Was dat niet die aflevering met autistische kinderen? Die zijn over het algemeen wat lastig op te voeden...quote:
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu ben je opgelucht en komt ze daarna alsnog.
Ik ken deze niet, maar in het filmpje leek het gewoon een rotkind.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Was dat niet die aflevering met autistische kinderen? Die zijn over het algemeen wat lastig op te voeden...
Ja, je hebt kutkinderen en érge kutkinderen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Was dat niet die aflevering met autistische kinderen? Die zijn over het algemeen wat lastig op te voeden...
Je verwacht het niet hè.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Verrassende gasten vandaag. Zie je anders nooit.
srryquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Tem het volgende:
Matthijs met een gouden lul had de TT moeten zijn.
En morgen gaan ze het interview nabesprekenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sjezus weer een Lance-item. Flikker toch op man
Tsja, het is Lance of de Elfstedentocht. Kies maar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sjezus weer een Lance-item. Flikker toch op man
Die Turksequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Die Turk.Die negerin.
Die oude vrouw.
Je vraagt je toch af of die bos schaamhaar echt is.quote:
Beeld op zwartquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, het is Lance of de Elfstedentocht. Kies maar.
Dat vooral.quote:
Deze wel, die vorige mooie grote niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of die bos schaamhaar echt is.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Deze wel, die vorige mooie grote niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en rende iedereen alle kanten opquote:
Waarom moeilijk doen, stuur dat hele mens gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
sylvana dr haar moet met een delorean terug naar '80 worden gestuurd
Dat was pas erg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
Die probeerden bij die persconferentie nog te bewijzen dat ze wel konden zingen.
Dat High Quality erachter is sarcasme?quote:
Beroemd, geld.... wat wil een vrouw nog meer ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
OK Clinton kan ik nog begrijpen, maar Letterman? Die lelijkerd...
Een leuke ventquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beroemd, geld.... wat wil een vrouw nog meer ?
"Hij heeft een goede babbel".quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
OK Clinton kan ik nog begrijpen, maar Letterman? Die lelijkerd...
Laten we ze de Top2000 in duwen dit jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef waxmask het volgende:
Wat wel triest is is dat al die nummers van Milli nooit meer ergens te horen zijn op de radio. Terwijl ze meer als 1 hit in een jaar hadden en het grijs gedraaid werd.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef waxmask het volgende:
Wat wel triest is is dat al die nummers van Milli nooit meer ergens te horen zijn op de radio. Terwijl ze meer als 1 hit in een jaar hadden en het grijs gedraaid werd.
Meteen geen honger meer zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zag die Turkse mevrouw laatst bij de KFC in Amsterdam.
Het was minder slecht dan wat Rihanna gemiddeld uitkotst.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef waxmask het volgende:
Wat had je besteld?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
Broodje snor.quote:
Dit..... EN nu is het wel toegestaan om je stem totaal te vervormen dmv autotune en daar zegt bijna niemand iets van. Ik vind het in ieder geval een zeer irritant geluid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Het was minder slecht dan wat Rihanna gemiddeld uitkotst.
Mijn excusesquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Argh mijn digitale DWDD is helemaal vastgelopen
In Nederland mogen Turkse vrouwen dat soms wel, hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Gorzalka het volgende:
Sylvana kwam dan ook in beeld. Hij liep vast op de haardos.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Argh mijn digitale DWDD is helemaal vastgelopen
Ook niet eens, ze zeggen sorry om de sponsor binnen te houden....quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
ze zijn alleen sorry dat ze betrapt zijn
10 hotwings en een Spritequote:
Er is zo'n site daarvoor you en nog iets tube ofsoquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Het is morgenochtend vast wel ergens te krijgen dat interview.
Of dat jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er is zo'n site daarvoor you en nog iets tube ofso
Wat was tie dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef waxmask het volgende:
En nu istie weer een Jakhals? Jelte heeft identiteits probleem?
Volgens mij stinkt ze een uur in de wind.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
10 hotwings en een Sprite.
Ze zat alleen, misschien had ik er gewoon naast moeten gaan zitten.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef JimboSlice het volgende:
Manti Te'o's verhaal is veel interessanter
Dat wel, maar ook wel gemakkelijk scoren om hem weer eens af te plassen.quote:
Waar baseer je dat opquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij stinkt ze een uur in de wind.
Stiekem mag wel hoor. Als God het maar niet ziet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef waxmask het volgende:
Die gast is ook homo, maar dat mag als je het maar niet uitvoert sexueel.
En datquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Bodar is zelf keihard gay, dat ziet iedereen.
Of als je het met kinderen doet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stiekem mag wel hoor. Als God het maar niet ziet.
Sanne Wallis ziet er ook uit als een stinkwijf...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Zulke teksten klinken me vrij racistisch in de oren.
Kan niet, nu moet je naar de hemel als je doodgaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
homo huwelijk interesseert me geen reet, maar ik zou wel willen weten hoe ik mij kan laten 'ontdopen'
ben niet religieus
Met haar omgekeerde mondquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan niet, nu moet je naar de hemel als je doodgaat
Is gewoon ook algemeen bekend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Bodar is zelf keihard gay, dat ziet iedereen.
Wel een leuke vrouw vind ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
Nooit een lekker ding geweest die Adele....
Beetje soort volkse pré-tokkie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
Nooit een lekker ding geweest die Adele....
Waarom maak je je dan druk over wat water dat over je hoofd is gegooid als baby?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
homo huwelijk interesseert me geen reet, maar ik zou wel willen weten hoe ik mij kan laten 'ontdopen'
ben niet religieus
... Ziet er ook nu nog beter uit...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Adele heeft alles wat Sanne niet heeft. Om te beginnen humor.
omdat ik er niet voor gekozen heb... en ik krijg spam in mijn brievenbus van de kerk in de vorm van kerkeboekjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan druk over wat water dat over je hoofd is gegooid als baby?
Dat zegt watquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
... Ziet er ook nu nog beter uit...
Dan moet je je bij je kerk laten uitschrijven, dat kan wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat ik er niet voor gekozen heb... en ik krijg spam in mijn brievenbus van de kerk in de vorm van kerkeboekjes
Niet zo frustie over de kerk he. Gooi het bij het oud papier en klaar is kees.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat ik er niet voor gekozen heb... en ik krijg spam in mijn brievenbus van de kerk in de vorm van kerkeboekjes
Humor?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Gorzalka het volgende:
Hoe is het mogelijk dat ons aller Sanne haar beroep heeft kunnen maken van humor?
.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Ned 3 deze topshow gaat uitzenden.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 73quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Nou geweldig. Sanne kan dus ook niet toneelspelen.
Het is een vieze gedachte, maar sommige mensen zien het blijkbaar zo.quote:
Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Nou geweldig. Sanne kan dus ook niet toneelspelen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 73
Beetje flauw dit. Ze trekt volgens mij goed publiek, smaken verschillen he.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Ziet er niet uit.
Is niet grappig.
Kan niet toneelspelen.
Wat kan ze eigenlijk wel.
WAKU WAKUquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
De oplettende kijker zag trouwens dat die foto met Donald Jones op de set van Waku Waku was.
Potten en Flikker cabaret....quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Ze trekt volgens mij goed publiek, smaken verschillen he.
Ik ga er ook niet naartoe, maar ze kan blijkbaar wel degelijk iets.
Had jij ook het interactieve Waku Waku bordspel met videobanden?quote:
Ik vind haar goed, maar niet altijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dat kan ik me ook moeilijk voorstellen. Er zijn zat dingen waar ik niet van hou waar ik de kwaliteit nog wel van inzie. Maar met Sanne Wallis kan ik echt niet plaatsen waar dat dan in zou moeten zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jack Vale heldquote:
Vage kutnamen incl spelfoutenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef waxmask het volgende:
Tokkies zouden een lijst moeten hebben met namen om uit te kiezen. Te veel kinderen nu met een vage kutnaam.
Wat wil je dan, dat Matthijs zelf funny videos gaat schieten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Kankerstraal nou eens op met die Youtube-aids.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Geloof niet dat ik naar de voorstelling ga.
Ik heb het idee dat je die gif niet zelf gemaakt hebt. Maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:
Het heet De TV Draait Door, niet Youtube Draait Door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat wil je dan, dat Matthijs zelf funny videos gaat schieten?
Of de Northon Grahamquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef waxmask het volgende:
Ellen is dus de Paul de Leeuw van de USA?
Tas toch fantastisch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik krijg moordneigingen van dat sjamoon.
Een wolfjequote:
Ik denk eerder door de matige kwaliteit ervan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef Gorzalka het volgende:
Mevrouw is geshockeerd door deze duivelse muziek.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Gerrie schrikt zich een spleetje.
Ah cool. Da's inderdaad een leuke serie, jammer dat het closed episodes zijn meestal, maar verder humor, slim en goede acteurs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vannacht begint Seizoen 3 van Suits. Dat is pas een topserie
Ja, op die ene minuut na was het prima.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die muziek net was best prima hoor.
Ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk ook wel zeker.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, op die ene minuut na was het prima.
Idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, op die ene minuut na was het prima.
Via fucktimkuik.org.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef JimboSlice het volgende:
Dus Gerdi en Pechie zitten ook op de piratenbaai. Of wachten ze netjes op de dvd release?
Verbeet spreekt gewoon Nederlands hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om dat taaltje.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verbeet spreekt gewoon Nederlands hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |