abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 00:33:14 #41
251975 kissaa
fka: kissa
pi_122097386
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik zou het ook zorgwekkend vinden als daar een stukje van mijn hart gevonden zou worden :P
:Y
  zondag 27 januari 2013 @ 00:33:38 #42
251975 kissaa
fka: kissa
pi_122097411
Dubbel.
  zondag 27 januari 2013 @ 02:16:21 #43
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_122100685
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:

Ook een ooi voorbeeld is dat gouden dageraad in griekeland veel populairder is dan vroeger (gouden dagenraad is een extreem rechtste partij)
Altijd weer die schapen!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator / Social Media snolleke zondag 27 januari 2013 @ 02:21:49 #44
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_122100793
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Altijd weer die schapen!!
Wat zit je hier een quote van mij te zetten?

en Wat bedoel je met ''schapen''?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 27 januari 2013 @ 02:28:44 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_122100914
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:21 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Wat zit je hier een quote van mij te zetten?

en Wat bedoel je met ''schapen''?
Een ooi is een vrouwtjesschaap. Verder moet je dit topic met de nodige luchthartigheid nemen, precies zoals in het reactievak vermeldt staat.
  Moderator / Social Media snolleke zondag 27 januari 2013 @ 02:34:24 #46
Belg
pi_122100998
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:28 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Een ooi is een vrouwtjesschaap. Verder moet je dit topic met de nodige luchthartigheid nemen, precies zoals in het reactievak vermeldt staat.
Ooi moest natuurlijk Mooi zijn he, typfouten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 27 januari 2013 @ 02:35:46 #47
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_122101017
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ooi moest natuurlijk Mooi zijn he, typfouten
Dat snap ik :) Maar daarom is het in de context dus ook een grappige taalfout, en komt ie in dit topic terecht. Niets om je zorgen over te maken overigens. Ik ben hier zelf ook regelmatig gequoot met een foutje.
  Moderator / Social Media snolleke zondag 27 januari 2013 @ 02:37:25 #48
Belg
pi_122101047
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat snap ik :) Maar daarom is het in de context dus ook een grappige taalfout, en komt ie in dit topic terecht. Niets om je zorgen over te maken overigens. Ik ben hier zelf ook regelmatig gequoot met een foutje.
Wel vreemd om plots gequote te worden in een forumdeel waarvan je nooit komt, dat is mijn derde post in dit forumdeel, trouwens heb ik ook wel een cursus Nederlands nodig
  zondag 27 januari 2013 @ 02:41:37 #49
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_122101113
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:37 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Wel vreemd om plots gequote te worden in een forumdeel waarvan je nooit komt, dat is mijn derde post in dit forumdeel, trouwens heb ik ook wel een cursus Nederlands nodig
Kom je oorspronkelijk van Vlaanderen of Wallonie? Dat kan natuurlijk best een verschil uitmaken.
  Moderator / Social Media snolleke zondag 27 januari 2013 @ 02:46:06 #50
Belg
pi_122101200
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Kom je oorspronkelijk van Vlaanderen of Wallonie? Dat kan natuurlijk best een verschil uitmaken.
Ik ben West Vlaming. Maar ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan het typisch Nederlanders

Zoals ''capuchon'' in plaats van ''kap''. en nog andere voorbeelden ''Brugklas'' in plaats van ''Eerste jaars''. en nog andere dingen.

Spullen in plaats van gerief
  zondag 27 januari 2013 @ 02:48:43 #51
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_122101238
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik ben West Vlaming. Maar ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan het typisch Nederlanders

Zoals ''capuchon'' in plaats van ''kap''. en nog andere voorbeelden ''Brugklas'' in plaats van ''Eerste jaars''. en nog andere dingen.
Och, wat mij betreft verloochen je je afkomst niet en schrijf je gewoon Vlaams hoor. Niks mis mee. Dus schrijf rustig over een schuif-af en smossen etc. ;)
pi_122101825
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 03:09 schreef EricOscuro het volgende:
Het einddoel is hetzelfde, de manier waarop ze dit willen bewerkstelligen is heel verschillend.

Maar gelukkig is het poldermodel weer wat afgestoft. En dit poldermodel is een potentieel goed middel om dit voor deze partijen te bereiken.
MITS deze partijen ook oog blijven hebben voor het onbehagen dat in de maatschappij speelt. Paars had eerder geweldige goed werk geleverd, maar ze lieten het integratievraagstuk (en de straathuftertjes (islamitisch of juist niet)) te lang ongemoeid. En daarmee kon Fortuyn scoren.

Maar goed, de werkgelegenheid was goed, de meeste sociale kwesties waren goed, de staatsschuld nam wat af... de werkgevers gingen goed... het meeste ging goed.
Maar ze hadden 2 of 3 dingen laten liggen, daarmee ging Fortuyn aan de haal en half Nederland vond ineens dat Paars het heel slecht had gedaan. Maar wat stonden we er toen beter voor dan nu.
Zelfs tot in Amerika was ons poldermodel een voorbeeld om de crisis te bestrijden. Clinton was hilarisch over Nederland.

Maar ik heb hoop... hoop dat het poldermodel ons ook nu straks weer uit het moeras trekt zolang VVD en PvdA blijven samenwerken. Zolang ze maar oog houden voor de maatschappij. :Y
Ze Hij lag in een deuk, die Hillary Bill

[ Bericht 1% gewijzigd door Nemephis op 27-01-2013 04:00:49 ]
  zondag 27 januari 2013 @ 03:45:18 #53
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_122101847
quote:
2s.gif Op zondag 27 januari 2013 03:39 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ze lag in een deuk, die Hillary
Destijds niet, toen was het Bill. En degene die in een deuk lag was de stagiaire (niet figuurlijk)...
Maar dat snap je zelf ook wel, dus welk punt wilde je ook nog maar weer maken?
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_122101930
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:

[..]
...dus welk punt wilde je ook nog maar weer maken?
quote:
hilarisch
bijv.naamw.
Uitspraak: [hiˈlaris]

als iets je aan het lachen maakt
Voorbeelden: `een hilarische gedachte`,
`een hilarische komedie`,
`Die grap was hilarisch.`
Synoniem: lachwekkend
  zondag 27 januari 2013 @ 04:06:20 #55
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_122101960
quote:
2s.gif Op zondag 27 januari 2013 04:01 schreef Nemephis het volgende:

[..]

hilarisch
bijv.naamw.
Uitspraak: [hiˈlaris]

als iets je aan het lachen maakt
Voorbeelden: `een hilarische gedachte`,
`een hilarische komedie`,
`Die grap was hilarisch.`
Synoniem: lachwekkend
Prima dat je tegelijkertijd reageert met Borterbartje om deze tijd... maar doe het de volgende keer iets minder opvallend. :W
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_122102038
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 04:06 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Prima dat je tegelijkertijd reageert met Borterbartje om deze tijd... maar doe het de volgende keer iets minder opvallend. :W
quote:
Voordat je reageert
Dit topic is bedoeld voor originele taalfouten die op FOK! worden gesignaleerd. Het gaat dus om de taalfouten, die soms best grappig kunnen zijn, en niet om degene die een fout maakt.

Dus vind je jezelf terug in dit topic, dan heeft dat niets met jou persoonlijk te maken, maar is dat alleen maar omdat in een post van jou toevallig een originele taalfout zit.
  zondag 27 januari 2013 @ 04:53:46 #57
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_122102105
Prima dat je op twee velden tegelijk wilt reageren.

Maar eerst wil ik wel eens een link zien naar waar ik de betreffende opmerkingen heb gedaan: die jij hebt gequote op zondag 27 januari 2013 @ 03:39:57 in deze discussie.

Ik hoef er geen punt van te maken... en jij?
Quote alles maar in een keer. En laat dit keer niets weg... :') :') :')
pi_122102110
Pijnlijk he, op je fouten worden gewezen.
pi_122102113
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Oh wat erg... :@
  zondag 27 januari 2013 @ 07:17:53 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_122102326
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 04:53 schreef EricOscuro het volgende:
Prima dat je op twee velden tegelijk wilt reageren.

Maar eerst wil ik wel eens een link zien naar waar ik de betreffende opmerkingen heb gedaan: die jij hebt gequote op zondag 27 januari 2013 @ 03:39:57 in deze discussie.

Ik hoef er geen punt van te maken... en jij?
Quote alles maar in een keer. En laat dit keer niets weg... :') :') :')
F&L / Ideale wereld

En het is 'lyrisch', niet 'hilarisch'. Lijkt me duidelijk.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')