abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122203824
quote:
De lancering van de nieuwe iPad Mini is een succes. Apple verkocht het voorbije weekend drie miljoen exemplaren van het nieuwe hebbeding. Vraag is of de kleine tablet voldoende sterk zal zijn om een terugval van Apple te voorkomen.

In anderhalve maand tijd is de beurswaarde van Apple met bijna 120 miljard gedaald
Wat hoog stijgt kan diep vallen. Dat geldt zeker voor Apple, dat met zijn i-assortiment zo hoog steeg dat een diepe val het bedrijf plat op de buik in het water zal doen eindigen. De enorme plons zal de teloorgang van Nokia en Blackberry-fabrikant RIM tot een kleine rimpeling in de vijver doen verschrompelen.

Op 21 september - de dag dat de iPhone 5 voor het eerst in de winkel lag - bereikte de koers van het aandeel Apple het hoogste niveau ooit: 705,10 dollar. De totale beurswaarde van het concern was die dag 661 miljard dollar (516 miljard euro), een historisch record. Er werd niet aan getwijfeld dat het nog maar het begin was. Het aandeel zou naar 1000 dollar zou stijgen. Apple zou het eerste beursbedrijf worden dat meer waard zou zijn dan 1 miljard dollar.

Anderhalve maand later noteert het aandeel Apple ongeveer 585 dollar. In ruim een maand tijd is de beurswaarde met bijna 120 miljard euro teruggelopen - een bedrag waarvoor met gemak Facebook, Linkedln en Dell kunnen worden gekocht.

Met de verkopen op zichzelf gaat het niet eens zo slecht. Jongeren staan nog steeds in de rij voor de winkels bij de lancering van nieuwe iPads of iPhones zoals die van de iPad Mini afgelopen weekend of de iPhone 5 anderhalve maand geleden.

Kortere rijen
De rijen worden echter korter. En Apple verliest nu ook rechtszaken over patenten. Er is groeiende kritiek op het gebrek aan innovatie bij de nieuwe generaties iPads en iPhones. De naam van Steve Jobs wordt vaker met nostalgie genoemd. En het feit dat Apple zo weinig belastingen betaalt, doet hun reputatie ook geen goed.

De verwachtingen waren ook zo gehypet dat een terugslag te verwachten was. Maar verontrustend is dat het merk Apple minder hip is. Marktonderzoeker Strategy Analytics rapporteerde vorige week dat de steun van consumenten voor Apple tanende is. 'De consument is Apple-moe', luidde het.

Vorig jaar gaf 88 procent van de consumenten in Europa aan dat zij het liefst een iPhone als smartphone wilde. Dat is teruggelopen tot 75 procent. In de VS daalde het cijfer van 93 tot 88 procent.

De Koreaanse rivaal Samsung weet een steeds groter deel van de markt te veroveren. In het derde kwartaal verkocht Samsung 56,3 miljoen smartphones, tegenover 26,9 miljoen iPhones voor Apple. Tegelijkertijd meldde Samsung een recordwinst van 7,4 miljard dollar in het derde kwartaal.

Innovatie
Het is gevaarlijk de iPhone te vergelijken met de Blackberry, die ooit het favoriete speeltje was onder nerds, om daarna razendsnel weer afgedankt te worden. Apple is te vaak uit zijn as herrezen om te vrezen dat het in navolging van Nokia de kluts kwijt is.

Toch heeft het dringend weer iets nieuws nodig - een opvolger van de iPod, de iPhone en de iPad - om de beurskoers te rechtvaardigen en de verwachtingen voor de toekomst in te lossen. Helaas staat Steve Jobs niet meer aan het roer
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)t-is-Apple-beu.dhtml
Aparte ontwikkeling de stagnatie en terugval van het aandeel, aangezien de consument niet minder geil is op het welbekende appeltje. Nog steeds overal rijen.
pi_122203845
Deel 1 is hier: NWS / 'Consument is Apple beu'

Kan een modje er een #2 achter zetten (en/of het topic verplaatsen indien nodig)? :P
pi_122204255
Beetje jammer dat je de reeks niet gelinkt hebt.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_122204576
Het zou eens tijd worden ook.
pi_122204599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:58 schreef Darkomen het volgende:
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_122205188
Even terzijde, maar wat is die tekst kut geschreven.

En dit
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:58 schreef Darkomen het volgende:
Who motivates the motivator?
pi_122206054
Deze nog maar een keer dan:

Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_122206767
quote:
Apple zou het eerste beursbedrijf worden dat meer waard zou zijn dan 1 miljard dollar.
Wat slecht vertaald weer :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:20:19 #9
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_122206994
misschien is de markt ook gewoon verzadigd? Iemand die een ipad3 heeft gaat niet gelijk en jaar later de ipad4 kopen...Daarvoor zijn de productiecyclussen te kort en te weinig innoverend om iemand over de streek te trekken.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:20:25 #10
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122209187
Ik vind dit soort berichten altijd vreemd, het gaat toch om aandelen en de waarde daarvan? Het is in principe mogelijk dat Apple miljarden winst maakt en het aandeel geen fuck waard is. Ik snap dat het een beetje een graadmeter is over hoe mensen over een bedrijf denken, maar zoveel waarde dat we elke dag de beurskoersen moeten aanhoren heeft dat toch ook weer niet.

Anyway, de verkoopcijfers geven aan dat de consument Apple schijnbaar nog niet beu is. Het lijkt me eerder dat het aandeel simpelweg overgewaardeerd is/was, zeker omdat Apple nogal een smalle en dus risicovolle lijn van producten heeft waar veel concurrentie op bestaat.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:44:05 #11
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_122210193
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Wat slecht vertaald weer :')
Apple zou het eerste beursbedrijf worden dat meer waard zou zijn dan 1 miljard dollar.

Anderhalve maand later noteert het aandeel Apple ongeveer 585 dollar. In ruim een maand tijd is de beurswaarde met bijna 120 miljard euro teruggelopen

_O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_122210436
Ze verliezen aan populariteit in landen als Zuidkorea en Singapore en die bepalen vaak de trends in Azie qua technologie. Daarbij is apple ook te duur voor bepaalde markten dus ze hebben wel degelijk een probleem.
pi_122210533
quote:
Hippe mensen haten iPhone
De iPhone heeft zijn langste tijd gehad onder Aziatische hipsters. Jongeren uit Singapore en Hongkong lijden aan 'iPhonemoeheid'.

In Singapore waren Apples producten in 2010 zo dominant dat er meer iOS-apparaten per hoofd van de bevolking waren dan in elk ander land op de wereld. Inmiddels is het aandeel van Apple-apparaten in Singapore echter in een vrije val beland. In januari 2012 kwam nog 72 procent van het mobiele verkeer van een iOS-apparaat, nu is dat nog 'slechts' 50 procent. Android hijgt Apple in de nek met 43 procent; twintig procent meer dan vorig jaar.

Dankzij een combinatie van iPhonemoeheid, het verlangen om 'anders' te zijn en de aanwezigheid van een overweldigende hoeveelheid concurrenten, stappen steeds meer mensen over naar andere fabrikanten van mobiele telefoons. Vooral Samsung is populair, meldt Reuters.com. Singapore en Hong Kong voorspellen doorgaans technologische ontwikkelingen in de rest van de wereld.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)rs_haten_iphone.html

Voor de goede orde: het zal mij verder een rotzorg zijn hoe Apple het daadwerkelijk doet. Dus grafiekjes over stijgende verkoopcijfers zeggen me niet zo veel. Ik ben meer geīnteresseerd in de achterliggende psychologie.

Bijvoorbeeld waarom mensen het zo fel voor Apple opnemen. Bijvoorbeeld waarom mensen hun mobieltje (dat prima functioneert) van de hand doen, omdat te veel andere mensen hetzelfde toestel hebben. Bijvoorbeeld waarom mensen probleemloos een paar tientjes extra voor een toestel betalen, puur omdat er een half afgekloven appel op de achterkant staat...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:55:35 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_122210642
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)rs_haten_iphone.html

Voor de goede orde: het zal mij verder een rotzorg zijn hoe Apple het daadwerkelijk doet. Dus grafiekjes over stijgende verkoopcijfers zeggen me niet zo veel. Ik ben meer geīnteresseerd in de achterliggende psychologie.

Bijvoorbeeld waarom mensen het zo fel voor Apple opnemen. Bijvoorbeeld waarom mensen hun mobieltje (dat prima functioneert) van de hand doen, omdat te veel andere mensen hetzelfde toestel hebben. Bijvoorbeeld waarom mensen probleemloos een paar tientjes extra voor een toestel betalen, puur omdat er een half afgekloven appel op de achterkant staat...
Waarom mensen niet gewoon een samsung kopen en daar blij mee zijn maar ieder topic volspammen met apple is kut huil huil.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_122210712
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:52 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

Bijvoorbeeld waarom mensen het zo fel voor Apple opnemen.
Ik zie voornamelijk het omgekeerde gebeuren maar vooruit.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:03:25 #16
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122210915
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het gebeurd duidelijk allebei. De Apple liefhebbers zijn over het algemeen wel iets meer passief agressief, maar het is een illusie om te denken dat het van 1 kant komt. In zo'n 'strijd' voeden beide kanten elkaar, net als bij xbox vs playstation, windows vs linux, vi vs nano en ga zo maar door :P

Wat opvallend is hier, is wel dat het meer Apple vs de rest is vaak. Apple heeft z'n merk ook zo opgebouwd en de trots die jaren bestond onder Apple gebruikers is niet te ontkennen. Dat waren gewoon een soort hipsters natuurlijk, maar het is best bizar dat je mensen zo kan binden aan zo iets onbelangerijks als een merk.
pi_122212108
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het gebeurd duidelijk allebei. De Apple liefhebbers zijn over het algemeen wel iets meer passief agressief, maar het is een illusie om te denken dat het van 1 kant komt. In zo'n 'strijd' voeden beide kanten elkaar, net als bij xbox vs playstation, windows vs linux, vi vs nano en ga zo maar door :P

Wat opvallend is hier, is wel dat het meer Apple vs de rest is vaak. Apple heeft z'n merk ook zo opgebouwd en de trots die jaren bestond onder Apple gebruikers is niet te ontkennen. Dat waren gewoon een soort hipsters natuurlijk, maar het is best bizar dat je mensen zo kan binden aan zo iets onbelangerijks als een merk.
Je doet nu alsof al jaren de producten van apple gelijkwaardig zijn aan die van de concurrenten...
En hoewel design van doorslaggevende factor is, moet niet uitgevlakt worden dat veel apple fanboys geilen op de innovatie en apple heeft veel gescoord de laatste decennia
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:48:19 #18
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122212760
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je doet nu alsof al jaren de producten van apple gelijkwaardig zijn aan die van de concurrenten...
En hoewel design van doorslaggevende factor is, moet niet uitgevlakt worden dat veel apple fanboys geilen op de innovatie en apple heeft veel gescoord de laatste decennia
Een Apple was vooral gewoon een dure PC/laptop met een unix variant natuurlijk. Ook aan de ipod was niets nieuws en daar begon de revival echt grote vormen aan te nemen. Apple buitte haar imago dat het had, dat ontstaan was min of meer doordat het veel gebruikt werd in de grafische wereld, gewoon maximaal uit. Dat imago werkt niet meer als je oma ook een iphone heeft.

Apple verkoopt die telefoons niet omdat je oma hem innovatief vind, ze verkopen hem omdat het ze gelukt is de 'standaard' te worden. Dat is goed voor je huidige product maar killing voor je nieuwe producten als die afhangen van de steun van de oude hipsters. Aldus mijn amateuranalyse :')

Ik vind het bovendien een beetje een belediging voor echte innovatie om Apple innovatief te noemen. Ze boren idd nieuwe markten aan, maar onder innovatie versta ik daadwerkelijk dingen uitvinden. Aan die houding hebben we nu de ellende die software- en designpatenten heet overgehouden.
pi_122212811
De iPod was niks nieuws? Beweer je dit met droge ogen? Of is het argument, mp3 speler = mp3 speler?
pi_122212849
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk deel van de filosofie van Apple en de letterlijke worden van Steve Jobs in een van zijn toespraken, dat zij, de Applegebruikers, degene zijn die het verschil zullen gaan maken.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:52:57 #21
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122212939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef Casos het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk deel van de filosofie van Apple en de letterlijke worden van Steve Jobs in een van zijn toespraken, dat zij, de Applegebruikers, degene zijn die het verschil zullen gaan maken.
Ja, dat voelt wel lekker natuurlijk, zo'n veer in je reet :P
pi_122213039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
De iPod was niks nieuws? Beweer je dit met droge ogen? Of is het argument, mp3 speler = mp3 speler?
Wat was er zo revolutionair aan de iPod dan? Dat het ding niet logisch is in het gebruik?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:56:13 #23
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_122213081
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef CasB het volgende:

[..]

Wat was er zo revolutionair aan de iPod dan? Dat het ding niet logisch is in het gebruik?
De opslagruimte t.o.v. de andere mp3-spelers die op dat moment op de markt waren?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:56:35 #24
45206 Pietverdriet
pi_122213097
quote:

[..]

Wat is er niet logisch aan een iPod?
pi_122213102
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:52 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja, dat voelt wel lekker natuurlijk, zo'n veer in je reet :P
Ik kan mij ook wel vinden in je amateuranalyse. Het feit dat iedere Jan Doedel met een iPhone overweg kan, is voor mij een prima reden er juist geen te willen. Ik wil het gevoel hebben iets te kunnen dat mijn oma niet kan :)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:57:00 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_122213122
quote:

[..]

De besturing maakte het juist de eerste fatsoenlijk bruikbare MP3-speler.
For great justice!
pi_122213164
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef McCandless het volgende:

[..]

De opslagruimte t.o.v. de andere mp3-spelers die op dat moment op de markt waren?
In 2009 ja, inmiddels heb je ook Zune toestellen die aanzienlijk goedkoper zijn die ook 160gb aan opslag hebben.
pi_122213177
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik kan mij ook wel vinden in je amateuranalyse. Het feit dat iedere Jan Doedel met een iPhone overweg kan, is voor mij een prima reden er juist geen te willen. Ik wil het gevoel hebben iets te kunnen dat mijn oma niet kan :)
Over elitair gesproken... ;). Iets wat juist meestal Apple gebruikers wordt verweten ;).
pi_122213202
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef McCandless het volgende:

[..]

Ik had een 20GB hdd mp3speler, met ingebouwde microfoon.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is er niet logisch aan een iPod?
Waar is de uit-knop? Navigeren is een drama.
pi_122213209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom mensen niet gewoon een samsung kopen en daar blij mee zijn maar ieder topic volspammen met apple is kut huil huil.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nogmaals: het zal mij aan de bips oxideren...

Ik vind vooral het marketingproces interessant. De hype - Apple is hot & cool - de torenhoge winsten, de dood van Steve Jobs (voor zover direct relevant) en dat dan nu ineens de klad erin lijkt te zitten - Apple is ineens niet hot & cool meer. Terwijl ze nog steeds telefoons maken die ongetwijfeld prima werken.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:59:35 #31
141482 Q.
JurassiQ
pi_122213252
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Casos het volgende:

[..]

Je mag mijn oude Windows Mobile 6.5 foon hebben. Veel plezier er mee. :7
For great justice!
pi_122213302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

[..]

Ik vind vooral het marketingproces interessant. De hype - Apple is hot & cool - de torenhoge winsten, de dood van Steve Jobs (voor zover direct relevant) en dat dan nu ineens de klad erin lijkt te zitten - Apple is ineens niet hot & cool meer. Terwijl ze nog steeds telefoons maken die ongetwijfeld prima werken.
Ik weet het ook niet. De iPhone 5 is niet enorm veel verschillend van de 3G. Om maar wat te noemen. De consument is verwend, verwacht elke 2 maanden een complete overhaul om de prikkels maar te bevredigen.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:00:59 #33
45206 Pietverdriet
pi_122213309
quote:

[..]

[..]

Mijn uitermate hip en trendgevoelige nichtje is toch erg blij met de iPhone die ik haar cadeau gaf
pi_122213312
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Over elitair gesproken... ;). Iets wat juist meestal Apple gebruikers wordt verweten ;).
Het schijnt dat de jeugd er ook zo over begint te denken. Je wil niet gezien worden met dezelfde telefoon als je opa of oma.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:01:14 #35
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122213322
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Iedereen heeft dat in zich. Het is om de een of andere reden ook kut als je bijvoorbeeld al een jaar een hele toffe serie kijkt en niemand luistert naar je dat ze het moeten kijken, en ineens is het overal en nergens. Dat is eigenlijk gewoon hetzelfde. Autoreclames verkopen ook altijd een gevoel, Apple ook. Mensen willen dat achteraf graag rationeel verantwoorden, maar Apple weet echt wel beter :D
pi_122213387
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn uitermate hip en trendgevoelige nichtje is toch erg blij met de iPhone die ik haar cadeau gaf
Nederland loopt dan ook achter als het om wereldwijde trends gaat :P
pi_122213404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik had een 20GB hdd mp3speler, met ingebouwde microfoon.

[..]

Waar is de uit-knop? Navigeren is een drama.
Apple wilde maar 2 toetsen, waarbij de touchscreenwheel het verschil maakte...
En gaan we ontkennen dat de apple producten makkelijk te bedienen zijn? Net waar ze om bekend staan :')
pi_122213448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zou ze niet gewoon blij moeten zijn met een mooie mobiele telefoon die goed functioneert en handig in het gebruik is?

Misschien is het grote belang dat wordt gehecht aan hip- en trendgevoeligheid wel het grote probleem hier...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:04:18 #39
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122213454
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Apple wilde maar 2 toetsen, waarbij de touchscreenwheel het verschil maakte...
En gaan we ontkennen dat de apple producten makkelijk te bedienen zijn? Net waar ze om bekend staan :')
Je praat een beetje als een agent met een dikke snor.
pi_122213469
quote:

[..]

[..]

Apple is nauwelijks onderscheidend meer, beter komen ze de komende twee jaar met "revolutionare" producten anders kan de liefde wel eens snel vergaan
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:04:40 #41
45206 Pietverdriet
pi_122213476
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Nederland loopt dan ook achter als het om wereldwijde trends gaat :P
Heb het niet over Nederland
pi_122213485
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Je praat een beetje als een agent met een dikke snor.
Nauwelijks baardgroei maar wel een dikke pens :7
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:05:05 #43
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122213489
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Zou ze niet gewoon blij moeten zijn met een mooie mobiele telefoon die goed functioneert en handig in het gebruik is?

Misschien is het grote belang dat wordt gehecht aan hip- en trendgevoeligheid wel het grote probleem hier...
Ik word letterlijk uitgelachen soms omdat ik een Sony heb, ik denk niet dat trendgevoeligheid snel weg gaat :P
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:05:08 #44
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_122213494
Als je de geschiedenis van Apple bekijkt zijn er altijd pieken en dalen geweest.

Het gaat nu even minder maar straks met een nieuw product apple tv bijvoorbeeld gaat het weer stijgen want ze zijn dan weer 'revolutionair' .
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:05:53 #45
45206 Pietverdriet
pi_122213531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Apple is nauwelijks onderscheidend meer, beter komen ze de komende twee jaar met "revolutionare" producten anders kan de liefde wel eens snel vergaan
Je verwijt apple nu dat de concurrentie hun volgt?
pi_122213560
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef kingmob het volgende:
Ook aan de ipod was niets nieuws e
iTunes Store was nieuw aan de iPod.
pi_122213595
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik word letterlijk uitgelachen soms omdat ik een Sony heb, ik denk niet dat dat snel gaat gebeuren :P
Van mij mochten ze rustig doorlachen. Ik heb pas een Samsung Galaxyuy S-III gekocht. Niet om te pimpen, maar gewoon omdat het een handig, groot toestel is, waarmee ik een tijdje vooruit kan.

Ik behoor nog tot het slag volk bij wie de mobiele telefoon het grootste deel van de dag in de broekzak doorbrengt...
pi_122213602
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je verwijt apple nu dat de concurrentie hun volgt?
Neenee meneer maar het onderscheidende raken ze langzaam aan kwijt. Wat logisch is, het wiel kan niet elke keer opnieuw uitgevonden worden
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:07:29 #49
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_122213609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef zyntex het volgende:
Als je de geschiedenis van Apple bekijkt zijn er altijd pieken en dalen geweest.

Het gaat nu even minder maar straks met een nieuw product apple tv bijvoorbeeld gaat het weer stijgen want ze zijn dan weer 'revolutionair' .
Met Apple TV zijn echt heel erg te laat, dat gaat nooit meer een succes worden denk ik.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:10:18 #50
241662 Jian
Well, well, well
pi_122213739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Van mij mochten ze rustig doorlachen. Ik heb pas een Samsung Galaxyuy S-III gekocht. Niet om te pimpen, maar gewoon omdat het een handig, groot toestel is, waarmee ik een tijdje vooruit kan.

Ik behoor nog tot het slag volk bij wie de mobiele telefoon het grootste deel van de dag in de broekzak doorbrengt...
Best toestel om het grootste deel van de dag in je broekzak te laten zitten .. en bovendien de grote concurrent van de iPhone 5 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')