abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121705939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar gaat het al mis :@

[..]

Ik weet niet of in mijn eentje aan een bar gaan zitten en dan na een tijdje weer naar huis gaan bevorderlijk is voor mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde.

Ik zou het kunnen proberen, maar dat loopt niet af zoals jij hoopt.
Nou dan weet je stap 1 van je nieuwe leven, vrienden maken! Mag je zelf verzinnen hoe, anders schrik je mensen af met je gemaakte gedrag op basis van tekst.
pi_121706003
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga eens een keer naar een fok meet dan.
Als je dat wat vertrouwder lijkt
Fok!meet met de vaste bezoekers van dit topic en dan samen mooie zaterdag/zondag van maken. Lekker eten in een restaurantje en daarna de kroeg bestormen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:59:39 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706011
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef karton2 het volgende:

[..]

Maar je leert iemand kennen via zo'n datingsite, daar begint het digitale flirten neem ik aan. Heb er zelf geen ervaring mee overigens.
Ja, maar zodra je elkaar ontmoet in het echt doe je alsnog precies hetzelfde als mensen die op een andere manier elkaar ontmoeten en gaan daten. Dat was meer mijn punt. Tuurlijk gaan daar waarschijnlijk heel veel berichtjes eerst voor over en weer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_121706156
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar na het ontmoeten blijft het toch niet helemaal via internet gaan?
Om mensen te leren kennen kun je beter tijd met ze doorbrengen ja, maar je moet ze eerst een keer tegenkomen en internet is daar naar mijn idee best geschikt voor, ook om een soort van te filteren op of het een succes zou kunnen worden qua persoonlijkheid en levenshouding enzo.
Ja oke, misschien heb ik een zwaar vertekend beeld van datingsites en internetdaten. :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:03:31 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706165
quote:

[..]

[..]

Ik weet niet of in mijn eentje aan een bar gaan zitten en dan na een tijdje weer naar huis gaan bevorderlijk is voor mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde.

En omdat je het niet weet ga je het uitproberen, dat is het hele concept van dingen uitproberen nou eenmaal.
C'est la vie
pi_121706236
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:03 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ja oke, misschien heb ik een zwaar vertekend beeld van datingsites en internetdaten. :P
Ik denk het :D

Alleen het begin is anders dan anders.
pi_121706352
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

En omdat je het niet weet ga je het uitproberen, dat is het hele concept van dingen uitproberen nou eenmaal.
Maar dan moet ik wel ongeveer weten wat wel/niet kan en hoe ik het ga doen. Ik ga ook niet proberen om omhoog te vallen ipv naar beneden omdat ik weet dat het niet gaat.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:09:25 #233
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706405
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Omdat zij achter hem aangaat misschien?
Dan zorg je dat je jezelf meer in de kijker zet.

Misschien ben je niet zelfverzekerd en relaxed, vrouwen ruiken dat onbewust van twee kilometer afstand. Of misschien moet je wel ergens anders op de versiertoer gaan in plaats van aan jezelf werken.

Als je mij in een café zet zal ik echt wel met mensen praten, maar het is absoluut niet de plaats waar ik tot mijn recht kom. Ik ben niet zon groepsdier (al heb ik dat wel geleerd) en ben ontzettend op mijn gemak als ik met zijn tweeën met wie dan ook ben.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121706436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dan moet ik wel ongeveer weten wat wel/niet kan en hoe ik het ga doen. Ik ga ook niet proberen om omhoog te vallen ipv naar beneden omdat ik weet dat het niet gaat.
Wat is het ergste dat je kan overkomen?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:10:56 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121706464
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is het ergste dat je kan overkomen?
Iedereen kan doodgaan en dat jij in je eentje op aarde achterblijft tot je langzaam gek wordt door het gebrek aan menselijk contact.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_121706479
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dan zorg je dat je jezelf meer in de kijker zet.

Misschien ben je niet zelfverzekerd en relaxed, vrouwen ruiken dat onbewust van twee kilometer afstand. Of misschien moet je wel ergens anders op de versiertoer gaan in plaats van aan jezelf werken.

Als je mij in een café zet zal ik echt wel met mensen praten, maar het is absoluut niet de plaats waar ik tot mijn recht kom. Ik ben niet zon groepsdier (al heb ik dat wel geleerd) en ben ontzettend op mijn gemak als ik met zijn tweeën met wie dan ook ben.
Ik kom sowieso niet zo tot mijn recht in sociale omgevingen. Op mijn zolderkamer daarentegen.
pi_121706492
quote:

[..]

[..]

Met die instelling sta je al met 1-0 achter voordat de wedstrijd begonnen is.
Je denkt en piekert teveel. Schijt eraan en gewoon wat mensen aanspreken. Als er zich een kans voordoet: pakken (ja, ook al is het een man).
Misschien klikt het erg goed en kan je afspreken om vaker samen naar de kroeg te gaan. Als je 2 of 3 vaste kroegmaten hebt is het leuk om uit te gaan. Als jij plezier hebt dan zien vrouwen dat ook en er zit er vast wel ene tussen die jou wel beter wil leren kennen.
pi_121706500
quote:

[..]

Wat kan: hallo zeggen en een gesprekje beginnen. Succes!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:11:42 #239
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706504
quote:

[..]

Je observeert eerst heel bewust andere mensen. En als je een beetje een grof idee hebt hoe het moet, probeer je het na te doen.

Leren lopen heb je volgens mij ook niet zelf verzonnen, je zag een stelletje van die lange slungels zich rechtop voortbewegen, en ging het proberen na te doen. Dat duurde een aantal weken/maanden om dat feilloos te kunnen, en nu heb je er al jaren profijt van.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121706516
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iedereen kan doodgaan en dat jij in je eentje op aarde achterblijft tot je langzaam gek wordt door het gebrek aan menselijk contact.
Kijk Benzin hoeft dit echt niet te doen. Maar kom dan met iets beters als Benzin zijnde. En vaak is het ergste zo erg nog niet :D
pi_121706565
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je observeert eerst heel bewust andere mensen. En als je een beetje een grof idee hebt hoe het moet, probeer je het na te doen.

Leren lopen heb je volgens mij ook niet zelf verzonnen, je zag een stelletje van die lange slungels zich rechtop voortbewegen, en ging het proberen na te doen. Dat duurde een aantal weken/maanden om dat feilloos te kunnen, en nu heb je er al jaren profijt van.
Dit is toch wel een stuk complexer :D

Maar inderdaad gewoon zoveel mogelijk in sociale situaties komen en moeilijke, spannende dingen niet altijd ontvluchten.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:14:00 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706588
quote:

[..]

Heel simpel laten we zeggen je gaat naar een kroeg van 21:00 tot 00:00. Drie lullige uurtjes maar, we gaan jou lekker in je comfortzone laten zitten. En het enige wat jij hoeft te doen is met een drankje in de hand te kijken naar hoe er contact ontstaat tussen andere vrouwen en mannen. Gewoon kijken, maakt niet uit of ze je een creep vinden omdat je ze aanstaart, die mensen zie je nooit meer.

Je kan niet eens omlaag vallen, zie dat als stap 0.
C'est la vie
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:14:29 #243
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706614
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kom sowieso niet zo tot mijn recht in sociale omgevingen. Op mijn zolderkamer daarentegen.
Normaal sociaal contact kan je echt wel leren. Zeker met 2 a 3 mensen tegelijk kan je echt wel in je element zijn. Als dat niet lukt moet je echt een stuk sociale ontwikkeling inhalen.

En groepen hoeven je niet te liggen, maar je kan een boel leren op dat vlak als je wil.
Zelf ben ik ook niet zon groepsdier, maar heb het mij wel eigen weten te maken door er bewust mee om te gaan. Mijn mond opentrekken doe ik tegenwoordig dan ook gewoon.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:14:41 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121706619
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef karton2 het volgende:

[..]

Met die instelling sta je al met 1-0 achter voordat de wedstrijd begonnen is.
Je denkt en piekert teveel. Schijt eraan en gewoon wat mensen aanspreken. Als er zich een kans voordoet: pakken (ja, ook al is het een man).
Misschien klikt het erg goed en kan je afspreken om vaker samen naar de kroeg te gaan. Als je 2 of 3 vaste kroegmaten hebt is het leuk om uit te gaan. Als jij plezier hebt dan zien vrouwen dat ook en er zit er vast wel ene tussen die jou wel beter wil leren kennen.
Dat zei ik ook al, maar echt letterlijk. :')
C'est la vie
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:15:19 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121706641
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kijk Benzin hoeft dit echt niet te doen. Maar kom dan met iets beters als Benzin zijnde. En vaak is het ergste zo erg nog niet :D
Ik begrijp het wel, ik zou ook niet zo snel in mijn eentje ergens naar toe gaan. Wel een paar keer gedaan, maar niet altijd geslaagd. Soms wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:15:20 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706642
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit is toch wel een stuk complexer :D

Maar inderdaad gewoon zoveel mogelijk in sociale situaties komen en moeilijke, spannende dingen niet altijd ontvluchten.
Dat zeg je omdat je al jaren loopt, en het vanzelf gaat. Toen je dat leerde was dat wel anders hoor, om de haverklap viel je weer op je gat.
pi_121706677
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Heel simpel laten we zeggen je gaat naar een kroeg van 21:00 tot 00:00. Drie lullige uurtjes maar, we gaan jou lekker in je comfortzone laten zitten. En het enige wat jij hoeft te doen is met een drankje in de hand te kijken naar hoe er contact ontstaat tussen andere vrouwen en mannen. Gewoon kijken, maakt niet uit of ze je een creep vinden omdat je ze aanstaart, die mensen zie je nooit meer.

Je kan niet eens omlaag vallen, zie dat als stap 0.
Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen, maar ik heb niet het gevoel dat mezelf vreselijk ongemakkelijk voelen helpt
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:17:13 #248
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121706715
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Als jullie denken dat dat een goed idee is, dan wil ik het wel proberen, maar ik heb niet het gevoel dat mezelf vreselijk ongemakkelijk voelen helpt
Hetgene wat je echt wil ligt buiten je huidige comfortzone. Buiten je comfortzone betekent dat dat je je in de eerste instantie verre van een vis in het water voelt.
pi_121706731
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Normaal sociaal contact kan je echt wel leren. Zeker met 2 a 3 mensen tegelijk kan je echt wel in je element zijn. Als dat niet lukt moet je echt een stuk sociale ontwikkeling inhalen.

En groepen hoeven je niet te liggen, maar je kan een boel leren op dat vlak als je wil.
Zelf ben ik ook niet zon groepsdier, maar heb het mij wel eigen weten te maken door er bewust mee om te gaan. Mijn mond opentrekken doe ik tegenwoordig dan ook gewoon.
Grote groepen zijn niet per se complexer dan kleine groepen. Voor sommige mensen is dat zelfs makkelijker.

Verder gaat het toch al steeds om dat je dingen moet inhalen en zo. Dat je achter loopt op sociaal gebied is niet erg, maar het zou leuk zijn als je er wat mee doet denk ik dan.
pi_121706782
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Blijf dan maar wegkwijnen op je zolderkamer. Das namelijk het enige alternatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')