Die smiley bij de NES negeer ik gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:04 schreef rubbereend het volgende:
geen pap
sneeuw wel
Telekids ja MLN / Telekids
NESgewoon PC
soldaatje spelenMLN / Spelen met wapens
huttenMLN / Het grote hutten bouw topic
stripsMLN / Welke strips las jij vroeger?
dit is wel een forum voor je
vrouwen van 30quote:
Ik wou dat ik het was.quote:
speciaal voor jou opgezocht MLN / NESquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef huggiebear het volgende:
[..]
Die smiley bij de NES negeer ik gewoonDe NES was en is gewoon master!!
Soort van blikspuit neem ik aan.quote:
Iemand schopte de bal weg. 1 iemand moest de bal gaan halen. Zodra ie de bal vast had moest ie achteruit terug lopen. Eenmaal teruggekomen was het eigenlijk verstoppertjequote:
Ja iddquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef schommelstoel het volgende:
Het aan de deur komen van je vriendjes is echt iets van een vergeten tijd
Of gewoon in de tuin voor de ramen schreeuwen of "naam" ook kwam en mocht buiten spelen.
Vaak stond trouwens de deur ook gewoon open om naar binnen te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
33, bij ons was het ook tot half 3quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef _Arual_ het volgende:
31 hier. Maar scchool uit om half 3? Ik dacht dat dat iets nieuwerwets en verdoemds was!
Bij ons 3 uur, maar wel een uur pauze tussen de middag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
33, bij ons was het ook tot half 3
8:30-12:15 en 13:00-15:15 geloof ik...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
33, bij ons was het ook tot half 3
Gepest?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Apotheose het volgende:
basisschooltijd was hier niet zo heel boeiend. Gelukkig dat ik die lui nooit zie
quote:
Wel braaf CTRL-X bij de vraagjes toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:29 schreef zwartedoos het volgende:
Wij hadden geen computerDus ging ik naar een vriendinnetje en daar speelden we Larry
"Meneer van Hooooooooijdonk"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ome Henk luisteren op CD (super hip)
Dat eigen schuld hoor je nu echt veel te weinig. Allemaal ARBO verantwoorde pedagogische Libelle moeders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik mis eigenlijk nog boompje klimmen in de OP.
En ook met je fiets stiekem verder gaan van huis weg dan was toegestaan, wat natuurlijk een keer mis moest gaan.
Best wel hard gevallen met de fiets ergens waar ik niet mocht komen, thuis huilend aangekomen hopende op troost bij moeders.
Ging alleen anders als gedacht, moeders vroeg waar ik was geweest, toen ze dat hoorde....Tja! eigenschuld hé, schommelstoeltje!
Klopt, als ik als kind uit een boom viel of van een klimrek, dan viel op het harde gras of gewoon op beton, daar leerde je van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat eigen schuld hoor je nu echt veel te weinig. Allemaal ARBO verantwoorde pedagogische Libelle moeders.
herkenbaar. behalve de maisknallers, hier kan ik me even geen beeld bij vormen..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ome Henk luisteren op CD (super hip)
Kikkers vangen in de sloten
Hutten bouwen in het bos
Survivalen in het bos (met een bot nep-victorinox, aansteker en een blik knakworsten)
Maisknallers maken (met de huls van een fotorolletje en een ballon)
Appels en suikerbieten jatten van de boeren
Gheghe, ja was leuk vroeger.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef Mirjam het volgende:
bikermice from mars, transformers, teenage mutant hero turtles, samurai pizza cats, captain planet, bassie en adriaan, teddy ruxspin, troetelbeertjes, telekids.
oh wat een bazentv was er vroeger toch.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
herkenbaar. behalve de maisknallers, hier kan ik me even geen beeld bij vormen..
[..]
je vergeet nog mask
Bij ons (Belg) werd dat 'balleke stamp' genoemd. 'stampen' betekent schoppenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef rubbereend het volgende:
dat noemde wij gewoon voetbalverstoppertje..... zoals het is zeg maar
maar dan met hele maiskolvenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een beetje dat verhaal, alleen dan met mais (die je overal toch kon plukken) en ipv een pvc buis een half fotorolletjeshouder-ding.
Pvc en papierenpijltjes natuurlijk ook, en dan ma altijd pissig als ik de 'nieuwe' tvgids perongeluk gebruiktequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan met hele maiskolven
neh nooit gedaan eigenlijk. gewoon met een pvc pijp en papieren pijltje op elkaar schieten.
of met besjes op voorbij rijdende auto's
De mijne had in eerste instantie geeneens een floppy drive, alleen maar een tapedrivequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef dawg het volgende:
eind jaren 80, begin jaren 90, en dan begin 30 zijn? volgens mij zit je er een jaar of 10 naast.
bijna 34 hier. wij gingen altijd voetballen. tienen vooral.
en op de commodore 64, een state of the art hightech personal computer met een supergeavanceerde 51/4" floppy drive.
ja, die heb ik ook nog heel kort gehad. ellenlang dat ding doorspoelen tot je op de juiste plek was enzo. irritant, die floppy was een verademing.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De mijne had in eerste instantie geeneens een floppy drive, alleen maar een tapedrive![]()
Leuk spul.
Ja met die floppy ging het een stuk makkelijker, alhoewel tapes kopieren natuurlijk super baas was in de stereoset van pa. Want hi speed dubbingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook nog heel kort gehad. ellenlang dat ding doorspoelen tot je op de juiste plek was enzo. irritant, die floppy was een verademing.
ik was zo enorm blij toen auto reverse uitkwam op die tapedecks. hoefde je niet elke op te staan om dat bandje om te draaien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja met die floppy ging het een stuk makkelijker, alhoewel tapes kopieren natuurlijk super baas was in de stereoset van pa. Want hi speed dubbing![]()
Je vergeet voor het gemak de gratis games die op de radio uitgezonden werdenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja met die floppy ging het een stuk makkelijker, alhoewel tapes kopieren natuurlijk super baas was in de stereoset van pa. Want hi speed dubbing![]()
ja herkenbaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef gianni61 het volgende:
ja, bij de oudere buurjongen op de c64.
menig joystick verrekt met spellen als olympische spelen waar je gewoon zo snel mogelijk de joystick heen en weer moest rammen om vooruit te komen
die hele oude walkmans kon je sneller laten draaien door een heel klein gaatje achterop die dingen. was altijd leuk met hakkuh muziek, dan had je meer bpm.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de gratis games die op de radio uitgezonden werden
Heerlijk die cassettedecks.
07:30 Voor het naar school gaan tape erin met kant A en op play
12:30 Pauze. Bandje omdraaien naar kant B en op play
15:30 Thuiskomen en lezen: READ ERROR
WHAAAA de frustratie!
ging vanzelf weer langzamer als de batterijen op gingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
die hele oude walkmans kon je sneller laten draaien door een heel klein gaatje achterop die dingen. was altijd leuk met hakkuh muziek, dan had je meer bpm.
Wahahaha, ja inderdaad. Je eigen pitchshifterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
die hele oude walkmans kon je sneller laten draaien door een heel klein gaatje achterop die dingen. was altijd leuk met hakkuh muziek, dan had je meer bpm.
Ik ook op mijn atari2600, Decathlon, wat speelde ik dat spel veel zeg. op de duur bleef je joystick scheef staan en wist je, ja nu is ie gaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef gianni61 het volgende:
ja, bij de oudere buurjongen op de c64.
menig joystick verrekt met spellen als olympische spelen waar je gewoon zo snel mogelijk de joystick heen en weer moest rammen om vooruit te komen
foei dat mag nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef Logician het volgende:
Elke vrijdag ging ik met mijn vader videobanden huren, uuuuuuuren waren we aan het uitzoeken en rondneuzen, en dan thuis als ze leuk waren namen we de films op met een 2e video recorder
hier the goonies en the neverending story.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foei dat mag niet
wel herkenbaar.
ontelbaar vaak police academy 1 t/m 6 gehuurd
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Logician het volgende:
Neverending story, gremlins, e.t, explorers, the dark crystal, ewoks en the labyrinth
Cindel cindel!!
labyrinth met david bowie en jennifer connelly vond ik zooo mooi.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Logician het volgende:
Neverending story, gremlins, e.t, explorers, the dark crystal, ewoks, the labyrinth
Cindel cindel!!
wat een baas ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een baas ja.
meeste series zoals macgyver, star trek, knight rider enzo. keek ik altijd in duits nagesynchroniseerd
rtl+quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een baas ja.
meeste series zoals macgyver, star trek, knight rider enzo. keek ik altijd in duits nagesynchroniseerd
tegenwoordig kan ik dat ook niet meer verdragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef kl1172 het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik niet kunnen, dat haat ik tot op de dag van vandaag. (behalve in tekenfilms dan, daar valt dat dan weer mee vond ik vroeger)
en Sat 1quote:
Dat herken ik, bij mij was dat dan voor Engels.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgde er wel voor dat ik perfect duits verstond nog voordat ik op de brugklas zat
http://dosdose.com/game/24/alley_cat/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Logician het volgende:
Paint, simcity, alleycat, prince of persia en iets later larry
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://dosdose.com/game/24/alley_cat/
en dan een nummer nog een keer willen horen, maar terugspoelen kostte teveel batterij. Dus bandje omdraaien - 4 minuten luisteren ofzo en weer bandje omdraaienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de gratis games die op de radio uitgezonden werden
Heerlijk die cassettedecks.
07:30 Voor het naar school gaan tape erin met kant A en op play
12:30 Pauze. Bandje omdraaien naar kant B en op play
15:30 Thuiskomen en lezen: READ ERROR
WHAAAA de frustratie!
en als de batterij leeg was ging het tempo juist omlaag en in slowmotionquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
wie kent nog alle cheat codes van doom uit zn hoofd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://dosdose.com/game/24/alley_cat/
Stunts speelde ik op de pc, hypergeavanceerd was dat toen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef BertV het volgende:
Ik deed stunts met mijn crossfiets en bouwde met lego.
En als hetbandje oud begon te worden, begon de tape uit het bandje te komen en helemaal in de war in de cassettespeler, bye bye bandjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en dan een nummer nog een keer willen horen, maar terugspoelen kostte teveel batterij. Dus bandje omdraaien - 4 minuten luisteren ofzo en weer bandje omdraaienZo was je favo liedje weer bij het begin. Of met een potlood terugspoelen - maar dat was ook best tijdrovend
[..]
en als de batterij leeg was ging het tempo juist omlaag en in slowmotion
Weet alleen nog FUNDSquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie kent nog alle cheat codes van doom uit zn hoofd?
potloodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
En als hetbandje oud begon te worden, begon de tape uit het bandje te komen en helemaal in de war in de cassettespeler, bye bye bandje
elke cheat begon toch met "id" ?quote:
dat deed mn oude stereo later ook.. Vrat ook alle bandjes opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
En als hetbandje oud begon te worden, begon de tape uit het bandje te komen en helemaal in de war in de cassettespeler, bye bye bandje
iddqdquote:
Ja, dat hele rijtje. Ik kende ook alle moves van sub-zero uit mijn hoofd voor mortal combat 1.quote:
ik een keer in de -1 world.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Logician het volgende:
En ik ben met super mario bros 1 een keer over de vlag gesprongen
Toen ik jong was had je vrijwel geen gamende meisjes. Dat was een jongensding waar ik vandaan kwam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Logician het volgende:
En ik ben met super mario bros 1 een keer over de vlag gesprongen
ik was meer fan van transport tycoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Logician het volgende:
[..]
funds was voor simcity, nadeel was alle disasters die je vervolgens kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |