abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121662473

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Rustig aan.
pi_121662594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je gaat zitten denken ''zal ik dat nou wel doen'' moet je gelijk bij jezelf denken dat de enige reden om het niet te doen zou zijn omdat het comfortabel is niks te doen.

Dus bij die gedachte gelijk doen ;)
Ik ga er gewoon schijt aan hebben. Ik ben niet bang om een meid aan te spreken, maar het echte flirten ben ik meestal bang voor. Ik zal gewoon het initiatief moeten gaan nemen, daar ben ik nu wel achter gekomen. :+
pi_121662661
Ik maak me er op een avond altijd vanaf met slechte one-liners, altijd wel een paar meiden die happen. :+
Burning bridges gives you so much more
pi_121662894
Ik ben 15, heb uitwisselingen, en dat gaat met een meid uit Rusland, al facebook uitgewisseld, gepraat, etc etc, maar ze is errug knap en ze gaat dus een week hiernaartoe. Maar ik weet dus echt niet wat ik ga doen, ben altijd fucking slecht in meiden, dus hebben jullie tips. Het gaat me niet om neuken en loslaten, maar gewoon om een relatie te creeëren. Ze is iig heel aardig. Maar ik weet nu al dat ik me ga schamen voor rare dingen die mijn ouders gaan doen (vader is een ramp kwa dat) en dat ik niet ga weten wat we moeten gaan doen. Tips? Ik ga iig nu een profielfoto nemen op FB, dat ze zich niet rotschrikt op het airport _O-

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_121662923
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SherlockHolmes op 16-01-2013 23:34:52 ]
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_121663004
Laat haar dingen zien die jij tof vindt te doen?
Rustig aan.
pi_121663024
Wees gewoon jezelf.
pi_121663074
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Wees gewoon jezelf.
Gezellig WOW'en dus :D
pi_121663107
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Wees gewoon jezelf.
Dat lukt niet, zenuwachtig etc etc. Is ook eerste keer zo close met een meid :@
Ze blijft een hele week :o

-SH
-Don Draper
pi_121663127
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gezellig WOW'en dus :D
Minecraften _O-

-SH
-Don Draper
pi_121663166
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

-SH
Drink elke dag een fles Vodka. Ben jij niet zenuwachtig meer, zij is waarschijnlijk niet anders gewend en is blij dat jij probeert haar wat meer thuis te laten voelen.
pi_121663186
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Drink elke dag een fles Vodka. Ben jij niet zenuwachtig meer, zij is waarschijnlijk niet anders gewend en is blij dat jij probeert haar wat meer thuis te laten voelen.
:N

-SH
-Don Draper
pi_121663225
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

-SH
Daar wen je heel snel aan, 2 uur verder en je bent wel aan elkaar gewend.
Zij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij, misschien nog wel erger omdat zij in een volledig vreemde omgeving komt.
pi_121663243
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Daar wen je heel snel aan, 2 uur verder en je bent wel aan elkaar gewend.
Zij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij, misschien nog wel erger omdat zij in een volledig vreemde omgeving komt.
Haha, je zei dat ze komt. Daar moet SH nog flink aan werken!

:')
pi_121663320
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Wijsneus :')
pi_121663324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

:') _O-

-SH
-Don Draper
pi_121663427
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

:') _O-

-SH
Besef gewoon dat het voor haar ook awkward is en dat ze jou ook niet heeft uitgekozen.
pi_121663483
Toen ik 19 was heb ik tijdens een vakantie in Zweden een schoone Zweedse op de kop getikt.
We zijn in contact gebleven en ze heeft me in de zomervakantie bij haar thuis uitgenodigd.
We gingen de tweede avond op haar slaapkamer film kijken (bad boys.. ik weet het nog steeds). Het was zo'n gekopieerde en die kapte er vervolgens mee. Ik ben toen vervolgens ook meerdere keren in een vreemde omgeving gekomen.
Dus SH: regel een dvd die na ongeveer 30 minuten ermee kapt.
pi_121663566
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef karton2 het volgende:
Toen ik 19 was heb ik tijdens een vakantie in Zweden een schoone Zweedse op de kop getikt.
We zijn in contact gebleven en ze heeft me in de zomervakantie bij haar thuis uitgenodigd.
We gingen de tweede avond op haar slaapkamer film kijken (bad boys.. ik weet het nog steeds). Het was zo'n gekopieerde en die kapte er vervolgens mee. Ik ben toen vervolgens ook meerdere keren in een vreemde omgeving gekomen.
Wat een verhaal _O-
Waarom eentje die er na 30min mee kapt dan? :D

-SH
-Don Draper
pi_121663570
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef karton2 het volgende:
Dan gaat SH wel minecraften in z'n eentje denk ik :D
pi_121663829
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat een verhaal _O-
Waarom eentje die er na 30min mee kapt dan? :D

-SH
In mijn geval wisten we van elkaar dat we interesse in elkaar hadden. Ze nodige mij al bij haar thuis (ouders huis eigenlijk) uit en ik mocht gewoon bij haar slapen. Alleen de eerste nacht heb ik op een luchtkussen geslapen om het allemaal niet te obvious te laten zijn.
Sinds die dvd die er voortijdig mee kapte sliep ik gewoon bij haar in bed.
Wat moet je anders doen als je op haar slaapkamer zit en de film kapt ermee omdat het een nepdvd was?.. ging allemaal vanzelf vanaf dat moment... heerlijk.
Daarom moet jij ook een nepdvd regelen.. Of brand gewoon expres een halve film op een dvd :')
pi_121664034
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef karton2 het volgende:

[..]

In mijn geval wisten we van elkaar dat we interesse in elkaar hadden. Ze nodige mij al bij haar thuis (ouders huis eigenlijk) uit en ik mocht gewoon bij haar slapen. Alleen de eerste nacht heb ik op een luchtkussen geslapen om het allemaal niet te obvious te laten zijn.
Sinds die dvd die er voortijdig mee kapte sliep ik gewoon bij haar in bed.
Wat moet je anders doen als je op haar slaapkamer zit en de film kapt ermee omdat het een nepdvd was?.. ging allemaal vanzelf vanaf dat moment... heerlijk.
Daarom moet jij ook een nepdvd regelen.. Of brand gewoon expres een halve film op een dvd :')
Dan staat er echt bij zo'n film. Duur: 25 min. Seems legit hahhaha

-SH
-Don Draper
pi_121664768
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dan staat er echt bij zo'n film. Duur: 25 min. Seems legit hahhaha

-SH
Zij had een tv met dvdspeler op haar kamer. De meeste thuiscomputers hadden toen (2005) geen mooie breedbeeld of iets dergelijks.
Zorg gewoon dat jij je computerscherm richting het bed draait en start de film zodra zij binnenkomt. Zij ziet echt niet dat jij maar een halve film hebt.
Om succes te hebben moet je van tevoren al wat geflirt hebben zodat je plan een grotere kans van slagen heeft.
Kijk daarom pas die film op de tweede of derde dag, omdat je dan zeker aan elkaar gewend bent. Ga dicht tegen haar aan zitten en als ze een armbandje omheeft of een ring pak je haar voorzichtig bij haar pols of onderarm vast en geef haar een complimentje daarover en vraag waar ze het vandaan heeft.
Ik ga er van uit dat zij ook 15 is zoals jij, dat complimentje over ringetjes/armbandjes gaat er op die leeftijd in als zoete koek. Als je interesse toont over waar ze het vandaan heeft komt het geloofwaardiger over.
Als je dicht tegen haar aan zit heb je al contact gemaakt als de film uitvalt. Het is dan makkelijker om verder te gaan omdat het contact er al is.
Als ze niet verder wilt wel je handjes thuishouden en je moet de rest van de week nog met haar doorbrengen als het een blauwtje wordt, geheel op eigen risico dus.
pi_121664864
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:

[..]

Zij had een tv met dvdspeler op haar kamer. De meeste thuiscomputers hadden toen (2005) geen mooie breedbeeld of iets dergelijks.
Zorg gewoon dat jij je computerscherm richting het bed draait en start de film zodra zij binnenkomt. Zij ziet echt niet dat jij maar een halve film hebt.
Om succes te hebben moet je van tevoren al wat geflirt hebben zodat je plan een grotere kans van slagen heeft.
Kijk daarom pas die film op de tweede of derde dag, omdat je dan zeker aan elkaar gewend bent. Ga dicht tegen haar aan zitten en als ze een armbandje omheeft of een ring pak je haar voorzichtig bij haar pols of onderarm vast en geef haar een complimentje daarover en vraag waar ze het vandaan heeft.
Ik ga er van uit dat zij ook 15 is zoals jij, dat complimentje over ringetjes/armbandjes gaat er op die leeftijd in als zoete koek. Als je interesse toont over waar ze het vandaan heeft komt het geloofwaardiger over.
Als je dicht tegen haar aan zit heb je al contact gemaakt als de film uitvalt. Het is dan makkelijker om verder te gaan omdat het contact er al is.
Als ze niet verder wilt wel je handjes thuishouden en je moet de rest van de week nog met haar doorbrengen als het een blauwtje wordt, geheel op eigen risico dus.
Goede post ^O^

Tja, ik ben niet echt een romantisch type, ik weet niet echt wat ik ben. ben nog nooit close met een meisje geweest.

-SH
-Don Draper
pi_121664960
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Goede post ^O^

Tja, ik ben niet echt een romantisch type, ik weet niet echt wat ik ben. ben nog nooit close met een meisje geweest.

-SH
Je hebt sowieso niks te verliezen he. Als je faalt dan zie je haar toch nooit meer terug :D En heb jij toffe verhalen.
pi_121664980
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je hebt sowieso niks te verliezen he. Als je faalt dan zie je haar toch nooit meer terug :D En heb jij toffe verhalen.
Het punt is, een maand later ga ik met de klas naar hun toe, zie ik haar weer een week :D

-SH
-Don Draper
pi_121665095
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik maak me er op een avond altijd vanaf met slechte one-liners, altijd wel een paar meiden die happen. :+
"Kom je hier vaker?" 14.gif
pi_121665138
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:22 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

"Kom je hier vaker?" [ afbeelding ]
'volgens mij heb ik je eerder gezien'

'Euh nee'

'Op facebook EINZ EINZ EINZ'
pi_121665143
quote:

[..]

Ja, letterlijk

-SH
-Don Draper
pi_121665472
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Goede post ^O^

-SH
Leren door het doen joh.
Toch zou ik bij je Russische schoone rustig aan doen. Ze is pas 15, erg jong om in een vreemd land te logeren bij andere mensen thuis. Ander eten, andere taal en cultuur, andere omgeving. Ga er maar van uit dat ze verlegen zal zijn (meer dan jij). De taalbarrière komt dan ook nog om de hoek kijken als jouw of haar Engels niet een bepaald niveau heeft.
Zorg dat je een webcam hebt zodat ze kan videochatten met haar familie. Dan is haar familie gerust en zij is blij dat ze met haar familie kan praten.
Ga ook eens samen met haar de stad in. 'Leer' je tenminste een beetje hoe het is om met een meisje samen te zijn zonder dat er verder wat gebeurt.
M'n 'kapotte film' taktiek kan je ook achterwege houden want als je gevoelens voor haar krijgt dan gaat dat flink pijn doen, reken maar dat het niks wordt op die leeftijd en die afstand.
Bewaar die kapotte film maar voor een Nederlands meisje dat wat dichter bij huis woont.
pi_121665533
quote:

[..]

"Mag ik jou een drankje aanbieden?".. lekker makkelijk als je toch al achter de tap staat. :')
pi_121665540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:32 schreef karton2 het volgende:

[..]

Leren door het doen joh.
Toch zou ik bij je Russische schoone rustig aan doen. Ze is pas 15, erg jong om in een vreemd land te logeren bij andere mensen thuis. Ander eten, andere taal en cultuur, andere omgeving. Ga er maar van uit dat ze verlegen zal zijn (meer dan jij). De taalbarrière komt dan ook nog om de hoek kijken als jouw of haar Engels niet een bepaald niveau heeft.
Zorg dat je een webcam hebt zodat ze kan videochatten met haar familie. Dan is haar familie gerust en zij is blij dat ze met haar familie kan praten.
Ga ook eens samen met haar de stad in. 'Leer' je tenminste een beetje hoe het is om met een meisje samen te zijn zonder dat er verder wat gebeurt.
M'n 'kapotte film' taktiek kan je ook achterwege houden want als je gevoelens voor haar krijgt dan gaat dat flink pijn doen, reken maar dat het niks wordt op die leeftijd en die afstand.
Bewaar die kapotte film maar voor een Nederlands meisje dat wat dichter bij huis woont.
post meer alsjeblieft, geweldige posts _O_

het punt is, ik ben zelf voor de helft ook Russisch, dus we praten met haar natuurlijk Russisch :)
Kapotte film tactiek _O_

-SH
-Don Draper
pi_121665580
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

het punt is, ik ben zelf voor de helft ook Russisch, dus we praten met haar natuurlijk Russisch :)
Kapotte film tactiek _O_

-SH
Nu kan je gewoon in het Russisch samenspannen met haar :D Al je maten afzeiken _O_
pi_121665651
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nu kan je gewoon in het Russisch samenspannen met haar :D Al je maten afzeiken _O_
Natuurlijk _O_
Volgens mij vindt ze dat ook leuk. Heb al over standaard dingen in FB chat gesproken.

-SH
-Don Draper
pi_121665723
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:36 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Natuurlijk _O_
Volgens mij vindt ze dat ook leuk. Heb al over standaard dingen in FB chat gesproken.

-SH
Schept al gelijk een band :D

Maar verder heeft karton natuurlijk gelijk. Mooi rustig aan doen en vooral geen verwachtingen hebben. Dat gaat alleen maar verkeerd werken. Gewoon voor een leuke week gaan moet het doel zijn :P
pi_121665762
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Schept al gelijk een band :D

Maar verder heeft karton natuurlijk gelijk. Mooi rustig aan doen en vooral geen verwachtingen hebben. Dat gaat alleen maar verkeerd werken. Gewoon voor een leuke week gaan moet het doel zijn :P
Inderdaad. Maar ja, als jongen..... :)
Je houdt altijd de kans op meer in je achterhoofd _O-
Terwijl je zeker weet dat het niet gaat gebeuren. ;(

-SH
-Don Draper
pi_121665768
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Kapotte film tactiek _O_

-SH
Ik heb eigenlijk nooit geweten of die Zweedse toen expres een kapotte film heeft opgezet..
Heb dat zelf daarna bij een volgende vriendin ook gedaan, werkt goed. _O-
Na een paar maanden heb ik haar verteld dat ik expres een kapotte film had opgezet, ze moest er om lachen.
Lache is als je die kapotte film wéér een keer opzet, ze wist meteen hoe laat het was.. "we slaan die film maar over". Mooie insider grappen waren dat :')
pi_121665799
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit geweten of die Zweedse toen expres een kapotte film heeft opgezet..
Na een paar maanden heb ik haar verteld dat ik expres een kapotte film had opgezet, ze moest er om lachen.
Lache is als je die kapotte film wéér een keer opzet, ze wist meteen hoe laat het was.. "we slaan die film maar over". Mooie insider grappen waren dat :')
_O-

-SH
-Don Draper
pi_121665807
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:39 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ja, als jongen..... :)
Je houdt altijd de kans op meer in je achterhoofd _O-
Terwijl je zeker weet dat het niet gaat gebeuren. ;(

-SH
Wat karton al zei: het kan dan ook keihard pijn gaan doen daarna.
pi_121665830
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Wat een baas ben je ook _O_
pi_121665868
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat karton al zei: het kan dan ook keihard pijn gaan doen daarna.
Idd, het moet wel wederzijds zijn :)

-SH
-Don Draper
pi_121665886
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

-SH
Ik bedoel dat ook als dat zo is dat het dan nog alleen maar kut gaat zijn.
pi_121665969
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ook als dat zo is dat het dan nog alleen maar kut gaat zijn.
Waarom :)
Kan toch ook heeeeuuul positief worden :D

-SH
-Don Draper
pi_121665997
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:45 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Waarom :)
Kan toch ook heeeeuuul positief worden :D

-SH
Vlieg jij 4 jaar lang elk weekend naar Moskou?
pi_121666041
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vlieg jij 4 jaar lang elk weekend naar Moskou?
St. Petersburg. En ik ga er al in de zomer en winter naartoe ^O^

-SH
-Don Draper
pi_121666057
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

-SH
en realistisch!

Ik was 19 toen ik die Zweedse thuis bezocht en we hebben er toen ongeveer 15 maanden een afstandsrelatie gehad.
Ik ging na een jaar studeren net zoals zij en dan heb je minder tijd voor elkaar zoals bellen, skype etc.
Ik werkte in die tijd 4 dagen per week dus ik kon haar een extra lang weekend bezoeken en zij kwam tijdens middelbare school vakanties naar Nederland toe. We zagen elkaar gemiddeld om de 5 weken denk ik.
We hebben er toen in goed overleg een punt achter gezet en hebben het contact volledig verbroken.
Ik heb het achteraf gezien een zeer naïeve onderneming gevonden maar heb er absoluut geen spijt van. Heeft mij als persoon alleen maar verrijkt qua reiservaring, zelfstandigheid, taalontwikkeling.
pi_121666137
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:48 schreef karton2 het volgende:

[..]

en realistisch!

Ik was 19 toen ik die Zweedse thuis bezocht en we hebben er toen ongeveer 15 maanden een afstandsrelatie gehad.
Ik ging na een jaar studeren net zoals zij en dan heb je minder tijd voor elkaar zoals bellen, skype etc.
Ik werkte in die tijd 4 dagen per week dus ik kon haar een extra lang weekend bezoeken en zij kwam tijdens middelbare school vakanties naar Nederland toe. We zagen elkaar gemiddeld om de 5 weken denk ik.
We hebben er toen in goed overleg een punt achter gezet en hebben het contact volledig verbroken.
Ik heb het achteraf gezien een zeer naïeve onderneming gevonden maar heb er absoluut geen spijt van. Heeft mij als persoon alleen maar verrijkt qua reiservaring, zelfstandigheid, taalontwikkeling.
;(
Lijkt me wel rot zeg, om een vriendin zo te verliezen ;(

-SH
-Don Draper
  donderdag 17 januari 2013 @ 01:08:43 #48
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121666522
Ik kan niemand krijgen
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
  donderdag 17 januari 2013 @ 08:03:05 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121668346
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 01:08 schreef Anti-feminist het volgende:
Ik kan niemand krijgen
Je moet ze ook veroveren!
Niet wachten totdat je ze met je verjaardag een keer kado krijgt :N
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:16:50 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121669333
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is het niet gewoon mogelijk dat er een meisje is dat jou ook leuk vindt en je je niet hoeft uit te sloven?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:18:47 #51
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121669370
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is het niet gewoon mogelijk dat er een meisje is dat jou ook leuk vindt en je je niet hoeft uit te sloven?
En waarom zou je dat willen?

Stel je vind een dame leuk dan zou je het afhouden omdat ze in eerste instantie je nog niet "leuk leuk" vind?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:27:33 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121669524
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die kans is er. Maar dan nog moet je natuurlijk wel actie ondernemen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:30:35 #53
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121669586
Ik denk dat als je geen meiden kan krijgen je beter wel wat moeite kan doen in plaats van te wachten op een meisje die jou ook leuk vindt (ergens) waarvoor je weinig hoeft te doen. Maar ja er zal vast wel voor ieder zo'n meid/man zijn dat wel ja.
we dan
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:11:42 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121670699
quote:

[..]

Ik wacht tot ze in de hamster weken in de bonus zijn. 2e gratis actie!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121671761
Wat betreft die Russin,

Ik voel een aflevering "My pick up girls" aankomen".
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:49:40 #56
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121671833
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik wacht tot ze in de hamster weken in de bonus zijn. 2e gratis actie!
Ik doe het altijd met bonnetjes plakken bij de Hoogvliet :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:40:37 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121679519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat betreft die Russin,

Ik voel een aflevering "My pick up girls" aankomen".
Russin? In dit en het vorige topic, kan ik niks van je vinden over een Russin.

Geen idee wat dat programma was, na een snelle google kwam ik erachter dat het om redelijk plat vermaak gaat.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:52:39 #58
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121679945
quote:

[..]

Ik ga mij niet uitsloven,dus er is maar een optie en dat is dat ze naar mij toe komen maar dan moet ik wel een stuk gespierder worden anders ben ik maar een "normal guy".Het leven zou zo veel makkelijker zijn als vrouwen op mannen af stappen en dan praat i niet over een klasgenoot die normaal met je wilt praten.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:58:16 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121680140
Uitsloven is wat anders dan een beetje moeite doen
naar je toe komen. Het zijn vrouwen, de meeste doen dat niet. Of je nu gespierd bent of niet.
pi_121680161
Gespierd worden is dé oplossing. Wat moet een vrouw nou met een normaal gebouwde man.
En vrouwen stappen niet om mannen af :N

donderdag 17 januari 2013 @ 14:59:12 #61
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680178
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:52 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Ik ga mij niet uitsloven,dus er is maar een optie en dat is dat ze naar mij toe komen maar dan moet ik wel een stuk gespierder worden anders ben ik maar een "normal guy".Het leven zou zo veel makkelijker zijn als vrouwen op mannen af stappen en dan praat i niet over een klasgenoot die normaal met je wilt praten.
Sinds wanneer staat versieren gelijk aan uitsloven? Je kan door jezelf te zijn en geïnteresseerd een praatje maken net zo goed iemand versieren?

Uitsloven zal vast werken, maar dan ook bij een bepaald slag dames...
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:00:41 #62
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Gespierd worden is dé oplossing. Wat moet een vrouw nou met een normaal gebouwde man.
En vrouwen stappen niet om mannen af :N

Echt wel,elke slet wilt wel een gespierde man durf te wedden voor 100 euro dat als ik gespierd zou zijn vrouwen op mij afkomen als zoete honing
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:01:22 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121680282
Ik ga hier ook gewoon niet meer op in :')
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:01:24 #64
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Echt wel,elke slet wilt wel een gespierde man durf te wedden voor 100 euro dat als ik gespierd zou zijn vrouwen op mij afkomen als zoete honing
En jij wilt dus een slet?
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:01:42 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121680295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:02:07 #66
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga hier ook gewoon niet meer op in :')
Eén gespierde man verder en je gaat nat....

Even eerlijk hé :*
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:02:12 #67
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680321
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Sinds wanneer staat versieren gelijk aan uitsloven? Je kan door jezelf te zijn en geïnteresseerd een praatje maken net zo goed iemand versieren?

Uitsloven zal vast werken, maar dan ook bij een bepaald slag dames...
Het gaat niet een twee drie begrijp je gaat tijd in zitten tijd=geld,dus dan mag ik het uitsloven noemen en al helemaal als het niet lukt
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:03:34 #68
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680373
quote:
12s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Het gaat niet een twee drie begrijp je gaat tijd in zitten tijd=geld,dus dan mag ik het uitsloven noemen en al helemaal als het niet lukt
Ik maak gewoon een praatje met die dame een aantal keer, en door daadwerkelijk geïnteresseerd te zijn gaan ze mij leuk vinden. En daar heb ik geen spierballen voor nodig.

Zo kan dat dus ook.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:03:53 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121680387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef Murvgeslagen het volgende:

Eén gespierde man verder en je gaat nat....

Even eerlijk hé :*
Absoluut niet :)
In die zin ben ik zo'n vrouw die enkel gespierde mannen aantrekkelijk vind als er ook een beetje leuk innerlijk aan vast zit.
En dat ik er ook nog soort van kansje bij zie. Anders is het toch onbereikbaar terrein en gelijk minder aantrekkelijk.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:04:02 #70
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En jij wilt dus een slet?
Nee,maar ik probeer te zeggen dat er vrouwen zijn die wel op mannen afstappen het kan wel als je begrijpt wat ik bedoel
pi_121680410
Ahh, Anti-feminist is de de nieuwe Schenkstroop/richard_prf/benzin. Schattig. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:05:33 #72
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In die zin ben ik zo'n vrouw die enkel gespierde mannen aantrekkelijk vind als er ook een beetje leuk innerlijk aan vast zit.
En dat ik er ook nog soort van kansje bij zie. Anders is het toch onbereikbaar terrein en gelijk minder aantrekkelijk.
Gelukkig, ik was al bang dat je oppervlakkig begon te worden :P

Het was even een test..
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:06:21 #73
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680480
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus je geeft wel degelijk toe dat je op gespierde mannen valt dus stel dat ik gespierd was had ik meer indruk op je gemaakt dan toen ik mager was ?
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:06:57 #74
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ahh, Anti-feminist is de de nieuwe Schenkstroop/richard_prf/benzin. Schattig. O+
Bedankt voor je compliment
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:07:59 #75
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680527
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:04 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Nee,maar ik probeer te zeggen dat er vrouwen zijn die wel op mannen afstappen het kan wel als je begrijpt wat ik bedoel
Die zijn er, maar met mate. Maar waarom zou je wachten tot ze op jou afstappen als zij je al leuk lijkt? Uiteindelijk zijn het juist de dames die eerder vallen op karakter, dus je uiterlijk hoeft niet te voldoen aan een of andere ongeschreven regel.
pi_121680530
Ik val niet op uiterlijk, meer op karakter. Iemand die beweert eerst gespierd te moeten worden heeft een onzeker karakter :+

Maar even serieus, als ik al mijn exen bekijk lijken ze geen van allen op elkaar, en mijn huidige vriend is lekker doorsnee (maar wel de leukste O+)
Overigens waren ze geen van allen spierbundels, al is mijn laatste ex wel hard op weg haha
pi_121680544
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:06 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Dus je geeft wel degelijk toe dat je op gespierde mannen valt dus stel dat ik gespierd was had ik meer indruk op je gemaakt dan toen ik mager was ?
In het algemeen denk ik dat vrouwen meer op een gespierde/brede man vallen dan een slanke man, ja. Ik bedoel dan qua fysieke aantrekkingskracht.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:11:03 #78
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

In het algemeen denk ik dat vrouwen meer op een gespierde/brede man vallen dan een slanke man, ja.
Dus dan is het niet zo gek idee ,dat ik wil gaan sporten en over mijn onzekerheid wil komen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:12:24 #79
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121680701
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:11 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Dus dan is het niet zo gek idee ,dat ik wil gaan sporten en over mijn onzekerheid te stappen
Draaf alleen niet te ver door...
Je hebt spierbundels en je hebt mensen die iets breder zijn geworden dan dat ze normaal zouden zijn en daardoor een betere houding/figuur hebben gekregen...
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:12:37 #80
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680710
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik val niet op uiterlijk, meer op karakter. Iemand die beweert eerst gespierd te moeten worden heeft een onzeker karakter :+

Maar even serieus, als ik al mijn exen bekijk lijken ze geen van allen op elkaar, en mijn huidige vriend is lekker doorsnee (maar wel de leukste O+)
Overigens waren ze geen van allen spierbundels, al is mijn laatste ex wel hard op weg haha
Zag het net op je fobo erg een doorsnee man had een spierbundel verwacht ahahaha
pi_121680732
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:12 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Zag het net op je fobo erg een doorsnee man had een spierbundel verwacht ahahaha
Omdat ik net zeg dat ik daar niet op val zeker..
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:15:42 #82
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121680827
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Omdat ik net zeg dat ik daar niet op val zeker..
Nee,je had het al verteld dat je op innerlijk valt en als een man een hele leuke innerlijk heeft en zijn uiterlijk valt relatief tegen,dan vind jij dat absoluut niet erg en daar heb ik bewondering voor.
pi_121680869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:

Je hebt het over verliefd worden denk ik. Maar als je alleen naar fysieke aantrekkingskracht kijkt, wat voor lichaamstype verdient dan je voorkeur?
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:17:05 #84
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680887
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:11 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Dus dan is het niet zo gek idee ,dat ik wil gaan sporten en over mijn onzekerheid wil komen.
Dat eerste kan geen kwaad natuurlijk, maar gaat zeker niet leiden tot het tweede.

Onzekerheid zit altijd in je manier van denken, en niet in je uiterlijke kenmerken.
pi_121680913
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Nee,je had het al verteld dat je op innerlijk valt en als een man een hele leuke innerlijk heeft en zijn uiterlijk valt relatief tegen,dan vind jij dat absoluut niet erg en daar heb ik bewondering voor.
Waarom verwacht je dan een spierbundel?
Maar relatief is het goede woord al vind ik het toch licht beledigend.. Mijn vriend is niet heel fotogeniek maar is wel degelijk een lekker ding met een knappe kop :9 Althans naar mijn mening sowieso dan en ik weet dat er wel meer zo denken O+
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:18:31 #86
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121680937
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Maar relatief is het goede woord al vind ik het toch licht beledigend.. Mijn vriend is niet heel fotogeniek maar is wel degelijk een lekker ding met een knappe kop :9 Althans naar mijn mening sowieso dan en ik weet dat er wel meer zo denken O+
Hij heeft een Armani model in zijn achterhoofd... ;)
pi_121680978
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt het over verliefd worden denk ik. Maar als je alleen naar fysieke aantrekkingskracht kijkt, wat voor lichaamstype verdient dan je voorkeur?
Nee hoor, ook aantrekkingskracht. Ik vind die sportschool hotshots gewoon 3x niets. Ik voel mensen redelijk goed aan en iemand hoeft echt geen hele dagen in de sportschool te hangen om mijn interesse te wekken
pi_121681009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hij heeft een Armani model in zijn achterhoofd... ;)
Ja sorry hoe leuk ik m ook vind dat redt ie niet hihi
pi_121681059
Hoe oud is anti-feminist trouwens?
SPOILER
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:21:45 #90
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121681083
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:17 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat eerste kan geen kwaad natuurlijk, maar gaat zeker niet leiden tot het tweede.

Onzekerheid zit altijd in je manier van denken, en niet in je uiterlijke kenmerken.
Daar ben ik het totaal niet met je eens en ik zal uitleggen waarom.Als een man elke dag gaat trainen om spieren te gainen als het waar en over een half jaar/jaar zie je al een grote verschil.Diegene in kwestie krijgt veel complimenten van vrienden/buurt/school/werk/sportschool enz,veel vrouwelijk aandacht.Waardoor hij van een onzeker iemand transformeert tot een arrogante "scumbag" die elke vrouw kan krijgen op de wereld.Maar dan heb ik het over echt breed breed.Je gaat jezelf de man die alles kan je ging van magere harrie naar een halve gorilla bij wijze van en daarom denk ik dat er veel vrouwen op je zullen afstappen,maar dat is mijn theorie hier over.
pi_121681096
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee hoor, ook aantrekkingskracht. Ik vind die sportschool hotshots gewoon 3x niets. Ik voel mensen redelijk goed aan en iemand hoeft echt geen hele dagen in de sportschool te hangen om mijn interesse te wekken
Nou ja, de meeste vrouwen houden wel van een wat bredere man, hoeft geeneens erg gespierd te zijn. Maar jij kijkt daar dus totaal niet naar. Dat geloof ik niet helemaal, iedereen heeft wel bepaalde oppervlakkige lusten.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:23:08 #92
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121681139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb je vriend niet uitgescholden ik zei alleen dat relatief gezien zijn innerlijk veel beter is dan zijn uiterlijk en daar ben je het met mijn een.Het zou pas beledigend zijn als ik zou schelden en dat doe ik niet
pi_121681168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, de meeste vrouwen houden wel van een wat bredere man, hoeft geeneens erg gespierd te zijn. Maar jij kijkt daar dus totaal niet naar. Dat geloof ik niet helemaal, iedereen heeft wel bepaalde oppervlakkige lusten.
Mijn ex leerde ik kennen via internet, we hadden al een goede klik
Mijn huidige vriend idem dito die is het afgelopen jaar mijn beste vriend geweest. Dan gaat het al anders.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:25:36 #94
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121681239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe oud is anti-feminist trouwens?
SPOILER
Ik ben 20 jaar en mijn username en wat daar onder zit is gewoon een "gimmick troll"
pi_121681242
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Mijn ex leerde ik kennen via internet, we hadden al een goede klik
Mijn huidige vriend idem dito die is het afgelopen jaar mijn beste vriend geweest. Dan gaat het al anders.
Je hebt het steeds over je vriend en exen, maar ik doel meer op mannen in het algemeen. Als je op straat loopt en wat dan het eerst je aandacht trekt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:27:30 #96
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121681305
quote:
12s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Daar ben ik het totaal niet met je eens en ik zal uitleggen waarom.Als een man elke dag gaat trainen om spieren te gainen als het waar en over een half jaar/jaar zie je al een grote verschil.Diegene in kwestie krijgt veel complimenten van vrienden/buurt/school/werk/sportschool enz,veel vrouwelijk aandacht.Waardoor hij van een onzeker iemand transformeert tot een arrogante "scumbag" die elke vrouw kan krijgen op de wereld.Maar dan heb ik het over echt breed breed.Je gaat jezelf de man die alles kan je ging van magere harrie naar een halve gorilla bij wijze van en daarom denk ik dat er veel vrouwen op je zullen afstappen,maar dat is mijn theorie hier over.
Je legt dus uit dat als iemand complimenten krijgt, hij zich goed gaat voelen, en dan niet meer negatief over zichzelf zal denken. En dat denk je over een situatie waar je zelf nooit in bent geweest.

Ik heb aardig wat ervaring met onzekerheid, en ik kan je verzekeren dat geen enkele inspanning om de goedkeuring van mensen te krijgen dat knagende gevoel van onzekerheid weg gaat halen.

Ik vraag mij daarnaast af of je een relatie met een dame zou willen hebben die op het type "scumbag" zou vallen...
pi_121681352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt het steeds over je vriend en exen, maar ik doel meer op mannen in het algemeen. Als je op straat loopt en wat dan het eerst je aandacht trekt.
Ogen en haar. Een mooie dikke bos haar :D
Maar wat voor mij aantrekkelijk is zal voor een ander niet direct aantrekkelijk zijn (maar dat blijf je houden)

Toegegeven, beschuitje met Ian Somerhaulder gaat er wel in :9
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:29:23 #98
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121681391
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je legt dus uit dat als iemand complimenten krijgt, hij zich goed gaat voelen, en dan niet meer negatief over zichzelf zal denken. En dat denk je over een situatie waar je zelf nooit in bent geweest.

Ik heb aardig wat ervaring met onzekerheid, en ik kan je verzekeren dat geen enkele inspanning om de goedkeuring van mensen te krijgen dat knagende gevoel van onzekerheid weg gaat halen.

Ik vraag mij daarnaast af of je een relatie met een dame zou willen hebben die op het type "scumbag" zou vallen...
Dus je suggereert hiermee dat sporten niet helpt tegen onzekerheid het staat nota bene op de eerste pagina bij de tips :o
pi_121681416
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Dus je suggereert hiermee dat sporten niet helpt tegen onzekerheid het staat nota bene op de eerste pagina bij de tips :o
Het is een middel, geen oplossing
pi_121681442
quote:

[..]

Als je het alleen doet om anderen tevreden te stellen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:31:37 #101
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121681474
quote:

[..]

Ik ben het inderdaad niet eens met die tip uit de FP.

Dat je lekkerder in je vel kan gaan zitten dat geloof ik wel, maar dat het daadwerkelijk je onzerheid oplost zeer zeker niet. Je kan het proberen hoor, maar ik wens je veel succes.

Onzekerheid kan zich op twee manieren uiten, het doodongelukkig in een hoekje blijven zitten en iedereen de schuld geven, of een niet verzadigbare drive om de goedkeuring van anderen te kunnen krijgen. Het ongelukkige gevoel blijft hetzelfde.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:37:49 #102
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121681700
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik ben het inderdaad niet eens met die tip uit de FP.

Dat je lekkerder in je vel kan gaan zitten dat geloof ik wel, maar dat het daadwerkelijk je onzerheid oplost zeer zeker niet. Je kan het proberen hoor, maar ik wens je veel succes.

Onzekerheid kan zich op twee manieren uiten, het doodongelukkig in een hoekje blijven zitten en iedereen de schuld geven, of een niet verzadigbare drive om de goedkeuring van anderen te kunnen krijgen. Het ongelukkige gevoel blijft hetzelfde.
Ik kan het altijd proberen.Misschien dat er toch wat veranderd.Je weet het nooit.Ben het ook gedeeltelijk met je eens nu je het zo uitlegt.

Bedankt voor de discussie en tips zijn altijd welkom :D ;)
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:41:34 #103
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121681872
quote:
12s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Ik kan het altijd proberen.Misschien dat er toch wat veranderd.Je weet het nooit.Ben het ook gedeeltelijk met je eens nu je het zo uitlegt.

Bedankt voor de discussie en tips zijn altijd welkom :D ;)
Top dat je van de benen komt! Het gaat zeker wel helpen, maar ook alleen maar dat, 'helpen'. In de kern is onzekerheid gewoon negatief denken over jezelf . Je hebt uiteindelijk van niemand de goedkeuring nodig om lekker in je vel te zitten.

Als je niet meer negatief over jezelf denkt heb je het zelfvertrouwen en de relaxtheid om vaker op dames af te stappen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:25:23 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121686143
Hallo uw grote vriend heloef hier met een korte klacht.

Ik ben er klaar mee, elke keer als ik moeite voor een meisje is er wel iets of iemand die in de weg staat. Ook al steekt die persoon geen vinger uit naar haar. :')

Kortom: ik moet maar een hobby zoeken want ik ben blijkbaar nog steeds een verschrikkelijk mens. Ofzo.

Einde klacht
Met vriendelijke groeten, heloef
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:28:06 #105
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121686217
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef heloef het volgende:

Ik ben er klaar mee, elke keer als ik moeite voor een meisje is er wel iets of iemand die in de weg staat. Ook al steekt die persoon geen vinger uit naar haar. :')

Kortom: ik moet maar een hobby zoeken want ik ben blijkbaar nog steeds een verschrikkelijk mens. Ofzo.

Einde klacht
Als iemand geen vinger naar haar uitsteekt, hoe kan diegene dan in de weg staan?

Volgens mij sta je jezelf in de weg.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:32:28 #106
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121686349
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Scherpe wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_121692112
Lief dagboek,

Even een kleine motivatie post van mij...

Mocht je problemen hebben met een vrouw uitvragen, omdat je verlegen bent en bang bent een blauwtje te lopen, heb dan het volgende gesprek:

"Hey ik zou zaterdag trouwens nog even de stad in om wat nieuwe kleren te halen, en ik dacht aangezien jij vast mode bewuster dan ik ben, heb je zin om mee te gaan? Dan weet ik tenminste zeker dat ik niet met troep thuis kom"

A: zo loop je geen blauwtje, immers je was al van plan de stad in te gaan, als ze dus niet mee wil niets aan de hand.

B: vrouwen houden van winkelen...

C: Koop een leuk shirtje voor een tientje ofzo voor haar als "dankjewel" en je dag kan niet meer stuk.

/lief dagboek

oh, en Heloef.. waar kom je vandaan... gaan we meeten, en vrouwen versieren a lá casanova bootcamp. Als je met mij weg ben, dan vindt je jezelf opeens een heel normale jongen

~O>
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:15:39 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121693430
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als iemand geen vinger naar haar uitsteekt, hoe kan diegene dan in de weg staan?

Omdat zij achter hem aangaat misschien?
C'est la vie
pi_121693489
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Dus je valt gewoon niet op loef?
Rustig aan.
pi_121693973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lief dagboek,

Even een kleine motivatie post van mij...

Mocht je problemen hebben met een vrouw uitvragen, omdat je verlegen bent en bang bent een blauwtje te lopen, heb dan het volgende gesprek:

"Hey ik zou zaterdag trouwens nog even de stad in om wat nieuwe kleren te halen, en ik dacht aangezien jij vast mode bewuster dan ik ben, heb je zin om mee te gaan? Dan weet ik tenminste zeker dat ik niet met troep thuis kom"

A: zo loop je geen blauwtje, immers je was al van plan de stad in te gaan, als ze dus niet mee wil niets aan de hand.

B: vrouwen houden van winkelen...

C: Koop een leuk shirtje voor een tientje ofzo voor haar als "dankjewel" en je dag kan niet meer stuk.

/lief dagboek

oh, en Heloef.. waar kom je vandaan... gaan we meeten, en vrouwen versieren a lá casanova bootcamp. Als je met mij weg ben, dan vindt je jezelf opeens een heel normale jongen

~O>
Perfect. Helemaal goed :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:26:33 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121694151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

~O>
Ik vind mezelf al normaal hoor.
C'est la vie
pi_121694364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
De periodes dat ik mij goed voel heb ik daar dus 0.0% last van.

Maargoed, ik herken het wel dat ik zelf geen initiatieven meer neem (als ik me niet goed voel) en ''andere'' / vrouwen in dit geval de schuld geef dat ze mij nooit aanspreken en dat ik het altijd moet doen.

Ik heb het vaak genoeg wel gedaan.. Maar in mijn hoofd ontleen ik er denk ik te weinig waarde aan om een of andere reden dat het mij kan motiveren denk ik.
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:45:12 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121695220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus je valt gewoon niet op loef?
Als het licht uit is val ik niet op nee.

Maar serieus blijkbaar niet, schijnbaar ben ik niet boeiend genoeg voor vrouwen. Tsja.
C'est la vie
pi_121695289
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Als het licht uit is val ik niet op nee.

Maar serieus blijkbaar niet, schijnbaar ben ik niet boeiend genoeg voor vrouwen. Tsja.
Maar waarom niet.
Waarom val je niet op?
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:56:13 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121695856
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar waarom niet.
Waarom val je niet op?
Hoe moet ik dat weten?
C'est la vie
pi_121696140
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten?
Jij bent te lief / onduidelijk whatever?
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:14:46 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121696879
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef heloef het volgende:

Einde klacht
Ik begrijp hieruit dat je nog een poging hebt gewaagd en dit niet geaccepteerd werd?

Balen man, maar nooit opgeven. Je bent al zoveel verder dan ik was, op die leeftijd.
Je weet dat je geen verschrikkelijk mens bent. Je bent een gezellige, grappige kerel die passie heeft voor wat hij doet. Je weet wat je wilt en je werkt daar naartoe.

Ik beloof je wel dat ik zal ophouden met je proberen te wingen, kennelijk werkt dat niet.
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:20:20 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121697155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben zelden zo duidelijk geweest als de vorige keer. Te lief, lijkt me sterk.
C'est la vie
pi_121697165
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben zelden zo duidelijk geweest als de vorige keer. Te lief, lijkt me sterk.
En haar reactie?
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:21:19 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121697209
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat je nog een poging hebt gewaagd en dit niet geaccepteerd werd?

Balen man, maar nooit opgeven. Je bent al zoveel verder dan ik was, op die leeftijd.
Je weet dat je geen verschrikkelijk mens bent. Je bent een gezellige, grappige kerel die passie heeft voor wat hij doet. Je weet wat je wilt en je werkt daar naartoe.

Ik beloof je wel dat ik zal ophouden met je proberen te wingen, kennelijk werkt dat niet.
Nee ik heb niet nog een poging gewaagd bij dezelfde persoon. Heeft geen nut.
C'est la vie
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:24:00 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121697346
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik heb niet nog een poging gewaagd bij dezelfde persoon. Heeft geen nut.
Ah, de post met de klacht was door een ander veroorzaakt?
pi_121699478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Te lief betekent geen ruggengraat/slappe tinus.
pi_121699571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bedankt voor de verduidelijking, volgens mij was dat wel duidelijk...
Rustig aan.
pi_121699636
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bedankt voor de verduidelijking, volgens mij was dat wel duidelijk...
Ik dacht dat je weer de kant op wilde gaan van "alle vrouwen vallen op klootzakken, nice guys finish last", dus vandaar. :Y)
pi_121699763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik dacht dat je weer de kant op wilde gaan van "alle vrouwen vallen op klootzakken, nice guys finish last", dus vandaar. :Y)
Ik ben meer van de vrouwen zijn initiatiefloos, ik dacht dat je me beter kende fascination ;)
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:03:51 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121699810
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben meer van de vrouwen zijn initiatiefloos, ik dacht dat je me beter kende fascination ;)
Vrouwen zijn niet initiatiefloos, KT. Misschien gemiddeld minder initiatief, maar niet meer.
pi_121699962
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vrouwen zijn niet initiatiefloos, KT. Misschien gemiddeld minder initiatief, maar niet meer.
Maar in welke context spreek jij dan Kaneel.
Want als ik geen dame aanspreek dan praat ik een jaar niet met onbekende vrouwen.
Rustig aan.
pi_121699996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
Maar dat is toch ook zo... :'(

:P
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:08:49 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121700179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar in welke context spreek jij dan Kaneel.
Want als ik geen dame aanspreek dan praat ik een jaar niet met onbekende vrouwen.
In kroegen is het vaak maar kort en oppervlakkig, ja. Dat klopt. Maar ik kom daar zo weinig, dat ik daar niet echt veel over kan zeggen.
Maar op FOK! en in de kroeg ben ik gewoon hetzelfde. Ik neem ook geen initiatief, ik zit gewoon een beetje mooi en lief te wezen.

Toch heb ik meer dan voldoende aanspraak van vrouwen.
pi_121700243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben meer van de vrouwen zijn initiatiefloos...
Je zou voor de grap eens een avondje met een echt mooie man op stap moeten gaan, je weet niet wat je ziet... vrouwen gooien zich bijna letterlijk tegen die mannen aan, de meest vreemde truukjes en openingszinnen komen langs, en ook vrouwen zijn gewoon handtastelijk. Vrouwen zijn echt niet initiatiefloos, ze doen het echter alleen maar bij een paar mannen.
Ja, ik generaliseer.
pi_121700439
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In kroegen is het vaak maar kort en oppervlakkig, ja. Dat klopt. Maar ik kom daar zo weinig, dat ik daar niet echt veel over kan zeggen.
Maar op FOK! en in de kroeg ben ik gewoon hetzelfde. Ik neem ook geen initiatief, ik zit gewoon een beetje mooi en lief te wezen.

Toch heb ik meer dan voldoende aanspraak van vrouwen.
Komt vast door je schattige huidje :@
Ik kom volgens mij vaker in discotheken etc dan jou...
Toch krijg ik nauwelijks aanspraak.

Waar zit dat hem in dan denk jij?
Een vriend van mij vindt dat ik mij meer moet scheren en mijn haar moet doen enzo, maarja hij is mr ijdel. :P
Rustig aan.
pi_121700504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Je zou voor de grap eens een avondje met een echt mooie man op stap moeten gaan, je weet niet wat je ziet... vrouwen gooien zich bijna letterlijk tegen die mannen aan, de meest vreemde truukjes en openingszinnen komen langs, en ook vrouwen zijn gewoon handtastelijk. Vrouwen zijn echt niet initiatiefloos, ze doen het echter alleen maar bij een paar mannen.
Echt? :o :o

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat vrouwen wel veel te snel jongens te lief vinden.
pi_121700651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik ben een echt mooie man. :{w
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:16:48 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121700712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Komt vast door je schattige huidje :@
Ik kom volgens mij vaker in discotheken etc dan jou...
Toch krijg ik nauwelijks aanspraak.

Waar zit dat hem in dan denk jij?
Een vriend van mij vindt dat ik mij meer moet scheren en mijn haar moet doen enzo, maarja hij is mr ijdel. :P
Mijn schattige huidje? Wat?

Ik weet wel dat je houding meewerkt. Als je een gesloten houding hebt, zul je minder snel aanspraak krijgen.
Zijn voldoende vrouwen die een baardje leuk vinden. Laatste keer dat ik een fotomodel datete, had ik lang haar en een sik. Go figure.
pi_121700793
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben een echt mooie man. :{w
Blijkbaar niet, anders werd je ook wel lastig gevallen door vrouwen.
Ja, ik generaliseer.
pi_121701294
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Echt? :o :o

[..]

Ja, maar ik vind dat vrouwen wel veel te snel jongens te lief vinden.
Niet zo heel snel. Alleen wel als je nooit een mening hebt of alles voor haar doet enzo, dan wel.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:27:38 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121701398
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je houding meewerkt. Als je een gesloten houding hebt, zul je minder snel aanspraak krijgen.
Zijn voldoende vrouwen die een baardje leuk vinden. Laatste keer dat ik een fotomodel datete, had ik lang haar en een sik. Go figure.
Een fotomodel?
Doutze?
pi_121701625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders werd je ook wel lastig gevallen door vrouwen.
Neem mij maar eens mee naar de plekken waar jij komt.
Rustig aan.
pi_121701649
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hebt mij vaker gezien, heb ik een gesloten uitstraling?
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:31:58 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121701662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Een fotomodel?
Doutze?
Nee. :')
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:36:23 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121701917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt mij vaker gezien, heb ik een gesloten uitstraling?
Is moeilijk te zeggen voor mij. Ik zie dat niet.
Ik ben een ramp in communicatie. Een vrouw moet mij ook zeggen dat ze me leuk vindt, anders zie ik het niet. :')
pi_121701985
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

Je hebt mij ook gezien; heb je een gesloten uitstraling bij mij wel gezien?
pi_121702041
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Bij jou heb ik eerder het idee dat je ieder moment iets tegen me kan zeggen maar dan wacht je op niks :@
Rustig aan.
pi_121702087
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben een ramp in communicatie. Een vrouw moet mij ook zeggen dat ze me leuk vindt, anders zie ik het niet. :')
Ik zie dat wel :@
Nooit afgewezen met zoenen *O*
Rustig aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:39:49 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121702143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij valt minder op dan KT, dat wel.
Je bent stiller en rustiger. Dan val je sowieso minder op.
pi_121702187
Pfff

Een meisje (waar ik achteraan zit...) was imo moeilijk aan het doen. Amper tegen mij praten etc. Vandaag eens op gewezen waarom ze zo stil was. Uiteindelijk na een gesprek over koetjes en kalfjes zegt ze dat zij dat ook heeft en dat we hetzelfde zijn, dat een vriend van haar (een oud-klasgenoot van mij) zegt dat we goed bij elkaar passen etc. etc...

Nou zit ik te twijfelen, want opzich vind ik haar wel leuk, maar voor zover ik het weet, vind zij mij 'aardig' (ik vind het gewoon niet leuk om friendzone te zeggen...). Ze vraagt ook telkens wanneer ik moet werken en ze vind het leuk als we samen moeten werken (is een collega van mij). Heeft een van jullie tips om het aan te pakken? Want tot nu toe denk ik dat ik gewoon opnieuw moet aanpakken en haar als vriendin moet laten, terwijl ik haar echt wel beter wil leren kennen...
pi_121702275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef Fusioxan het volgende:
Pfff

Een meisje (waar ik achteraan zit...) was imo moeilijk aan het doen. Amper tegen mij praten etc. Vandaag eens op gewezen waarom ze zo stil was. Uiteindelijk na een gesprek over koetjes en kalfjes zegt ze dat zij dat ook heeft en dat we hetzelfde zijn, dat een vriend van haar (een oud-klasgenoot van mij) zegt dat we goed bij elkaar passen etc. etc...

Nou zit ik te twijfelen, want opzich vind ik haar wel leuk, maar voor zover ik het weet, vind zij mij 'aardig' (ik vind het gewoon niet leuk om friendzone te zeggen...). Ze vraagt ook telkens wanneer ik moet werken en ze vind het leuk als we samen moeten werken (is een collega van mij). Heeft een van jullie tips om het aan te pakken? Want tot nu toe denk ik dat ik gewoon opnieuw moet aanpakken en haar als vriendin moet laten, terwijl ik haar echt wel beter wil leren kennen...
Date.
Rustig aan.
pi_121702504
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Neem mij maar eens mee naar de plekken waar jij komt.
Hoezo? Zijn gewoon normale bars, kroegen en clubs. Het maakt niet uit waar je bent, als je een van die zeldzaam lekkere mannen bent zijn er altijd wel vrouwen die initiatief nemen. Wat kaneel zegt, je kan gewoon op een stoel aan de bar zitten niksen, ze komen wel naar jou toe.
Ja, ik generaliseer.
pi_121702505
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bij jou heb ik eerder het idee dat je ieder moment iets tegen me kan zeggen maar dan wacht je op niks :@
Misschien maakt dat meisjes wel zo ongemakkelijk; ze wachten tot ik iets ga zeggen
pi_121702538
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Date.
Ja, hoe? xD Wil opzich best met haar naar de bios gaan. Eerst weigerde ze het omdat ze het niet vertrouwde (ze had destijds een vriend). Ook komt carnaval eraan, waar ik dus elke dag moet werken (m.a.w. geen tijd). Zij hoeft niet te werken + het is nog niet al te lang uit met haar vriend. Moet ik haar nu (ofja, binnenkort) al mee uitvragen? Als in: heb je zin om na carnaval een keer naar de film te gaan, of zou ik het anders moeten aanpakken...

Zoals ik al eerder in een bericht had gezet, ik heb gewoon geen ervaring met flirten/daten. Mijn vorige relatie waren we allebei smoorverliefd op elkaar, toen ging het een stuk makkelijker (totdat zij er vandoor ging met andere jongens...). Dat is ook een van de redenen dat ik het niet meer 'aandurf'.

En als ze nee zegt, is dat gewoon een teken dat ik verder moet gaan en verder flirten, of moet ik het gewoon stug volhouden. Opzich, voor zover ik weet, wil ze wel een keer uitgaan, maar dat nu de tijd er nog niet voor is... Ik weet het gewoon niet. hahaha
pi_121702592
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoezo? Zijn gewoon normale bars, kroegen en clubs. Het maakt niet uit waar je bent, als je een van die zeldzaam lekkere mannen bent zijn er altijd wel vrouwen die initiatief nemen. Wat kaneel zegt, je kan gewoon op een stoel aan de bar zitten niksen, ze komen wel naar jou toe.
Ik merk toch duidelijk verschil tussen verschillende plekken. Duidelijk.
Dus ik vraag me af waar jij je ervaringen op baseert.
Rustig aan.
pi_121702615
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien maakt dat meisjes wel zo ongemakkelijk; ze wachten tot ik iets ga zeggen
Dat dacht ik :P
Rustig aan.
pi_121702678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef Fusioxan het volgende:

[..]

Ja, hoe? xD Wil opzich best met haar naar de bios gaan. Eerst weigerde ze het omdat ze het niet vertrouwde (ze had destijds een vriend). Ook komt carnaval eraan, waar ik dus elke dag moet werken (m.a.w. geen tijd). Zij hoeft niet te werken + het is nog niet al te lang uit met haar vriend. Moet ik haar nu (ofja, binnenkort) al mee uitvragen? Als in: heb je zin om na carnaval een keer naar de film te gaan, of zou ik het anders moeten aanpakken...

Zoals ik al eerder in een bericht had gezet, ik heb gewoon geen ervaring met flirten/daten. Mijn vorige relatie waren we allebei smoorverliefd op elkaar, toen ging het een stuk makkelijker (totdat zij er vandoor ging met andere jongens...). Dat is ook een van de redenen dat ik het niet meer 'aandurf'.
Je ex was een stoephoer.

En gewoon op date vragen je hebt er echt wel tijd voor hoor... Dan slaap je maar een nachtje 2 uurtjes korter.
Rustig aan.
pi_121702764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je ex was een stoephoer.

En gewoon op date vragen je hebt er echt wel tijd voor hoor... Dan slaap je maar een nachtje 2 uurtjes korter.
Ja, daar is ook iedereen het mee eens, maar ik was echt hard gebroken door haar...

Carnaval is voor mij 14:00 beginnen, 05:00 stoppen. Ik ga het haar volgende week gewoon vragen... Zoals ik (alweer...) in een van m'n vorige posts zei; ik zie wel waar het schip strand. :)
pi_121702782
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik merk toch duidelijk verschil tussen verschillende plekken. Duidelijk.
Dus ik vraag me af waar jij je ervaringen op baseert.
Op avondjes uit met een vriend die 'het' heeft. Avondjes kroeg, feestjes, casino, tijdens het winkelen. Is het echt zo moeilijk te geloven dat vrouwen wel actie ondernemen als ze een knappe man zien?
Ja, ik generaliseer.
pi_121702866
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Northside het volgende:

[..]

Op avondjes uit met een vriend die 'het' heeft. Avondjes kroeg, feestjes, casino, tijdens het winkelen. Is het echt zo moeilijk te geloven dat vrouwen wel actie ondernemen als ze een knappe man zien?
Ja, vind jij het moeilijk te geloven dat ik niet in een zeepbel leef? :')

Met andere woorden, ik heb het in mijn hele leven nooit opgemerkt en je vraagt mij jou te geloven tegen mijn levenservaring in.

Laat het maar zien, tis niet dat ik er niet voor open sta, maar ik ben niet naiief.
Rustig aan.
pi_121702868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat dacht ik :P
Nja, misschien denken meisjes dat ook wel. Dat soort feedback is leerzaam :)
pi_121702957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, misschien denken meisjes dat ook wel. Dat soort feedback is leerzaam :)
Ik glimlach eventjes ofzo.. En wandel weer gelijk verder...

Als je langer dan X tiende seconde oogcontact blijft houden dan denkt iemand vaak wel dat je hem/haar gaat aanspreken.
Rustig aan.
pi_121703032
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, vind jij het moeilijk te geloven dat ik niet in een zeepbel leef? :')

Met andere woorden, ik heb het in mijn hele leven nooit opgemerkt, en je vraagt mij jou te geloven.
Wat is dit nou weer voor rare reactie. Dus omdat jij iets niet herkent bestaat het niet? Nou ja, maakt mij ook niet uit, als jij wil geloven dat vrouwen nooit intiatief nemen moet je dat vooral doen. Misschien dat er later nog wat vrouwen reacties geven.
Ja, ik generaliseer.
pi_121703534
Ik heb altijd initiatief genomen :D
pi_121703612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb altijd initiatief genomen :D
Maar als we allemaal moeten wachten op die ene uitzondering (het meisje dat welk initiatief neemt) dan zitten we hier volgend jaar natuurlijk nog. :D :+

Niet iedereen is zo goed als jij bent.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:11:57 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121703755
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, de post met de klacht was door een ander veroorzaakt?
Ja.
C'est la vie
pi_121703894
Vrouwen tonen nooit initiatief? Dat is gewoon niet de waarheid. Maar dat mannen het niet doorhebben is wel een optie.
pi_121703912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor rare reactie. Dus omdat jij iets niet herkent bestaat het niet? Nou ja, maakt mij ook niet uit, als jij wil geloven dat vrouwen nooit intiatief nemen moet je dat vooral doen. Misschien dat er later nog wat vrouwen reacties geven.
Zal ik maar even zeggen dat jij helemaal gelijk hebt? :D Ik herken helemaal wat jij beschrijft alleen dan vanaf de andere kant, ik zie het als vrouw gebeuren bij bepaalde zeer aantrekkelijke mannen. Ze hoeven niet eens drop dead gorgeous te zijn als ze 'het' maar hebben, dat onbeschrijflijke wat ze onweerstaanbaar maakt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:15:35 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121703929
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar als we allemaal moeten wachten op die ene uitzondering (het meisje dat welk initiatief neemt) dan zitten we hier volgend jaar natuurlijk nog. :D :+

Niet iedereen is zo goed als jij bent.
Dat heeft niks met goed zijn te maken, er zijn ook meisjes die net zo verlegen zijn als jij en daarom geen iniatief nemen. Denk daar maar eens over na.
C'est la vie
pi_121703941
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouwen tonen nooit initiatief? Dat is gewoon niet de waarheid. Maar dat mannen het niet doorhebben is wel een optie.
Waarom zijn jullie dan ook niet gewoon lekker duidelijk en expliciet? :+ ;(
pi_121703998
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Zijn mannen dat wel volgens jou? Misschien onder elkaar maar volgens mij niet echt naar de dames :P
pi_121704009
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat kan ik heel goed zijn hoor, bij echt leuke mannen.
En dit niet als belediging opvatten, maar zie het meer als punt om naar toe te werken ofzo.
pi_121704082
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zijn mannen dat wel volgens jou? Misschien onder elkaar maar volgens mij niet echt naar de dames :P
Ik ben dat persoonlijk niet, maar naar mijn mening zijn mannen dat wel vaker en er veel explicieter in dan vrouwen.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Dat kan ik heel goed zijn hoor, bij echt leuke mannen.
En dit niet als belediging opvatten, maar zie het meer als punt om naar toe te werken ofzo.
Als je me vertelt hoe ik daarnaar kan toewerken dan zal ik het niet als belediging opvatten, deal? O+
pi_121704110
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben dat persoonlijk niet, maar naar mijn mening zijn mannen dat wel vaker en er veel explicieter in dan vrouwen.

[..]

Als je me vertelt hoe ik daarnaar kan toewerken dan zal ik het niet als belediging opvatten, deal? O+
Jij wil echt vanalles hebben wat je zelf niet kan bieden he?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_121704112
quote:

[..]

[..]

Als iemand anders je dat moet voorkauwen is het hele effect van jezelf ontplooien weg, dan ben je gewoon een levenloze robot die instructies opvolgt. Daarmee kom je echt niet in de kijker bij de ladies hoor. ;)
pi_121704159
quote:

[..]

Oh, nooit iets van gemerkt :')
pi_121704208
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jij wil echt vanalles hebben wat je zelf niet kan bieden he?
Ik ook :9~

SPOILER
pi_121704225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:19 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Als iemand anders je dat moet voorkauwen is het hele effect van jezelf ontplooien weg, dan ben je gewoon een levenloze robot die instructies opvolgt. Daarmee kom je echt niet in de kijker bij de ladies hoor. ;)
Geef me dan op zijn minst een richtlijn welke kant ik op moet werken. Wat maakt jou zo onder de indruk dat je zelf moeite doet voor een jongen in plaats van andersom? Wat doet hij dat jou dan zo intrigeert?
pi_121704279
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij zijn het ook vaak de vrouwen die de eerste stap zetten. Ik heb nog nooit een vrouw versierd waarbij ik de eerste stap gezet heb.. altijd reactie op wat zij zei/deed.
pi_121704280
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ook :9~

SPOILER
kut bob :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_121704281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Geef me dan op zijn minst een richtlijn welke kant ik op moet werken. Wat maakt jou zo onder de indruk dat je zelf moeite doet voor een jongen in plaats van andersom? Wat doet hij dat jou dan zo intrigeert?
Hij is zeker van zichzelf en zoekt niet wanhopig naar antwoorden bij anderen. ;)
pi_121704310
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat als we de mannenpraat direct op een dame zouden richten krijgen we en klap in het gezicht.
pi_121704312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:23 schreef karton2 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het ook vaak de vrouwen die de eerste stap zetten. Ik heb nog nooit een vrouw versierd waarbij ik de eerste stap gezet heb.. altijd reactie op wat zij zei/deed.
Meestal nemen de vrouwen het initiatief bij beginnend geflirt als oogcontact in mijn ervaring, mannen reageren daar dan op met aanspreken en denken dat zij zijn begonnen :P
pi_121704351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:23 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Hij is zeker van zichzelf en zoekt niet wanhopig naar antwoorden bij anderen. ;)
Wat een flauw antwoord ;( ;(
pi_121704400
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Meestal nemen de vrouwen het initiatief bij beginnend geflirt als oogcontact in mijn ervaring, mannen reageren daar dan op met aanspreken en denken dat zij zijn begonnen :P
Precies dat ja. Het 'langdurig staren' :') . Ik ben dan automatisch aan de ogen van de vrouw gelijmd als me dat overkomt.
pi_121704452
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Haha ja daar heb ik ooit een onderzoek naar gelezen geloof ik, en die mannen maar denken dat ze lekker bezig waren met versieren maar eigenlijk maakte ze eerst onbewust een selectie van de vrouwen die interesse leken te hebben en gingen daar eerder naartoe dan een vrouw die niet naar hen had gekeken van te voren.
pi_121704482
quote:
11s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat een flauw antwoord ;( ;(
Het is flauw dat je het zo afschildert, want het is wel hoe het werkt. Stop met vragen en ga het ontdekken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:28:18 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121704512
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef karton2 het volgende:

[..]

Omdat als we de mannenpraat direct op een dame zouden richten krijgen we en klap in het gezicht.
Amen.
C'est la vie
pi_121704614
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Het is flauw dat je het zo afschildert, want het is wel hoe het werkt. Stop met vragen en ga het ontdekken.
Als ik niets vraag leer ik niets. Ga ontdekken is heel erg vaag en ik weet niet goed hoe ik dat moet ontdekken.
pi_121704727
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Als ik niets vraag leer ik niets. Ga ontdekken is heel erg vaag en ik weet niet goed hoe ik dat moet ontdekken.
Loop je me nou voor de gek te houden ofzo? Als je ze zo koppig wil doen ga je gang maar waarom zou ik je dan überhaupt tips willen geven? Je schuift ze meteen aan de kant! Beetje beledigend dit hoor.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:33:11 #187
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121704774
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Ga je weleens uit ofzo Benzin?
pi_121704891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Loop je me nou voor de gek te houden ofzo? Als je ze zo koppig wil doen ga je gang maar waarom zou ik je dan überhaupt tips willen geven? Je schuift ze meteen aan de kant! Beetje beledigend dit hoor.
Nee, echt niet. Ik heb niet de intentie om koppig te doen, maar je geeft gewoon tips die ik vrij vaag vind en waarvan ik echt oprecht niet weet wat ik ermee moet. Ik kan ze met mijn beperkte ervaring echt niet goed plaatsen.
pi_121704917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga je weleens uit ofzo Benzin?
Ik ben een paar keer uit geweest ja, maar dat is niet echt mijn ding.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:37:03 #190
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121704985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben een paar keer uit geweest ja, maar dat is niet echt mijn ding.
andere plaatsen waar je veelvuldig in contact komt met vrouwen, en met ze kan praten?
En dan bedoel ik niet voor je werk ofzo
pi_121705020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

andere plaatsen waar je veelvuldig in contact komt met vrouwen, en met ze kan praten?
En dan bedoel ik niet voor je werk ofzo
Alleen werk (en zelfs daar is het niet echt veelvuldig), dus als dat niet telt, dan niet.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:39:17 #192
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121705097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Alleen werk (en zelfs daar is het niet echt veelvuldig), dus als dat niet telt, dan niet.
hoe wil je dan ooit leren hoe je met ze moet omgaan?
dat zijn geen dingen die je theoretisch kunt leren.
pi_121705104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, echt niet. Ik heb niet de intentie om koppig te doen, maar je geeft gewoon tips die ik vrij vaag vind en waarvan ik echt oprecht niet weet wat ik ermee moet. Ik kan ze met mijn beperkte ervaring echt niet goed plaatsen.
Als jij niet eens de moeite wil nemen zelf achter dingen te komen hoef je van mij ook niets te verwachten qua uitleg hoor. Jij weet waar jij het liefst nu zou staan in je leven, nou ga er eens lekker voor zitten, schrijf al je doelen op en alle manieren die je kan bedenken om er te komen, ongeacht de middelen die je wel of niet ervoor hebt.
Maar als je het allemaal wel lekker makkelijk vindt om enkel door te blijven vragen (doet me denken aan kleine kindjes die overal 'waarom?' op zeggen) dan zal je nergens komen, want wat ik hier las is het je allemaal al heel vaak verteld maar doe je er niets mee omdat het je niet aanstaat. Dat kan, maar kom dan of met wat beters of krijg vrede met je huidige leventje. Misschien heeft het een reden dat iedereen je hetzelfde aanraadt steeds, omdat ze dat oprecht de allerbeste optie voor jou vinden. Dat jij het daar niet mee eens bent ligt dan statistisch gezien eerder aan jou dan aan hen hoor.
pi_121705133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Ooit moeite gedaan om met vrouwen in contact te komen? (internetdaten/chat/etc telt niet)
pi_121705246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

hoe wil je dan ooit leren hoe je met ze moet omgaan?
dat zijn geen dingen die je theoretisch kunt leren.
Er zijn gewoon (voor een techneut) weinig situaties met veel vrouwen. Ik weet niet hoe ik dat precies moet leren.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ooit moeite gedaan om met vrouwen in contact te komen? (internetdaten/chat/etc telt niet)
Als internetdaten niet telt, dan niet nee.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:43:34 #196
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121705285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Er zijn gewoon (voor een techneut) weinig situaties met veel vrouwen. Ik weet niet hoe ik dat precies moet leren.

[..]

Door er op uit te gaan, zorgen dat je met ze in contact komt.
pi_121705332
quote:

[..]

[..]

Je moet ook helemaal niet precies weten hoe je het moet leren, dan ben je net een robot en stoot je vrouwen af. Het is niet sexy als iemand je benadert zoals in het boekje staat, op een plek die als tip werd gegeven door zijn instructie lijstje om het beste te kunnen scoren.
Dus dat wat jij nu theoretisch wil leren, gaat je in eventuele praktijk alleen tegen werken want zo moet het vooral niet om een vrouw te regelen.
pi_121705354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Als jij niet eens de moeite wil nemen zelf achter dingen te komen hoef je van mij ook niets te verwachten qua uitleg hoor. Jij weet waar jij het liefst nu zou staan in je leven, nou ga er eens lekker voor zitten, schrijf al je doelen op en alle manieren die je kan bedenken om er te komen, ongeacht de middelen die je wel of niet ervoor hebt.
Maar als je het allemaal wel lekker makkelijk vindt om enkel door te blijven vragen (doet me denken aan kleine kindjes die overal 'waarom?' op zeggen) dan zal je nergens komen, want wat ik hier las is het je allemaal al heel vaak verteld maar doe je er niets mee omdat het je niet aanstaat. Dat kan, maar kom dan of met wat beters of krijg vrede met je huidige leventje. Misschien heeft het een reden dat iedereen je hetzelfde aanraadt steeds, omdat ze dat oprecht de allerbeste optie voor jou vinden. Dat jij het daar niet mee eens bent ligt dan statistisch gezien eerder aan jou dan aan hen hoor.
Ik wil die moeite wel doen, maar sommige dingen zijn niet echt dingen waar je zelf achter komt. Vooral dit soort dingen zijn dingen waarin iemand anders moet vertellen hoe het moet of in elk geval inzicht moet geven in het probleem en mogelijke oplossingen.

Het punt is, ik heb wel doelen, maar ik heb niet eens een half idee hoe ik de juiste richting op moet komen om die doelen te verwezenlijken. Vandaar de vraag om me op zijn minst de jusite richting op te wijzen als je niet wil vertellen wat ik exact moet doen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:45:37 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_121705379
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Je moet ook helemaal niet precies weten hoe je het moet leren, dan ben je net een robot en stoot je vrouwen af. Het is niet sexy als iemand je benadert zoals in het boekje staat, op een plek die als tip werd gegeven door zijn instructie lijstje om het beste te kunnen scoren.
Dus dat wat jij nu theoretisch wil leren, gaat je in eventuele praktijk alleen tegen werken want zo moet het vooral niet om een vrouw te regelen.
Haha, jij heb firefly nog nooit in actie gezien zeker? Voor je het weet zit íe binnen vijf minuten aan je doos.
pi_121705390
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Oh, ik vind eigenlijk wel dat dat telt :P
pi_121705420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil die moeite wel doen, maar sommige dingen zijn niet echt dingen waar je zelf achter komt. Vooral dit soort dingen zijn dingen waarin iemand anders moet vertellen hoe het moet of in elk geval inzicht moet geven in het probleem en mogelijke oplossingen.

Het punt is, ik heb wel doelen, maar ik heb niet eens een half idee hoe ik de juiste richting op moet komen om die doelen te verwezenlijken. Vandaar de vraag om me op zijn minst de jusite richting op te wijzen als je niet wil vertellen wat ik exact moet doen.
Ohnee? Hoe denk je dat zo'n beetje iedereen anders ter wereld erachter is gekomen? Niet omdat er ergens een geheime gebruiksaanwijzing van het leven ligt hoor! Neeee die hebben het ook voor zichzelf uitgezocht, met vallen en opstaan. Ik zelf ook trouwens, dus waag het niet dit tegen te spreken want dat is onzin.

Je hebt een half idee, dat is goed genoeg om te beginnen. Chop chop.
pi_121705458
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef twi het volgende:

[..]

Haha, jij heb firefly nog nooit in actie gezien zeker? Voor je het weet zit íe binnen vijf minuten aan je doos.
Binnen 5 minuten richting the goods grijpen werkt in ieder geval niet bevorderlijk bij mij, even als algemene mededeling. :P
pi_121705488
quote:

[..]

[..]

Internetdaten moet je dan ook niet aan beginnen. Je leert iemand op die manier niet echt kennen en je leert niet hoe het is om de tijd met een vrouw door te brengen.
Het enigste wat je over vrouwen hoeft te weten is dat ze eigenlijk precies hetzelfde zijn als mannen maar dan nét iets anders. Je kan er mee praten, lachen, ze hebben ook ideeën, plannen en ze houden ook van gezelligheid (jaha!).
Neem een vriend mee en ga uit. Vraag of die vriend ook wat vrienden/vriendinnen meeneemt en spreek er gewoon eens eentje aan. Goede openingszin is "hoi" of "hallo" de rest gaat vanzelf.
Op een forum zitten jammeren en vragen naar hoe je vrouwen leert kennen lukt niet. Sterker nog, elke minuut die je hier doorbrengt is verloren tijd.
pi_121705554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:47 schreef karton2 het volgende:

[..]

Internetdaten moet je dan ook niet aan beginnen. Je leert iemand op die manier niet echt kennen en je leert niet hoe het is om de tijd met een vrouw door te brengen.
Het enigste wat je over vrouwen hoeft te weten is dat ze eigenlijk precies hetzelfde zijn als mannen maar dan nét iets anders. Je kan er mee praten, lachen, ze hebben ook ideeën, plannen en ze houden ook van gezelligheid (jaha!).
Neem een vriend mee en ga uit. Vraag of die vriend ook wat vrienden/vriendinnen meeneemt en spreek er gewoon eens eentje aan. Goede openingszin is "hoi" of "hallo" de rest gaat vanzelf.
Op een forum zitten jammeren en vragen naar hoe je vrouwen leert kennen lukt niet. Sterker nog, elke minuut die je hier doorbrengt is verloren tijd.
Ik zie probleem niet zo met internetdaten. Hoezo leer je mensen niet echt kennen?
pi_121705556
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:46 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Ohnee? Hoe denk je dat zo'n beetje iedereen anders ter wereld erachter is gekomen? Niet omdat er ergens een geheime gebruiksaanwijzing van het leven ligt hoor! Neeee die hebben het ook voor zichzelf uitgezocht, met vallen en opstaan. Ik zelf ook trouwens, dus waag het niet dit tegen te spreken want dat is onzin.

Je hebt een half idee, dat is goed genoeg om te beginnen. Chop chop.
Ik heb het idee dat andere mensen dat op jongere leeftijd hebben geleerd door hun vrienden na te doen, ik heb dat leerproces gemist en ik loop nu achter tussen leeftijdsgenoten die het allemaal vanzelfsprekend vinden dat iedereen zou moeten snappen hoe het werkt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:49:55 #206
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121705606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Ok, jij wil dat wij je vertellen wat je moet doen.
Komt ie he'
Morgenavond ga je naar een beetje een populaire kroeg bij je in de buurt.
Je zorgt dat je leuk gekleed bent, haren zitten goed, lekker luchtje op.
Dan ga je aan de bar zitten, drankje erbij, en je gaat observeren.
Kijk naar hoe de vrouwen zich gedragen en hoe de mannen zich gedragen naar die vrouwen toe.
En uiteindelijk komt er vast wel een vrouw naast je staan of zitten.
Probeer daar nu eens mee in gesprek te komen over iets alledaags, in dit geval is de kou ofzo een goed onderwerp. En praat eens met haar gewoon met de intentie om een gesprek te hebben, verder niks. Versieren moet je nog helemaal niet aan denken.
pi_121705620
quote:

[..]

Eh, je spreekt toch af elkaar te gaan ontmoeten? Via internet leer je sneller iemands persoonlijkheid kennen en ga je minder snel af op uiterlijk, en mensen durven vaak meer te zeggen dan in het echt in geschreven tekst.
pi_121705640
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, ik vind eigenlijk wel dat dat telt :P
Het is niet echt contact omdat er een computer tussenzit, niet echt puur natuur. :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:50:42 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121705643
quote:

[..]

Internetdaten is pas internetdaten als je ook echt elkaar ontmoet. Anders is het gewoon chatten. Maar dat is mijn mening.

Voor de rest ben ik het met je eens.
C'est la vie
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:50:48 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121705649
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef twi het volgende:

[..]

Alsof jij langzamer was, die avond in die stille kroeg.
Voor ik het in de gaten had, waren jullie al bezig.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:51:04 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121705660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:47 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Binnen 5 minuten richting the goods grijpen werkt in ieder geval niet bevorderlijk bij mij, even als algemene mededeling. :P
Good to know.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:51:45 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121705691
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Eh, je spreekt toch af elkaar te gaan ontmoeten? Via internet leer je sneller iemands persoonlijkheid kennen en ga je minder snel af op uiterlijk, en mensen durven vaak meer te zeggen dan in het echt in geschreven tekst.
Hier ben ik het volledig mee eens.
Al kan het natuurlijk ook dat het niet voor iedereen werkt. Voor mij lijkt het iig beter te werken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:51:54 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121705698
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Alsof jij langzamer was, die avond in die stille kroeg.
Voor ik het in de gaten had, waren jullie al bezig.
Daarom noem ik hem ook "de magiër"
C'est la vie
pi_121705702
quote:

Mwaah, het is een aardig eerste opstapje. Internetdaten heeft me in de afgelopen 6 jaar één goede date opgeleverd. Dat is er eentje meer dan op alle andere manieren bij elkaar.

quote:
Toch zijn gesprekken met vrouwen anders, ongemakkelijker en veel moeilijker.
pi_121705736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat andere mensen dat op jongere leeftijd hebben geleerd door hun vrienden na te doen, ik heb dat leerproces gemist en ik loop nu achter tussen leeftijdsgenoten die het allemaal vanzelfsprekend vinden dat iedereen zou moeten snappen hoe het werkt.
Vrienden na doen kan op elke leeftijd, dus als jij denkt dat het zo werkt kan je nu alsnog daarmee beginnen hoor. Dusja, wat heb je nodig:
Vriend(en) die kunnen versieren
Tijd om met ze door te brengen
Eventueel pen en papier om notities te nemen (kan je ook gebruiken om telefoonnummers te noteren!)

Dus ga heen en observeer!

Ohja, en je loopt je ook wel een beetje aan te stellen hoor. Genoeg twintigers die ook nog niet zo enorm ervaren zijn, die zijn ook niet meteen verloren.
pi_121705740
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:

Morgenavond ga je naar een beetje een populaire kroeg bij je in de buurt.
In mijn eentje?
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:53:47 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121705779
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom noem ik hem ook "de magiër"
Hij schijnt ook een slang te kunnen bezweren.
pi_121705782
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef benzin het volgende:

[..]

In mijn eentje?
Ja :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:53:59 #219
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121705788
quote:

[..]

In mijn eentje?
Ja gewoon in je eentje.
Daar is niks vreemds aan.
En op die manier moet je haast wel met andere praten.
pi_121705806
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind internetdaten te gemaakt. Ik begrijp overigens perfect wat je bedoelt, heb zelf ook ooit een relatie moeten onderhouden via internet/telefoon (zie: pagina 1 van dit topic). Ok.. in ontmoette haar wel in de kroeg maar die tijd toen was te kort om haar écht te leren kennen.
Iemand echt 'lezen' gaat zo lastig via internet, problemen met interpreteren van dingen etc.

quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Internetdaten is pas internetdaten als je ook echt elkaar ontmoet. Anders is het gewoon chatten. Maar dat is mijn mening.

Voor de rest ben ik het met je eens.
Maar je leert iemand kennen via zo'n datingsite, daar begint het digitale flirten neem ik aan. Heb er zelf geen ervaring mee overigens.
pi_121705884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef superfastjellyfish. het volgende:

Dusja, wat heb je nodig:
Vriend(en) die kunnen versieren
Daar gaat het al mis :@

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja gewoon in je eentje.
Ik weet niet of in mijn eentje aan een bar gaan zitten en dan na een tijdje weer naar huis gaan bevorderlijk is voor mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde.

Ik zou het kunnen proberen, maar dat loopt niet af zoals jij hoopt.
pi_121705909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ik vind internetdaten te gemaakt. Ik begrijp overigens perfect wat je bedoelt, heb zelf ook ooit een relatie moeten onderhouden via internet/telefoon (zie: pagina 1 van dit topic). Ok.. in ontmoette haar wel in de kroeg maar die tijd toen was te kort om haar écht te leren kennen.
Iemand echt 'lezen' gaat zo lastig via internet, problemen met interpreteren van dingen etc.

[..]

Maar je leert iemand kennen via zo'n datingsite, daar begint het digitale flirten neem ik aan. Heb er zelf geen ervaring mee overigens.
Ik denk dat bij internetdaten meestal het beste is om zo snel mogelijk over te gaan op IRL-contact en chatten en zo er een beetje bij te doen.
pi_121705918
quote:

[..]

Maar na het ontmoeten blijft het toch niet helemaal via internet gaan?
Om mensen te leren kennen kun je beter tijd met ze doorbrengen ja, maar je moet ze eerst een keer tegenkomen en internet is daar naar mijn idee best geschikt voor, ook om een soort van te filteren op of het een succes zou kunnen worden qua persoonlijkheid en levenshouding enzo.
pi_121705922
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja gewoon in je eentje.
Bonustip als je dat gaat doen: schijt hebben en gewoon tegen iemand gaan praten.
Langs een groep aflopen en als iemand jou aankijkt meteen wat zeggen en gesprek aangaan, anders zit je de hele avond op een kruk.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:57:37 #225
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121705938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:56 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet of in mijn eentje aan een bar gaan zitten en dan na een tijdje weer naar huis gaan bevorderlijk is voor mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde.

Ga eens een keer naar een fok meet dan.
Als je dat wat vertrouwder lijkt
pi_121705939
quote:

[..]

[..]

Nou dan weet je stap 1 van je nieuwe leven, vrienden maken! Mag je zelf verzinnen hoe, anders schrik je mensen af met je gemaakte gedrag op basis van tekst.
pi_121706003
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga eens een keer naar een fok meet dan.
Als je dat wat vertrouwder lijkt
Fok!meet met de vaste bezoekers van dit topic en dan samen mooie zaterdag/zondag van maken. Lekker eten in een restaurantje en daarna de kroeg bestormen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:59:39 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706011
quote:

[..]

Ja, maar zodra je elkaar ontmoet in het echt doe je alsnog precies hetzelfde als mensen die op een andere manier elkaar ontmoeten en gaan daten. Dat was meer mijn punt. Tuurlijk gaan daar waarschijnlijk heel veel berichtjes eerst voor over en weer.
C'est la vie
pi_121706156
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar na het ontmoeten blijft het toch niet helemaal via internet gaan?
Om mensen te leren kennen kun je beter tijd met ze doorbrengen ja, maar je moet ze eerst een keer tegenkomen en internet is daar naar mijn idee best geschikt voor, ook om een soort van te filteren op of het een succes zou kunnen worden qua persoonlijkheid en levenshouding enzo.
Ja oke, misschien heb ik een zwaar vertekend beeld van datingsites en internetdaten. :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:03:31 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706165
quote:

[..]

[..]

En omdat je het niet weet ga je het uitproberen, dat is het hele concept van dingen uitproberen nou eenmaal.
C'est la vie
pi_121706236
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:03 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ja oke, misschien heb ik een zwaar vertekend beeld van datingsites en internetdaten. :P
Ik denk het :D

Alleen het begin is anders dan anders.
pi_121706352
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

En omdat je het niet weet ga je het uitproberen, dat is het hele concept van dingen uitproberen nou eenmaal.
Maar dan moet ik wel ongeveer weten wat wel/niet kan en hoe ik het ga doen. Ik ga ook niet proberen om omhoog te vallen ipv naar beneden omdat ik weet dat het niet gaat.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:09:25 #233
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706405
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan zorg je dat je jezelf meer in de kijker zet.

Misschien ben je niet zelfverzekerd en relaxed, vrouwen ruiken dat onbewust van twee kilometer afstand. Of misschien moet je wel ergens anders op de versiertoer gaan in plaats van aan jezelf werken.

Als je mij in een café zet zal ik echt wel met mensen praten, maar het is absoluut niet de plaats waar ik tot mijn recht kom. Ik ben niet zon groepsdier (al heb ik dat wel geleerd) en ben ontzettend op mijn gemak als ik met zijn tweeën met wie dan ook ben.
pi_121706436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dan moet ik wel ongeveer weten wat wel/niet kan en hoe ik het ga doen. Ik ga ook niet proberen om omhoog te vallen ipv naar beneden omdat ik weet dat het niet gaat.
Wat is het ergste dat je kan overkomen?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:10:56 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121706464
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is het ergste dat je kan overkomen?
Iedereen kan doodgaan en dat jij in je eentje op aarde achterblijft tot je langzaam gek wordt door het gebrek aan menselijk contact.
pi_121706479
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Misschien ben je niet zelfverzekerd en relaxed, vrouwen ruiken dat onbewust van twee kilometer afstand. Of misschien moet je wel ergens anders op de versiertoer gaan in plaats van aan jezelf werken.

Als je mij in een café zet zal ik echt wel met mensen praten, maar het is absoluut niet de plaats waar ik tot mijn recht kom. Ik ben niet zon groepsdier (al heb ik dat wel geleerd) en ben ontzettend op mijn gemak als ik met zijn tweeën met wie dan ook ben.
Ik kom sowieso niet zo tot mijn recht in sociale omgevingen. Op mijn zolderkamer daarentegen.
pi_121706492
quote:

[..]

[..]

Met die instelling sta je al met 1-0 achter voordat de wedstrijd begonnen is.
Je denkt en piekert teveel. Schijt eraan en gewoon wat mensen aanspreken. Als er zich een kans voordoet: pakken (ja, ook al is het een man).
Misschien klikt het erg goed en kan je afspreken om vaker samen naar de kroeg te gaan. Als je 2 of 3 vaste kroegmaten hebt is het leuk om uit te gaan. Als jij plezier hebt dan zien vrouwen dat ook en er zit er vast wel ene tussen die jou wel beter wil leren kennen.
pi_121706500
quote:

[..]

Wat kan: hallo zeggen en een gesprekje beginnen. Succes!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:11:42 #239
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706504
quote:

[..]

Je observeert eerst heel bewust andere mensen. En als je een beetje een grof idee hebt hoe het moet, probeer je het na te doen.

Leren lopen heb je volgens mij ook niet zelf verzonnen, je zag een stelletje van die lange slungels zich rechtop voortbewegen, en ging het proberen na te doen. Dat duurde een aantal weken/maanden om dat feilloos te kunnen, en nu heb je er al jaren profijt van.
pi_121706516
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iedereen kan doodgaan en dat jij in je eentje op aarde achterblijft tot je langzaam gek wordt door het gebrek aan menselijk contact.
Kijk Benzin hoeft dit echt niet te doen. Maar kom dan met iets beters als Benzin zijnde. En vaak is het ergste zo erg nog niet :D
pi_121706565
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je observeert eerst heel bewust andere mensen. En als je een beetje een grof idee hebt hoe het moet, probeer je het na te doen.

Leren lopen heb je volgens mij ook niet zelf verzonnen, je zag een stelletje van die lange slungels zich rechtop voortbewegen, en ging het proberen na te doen. Dat duurde een aantal weken/maanden om dat feilloos te kunnen, en nu heb je er al jaren profijt van.
Dit is toch wel een stuk complexer :D

Maar inderdaad gewoon zoveel mogelijk in sociale situaties komen en moeilijke, spannende dingen niet altijd ontvluchten.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:14:00 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706588
quote:

[..]

Heel simpel laten we zeggen je gaat naar een kroeg van 21:00 tot 00:00. Drie lullige uurtjes maar, we gaan jou lekker in je comfortzone laten zitten. En het enige wat jij hoeft te doen is met een drankje in de hand te kijken naar hoe er contact ontstaat tussen andere vrouwen en mannen. Gewoon kijken, maakt niet uit of ze je een creep vinden omdat je ze aanstaart, die mensen zie je nooit meer.

Je kan niet eens omlaag vallen, zie dat als stap 0.
C'est la vie
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:14:29 #243
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706614
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kom sowieso niet zo tot mijn recht in sociale omgevingen. Op mijn zolderkamer daarentegen.
Normaal sociaal contact kan je echt wel leren. Zeker met 2 a 3 mensen tegelijk kan je echt wel in je element zijn. Als dat niet lukt moet je echt een stuk sociale ontwikkeling inhalen.

En groepen hoeven je niet te liggen, maar je kan een boel leren op dat vlak als je wil.
Zelf ben ik ook niet zon groepsdier, maar heb het mij wel eigen weten te maken door er bewust mee om te gaan. Mijn mond opentrekken doe ik tegenwoordig dan ook gewoon.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:14:41 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706619
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef karton2 het volgende:

[..]

Met die instelling sta je al met 1-0 achter voordat de wedstrijd begonnen is.
Je denkt en piekert teveel. Schijt eraan en gewoon wat mensen aanspreken. Als er zich een kans voordoet: pakken (ja, ook al is het een man).
Misschien klikt het erg goed en kan je afspreken om vaker samen naar de kroeg te gaan. Als je 2 of 3 vaste kroegmaten hebt is het leuk om uit te gaan. Als jij plezier hebt dan zien vrouwen dat ook en er zit er vast wel ene tussen die jou wel beter wil leren kennen.
Dat zei ik ook al, maar echt letterlijk. :')
C'est la vie
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:15:19 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121706641
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kijk Benzin hoeft dit echt niet te doen. Maar kom dan met iets beters als Benzin zijnde. En vaak is het ergste zo erg nog niet :D
Ik begrijp het wel, ik zou ook niet zo snel in mijn eentje ergens naar toe gaan. Wel een paar keer gedaan, maar niet altijd geslaagd. Soms wel.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:15:20 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706642
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit is toch wel een stuk complexer :D

Maar inderdaad gewoon zoveel mogelijk in sociale situaties komen en moeilijke, spannende dingen niet altijd ontvluchten.
Dat zeg je omdat je al jaren loopt, en het vanzelf gaat. Toen je dat leerde was dat wel anders hoor, om de haverklap viel je weer op je gat.
pi_121706677
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Heel simpel laten we zeggen je gaat naar een kroeg van 21:00 tot 00:00. Drie lullige uurtjes maar, we gaan jou lekker in je comfortzone laten zitten. En het enige wat jij hoeft te doen is met een drankje in de hand te kijken naar hoe er contact ontstaat tussen andere vrouwen en mannen. Gewoon kijken, maakt niet uit of ze je een creep vinden omdat je ze aanstaart, die mensen zie je nooit meer.

Je kan niet eens omlaag vallen, zie dat als stap 0.
Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen, maar ik heb niet het gevoel dat mezelf vreselijk ongemakkelijk voelen helpt
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:17:13 #248
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706715
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen, maar ik heb niet het gevoel dat mezelf vreselijk ongemakkelijk voelen helpt
Hetgene wat je echt wil ligt buiten je huidige comfortzone. Buiten je comfortzone betekent dat dat je je in de eerste instantie verre van een vis in het water voelt.
pi_121706731
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Normaal sociaal contact kan je echt wel leren. Zeker met 2 a 3 mensen tegelijk kan je echt wel in je element zijn. Als dat niet lukt moet je echt een stuk sociale ontwikkeling inhalen.

En groepen hoeven je niet te liggen, maar je kan een boel leren op dat vlak als je wil.
Zelf ben ik ook niet zon groepsdier, maar heb het mij wel eigen weten te maken door er bewust mee om te gaan. Mijn mond opentrekken doe ik tegenwoordig dan ook gewoon.
Grote groepen zijn niet per se complexer dan kleine groepen. Voor sommige mensen is dat zelfs makkelijker.

Verder gaat het toch al steeds om dat je dingen moet inhalen en zo. Dat je achter loopt op sociaal gebied is niet erg, maar het zou leuk zijn als je er wat mee doet denk ik dan.
pi_121706782
quote:

[..]

Blijf dan maar wegkwijnen op je zolderkamer. Das namelijk het enige alternatief.
pi_121706805
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:19 schreef kipknots het volgende:
Blijf dan maar wegkwijnen op je zolderkamer. Das namelijk het enige alternatief.
Wachten tot dat ene liefdevolle meisje toevallig aanbelt :D
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:20:22 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb me van afstand niet meer in de kijker kunnen zetten dan ik al deed, want ze had me nog niet ontmoet. Maar ze van een afstandje wel bepaald dat ze iemand die ze ook nog nooit had ontmoet leuker vond. Dus ze kon ook niet zien of ik al dan niet onzeker of a-relaxed ben.

Kan ik wel zo hoog en laag springen als ik wil tegen dat soort dingen valt niet op te boksen. :')
C'est la vie
pi_121706876
quote:

[..]

Niet zo angstig doen met je "Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen".
Minder denken, meer schijt hebben.
Vrouwen ruiken je onzekerheid en onoprechtheid al voordat ze je gezien hebben. Als jij met hangende schouders een café binnenkomt dan ben je al meteen onaantrekkelijk.
Een maat van mij had hetzelfde, ook heel onzeker. Om zichzelf op dat punt te verbeteren maakt hij zichzelf wijs dat hij 'dé man' is. In gedachten zichzelf oppeppen zoals boxers voor een wedstrijd doen. Grappige is dat je hem dan ook daadwerkelijk rechter ziet gaat lopen. :P (niet te macho natuurlijk!)
Het helpt dus wel, probeer het eens morgenavond.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:23:03 #254
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706882
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Grote groepen zijn niet per se complexer dan kleine groepen. Voor sommige mensen is dat zelfs makkelijker.

Verder gaat het toch al steeds om dat je dingen moet inhalen en zo. Dat je achter loopt op sociaal gebied is niet erg, maar het zou leuk zijn als je er wat mee doet denk ik dan.
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, ligt gewoon aan iemands persoonlijkheid. Zelf ben ik niet zo van die koetjes en kalfjes, en dat heb je in groepen wel vaak. Dat voelt dan voor mij als geforceerd sociaal contact.

Geen enkel probleem verder, die koetjes en kalfjes haal ik wel uit de wei, maar ik voel mij lang niet zo relaxed als dat ik gewoon met iemand op een terras een drankje doe.

Wat bedoel je met het tweede? Niet zeuren, maar kom van je gat af ofzo?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:24:02 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706896
quote:

[..]

Juist wel, je hoeft niets te doen. Zo kan je juist in alle rust wennen aan de sfeer aldaar en belangrijker dingen opsteken van anderen. Als je je echt heel ongemakkelijk voelt, ga je gewoon na een uurtje naar huis. Maar dan heb je in ieder geval weer een halve stap genomen. Progressie hoe klein ook is en blijft progressie.
C'est la vie
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:24:29 #256
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706908
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb me van afstand niet meer in de kijker kunnen zetten dan ik al deed, want ze had me nog niet ontmoet. Maar ze van een afstandje wel bepaald dat ze iemand die ze ook nog nooit had ontmoet leuker vond. Dus ze kon ook niet zien of ik al dan niet onzeker of a-relaxed ben.

Kan ik wel zo hoog en laag springen als ik wil tegen dat soort dingen valt niet op te boksen. :')
Hoezo, misschien heb je gewoon een leuk karakter en komt ze daar pas achter als je haar daadwerkelijk aanspreekt.
pi_121706921
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wachten tot dat ene liefdevolle meisje toevallig aanbelt :D
En hij alsnog met een mond vol tanden staat en er niks mee doet.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:25:17 #258
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706928
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Juist wel, je hoeft niets te doen. Zo kan je juist in alle rust wennen aan de sfeer aldaar en belangrijker dingen opsteken van anderen. Als je je echt heel ongemakkelijk voelt, ga je gewoon na een uurtje naar huis. Maar dan heb je in ieder geval weer een halve stap genomen. Progressie hoe klein ook is en blijft progressie.
Dit, kleine stapjes tegelijk, en als ze te groot zijn deel je ze nog eens door de helft.
pi_121706942
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

[..]

Ben ik met je eens, ligt gewoon aan iemands persoonlijkheid. Zelf ben ik niet zo van die koetjes en kalfjes, en dat heb je in groepen wel vaak. Dat voelt dan voor mij als geforceerd sociaal contact.

Geen enkel probleem verder, die koetjes en kalfjes haal ik wel uit de wei, maar ik voel mij lang niet zo relaxed als dat ik gewoon met iemand op een terras een drankje doe.

Wat bedoel je met het tweede? Niet zeuren, maar kom van je gat af ofzo?
Met dat laatste bedoelde ik inderdaad dat hij wat moet gaan doen. Het maakt niet zo veel uit waar je precies staat in je ontwikkeling als je maar probeert de goede kant op te gaan :P

En ik vind groepsgesprekken wel fijn als ik wat kutgrapjes kan spuien en verder weinig zinnigs zeg. Komt nooit zo dicht bij als een echt persoonlijk gesprek met 3 mensen. Stukje gesloten persoonlijkheid.
pi_121706958
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

En hij alsnog met een mond vol tanden staat en er niks mee doet.
Naar binnen trekken en alles op slot doen :D
pi_121707049
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Naar binnen trekken en alles op slot doen :D
Heb in net zo'n fase gezeten (al heb ik nooit de rest van de wereld de schuld van m'n falen gegeven). Heb in die tijd ook wel eens gehad dat een meid op me af kwam met een compliment en mijn reactie niet verder kwam dan 'eh, bedankt'. Das ook best frustrerend. Gelukkig ben ik daar tegenwoordig wel aardig overheen.
pi_121707110
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:30 schreef kipknots het volgende:

[..]

Heb in net zo'n fase gezeten (al heb ik nooit de rest van de wereld de schuld van m'n falen gegeven). Heb in die tijd ook wel eens gehad dat een meid op me af kwam met een compliment en mijn reactie niet verder kwam dan 'eh, bedankt'. Das ook best frustrerend. Gelukkig ben ik daar tegenwoordig wel aardig overheen.
Ik heb de fase gehad dat ik dan dat compliment onder uit ging halen :D :')
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:58:01 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121707686
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb de fase gehad dat ik dan dat compliment onder uit ging halen :D :')
Herkenbaar. :')
C'est la vie
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:12:26 #264
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121710213
Misschien dat we dit topic beter kunnen ombouwen tot "Als lekker in je vel zitten niet zo makkelijk is".
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:16:53 #265
141482 Q.
JurassiQ
pi_121710288
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
Misschien dat we dit topic beter kunnen ombouwen tot "Als lekker in je vel zitten niet zo makkelijk is".
Het heeft uiteraard heel veel met elkaar te maken. Als je lekker in je vel zit en veel zelfvertrouwen hebt dan gaat het versieren vanzelf ook wel makkelijker, juist omdat je er niet zo mee bezig bent. Het is zo simpel allemaal. :7
For great justice!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:26:57 #266
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121710439
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Het heeft uiteraard heel veel met elkaar te maken. Als je lekker in je vel zit en veel zelfvertrouwen hebt dan gaat het versieren vanzelf ook wel makkelijker, juist omdat je er niet zo mee bezig bent. Het is zo simpel allemaal. :7
Stuk voor stuk de mensen die hier komen 'klagen' zijn mensen die weinig zelfvertrouwen hebben.

Wat mij betreft is het duidelijk, zolang je jezelf niet echt waardeert zoals je ben (met je sterke kanten én je nukken) is het lastig om een ander jou wel te laten waarderen. Op het moment dat je jezelf waardeert is het geen enkel probleem om jezelf te laten zien, en doe je dat dan ook met je beste beentje voor.

En natuurlijk zijn er mensen die niet zelfverzekerd zijn en erg aan zichzelf twijfelen en toch een relatie krijgen. Maar omdat ze net zo goed twijfelen aan wat hun partner van hun vind, of een te grote druk op hem/haar leggen, zijn dat soort relaties geen lang leven beschoren.
pi_121712239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Stuk voor stuk de mensen die hier komen 'klagen' zijn mensen die weinig zelfvertrouwen hebben.

Dat is de kern van dit topic inderdaad.
Ik wil niet / ik kan niet / ik weet niet ..Allemaal smoesjes waar men zich achter verschuild om maar niks te hoeven doen, dat is immers het makkelijkste.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:07:49 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_121712455
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dat is de kern van dit topic inderdaad.
Ik wil niet / ik kan niet / ik weet niet ..Allemaal smoesjes waar men zich achter verschuild om maar niks te hoeven doen, dat is immers het makkelijkste.
Alleen blijven janken en klagen dat allemaal zo oneerlijk is en er van uit gaan dat het probleem zich dan wel zelf oplost.
For great justice!
pi_121715894
Maar voor Benzin is het wel lastig hoor, jullie snappen toch wel dat hij de enige is die op latere leeftijd nog geen ervaring op heeft gedaan en dat dat niet meer in te halen is :'(
Het is echt niet zo dat er nog meer users in dit topic zitten, die op dezelfde moeilijkheden stuiten, en die zelfs nóg ouder zijn :'(

Oh wacht..
pi_121718044
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:01:59 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121718282
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee
Anders zouden mannen als wij forever alone zijn, niet?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:11:03 #272
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121718597
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zou natuurlijk een beetje voelen als trekken aan een dood paard.

Ik ben redelijk kieskeurig aangelegd, en vind niet zo snel een dame leuk of ga daar achteraan. En dan gebeurd het dus vaker dat vrouwen dan eerst initiatief naar mij toe tonen dan andersom.

Het initiatief van vrouwen is overigens (vaak) minder recht voor zijn raap.

Maar als je daadwerkelijk een dame leuk vind, waarom zou je dan gaan wachten totdat ze op jou afstapt? Genoeg verhalen ken ik waar de dame na aanhoudend initiatief van mannelijke zijde uiteindelijk toch overstag ging. :)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:15:47 #273
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121718784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zou natuurlijk een beetje voelen als trekken aan een dood paard.

Ik ben redelijk kieskeurig aangelegd, en vind niet zo snel een dame leuk of ga daar achteraan. En dan gebeurd het dus vaker dat vrouwen dan eerst initiatief naar mij toe tonen dan andersom.

Het initiatief van vrouwen is overigens (vaak) minder recht voor zijn raap.

Maar als je daadwerkelijk een dame leuk vind, waarom zou je dan gaan wachten totdat ze op jou afstapt? Genoeg verhalen ken ik waar de dame na aanhoudend initiatief van mannelijke zijde uiteindelijk toch overstag ging. :)
Ik heb een beetje hetzelfde verhaal. Ik vind zelden iemand leuk en handel daar dan ook zelden naar.
Ik wacht niet totdat ze mij ziet staan, dat niet.

Maar vrouwen tonen wel initiatief naar mij toe. Dan leer je ze beter kennen en dan kan er alsnog van alles gebeuren.
pi_121718950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar voor Benzin is het wel lastig hoor, jullie snappen toch wel dat hij de enige is die op latere leeftijd nog geen ervaring op heeft gedaan en dat dat niet meer in te halen is :'(
Het is echt niet zo dat er nog meer users in dit topic zitten, die op dezelfde moeilijkheden stuiten, en die zelfs nóg ouder zijn :'(

Oh wacht..
Ik zeg niet dat ik de enige uitzondering ben, er zitten hier inderdaad meer.
pi_121719023
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik de enige uitzondering ben, er zitten hier inderdaad meer.
Ja en die kunnen het toch ook zonder dat ze het afkijken of leren van vriendjes in de puberteit?
Waarom jij dan niet?
pi_121719324
Is dit het topic over het versieren van de kerstboom ??
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:32:08 #277
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121719374
Alles wat je nu gaat aandragen Benzin is uiteindelijk een smoes om niet van je plaats te komen en verantwoording te nemen over je toekomst.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:33:02 #278
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121719406
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef So_Surreal het volgende:
Is dit het topic over het versieren van de kerstboom ??
Ja alleen de piek moet erin en niet erop
we dan
pi_121720210
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Forever weet ik niet, een stuk meer in ieder geval wel :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:06:19 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121720678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hoezo, misschien heb je gewoon een leuk karakter en komt ze daar pas achter als je haar daadwerkelijk aanspreekt.
Kan. Maar dit is nou niet echt uitgelopen op een ideale situatie. Alweer ben ik het die alles moet doen. Het is een beetje trekken aan een dood paard.
C'est la vie
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:08:41 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121720776
Maar benzin ga je dit weekend nog de kroeg in dan? Kijken of het wat voor je is?
pi_121722030
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Maar benzin ga je dit weekend nog de kroeg in dan? Kijken of het wat voor je is?
Ik weet het niet. Ben daar weleens geweest en het beviel me niet echt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:40:09 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121722113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Een andere kroeg dit keer?

Of gewoon even verschillende kroegen langs. Meestal zitten ze toch bij elkaar.
pi_121722144
quote:

[..]

Toch zijn gesprekken met vrouwen anders, ongemakkelijker en veel moeilijker.
Die zijn anders, ongemakkelijker en veel moeilijker omdat jij jezelf die druk oplegt. Als je een vrouw benadert met het idee om haar je bed in te krijgen, relatie mee aan te gaan of mee te gaan trouwen zal het nooit wat worden. (uitzonderingen daargelaten)
Als je met een vreemde man staat te praten doe je dat toch ook niet het met idee dat het misschien wel je aller aller beste kameraat kan worden?
Zoals je vrienden maakt zo doe je dat ook met vrouwen alleen met vrouwen kan het wel beter klikken dan 'gewoon vrienden' en van dat punt ga je verder door haar bijvoorbeeld mee uit te vragen.
Zoals jij er naar kijkt komt op mij geforceerd en angstig over. Zoals ik al eerder zei: minder nadenken maar gewoon schijt eraan.
Ga vanavond die kroeg in en knoop gesprekken aan met iemand/groep. Ga plezier maken want daar houden mensen en dus ook vrouwen van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat beviel je niet?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:43:50 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121722266
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan. Maar dit is nou niet echt uitgelopen op een ideale situatie. Alweer ben ik het die alles moet doen. Het is een beetje trekken aan een dood paard.
Hoe kwam je dan in eerste instantie aan het contact?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:44:06 #286
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121722279
Gesprekken met vrouwen zijn voor mij makkelijker dan met mannen.

Wat karton2 aangeeft, als je gewoon een stuk relaxedheid hebt loopt dat wel..
pi_121722460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Die zijn anders, ongemakkelijker en veel moeilijker omdat jij jezelf die druk oplegt. Als je een vrouw benadert met het idee om haar je bed in te krijgen, relatie mee aan te gaan of mee te gaan trouwen zal het nooit wat worden. (uitzonderingen daargelaten)
Als je met een vreemde man staat te praten doe je dat toch ook niet het met idee dat het misschien wel je aller aller beste kameraat kan worden?
Zoals je vrienden maakt zo doe je dat ook met vrouwen alleen met vrouwen kan het wel beter klikken dan 'gewoon vrienden' en van dat punt ga je verder door haar bijvoorbeeld mee uit te vragen.
Zoals jij er naar kijkt komt op mij geforceerd en angstig over. Zoals ik al eerder zei: minder nadenken maar gewoon schijt eraan.
Misschien heb je wel gelijk.
quote:
Wat beviel je niet?
Nja, ik voel me daar niet op mijn gemak; een buitenstaander. Ik sta een beetje te staan in een omgeving die van alles doet en ik drink wat.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:50:27 #288
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121722537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet misschien, een vrouw is maar een gewoon mens. Je staat dus jezelf in de weg als je hakkelig gaat lopen doen.

Ik zit op zangles. De belangrijkste les die je leert is dat je je moet leren ontspannen tijdens het zingen, dat is de basis van een goede techniek. Op het moment dat je gespannen spieren hebt ga je de mist is. En dat werkt nou net precies hetzelfde in het sociale verkeer.
pi_121722728
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja en die kunnen het toch ook zonder dat ze het afkijken of leren van vriendjes in de puberteit?
Waarom jij dan niet?
nou benzin?
pi_121722818
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nou benzin?
Ik ben ook aan het proberen om dat op latere leeftijd te leren. Waarom sommige mensen hier dat wel is gelukt weet ik niet.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:58:21 #291
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121722894
Omdat ze op de benen komen en niet bij de eerste neerslag het weer opgeven.
pi_121722926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Nja, ik voel me daar niet op mijn gemak; een buitenstaander. Ik sta een beetje te staan in een omgeving die van alles doet en ik drink wat.
Zorg dat jij onderdeel uit gaat maken van die andere mensen. Doe je dat niet dan ben je niet meer dan het meubilair van die kroeg. Ik heb al eerder aangegeven hoe je dit aan kan pakken, doe er wat mee zou ik zeggen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben ook aan het proberen om dat op latere leeftijd te leren. Waarom sommige mensen hier dat wel is gelukt weet ik niet.
Dat weet je wel.
pi_121723875
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef Murvgeslagen het volgende:
Omdat ze op de benen komen en niet voor de eerste neerslag het weer opgeven.
fixed
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:22:08 #294
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121723993
Voor de neerslag het weer, wat krijgen we nou... :D

En dank u Cass..
pi_121725726
quote:

[..]

Omdat je niet weet wat je wil, niet concreet althans. Je doet dingen die anderen van je verwachten, maar je hebt geen idee wat je eigen identiteit is en wat je verder wil in het leven. Mensen die misschien wat gemakkelijker leren, zijn bereid bepaalde stappen te nemen zonder zich te laten tegenhouden door ouders.

Ga dus na wat jij wil, naast een vriendin. Probeer geen waardering van anderen af te dwingen, maar krijg het door jezelf te durven zijn en te doen waar jij als persoon gelukkig van wordt. Ontdek waar je eigen talenten en mogelijkheden liggen en hoe je daar gebruik van kunt maken om meer uit het leven te halen.
En ga op jezelf wonen.
pi_121725948
Zolang iemand onder de plak zit bij zijn ouders, wordt het inderdaad nooit wat.

Vrijwel alles dat ik heb gedaan om in contact met vrouwen te komen en mensen te leren kennen ging dwars tegen de wil van mijn ouders in.

Als ik braaf naar mijn ouders had geluisterd al die tijd, zou ik waarschijnlijk nog steeds thuis wonen :')
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_121726035
Inderdaad. Ik moest de confrontatie met mijn ouders ook aangaan voordat ik naar de huisarts kon en bij een studentenvereniging. Die confrontatie moest ik aangaan voor mezelf ongeacht of dat nou nodig was of niet. Ik ben daar geestelijk veel beter door geworden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121726470
doet benzin toch niet.
pi_121726625
Ik denk dat tegen een grote muur praten nog nuttiger is dan dit .... Ik ga maar weer
pi_121726682
quote:

[..]

Hoe oud ben je trouwens?
pi_121727548
quote:

[..]

die hebben niet op voor ze iets beginnen met een of andere smoes om te zeggen dat een tip een dooddoener is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')