Wachten tot dat ene liefdevolle meisje toevallig aanbeltquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:19 schreef kipknots het volgende:
Blijf dan maar wegkwijnen op je zolderkamer. Das namelijk het enige alternatief.
Ik heb me van afstand niet meer in de kijker kunnen zetten dan ik al deed, want ze had me nog niet ontmoet. Maar ze van een afstandje wel bepaald dat ze iemand die ze ook nog nooit had ontmoet leuker vond. Dus ze kon ook niet zien of ik al dan niet onzeker of a-relaxed ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je jezelf meer in de kijker zet.
Misschien ben je niet zelfverzekerd en relaxed, vrouwen ruiken dat onbewust van twee kilometer afstand. Of misschien moet je wel ergens anders op de versiertoer gaan in plaats van aan jezelf werken.
Als je mij in een café zet zal ik echt wel met mensen praten, maar het is absoluut niet de plaats waar ik tot mijn recht kom. Ik ben niet zon groepsdier (al heb ik dat wel geleerd) en ben ontzettend op mijn gemak als ik met zijn tweeën met wie dan ook ben.
Niet zo angstig doen met je "Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen, maar ik heb niet het gevoel dat mezelf vreselijk ongemakkelijk voelen helpt
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Grote groepen zijn niet per se complexer dan kleine groepen. Voor sommige mensen is dat zelfs makkelijker.
Verder gaat het toch al steeds om dat je dingen moet inhalen en zo. Dat je achter loopt op sociaal gebied is niet erg, maar het zou leuk zijn als je er wat mee doet denk ik dan.
Ben ik met je eens, ligt gewoon aan iemands persoonlijkheid. Zelf ben ik niet zo van die koetjes en kalfjes, en dat heb je in groepen wel vaak. Dat voelt dan voor mij als geforceerd sociaal contact.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Grote groepen zijn niet per se complexer dan kleine groepen. Voor sommige mensen is dat zelfs makkelijker.
Juist wel, je hoeft niets te doen. Zo kan je juist in alle rust wennen aan de sfeer aldaar en belangrijker dingen opsteken van anderen. Als je je echt heel ongemakkelijk voelt, ga je gewoon na een uurtje naar huis. Maar dan heb je in ieder geval weer een halve stap genomen. Progressie hoe klein ook is en blijft progressie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen, maar ik heb niet het gevoel dat mezelf vreselijk ongemakkelijk voelen helpt
Hoezo, misschien heb je gewoon een leuk karakter en komt ze daar pas achter als je haar daadwerkelijk aanspreekt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me van afstand niet meer in de kijker kunnen zetten dan ik al deed, want ze had me nog niet ontmoet. Maar ze van een afstandje wel bepaald dat ze iemand die ze ook nog nooit had ontmoet leuker vond. Dus ze kon ook niet zien of ik al dan niet onzeker of a-relaxed ben.
Kan ik wel zo hoog en laag springen als ik wil tegen dat soort dingen valt niet op te boksen.
En hij alsnog met een mond vol tanden staat en er niks mee doet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wachten tot dat ene liefdevolle meisje toevallig aanbelt
Dit, kleine stapjes tegelijk, en als ze te groot zijn deel je ze nog eens door de helft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist wel, je hoeft niets te doen. Zo kan je juist in alle rust wennen aan de sfeer aldaar en belangrijker dingen opsteken van anderen. Als je je echt heel ongemakkelijk voelt, ga je gewoon na een uurtje naar huis. Maar dan heb je in ieder geval weer een halve stap genomen. Progressie hoe klein ook is en blijft progressie.
Met dat laatste bedoelde ik inderdaad dat hij wat moet gaan doen. Het maakt niet zo veel uit waar je precies staat in je ontwikkeling als je maar probeert de goede kant op te gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
[..]
Ben ik met je eens, ligt gewoon aan iemands persoonlijkheid. Zelf ben ik niet zo van die koetjes en kalfjes, en dat heb je in groepen wel vaak. Dat voelt dan voor mij als geforceerd sociaal contact.
Geen enkel probleem verder, die koetjes en kalfjes haal ik wel uit de wei, maar ik voel mij lang niet zo relaxed als dat ik gewoon met iemand op een terras een drankje doe.
Wat bedoel je met het tweede? Niet zeuren, maar kom van je gat af ofzo?
Naar binnen trekken en alles op slot doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
En hij alsnog met een mond vol tanden staat en er niks mee doet.
Heb in net zo'n fase gezeten (al heb ik nooit de rest van de wereld de schuld van m'n falen gegeven). Heb in die tijd ook wel eens gehad dat een meid op me af kwam met een compliment en mijn reactie niet verder kwam dan 'eh, bedankt'. Das ook best frustrerend. Gelukkig ben ik daar tegenwoordig wel aardig overheen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Naar binnen trekken en alles op slot doen
Ik heb de fase gehad dat ik dan dat compliment onder uit ging halenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb in net zo'n fase gezeten (al heb ik nooit de rest van de wereld de schuld van m'n falen gegeven). Heb in die tijd ook wel eens gehad dat een meid op me af kwam met een compliment en mijn reactie niet verder kwam dan 'eh, bedankt'. Das ook best frustrerend. Gelukkig ben ik daar tegenwoordig wel aardig overheen.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb de fase gehad dat ik dan dat compliment onder uit ging halen![]()
Het heeft uiteraard heel veel met elkaar te maken. Als je lekker in je vel zit en veel zelfvertrouwen hebt dan gaat het versieren vanzelf ook wel makkelijker, juist omdat je er niet zo mee bezig bent. Het is zo simpel allemaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
Misschien dat we dit topic beter kunnen ombouwen tot "Als lekker in je vel zitten niet zo makkelijk is".
Stuk voor stuk de mensen die hier komen 'klagen' zijn mensen die weinig zelfvertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft uiteraard heel veel met elkaar te maken. Als je lekker in je vel zit en veel zelfvertrouwen hebt dan gaat het versieren vanzelf ook wel makkelijker, juist omdat je er niet zo mee bezig bent. Het is zo simpel allemaal.
Dat is de kern van dit topic inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Stuk voor stuk de mensen die hier komen 'klagen' zijn mensen die weinig zelfvertrouwen hebben.
Alleen blijven janken en klagen dat allemaal zo oneerlijk is en er van uit gaan dat het probleem zich dan wel zelf oplost.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat is de kern van dit topic inderdaad.
Ik wil niet / ik kan niet / ik weet niet ..Allemaal smoesjes waar men zich achter verschuild om maar niks te hoeven doen, dat is immers het makkelijkste.
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet initiatiefloos, KT. Misschien gemiddeld minder initiatief, maar niet meer.
Anders zouden mannen als wij forever alone zijn, niet?quote:
Zou natuurlijk een beetje voelen als trekken aan een dood paard.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zouden mannen als wij forever alone zijn, niet?
Ik heb een beetje hetzelfde verhaal. Ik vind zelden iemand leuk en handel daar dan ook zelden naar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zou natuurlijk een beetje voelen als trekken aan een dood paard.
Ik ben redelijk kieskeurig aangelegd, en vind niet zo snel een dame leuk of ga daar achteraan. En dan gebeurd het dus vaker dat vrouwen dan eerst initiatief naar mij toe tonen dan andersom.
Het initiatief van vrouwen is overigens (vaak) minder recht voor zijn raap.
Maar als je daadwerkelijk een dame leuk vind, waarom zou je dan gaan wachten totdat ze op jou afstapt? Genoeg verhalen ken ik waar de dame na aanhoudend initiatief van mannelijke zijde uiteindelijk toch overstag ging.
Ik zeg niet dat ik de enige uitzondering ben, er zitten hier inderdaad meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar voor Benzin is het wel lastig hoor, jullie snappen toch wel dat hij de enige is die op latere leeftijd nog geen ervaring op heeft gedaan en dat dat niet meer in te halen is
Het is echt niet zo dat er nog meer users in dit topic zitten, die op dezelfde moeilijkheden stuiten, en die zelfs nóg ouder zijn
Oh wacht..
Ja en die kunnen het toch ook zonder dat ze het afkijken of leren van vriendjes in de puberteit?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de enige uitzondering ben, er zitten hier inderdaad meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |