quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook
kut bobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hij is zeker van zichzelf en zoekt niet wanhopig naar antwoorden bij anderen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Geef me dan op zijn minst een richtlijn welke kant ik op moet werken. Wat maakt jou zo onder de indruk dat je zelf moeite doet voor een jongen in plaats van andersom? Wat doet hij dat jou dan zo intrigeert?
Omdat als we de mannenpraat direct op een dame zouden richten krijgen we en klap in het gezicht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn mannen dat wel volgens jou? Misschien onder elkaar maar volgens mij niet echt naar de dames
Meestal nemen de vrouwen het initiatief bij beginnend geflirt als oogcontact in mijn ervaring, mannen reageren daar dan op met aanspreken en denken dat zij zijn begonnenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:23 schreef karton2 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook vaak de vrouwen die de eerste stap zetten. Ik heb nog nooit een vrouw versierd waarbij ik de eerste stap gezet heb.. altijd reactie op wat zij zei/deed.
Wat een flauw antwoordquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:23 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Hij is zeker van zichzelf en zoekt niet wanhopig naar antwoorden bij anderen.
Precies dat ja. Het 'langdurig staren'quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal nemen de vrouwen het initiatief bij beginnend geflirt als oogcontact in mijn ervaring, mannen reageren daar dan op met aanspreken en denken dat zij zijn begonnen
Haha ja daar heb ik ooit een onderzoek naar gelezen geloof ik, en die mannen maar denken dat ze lekker bezig waren met versieren maar eigenlijk maakte ze eerst onbewust een selectie van de vrouwen die interesse leken te hebben en gingen daar eerder naartoe dan een vrouw die niet naar hen had gekeken van te voren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal nemen de vrouwen het initiatief bij beginnend geflirt als oogcontact in mijn ervaring, mannen reageren daar dan op met aanspreken en denken dat zij zijn begonnen
Het is flauw dat je het zo afschildert, want het is wel hoe het werkt. Stop met vragen en ga het ontdekken.quote:
Amen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Omdat als we de mannenpraat direct op een dame zouden richten krijgen we en klap in het gezicht.
Als ik niets vraag leer ik niets. Ga ontdekken is heel erg vaag en ik weet niet goed hoe ik dat moet ontdekken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Het is flauw dat je het zo afschildert, want het is wel hoe het werkt. Stop met vragen en ga het ontdekken.
Loop je me nou voor de gek te houden ofzo? Als je ze zo koppig wil doen ga je gang maar waarom zou ik je dan überhaupt tips willen geven? Je schuift ze meteen aan de kant! Beetje beledigend dit hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik niets vraag leer ik niets. Ga ontdekken is heel erg vaag en ik weet niet goed hoe ik dat moet ontdekken.
Ga je weleens uit ofzo Benzin?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik niets vraag leer ik niets. Ga ontdekken is heel erg vaag en ik weet niet goed hoe ik dat moet ontdekken.
Nee, echt niet. Ik heb niet de intentie om koppig te doen, maar je geeft gewoon tips die ik vrij vaag vind en waarvan ik echt oprecht niet weet wat ik ermee moet. Ik kan ze met mijn beperkte ervaring echt niet goed plaatsen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Loop je me nou voor de gek te houden ofzo? Als je ze zo koppig wil doen ga je gang maar waarom zou ik je dan überhaupt tips willen geven? Je schuift ze meteen aan de kant! Beetje beledigend dit hoor.
andere plaatsen waar je veelvuldig in contact komt met vrouwen, en met ze kan praten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer uit geweest ja, maar dat is niet echt mijn ding.
Alleen werk (en zelfs daar is het niet echt veelvuldig), dus als dat niet telt, dan niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
andere plaatsen waar je veelvuldig in contact komt met vrouwen, en met ze kan praten?
En dan bedoel ik niet voor je werk ofzo
hoe wil je dan ooit leren hoe je met ze moet omgaan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Alleen werk (en zelfs daar is het niet echt veelvuldig), dus als dat niet telt, dan niet.
Als jij niet eens de moeite wil nemen zelf achter dingen te komen hoef je van mij ook niets te verwachten qua uitleg hoor. Jij weet waar jij het liefst nu zou staan in je leven, nou ga er eens lekker voor zitten, schrijf al je doelen op en alle manieren die je kan bedenken om er te komen, ongeacht de middelen die je wel of niet ervoor hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik heb niet de intentie om koppig te doen, maar je geeft gewoon tips die ik vrij vaag vind en waarvan ik echt oprecht niet weet wat ik ermee moet. Ik kan ze met mijn beperkte ervaring echt niet goed plaatsen.
Ooit moeite gedaan om met vrouwen in contact te komen? (internetdaten/chat/etc telt niet)quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Alleen werk (en zelfs daar is het niet echt veelvuldig), dus als dat niet telt, dan niet.
Er zijn gewoon (voor een techneut) weinig situaties met veel vrouwen. Ik weet niet hoe ik dat precies moet leren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hoe wil je dan ooit leren hoe je met ze moet omgaan?
dat zijn geen dingen die je theoretisch kunt leren.
Als internetdaten niet telt, dan niet nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ooit moeite gedaan om met vrouwen in contact te komen? (internetdaten/chat/etc telt niet)
Door er op uit te gaan, zorgen dat je met ze in contact komt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn gewoon (voor een techneut) weinig situaties met veel vrouwen. Ik weet niet hoe ik dat precies moet leren.
[..]
Als internetdaten niet telt, dan niet nee.
Je moet ook helemaal niet precies weten hoe je het moet leren, dan ben je net een robot en stoot je vrouwen af. Het is niet sexy als iemand je benadert zoals in het boekje staat, op een plek die als tip werd gegeven door zijn instructie lijstje om het beste te kunnen scoren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn gewoon (voor een techneut) weinig situaties met veel vrouwen. Ik weet niet hoe ik dat precies moet leren.
[..]
Als internetdaten niet telt, dan niet nee.
Ik wil die moeite wel doen, maar sommige dingen zijn niet echt dingen waar je zelf achter komt. Vooral dit soort dingen zijn dingen waarin iemand anders moet vertellen hoe het moet of in elk geval inzicht moet geven in het probleem en mogelijke oplossingen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Als jij niet eens de moeite wil nemen zelf achter dingen te komen hoef je van mij ook niets te verwachten qua uitleg hoor. Jij weet waar jij het liefst nu zou staan in je leven, nou ga er eens lekker voor zitten, schrijf al je doelen op en alle manieren die je kan bedenken om er te komen, ongeacht de middelen die je wel of niet ervoor hebt.
Maar als je het allemaal wel lekker makkelijk vindt om enkel door te blijven vragen (doet me denken aan kleine kindjes die overal 'waarom?' op zeggen) dan zal je nergens komen, want wat ik hier las is het je allemaal al heel vaak verteld maar doe je er niets mee omdat het je niet aanstaat. Dat kan, maar kom dan of met wat beters of krijg vrede met je huidige leventje. Misschien heeft het een reden dat iedereen je hetzelfde aanraadt steeds, omdat ze dat oprecht de allerbeste optie voor jou vinden. Dat jij het daar niet mee eens bent ligt dan statistisch gezien eerder aan jou dan aan hen hoor.
Haha, jij heb firefly nog nooit in actie gezien zeker? Voor je het weet zit íe binnen vijf minuten aan je doos.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet precies weten hoe je het moet leren, dan ben je net een robot en stoot je vrouwen af. Het is niet sexy als iemand je benadert zoals in het boekje staat, op een plek die als tip werd gegeven door zijn instructie lijstje om het beste te kunnen scoren.
Dus dat wat jij nu theoretisch wil leren, gaat je in eventuele praktijk alleen tegen werken want zo moet het vooral niet om een vrouw te regelen.
Oh, ik vind eigenlijk wel dat dat teltquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ooit moeite gedaan om met vrouwen in contact te komen? (internetdaten/chat/etc telt niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |