreem belachelijk vindt dat een journalist zich zou moeten schamen omdat hij zijn vak uit oefent.
Dat klopt, mijn excuus! maar heb je ook jouw eigen spelfout al gezien?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Natuuelijk had ik je 'disclaimer' gezien, maar hij was te mooi om te laten lopen. Overigens zou je ook heel normaal kunnen reageren. Schelden is een teken van zwakte!
Vind je die origineel? Of kun je er alleen om lachen omdat hij wordt gemaakt door iemand die jou in dit topic heeft geplaatst?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:23 schreef x67498628 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn excuus! maar heb je ook jouw eigen spelfout al gezien?
Kutstradivarius.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:23 schreef iemand het volgende:
[..]
en dan nog moet je heel goed zijn. De tijden dat iedere kloteviool 180euro per uur kon schrijven als freelancer is ook wel voorbij.
Dat is een onoriginele typefout en hoort dus niet in dit topic thuis. Lees verder ook even de disclaimer boven het invoerveldquote:Op maandag 28 januari 2013 16:23 schreef x67498628 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn excuus! maar heb je ook jouw eigen spelfout al gezien?
Als je doordraaft, kun je wel eens nattigheid voelenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:19 schreef Iemand het volgende:
Als iets vriendelijk in het gebruik, onvriendelijk in het gebruik óf neutraal in het gebruik kan zijn, kan ongebruiksvriendelijk zelfs iets heel anders betekenen (onvriendelijk in het gebruik of neutraal in het gebruik) dan gebruiksonvriendelijk (onvriendelijk in het gebruik). Maar ik drijf door.
Toffe comboknaller.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef enilnomrow het volgende:
Bedankt voor je antwoord! Gek genoeg doete knop die dingen wel, maar heel vreemd - soms moet ik vier keer klikken voor er iets gebeurt.
Waarom zou je dat nou doen?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben West Vlaming. Maar ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan het typisch Nederlanders
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:31 schreef Kees22 het volgende:
........ als eerste Nederlander ooit.........
De overdrijvende trap. Of de overtollige trap.
De toevoeging ooit (een onbekend tijdstip in verleden of toekomst) slaat nergens op.
De Engelse betekenis van ever, die ook het begrip aller tijden omvat, slaat ook nergens op.
Een verkorting van de eerste ooit gezien is onwaarschijnlijk.
......de eerste Nederlander.......
is blijkbaar niet indrukwekkend genoeg.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:31 schreef Kees22 het volgende:
........ als eerste Nederlander ooit.........
De overdrijvende trap. Of de overtollige trap.
De toevoeging ooit (een onbekend tijdstip in verleden of toekomst) slaat nergens op.
De Engelse betekenis van ever, die ook het begrip aller tijden omvat, slaat ook nergens op.
Een verkorting van de eerste ooit gezien is onwaarschijnlijk.
......de eerste Nederlander.......
is blijkbaar niet indrukwekkend genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Zo zijn er ook plasticgrepen en alugrepen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:51 schreef iemand het volgende:
De kankeindustrie heeft je helemaal in zijn criminele houtgreep.
Haha. Combinatie van onoplettendheid en telefoontoetsenbord denk ik. 't Is wel een mooie afspiegeling van de spreektaal, wat mij betreft.quote:
De pennenstreek die de streep heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef iemand het volgende:
misschien is de markt ook gewoon verzadigd? Iemand die een ipad3 heeft gaat niet gelijk en jaar later de ipad4 kopen...Daarvoor zijn de productiecyclussen te kort en te weinig innoverend om iemand over de streek te trekken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij heeft deze gast zijn eigen nummer gecompenseerd in zijn hoofd.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmm kan het spelfouten in het openbaar topic niet meer vinden, of is het toch stiekem hier?
In ieder geval, tadaaa!
[ afbeelding ]
En de hele zaal ovuleerde nadat de dames uitgezongen waren. Een applaus op zich waard!
En dan nog "mooiset concert", "laaiden enthousiast" plus dat de zin sowieso al niet loopt. Kwaliteitskrantje hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmm kan het spelfouten in het openbaar topic niet meer vinden, of is het toch stiekem hier?
In ieder geval, tadaaa!
[ afbeelding ]
En de hele zaal ovuleerde nadat de dames uitgezongen waren. Een applaus op zich waard!
Niet zo origineel, maar de insinuatie blijft grappig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zeur niet, dan moeten ze ook niet zeggen dat een vrouw bevalt van een meisjeJe bevalt naar aanleiding van spermaseks met een kerel of kunstmatige insinuatie
Er zitten er 6 in dat stuk en daaronder staat ook nog eens burgeRmeester bij een ander artikel. Wel 2 verschillende schrijvers want dat eerste stuk is dus blijkbaar door mijn vader geschrevenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
En dan nog "mooiset concert", "laaiden enthousiast" plus dat de zin sowieso al niet loopt. Kwaliteitskrantje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |