quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook zorgwekkend vinden als daar een stukje van mijn hart gevonden zou worden
Altijd weer die schapen!!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook een ooi voorbeeld is dat gouden dageraad in griekeland veel populairder is dan vroeger (gouden dagenraad is een extreem rechtste partij)
Wat zit je hier een quote van mij te zetten?quote:
Een ooi is een vrouwtjesschaap. Verder moet je dit topic met de nodige luchthartigheid nemen, precies zoals in het reactievak vermeldt staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zit je hier een quote van mij te zetten?
en Wat bedoel je met ''schapen''?
Ooi moest natuurlijk Mooi zijn he, typfoutenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een ooi is een vrouwtjesschaap. Verder moet je dit topic met de nodige luchthartigheid nemen, precies zoals in het reactievak vermeldt staat.
Dat snap ikquote:Op zondag 27 januari 2013 02:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ooi moest natuurlijk Mooi zijn he, typfouten
Wel vreemd om plots gequote te worden in een forumdeel waarvan je nooit komt, dat is mijn derde post in dit forumdeel, trouwens heb ik ook wel een cursus Nederlands nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar daarom is het in de context dus ook een grappige taalfout, en komt ie in dit topic terecht. Niets om je zorgen over te maken overigens. Ik ben hier zelf ook regelmatig gequoot met een foutje.
Kom je oorspronkelijk van Vlaanderen of Wallonie? Dat kan natuurlijk best een verschil uitmaken.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel vreemd om plots gequote te worden in een forumdeel waarvan je nooit komt, dat is mijn derde post in dit forumdeel, trouwens heb ik ook wel een cursus Nederlands nodig
Ik ben West Vlaming. Maar ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan het typisch Nederlandersquote:Op zondag 27 januari 2013 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk van Vlaanderen of Wallonie? Dat kan natuurlijk best een verschil uitmaken.
Och, wat mij betreft verloochen je je afkomst niet en schrijf je gewoon Vlaams hoor. Niks mis mee. Dus schrijf rustig over een schuif-af en smossen etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben West Vlaming. Maar ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan het typisch Nederlanders
Zoals ''capuchon'' in plaats van ''kap''. en nog andere voorbeelden ''Brugklas'' in plaats van ''Eerste jaars''. en nog andere dingen.
Ze Hij lag in een deuk, die Hillary Billquote:Op zondag 27 januari 2013 03:09 schreef EricOscuro het volgende:
Het einddoel is hetzelfde, de manier waarop ze dit willen bewerkstelligen is heel verschillend.
Maar gelukkig is het poldermodel weer wat afgestoft. En dit poldermodel is een potentieel goed middel om dit voor deze partijen te bereiken.
MITS deze partijen ook oog blijven hebben voor het onbehagen dat in de maatschappij speelt. Paars had eerder geweldige goed werk geleverd, maar ze lieten het integratievraagstuk (en de straathuftertjes (islamitisch of juist niet)) te lang ongemoeid. En daarmee kon Fortuyn scoren.
Maar goed, de werkgelegenheid was goed, de meeste sociale kwesties waren goed, de staatsschuld nam wat af... de werkgevers gingen goed... het meeste ging goed.
Maar ze hadden 2 of 3 dingen laten liggen, daarmee ging Fortuyn aan de haal en half Nederland vond ineens dat Paars het heel slecht had gedaan. Maar wat stonden we er toen beter voor dan nu.
Zelfs tot in Amerika was ons poldermodel een voorbeeld om de crisis te bestrijden. Clinton was hilarisch over Nederland.
Maar ik heb hoop... hoop dat het poldermodel ons ook nu straks weer uit het moeras trekt zolang VVD en PvdA blijven samenwerken. Zolang ze maar oog houden voor de maatschappij.
Destijds niet, toen was het Bill. En degene die in een deuk lag was de stagiaire (niet figuurlijk)...quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
...dus welk punt wilde je ook nog maar weer maken?
quote:hilarisch
bijv.naamw.
Uitspraak: [hiˈlaris]
als iets je aan het lachen maakt
Voorbeelden: `een hilarische gedachte`,
`een hilarische komedie`,
`Die grap was hilarisch.`
Synoniem: lachwekkend
Prima dat je tegelijkertijd reageert met Borterbartje om deze tijd... maar doe het de volgende keer iets minder opvallend.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
hilarisch
bijv.naamw.
Uitspraak: [hiˈlaris]
als iets je aan het lachen maakt
Voorbeelden: `een hilarische gedachte`,
`een hilarische komedie`,
`Die grap was hilarisch.`
Synoniem: lachwekkend
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:06 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Prima dat je tegelijkertijd reageert met Borterbartje om deze tijd... maar doe het de volgende keer iets minder opvallend.
quote:Voordat je reageert
Dit topic is bedoeld voor originele taalfouten die op FOK! worden gesignaleerd. Het gaat dus om de taalfouten, die soms best grappig kunnen zijn, en niet om degene die een fout maakt.
Dus vind je jezelf terug in dit topic, dan heeft dat niets met jou persoonlijk te maken, maar is dat alleen maar omdat in een post van jou toevallig een originele taalfout zit.
F&L / Ideale wereldquote:Op zondag 27 januari 2013 04:53 schreef EricOscuro het volgende:
Prima dat je op twee velden tegelijk wilt reageren.
Maar eerst wil ik wel eens een link zien naar waar ik de betreffende opmerkingen heb gedaan: die jij hebt gequote op zondag 27 januari 2013 @ 03:39:57 in deze discussie.
Ik hoef er geen punt van te maken... en jij?
Quote alles maar in een keer. En laat dit keer niets weg...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |