Die smiley bij de NES negeer ik gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:04 schreef rubbereend het volgende:
geen pap
sneeuw wel
Telekids ja MLN / Telekids
NESgewoon PC
soldaatje spelenMLN / Spelen met wapens
huttenMLN / Het grote hutten bouw topic
stripsMLN / Welke strips las jij vroeger?
dit is wel een forum voor je
vrouwen van 30quote:
Ik wou dat ik het was.quote:
speciaal voor jou opgezocht MLN / NESquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef huggiebear het volgende:
[..]
Die smiley bij de NES negeer ik gewoonDe NES was en is gewoon master!!
Soort van blikspuit neem ik aan.quote:
Iemand schopte de bal weg. 1 iemand moest de bal gaan halen. Zodra ie de bal vast had moest ie achteruit terug lopen. Eenmaal teruggekomen was het eigenlijk verstoppertjequote:
Ja iddquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef schommelstoel het volgende:
Het aan de deur komen van je vriendjes is echt iets van een vergeten tijd
Of gewoon in de tuin voor de ramen schreeuwen of "naam" ook kwam en mocht buiten spelen.
Vaak stond trouwens de deur ook gewoon open om naar binnen te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
33, bij ons was het ook tot half 3quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef _Arual_ het volgende:
31 hier. Maar scchool uit om half 3? Ik dacht dat dat iets nieuwerwets en verdoemds was!
Bij ons 3 uur, maar wel een uur pauze tussen de middag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
33, bij ons was het ook tot half 3
8:30-12:15 en 13:00-15:15 geloof ik...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
33, bij ons was het ook tot half 3
Gepest?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Apotheose het volgende:
basisschooltijd was hier niet zo heel boeiend. Gelukkig dat ik die lui nooit zie
quote:
Wel braaf CTRL-X bij de vraagjes toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:29 schreef zwartedoos het volgende:
Wij hadden geen computerDus ging ik naar een vriendinnetje en daar speelden we Larry
"Meneer van Hooooooooijdonk"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ome Henk luisteren op CD (super hip)
Dat eigen schuld hoor je nu echt veel te weinig. Allemaal ARBO verantwoorde pedagogische Libelle moeders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik mis eigenlijk nog boompje klimmen in de OP.
En ook met je fiets stiekem verder gaan van huis weg dan was toegestaan, wat natuurlijk een keer mis moest gaan.
Best wel hard gevallen met de fiets ergens waar ik niet mocht komen, thuis huilend aangekomen hopende op troost bij moeders.
Ging alleen anders als gedacht, moeders vroeg waar ik was geweest, toen ze dat hoorde....Tja! eigenschuld hé, schommelstoeltje!
Klopt, als ik als kind uit een boom viel of van een klimrek, dan viel op het harde gras of gewoon op beton, daar leerde je van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat eigen schuld hoor je nu echt veel te weinig. Allemaal ARBO verantwoorde pedagogische Libelle moeders.
herkenbaar. behalve de maisknallers, hier kan ik me even geen beeld bij vormen..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ome Henk luisteren op CD (super hip)
Kikkers vangen in de sloten
Hutten bouwen in het bos
Survivalen in het bos (met een bot nep-victorinox, aansteker en een blik knakworsten)
Maisknallers maken (met de huls van een fotorolletje en een ballon)
Appels en suikerbieten jatten van de boeren
Gheghe, ja was leuk vroeger.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef Mirjam het volgende:
bikermice from mars, transformers, teenage mutant hero turtles, samurai pizza cats, captain planet, bassie en adriaan, teddy ruxspin, troetelbeertjes, telekids.
oh wat een bazentv was er vroeger toch.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
herkenbaar. behalve de maisknallers, hier kan ik me even geen beeld bij vormen..
[..]
je vergeet nog mask
Bij ons (Belg) werd dat 'balleke stamp' genoemd. 'stampen' betekent schoppenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef rubbereend het volgende:
dat noemde wij gewoon voetbalverstoppertje..... zoals het is zeg maar
maar dan met hele maiskolvenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een beetje dat verhaal, alleen dan met mais (die je overal toch kon plukken) en ipv een pvc buis een half fotorolletjeshouder-ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |