SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
Ik ga er gewoon schijt aan hebben. Ik ben niet bang om een meid aan te spreken, maar het echte flirten ben ik meestal bang voor. Ik zal gewoon het initiatief moeten gaan nemen, daar ben ik nu wel achter gekomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je gaat zitten denken ''zal ik dat nou wel doen'' moet je gelijk bij jezelf denken dat de enige reden om het niet te doen zou zijn omdat het comfortabel is niks te doen.
Dus bij die gedachte gelijk doen![]()
![]()
Ik maak me er op een avond altijd vanaf met slechte one-liners, altijd wel een paar meiden die happen.
Burning bridges gives you so much more![]()
Ik ben 15, heb uitwisselingen, en dat gaat met een meid uit Rusland, al facebook uitgewisseld, gepraat, etc etc, maar ze is errug knap en ze gaat dus een week hiernaartoe. Maar ik weet dus echt niet wat ik ga doen, ben altijd fucking slecht in meiden, dus hebben jullie tips. Het gaat me niet om neuken en loslaten, maar gewoon om een relatie te creeëren. Ze is iig heel aardig. Maar ik weet nu al dat ik me ga schamen voor rare dingen die mijn ouders gaan doen (vader is een ramp kwa dat) en dat ik niet ga weten wat we moeten gaan doen. Tips? Ik ga iig nu een profielfoto nemen op FB, dat ze zich niet rotschrikt op het airport![]()
-SH“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door SherlockHolmes op 16-01-2013 23:34:52 ]“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Dat lukt niet, zenuwachtig etc etc. Is ook eerste keer zo close met een meidquote:
Ze blijft een hele week
-SH“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Minecraftenquote:
-Don Draper![]()
Drink elke dag een fles Vodka. Ben jij niet zenuwachtig meer, zij is waarschijnlijk niet anders gewend en is blij dat jij probeert haar wat meer thuis te laten voelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat lukt niet, zenuwachtig etc etc. Is ook eerste keer zo close met een meid
Ze blijft een hele week
-SHBurning bridges gives you so much more![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Drink elke dag een fles Vodka. Ben jij niet zenuwachtig meer, zij is waarschijnlijk niet anders gewend en is blij dat jij probeert haar wat meer thuis te laten voelen.
-Don Draper![]()
Daar wen je heel snel aan, 2 uur verder en je bent wel aan elkaar gewend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat lukt niet, zenuwachtig etc etc. Is ook eerste keer zo close met een meid
Ze blijft een hele week
-SH
Zij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij, misschien nog wel erger omdat zij in een volledig vreemde omgeving komt.![]()
Haha, je zei dat ze komt. Daar moet SH nog flink aan werken!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Daar wen je heel snel aan, 2 uur verder en je bent wel aan elkaar gewend.
Zij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij, misschien nog wel erger omdat zij in een volledig vreemde omgeving komt.
Burning bridges gives you so much more![]()
Wijsneusquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Haha, je zei dat ze komt. Daar moet SH nog flink aan werken!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Haha, je zei dat ze komt. Daar moet SH nog flink aan werken!![]()
-Don Draper![]()
Toen ik 19 was heb ik tijdens een vakantie in Zweden een schoone Zweedse op de kop getikt.
We zijn in contact gebleven en ze heeft me in de zomervakantie bij haar thuis uitgenodigd.
We gingen de tweede avond op haar slaapkamer film kijken (bad boys.. ik weet het nog steeds). Het was zo'n gekopieerde en die kapte er vervolgens mee. Ik ben toen vervolgens ook meerdere keren in een vreemde omgeving gekomen.
Dus SH: regel een dvd die na ongeveer 30 minuten ermee kapt.![]()
Wat een verhaalquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef karton2 het volgende:
Toen ik 19 was heb ik tijdens een vakantie in Zweden een schoone Zweedse op de kop getikt.
We zijn in contact gebleven en ze heeft me in de zomervakantie bij haar thuis uitgenodigd.
We gingen de tweede avond op haar slaapkamer film kijken (bad boys.. ik weet het nog steeds). Het was zo'n gekopieerde en die kapte er vervolgens mee. Ik ben toen vervolgens ook meerdere keren in een vreemde omgeving gekomen.
Dus SH: regel een dvd die na ongeveer 30 minuten ermee kapt.
Waarom eentje die er na 30min mee kapt dan?
-Don Draper![]()
Dan gaat SH wel minecraften in z'n eentje denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef karton2 het volgende:
Dus SH: regel een dvd die na ongeveer 30 minuten ermee kapt.![]()
![]()
In mijn geval wisten we van elkaar dat we interesse in elkaar hadden. Ze nodige mij al bij haar thuis (ouders huis eigenlijk) uit en ik mocht gewoon bij haar slapen. Alleen de eerste nacht heb ik op een luchtkussen geslapen om het allemaal niet te obvious te laten zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat een verhaal
Waarom eentje die er na 30min mee kapt dan?
-SH
Sinds die dvd die er voortijdig mee kapte sliep ik gewoon bij haar in bed.
Wat moet je anders doen als je op haar slaapkamer zit en de film kapt ermee omdat het een nepdvd was?.. ging allemaal vanzelf vanaf dat moment... heerlijk.
Daarom moet jij ook een nepdvd regelen.. Of brand gewoon expres een halve film op een dvd![]()
![]()
Dan staat er echt bij zo'n film. Duur: 25 min. Seems legit hahhahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
In mijn geval wisten we van elkaar dat we interesse in elkaar hadden. Ze nodige mij al bij haar thuis (ouders huis eigenlijk) uit en ik mocht gewoon bij haar slapen. Alleen de eerste nacht heb ik op een luchtkussen geslapen om het allemaal niet te obvious te laten zijn.
Sinds die dvd die er voortijdig mee kapte sliep ik gewoon bij haar in bed.
Wat moet je anders doen als je op haar slaapkamer zit en de film kapt ermee omdat het een nepdvd was?.. ging allemaal vanzelf vanaf dat moment... heerlijk.
Daarom moet jij ook een nepdvd regelen.. Of brand gewoon expres een halve film op een dvd
-Don Draper![]()
Zij had een tv met dvdspeler op haar kamer. De meeste thuiscomputers hadden toen (2005) geen mooie breedbeeld of iets dergelijks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dan staat er echt bij zo'n film. Duur: 25 min. Seems legit hahhaha
-SH
Zorg gewoon dat jij je computerscherm richting het bed draait en start de film zodra zij binnenkomt. Zij ziet echt niet dat jij maar een halve film hebt.
Om succes te hebben moet je van tevoren al wat geflirt hebben zodat je plan een grotere kans van slagen heeft.
Kijk daarom pas die film op de tweede of derde dag, omdat je dan zeker aan elkaar gewend bent. Ga dicht tegen haar aan zitten en als ze een armbandje omheeft of een ring pak je haar voorzichtig bij haar pols of onderarm vast en geef haar een complimentje daarover en vraag waar ze het vandaan heeft.
Ik ga er van uit dat zij ook 15 is zoals jij, dat complimentje over ringetjes/armbandjes gaat er op die leeftijd in als zoete koek. Als je interesse toont over waar ze het vandaan heeft komt het geloofwaardiger over.
Als je dicht tegen haar aan zit heb je al contact gemaakt als de film uitvalt. Het is dan makkelijker om verder te gaan omdat het contact er al is.
Als ze niet verder wilt wel je handjes thuishouden en je moet de rest van de week nog met haar doorbrengen als het een blauwtje wordt, geheel op eigen risico dus.![]()
Goede postquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zij had een tv met dvdspeler op haar kamer. De meeste thuiscomputers hadden toen (2005) geen mooie breedbeeld of iets dergelijks.
Zorg gewoon dat jij je computerscherm richting het bed draait en start de film zodra zij binnenkomt. Zij ziet echt niet dat jij maar een halve film hebt.
Om succes te hebben moet je van tevoren al wat geflirt hebben zodat je plan een grotere kans van slagen heeft.
Kijk daarom pas die film op de tweede of derde dag, omdat je dan zeker aan elkaar gewend bent. Ga dicht tegen haar aan zitten en als ze een armbandje omheeft of een ring pak je haar voorzichtig bij haar pols of onderarm vast en geef haar een complimentje daarover en vraag waar ze het vandaan heeft.
Ik ga er van uit dat zij ook 15 is zoals jij, dat complimentje over ringetjes/armbandjes gaat er op die leeftijd in als zoete koek. Als je interesse toont over waar ze het vandaan heeft komt het geloofwaardiger over.
Als je dicht tegen haar aan zit heb je al contact gemaakt als de film uitvalt. Het is dan makkelijker om verder te gaan omdat het contact er al is.
Als ze niet verder wilt wel je handjes thuishouden en je moet de rest van de week nog met haar doorbrengen als het een blauwtje wordt, geheel op eigen risico dus.
Tja, ik ben niet echt een romantisch type, ik weet niet echt wat ik ben. ben nog nooit close met een meisje geweest.
-Don Draper![]()
Je hebt sowieso niks te verliezen he. Als je faalt dan zie je haar toch nooit meer terugquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Goede post
Tja, ik ben niet echt een romantisch type, ik weet niet echt wat ik ben. ben nog nooit close met een meisje geweest.
-SHEn heb jij toffe verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |