Ja alleen de piek moet erin en niet eropquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef So_Surreal het volgende:
Is dit het topic over het versieren van de kerstboom ??
Forever weet ik niet, een stuk meer in ieder geval welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zouden mannen als wij forever alone zijn, niet?
Kan. Maar dit is nou niet echt uitgelopen op een ideale situatie. Alweer ben ik het die alles moet doen. Het is een beetje trekken aan een dood paard.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoezo, misschien heb je gewoon een leuk karakter en komt ze daar pas achter als je haar daadwerkelijk aanspreekt.
Ik weet het niet. Ben daar weleens geweest en het beviel me niet echt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Maar benzin ga je dit weekend nog de kroeg in dan? Kijken of het wat voor je is?
Een andere kroeg dit keer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ben daar weleens geweest en het beviel me niet echt.
Die zijn anders, ongemakkelijker en veel moeilijker omdat jij jezelf die druk oplegt. Als je een vrouw benadert met het idee om haar je bed in te krijgen, relatie mee aan te gaan of mee te gaan trouwen zal het nooit wat worden. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Toch zijn gesprekken met vrouwen anders, ongemakkelijker en veel moeilijker.
Wat beviel je niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ben daar weleens geweest en het beviel me niet echt.
Hoe kwam je dan in eerste instantie aan het contact?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan. Maar dit is nou niet echt uitgelopen op een ideale situatie. Alweer ben ik het die alles moet doen. Het is een beetje trekken aan een dood paard.
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die zijn anders, ongemakkelijker en veel moeilijker omdat jij jezelf die druk oplegt. Als je een vrouw benadert met het idee om haar je bed in te krijgen, relatie mee aan te gaan of mee te gaan trouwen zal het nooit wat worden. (uitzonderingen daargelaten)
Als je met een vreemde man staat te praten doe je dat toch ook niet het met idee dat het misschien wel je aller aller beste kameraat kan worden?
Zoals je vrienden maakt zo doe je dat ook met vrouwen alleen met vrouwen kan het wel beter klikken dan 'gewoon vrienden' en van dat punt ga je verder door haar bijvoorbeeld mee uit te vragen.
Zoals jij er naar kijkt komt op mij geforceerd en angstig over. Zoals ik al eerder zei: minder nadenken maar gewoon schijt eraan.
Nja, ik voel me daar niet op mijn gemak; een buitenstaander. Ik sta een beetje te staan in een omgeving die van alles doet en ik drink wat.quote:Wat beviel je niet?
Niet misschien, een vrouw is maar een gewoon mens. Je staat dus jezelf in de weg als je hakkelig gaat lopen doen.quote:
nou benzin?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja en die kunnen het toch ook zonder dat ze het afkijken of leren van vriendjes in de puberteit?
Waarom jij dan niet?
Ik ben ook aan het proberen om dat op latere leeftijd te leren. Waarom sommige mensen hier dat wel is gelukt weet ik niet.quote:
Zorg dat jij onderdeel uit gaat maken van die andere mensen. Doe je dat niet dan ben je niet meer dan het meubilair van die kroeg. Ik heb al eerder aangegeven hoe je dit aan kan pakken, doe er wat mee zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk.
[..]
Nja, ik voel me daar niet op mijn gemak; een buitenstaander. Ik sta een beetje te staan in een omgeving die van alles doet en ik drink wat.
Dat weet je wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het proberen om dat op latere leeftijd te leren. Waarom sommige mensen hier dat wel is gelukt weet ik niet.
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef Murvgeslagen het volgende:
Omdat ze op de benen komen en niet voor de eerste neerslag het weer opgeven.
Omdat je niet weet wat je wil, niet concreet althans. Je doet dingen die anderen van je verwachten, maar je hebt geen idee wat je eigen identiteit is en wat je verder wil in het leven. Mensen die misschien wat gemakkelijker leren, zijn bereid bepaalde stappen te nemen zonder zich te laten tegenhouden door ouders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het proberen om dat op latere leeftijd te leren. Waarom sommige mensen hier dat wel is gelukt weet ik niet.
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |