Klopt, ze spelen er niet meer mee, ze gebruiken ze voor overvallenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef Zapata het volgende:
haha jep.
Kan me niet voorstellen dat de jeugd dat nu nog doet trouwens want wapens zijn slecht en zo.
En dan maar klagen over de huidige generatiequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef Rembrand21 het volgende:
Zou bijna denken dat we van dezelfde leeftijd zijn... Heb ook overal aan meegedaan!
Pff... wat een nutteloze opmerking!! Heb jij me wel eens horen klagen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef Repeating het volgende:
[..]
En dan maar klagen over de huidige generatie
33 en een half.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef Rembrand21 het volgende:
Zou bijna denken dat we van dezelfde leeftijd zijn... Heb ook overal aan meegedaan!
32, Haha... Dus ja het is zeker dezelfde generatiequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:35 schreef Individual het volgende:
[..]
33 en een half.
Het gebeurde zeker een paar jaar voor en na mij.
Toen was het de normaalste zaak van de wereld en de ouders en leraren wisten ervan. Geen geheimzinnigheid. Mij vader had altijd een loeischerp zakmes bij zich en we vlogen eens met een dolk bij ons om brood te snijden. Nu is zelfs een nagelknippertje een moordwapen aan boord.
Dat ook ja. Een vriendje had een heleboel speelgoedwapens en woonde buitenaf. Dan speelden we altijd Tour of Duty.quote:
Het was niet vreemd en niemand maakte er een probleem van. Ouders, leraren wisten ervan.quote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef T42 het volgende:
zielig om daarmee naar school te gaanals ze daar thuis achter kwamen was het echtwel weken moeilijk lopen hoor
Spijkers, papierpropjes en eigenlijk van alles en nog wat.quote:luchtbuks mochten we vroeger niet vaak met de kogeltjes schieten (te duur) dus lucifers er inof lagers van een fiets
die maakte ik zelf uit platen van 1 of andere regel kastjes uit een varkens bedrijfquote:Op zondag 9 december 2012 01:19 schreef RijstNatie het volgende:
heb die tijd ook gehad. alle wapens gehad behalve echte vuurwapens. speel nu nog eens per jaar met vuurwerk hehe.
had vroeger ook ninja sterre die ik altijd rondgooide
Geen dubbel flintlocks bij hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef DesmondKilometer het volgende:
hidden blade dragenof gewoon standaard luchtbuks. meer heb ik niet liggen thuis, nouja, wel een paar rope-darts, maar dat geldt niet echt als wapen, vind ik
dubbele flintlocks zijn heul gevaarlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Geen dubbel flintlocks bij hebben_!
Loveyoudesmond.
Zoals je leest konden we er gewoon me omgaan toch, Noobs die een hidden blade hebben zonder ritueelquote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dubbele flintlocks zijn heul gevaarlijk
loveyouconnor
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Zoals je leest konden we er gewoon me omgaan toch, Noobs die een hidden blade hebben zonder ritueelkermis hidden blades en flintlocks die na 1 pull uit elkaar klappen
Ik wist dat je daar op terug kwam en JA! ik heb een jaar voor hem mezelf uit de naad gewerkt met dezelfde kleren aan iedere keerquote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]wacht
hoe kwam jij dan aan je hidden blades? hm?hield achilles een ritueel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |