wat een baas ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een baas ja.
meeste series zoals macgyver, star trek, knight rider enzo. keek ik altijd in duits nagesynchroniseerd
rtl+quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een baas ja.
meeste series zoals macgyver, star trek, knight rider enzo. keek ik altijd in duits nagesynchroniseerd
tegenwoordig kan ik dat ook niet meer verdragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef kl1172 het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik niet kunnen, dat haat ik tot op de dag van vandaag. (behalve in tekenfilms dan, daar valt dat dan weer mee vond ik vroeger)
en Sat 1quote:
Dat herken ik, bij mij was dat dan voor Engels.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorgde er wel voor dat ik perfect duits verstond nog voordat ik op de brugklas zat
http://dosdose.com/game/24/alley_cat/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef Logician het volgende:
Paint, simcity, alleycat, prince of persia en iets later larry
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://dosdose.com/game/24/alley_cat/
en dan een nummer nog een keer willen horen, maar terugspoelen kostte teveel batterij. Dus bandje omdraaien - 4 minuten luisteren ofzo en weer bandje omdraaienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de gratis games die op de radio uitgezonden werden
Heerlijk die cassettedecks.
07:30 Voor het naar school gaan tape erin met kant A en op play
12:30 Pauze. Bandje omdraaien naar kant B en op play
15:30 Thuiskomen en lezen: READ ERROR
WHAAAA de frustratie!
en als de batterij leeg was ging het tempo juist omlaag en in slowmotionquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
die hele oude walkmans kon je sneller laten draaien door een heel klein gaatje achterop die dingen. was altijd leuk met hakkuh muziek, dan had je meer bpm.
wie kent nog alle cheat codes van doom uit zn hoofd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://dosdose.com/game/24/alley_cat/
Stunts speelde ik op de pc, hypergeavanceerd was dat toen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef BertV het volgende:
Ik deed stunts met mijn crossfiets en bouwde met lego.
En als hetbandje oud begon te worden, begon de tape uit het bandje te komen en helemaal in de war in de cassettespeler, bye bye bandjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en dan een nummer nog een keer willen horen, maar terugspoelen kostte teveel batterij. Dus bandje omdraaien - 4 minuten luisteren ofzo en weer bandje omdraaienZo was je favo liedje weer bij het begin. Of met een potlood terugspoelen - maar dat was ook best tijdrovend
[..]
en als de batterij leeg was ging het tempo juist omlaag en in slowmotion
Weet alleen nog FUNDSquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie kent nog alle cheat codes van doom uit zn hoofd?
potloodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
En als hetbandje oud begon te worden, begon de tape uit het bandje te komen en helemaal in de war in de cassettespeler, bye bye bandje
elke cheat begon toch met "id" ?quote:
dat deed mn oude stereo later ook.. Vrat ook alle bandjes opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
En als hetbandje oud begon te worden, begon de tape uit het bandje te komen en helemaal in de war in de cassettespeler, bye bye bandje
iddqdquote:
Ja, dat hele rijtje. Ik kende ook alle moves van sub-zero uit mijn hoofd voor mortal combat 1.quote:
ik een keer in de -1 world.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Logician het volgende:
En ik ben met super mario bros 1 een keer over de vlag gesprongen
Toen ik jong was had je vrijwel geen gamende meisjes. Dat was een jongensding waar ik vandaan kwam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Logician het volgende:
En ik ben met super mario bros 1 een keer over de vlag gesprongen
ik was meer fan van transport tycoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef Logician het volgende:
[..]
funds was voor simcity, nadeel was alle disasters die je vervolgens kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |