Ik ben het inderdaad niet eens met die tip uit de FP.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Dus je suggereert hiermee dat sporten niet helpt tegen onzekerheid het staat nota bene op de eerste pagina bij de tips
Ik kan het altijd proberen.Misschien dat er toch wat veranderd.Je weet het nooit.Ben het ook gedeeltelijk met je eens nu je het zo uitlegt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad niet eens met die tip uit de FP.
Dat je lekkerder in je vel kan gaan zitten dat geloof ik wel, maar dat het daadwerkelijk je onzerheid oplost zeer zeker niet. Je kan het proberen hoor, maar ik wens je veel succes.
Onzekerheid kan zich op twee manieren uiten, het doodongelukkig in een hoekje blijven zitten en iedereen de schuld geven, of een niet verzadigbare drive om de goedkeuring van anderen te kunnen krijgen. Het ongelukkige gevoel blijft hetzelfde.
Top dat je van de benen komt! Het gaat zeker wel helpen, maar ook alleen maar dat, 'helpen'. In de kern is onzekerheid gewoon negatief denken over jezelf . Je hebt uiteindelijk van niemand de goedkeuring nodig om lekker in je vel te zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen.Misschien dat er toch wat veranderd.Je weet het nooit.Ben het ook gedeeltelijk met je eens nu je het zo uitlegt.
Bedankt voor de discussie en tips zijn altijd welkom![]()
Als iemand geen vinger naar haar uitsteekt, hoe kan diegene dan in de weg staan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef heloef het volgende:
Hallo uw grote vriend heloef hier met een korte klacht.
Ik ben er klaar mee, elke keer als ik moeite voor een meisje is er wel iets of iemand die in de weg staat. Ook al steekt die persoon geen vinger uit naar haar.
Kortom: ik moet maar een hobby zoeken want ik ben blijkbaar nog steeds een verschrikkelijk mens. Ofzo.
Einde klacht
Met vriendelijke groeten, heloef
Scherpe wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Volgens mij sta je jezelf in de weg.
Omdat zij achter hem aangaat misschien?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als iemand geen vinger naar haar uitsteekt, hoe kan diegene dan in de weg staan?
Volgens mij sta je jezelf in de weg.
Dus je valt gewoon niet op loef?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat zij achter hem aangaat misschien?
Perfect. Helemaal goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lief dagboek,
Even een kleine motivatie post van mij...
Mocht je problemen hebben met een vrouw uitvragen, omdat je verlegen bent en bang bent een blauwtje te lopen, heb dan het volgende gesprek:
"Hey ik zou zaterdag trouwens nog even de stad in om wat nieuwe kleren te halen, en ik dacht aangezien jij vast mode bewuster dan ik ben, heb je zin om mee te gaan? Dan weet ik tenminste zeker dat ik niet met troep thuis kom"
A: zo loop je geen blauwtje, immers je was al van plan de stad in te gaan, als ze dus niet mee wil niets aan de hand.
B: vrouwen houden van winkelen...
C: Koop een leuk shirtje voor een tientje ofzo voor haar als "dankjewel" en je dag kan niet meer stuk.
/lief dagboek
oh, en Heloef.. waar kom je vandaan... gaan we meeten, en vrouwen versieren a lá casanova bootcamp. Als je met mij weg ben, dan vindt je jezelf opeens een heel normale jongen
![]()
Ik vind mezelf al normaal hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
oh, en Heloef.. waar kom je vandaan... gaan we meeten, en vrouwen versieren a lá casanova bootcamp. Als je met mij weg ben, dan vindt je jezelf opeens een heel normale jongen
![]()
De periodes dat ik mij goed voel heb ik daar dus 0.0% last van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
Onzekerheid kan zich op twee manieren uiten, het doodongelukkig in een hoekje blijven zitten en iedereen de schuld geven, of een niet verzadigbare drive om de goedkeuring van anderen te kunnen krijgen. Het ongelukkige gevoel blijft hetzelfde.
Als het licht uit is val ik niet op nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je valt gewoon niet op loef?
Maar waarom niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het licht uit is val ik niet op nee.
Maar serieus blijkbaar niet, schijnbaar ben ik niet boeiend genoeg voor vrouwen. Tsja.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waarom niet.
Waarom val je niet op?
Ik begrijp hieruit dat je nog een poging hebt gewaagd en dit niet geaccepteerd werd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef heloef het volgende:
Hallo uw grote vriend heloef hier met een korte klacht.
Ik ben er klaar mee, elke keer als ik moeite voor een meisje is er wel iets of iemand die in de weg staat. Ook al steekt die persoon geen vinger uit naar haar.
Kortom: ik moet maar een hobby zoeken want ik ben blijkbaar nog steeds een verschrikkelijk mens. Ofzo.
Einde klacht
Met vriendelijke groeten, heloef
Ik ben zelden zo duidelijk geweest als de vorige keer. Te lief, lijkt me sterk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent te lief / onduidelijk whatever?
En haar reactie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zelden zo duidelijk geweest als de vorige keer. Te lief, lijkt me sterk.
Nee ik heb niet nog een poging gewaagd bij dezelfde persoon. Heeft geen nut.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je nog een poging hebt gewaagd en dit niet geaccepteerd werd?
Balen man, maar nooit opgeven. Je bent al zoveel verder dan ik was, op die leeftijd.
Je weet dat je geen verschrikkelijk mens bent. Je bent een gezellige, grappige kerel die passie heeft voor wat hij doet. Je weet wat je wilt en je werkt daar naartoe.
Ik beloof je wel dat ik zal ophouden met je proberen te wingen, kennelijk werkt dat niet.
Ah, de post met de klacht was door een ander veroorzaakt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb niet nog een poging gewaagd bij dezelfde persoon. Heeft geen nut.
Te lief betekent geen ruggengraat/slappe tinus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent te lief / onduidelijk whatever?
Bedankt voor de verduidelijking, volgens mij was dat wel duidelijk...quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te lief betekent geen ruggengraat/slappe tinus.
Ik dacht dat je weer de kant op wilde gaan van "alle vrouwen vallen op klootzakken, nice guys finish last", dus vandaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking, volgens mij was dat wel duidelijk...
Ik ben meer van de vrouwen zijn initiatiefloos, ik dacht dat je me beter kende fascinationquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer de kant op wilde gaan van "alle vrouwen vallen op klootzakken, nice guys finish last", dus vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |