abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:43:32 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121619905

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121620076
Bijna zondag!
pi_121620338
pi_121621518
Neem aan dat ze die hele ruimte opvullen met een trap die inderdaad smaller is dan de schets, dat stalen ding wat je nu ziet is een tijdelijke dan ook qua breedte.
pi_121623721
Vorst blijft zeker aanhouden tot woensdag. Hopelijk geen reden voor veel mensen om verstek te laten gaan.
pi_121624161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 07:40 schreef tammepiet het volgende:
Vorst blijft zeker aanhouden tot woensdag. Hopelijk geen reden voor veel mensen om verstek te laten gaan.
In tegendeel! Als het meezit wordt m'n eigen voetbalwedstrijd afgekeurd en kan ik 'gewoon' naar de ArenA! ;) *O*
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  woensdag 16 januari 2013 @ 08:55:28 #7
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_121624473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef Taneli het volgende:

[..]

In tegendeel! Als het meezit wordt m'n eigen voetbalwedstrijd afgekeurd en kan ik 'gewoon' naar de ArenA! ;) *O*
Ik vraag me ook af in hoeverre de stadionbezoeker een schaatsweekend (misschien het enige van het jaar) laat schieten voor de Klassieker.
Is al bekend wie de scheids wordt?
Life is what you make it.
pi_121624547
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:55 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af in hoeverre de stadionbezoeker een schaatsweekend (misschien het enige van het jaar) laat schieten voor de Klassieker.
Is al bekend wie de scheids wordt?
quote:
Arbiter Pol van Boekel is aangesteld voor de wedstrijd Ajax - Feyenoord. De aftrap van de Klassieker vindt aanstaande zondag plaats om 14.30 uur in de Amsterdam ArenA.

Van Boekel reageert telefonisch verheugd op zijn aanstelling: ,,We komen net terug van het trainingskamp in het Turkse Belek en dan is het mooi om vervolgens te horen dat je de competitie mag hervatten met een wedstrijd als deze. Wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn natuurlijk altijd speciaal. Daarbij wordt het mijn eerste Klassieker, dus ja, ik kijk er zeer naar uit om deze topwedstrijd te fluiten in een volle ArenA.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_121624970
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef Taneli het volgende:

[..]

Neem aan dat je je plek sowieso wel aan iemand af had gestaan.
pi_121626280
quote:
'PSV is de ideale tussenstap om de Europese top te halen'

Woensdag, 16 januari 2013 om 07:00
Het is in de afgelopen dagen wat stiller geworden rondom Adam Maher, maar de wens van de middenvelder is onveranderd: hij wil AZ nog deze maand verlaten. Maher staat in de nadrukkelijke belangstelling van PSV en herhaalt in De Telegraaf dat hij in deze transferperiode de overstap wil maken: "Ik wil naar PSV, punt. Als er nog iets bovenop het eerste PSV-bod van vijf miljoen euro komt, vind ik dat AZ me moet laten gaan", spreekt de spelmaker duidelijke taal.

De negentienjarige Maher wordt gezien als een van de grootste talenten van de Nederlandse velden en wilde in de zomer al graag vertrekken bij AZ. Toen bleef concrete interesse uit, maar nu is PSV wel druk bezig met zijn komst. Maher hoopt vurig op een transfer: "Dit is voor mij de ideale tussenstap om de Europese top te halen. En het is tijd om weer voor de prijzen te strijden", benadrukt hij. "Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, maar ben ambitieus en kan naar een topclub. Die kans wil ik niet laten voorbijgaan."

"Ik lees in de media bedragen die PSV al heeft geboden (vijf miljoen euro, red.) en reken erop dat ze nog meer zullen betalen", vervolgt Maher. "Op een gegeven moment moet je als club ook zeggen: 'Dit is een mooie prijs voor een zelfopgeleide jongen, we zijn trots op deze transfer en gunnen hem die'. Ik wacht op het moment dat de clubs eruit komen. Ik weet niet waarom AZ zo veel voor me vraagt, maar ik weet wel dat ik nu weg wil." Het contract van Maher in Alkmaar loopt nog tot medio 2015 door.
quote:
'Van Ajax heb ik nog niets gehoord, dus daarom zeg ik nu: PSV'

Woensdag, 16 januari 2013 om 07:20
Adam Maher probeerde als jonge jongen in de jeugdopleiding van Ajax terecht te komen, maar werd drie keer te licht bovenden tijdens de zogenaamde talentendagen. AZ zag wél wat in de middenvelder en zag Maher in Alkmaar uitgroeien tot international van het Nederlands elftal. PSV wil de jongeling graag hebben, maar volgens geruchten is Maher ook in beeld bij Ajax.

De regerend landskampioen verwacht in de zomer afscheid te moeten nemen van Christian Eriksen en de naam van de negentienjarige Maher wordt genoemd als opvolger. Waarom wil hij niet wachten tot de zomer, zodat hij wellicht kan kiezen tussen Ajax en PSV? "Dat is een goede vraag, maar dan ben ik weer een half jaar verder", zegt Maher in De Telegraaf. "Van de PSV’ers heb ik enthousiaste verhalen over de club gehoord. Ajax zou zeker geen straf zijn, integendeel, is ook een topclub en in Amsterdam bij me om de hoek. Maar ik heb nog niets gehoord. Dus daarom zeg ik nu: PSV."

Maher heeft niet het gevoel dat hij is uitgeleerd bij AZ: "Uitgeleerd is niet het goede woord, maar door te verhuizen, betere spelers om me heen en de druk van het áltijd moeten winnen, denk ik me als mens en speler bij PSV wel veel sneller te ontwikkelen. Bij AZ zijn er de laatste jaren zoveel spelers vertrokken dat we wéér in een opbouwfase zitten. Het duurt nog minimaal een jaar voordat we weer een goede ploeg hebben die bovenin kan meespelen", aldus de middenvelder.
Is dit jammer? Lijkt mij persoonlijk niet. Ten eerste de arrogantie en zijn mentaliteit. Alsof hij gaat bepalen hoeveel die waard is en wanneer die weg man. Vind het ook totaal niet bij hem passen hoe die overkomt, vooral als je hem hoort praten.

Als Eriksen weg gaat zou Fischer en kunnen spelen en die jongen uit Servië als die komt. Zou Andersen ook op het middenveld terecht kunnen?
pi_121626473
Zaterdag weer sneeuw?? :o
pi_121626755
Andersen is ook geschikt als AM idd
pi_121626926
Wie van hier gaat trouwens naar de training zaterdag?

Ik twijfel, ik wil wel opzich maar mn vriendin vind het niet leuk :') :@ :@ :')
pi_121627018
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie van hier gaat trouwens naar de training zaterdag?

Ik twijfel, ik wil wel opzich maar mn vriendin vind het niet leuk :') :@ :@ :')
Ik ga mits het niet sneeuwt.. Ik moet namelijk met een Daihatsu Cuore komen vanaf Den Haag :')
pi_121627129
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_121627465
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Fucking eindelijk. _O_ _O_ _O_
Zou jij mij wat meer kunnen vertellen over deze beste knul?
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:04:47 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121627568
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het is de nieuwe Eriksen blijkbaar, nog niets laten zien maar nu al _O_.

B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121627705
Meleg eindbaas.

Gelijk shirt met 10 - Meleg besteld.
pi_121627746
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik ga mits het niet sneeuwt.. Ik moet namelijk met een Daihatsu Cuore komen vanaf Den Haag :')
als ik ga ga ik met een maat uit leidschendam :P denk met de trein

-edit- Al bedenk ik me nu dat hij ook een rijbewijs heeft en net 18 is. Ach, we zien wel :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:10:36 #21
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121627769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is de nieuwe Eriksen blijkbaar, nog niets laten zien maar nu al _O_.

B-).
Het feit dat die soap voorbij is, is al een _O_ waard.

Schijnt een uitstekende linksbeenige (aanvallend) middenvelder te zijn met een lekker schot en redelijk wendbaar.
Heb wel is wat filmpjes van 'm bekeken en het viel me niet tegen.

Over Maher gesproken, die hoeft er van mij niet persé bij maar zou het wel erg jammer vinden als hij naar de Lampjes gaat. Moet nog maar zien dat hij rendeert.
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:11:02 #22
334746 The_Groove
pi_121627790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:09 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

als ik ga ga ik met een maat uit leidschendam :P denk met de trein
Kut Leidschendam

Voorburg de besteee
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:11:20 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121627801
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Het feit dat die soap voorbij is, is al een _O_ waard.

Schijnt een uitstekende linksbeenige (aanvallend) middenvelder te zijn met een lekker schot en redelijk wendbaar.
Heb wel is wat filmpjes van 'm bekeken en het viel me niet tegen.

Over Maher gesproken, die hoeft er van mij niet persé bij maar zou het wel erg jammer vinden als hij naar de Lampjes gaat. Moet nog maar zien dat hij rendeert.
Spelers die per se naar psv willen hebben faalangst, die weten van zichzelf al dat ze niet tegen druk kunnen, heb je geen moer aan.
Get woke, go broke!
pi_121627835
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Spelers die per se naar psv willen hebben faalangst, die weten van zichzelf al dat ze niet tegen druk kunnen, heb je geen moer aan.
Hij wil per se naar PSV omdat dat de enige Nederlandse topclub die concreet voor hem is.
pi_121627849
Goed beleid. Bonevacia en Ritsje weg, Servisch toptalent ervoor terug.
pi_121627865
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Kut Leidschendam

Voorburg de besteee
Voorburg :')
pi_121627898
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef tammepiet het volgende:
Vergeet Ebecilio niet.
pi_121628042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Niet veel, daarvoor heb ik hem te weinig gezien. Wat The_Groove is wel te lezen op de forums van FK Vojvodina,

quote:
"Meleg is een klassieke nummer 10. Kan spelen achter de spits en zelfs aan de zijkant, waar hij af en toe ook speelde in de jeugd (wanneer er veel blessures waren) en hij kan een beetje een defensieve rol spelen. Hij kan het spel lezen en is best slim, maar zijn inzet van het moment is niet bepaald goed, zodat ik hem nu niet in de basis zou zetten. Ik zou hem vergelijken met het type David Silva van Manchester City."
Wat wel opvalt is dat hij fysiek al aardig is, sterk in de duels.

Hier speelt hij ruim 80 minuten met nummer 32.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:21:11 #29
334746 The_Groove
pi_121628146
quote:
Je vergeet Ebemessi
pi_121628262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Je vergeet Ebemessi
ik dacht messcilio
pi_121628344
quote:
Alleen weer zo'n kort contract van 3.5 jaar. Als hij goed speelt moet je binnen 1.5 jaar al verlengen. Dat doet PSV toch altijd wel netjes. Zij bieden vaak contracten van 5 jaar aan.
pi_121628386
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Alleen weer zo'n kort contract van 3.5 jaar. Als hij goed speelt moet je binnen 1.5 jaar al verlengen. Dat doet PSV toch altijd wel netjes. Zij bieden vaak contracten van 5 jaar aan.
Dat kan natuurlijk ook een nadeel zijn, kijk de contracten van Nijland en Engelaar maar.
pi_121628417
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook een nadeel zijn, kijk de contracten van Nijland en Engelaar maar.
Wijnaldum ook die nu lijkt te worden vervangen door Maher.
pi_121628433
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En om het op Ajax te betrekken: Sulejmani :')
pi_121628798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vergeet Ebecilio niet.
Fatale blunder. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_121630338
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

ik dacht messcilio
messbilic _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

psv :')
pi_121630435
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

messbilic _O_

[..]

psv :')
wijnaldum :')
Groot fan van User Wotte
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:31:46 #38
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_121630579
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Denk niet dat Meleg het zelfde salaris krijgt als Engelaar :')
Snelle Egel
pi_121630642

:') _O- , Volgens de comments bij Ajaxshowtime zijn echte facebook. Of dat klopt weet ik niet, heb geen facebook.
pi_121630891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

:') _O- , Volgens de comments bij Ajaxshowtime zijn echte facebook. Of dat klopt weet ik niet, heb geen facebook.
Is wel zijn eigen Facebook.
pi_121631030
quote:
[ afbeelding ]

baasje
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:45:06 #42
334746 The_Groove
pi_121631102
quote:
Fansite Feyenoord stipt ‘dubieuze keuze KNVB’ voor Klassieker aan
Woensdag, 16 januari 2013 om 12:26
Zondagmiddag trappen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam ArenA af voor de Klassieker. Enkele dagen voor het zover is vragen supporters van de Rotterdamse club zich echter af of er niet een wijziging doorgevoerd moet worden in het arbitrale kwartet. Met de aanstelling van Pol van Boekel heeft men geen moeite; met die van assistent Mario Diks daarentegen wél.
Supporterswebsite Feijenoord Casuals zocht na een tip uit of het klopte dat Diks werkzaam is bij Aegon, de hoofdsponsor van Ajax. Via de profielenwebsite LinkedIn ontdekte men dat dit inderdaad het geval is en dus wordt het onderwerp belangenverstrengeling aandacht gegeven. Men vraagt zich af of de KNVB niet beter voor een andere assistent kan kiezen dan Diks, die de schijn nu tegen zou hebben.
Leidende man zondag is als gezegd Van Boekel, die debuteert in de Klassieker. Hij liet dinsdag weten bijzonder blij te zijn dat de nationale bond hem de eer van Ajax-Feyenoord toebedeelde. “Wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn natuurlijk altijd speciaal. Daarbij wordt het mijn eerste Klassieker, dus ja, ik kijk er zeer naar uit om deze topwedstrijd te fluiten in een volle ArenA.”
Wel een beetje slordig weer van de KNVB.
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:47:00 #43
334746 The_Groove
pi_121631183
quote:
[ afbeelding ]

''John van Essen' Vuilnisman at Circulus _O- _O-
pi_121631460

Ik mag hem nu al
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_121631650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

[..]

Is dit jammer? Lijkt mij persoonlijk niet. Ten eerste de arrogantie en zijn mentaliteit. Alsof hij gaat bepalen hoeveel die waard is en wanneer die weg man. Vind het ook totaal niet bij hem passen hoe die overkomt, vooral als je hem hoort praten.

Als Eriksen weg gaat zou Fischer en kunnen spelen en die jongen uit Servië als die komt. Zou Andersen ook op het middenveld terecht kunnen?
Wel jammer dat hij naar PSV gaat, wordt een fantastisch Nederlands talent verpest. Vind hem een fantastische voetballer en ik denk dat hij het bij Ajax geweldig zou doen. Ook die arrogantie past Ajax wel. Maar ja, hij is voor die positie (zeker op dit moment) niet nodig en kost vrij veel geld. Ik vind het mooi in het beleid passen om hem niet te kopen.
pi_121631749
Ergens in zo'n artikeltje vandaag over Maher zegt hij ook dat hij 3 keer niet door de talentendagen is gekomen. De toenmalige verantwoordelijken hebben keihard gefaald. Maar goed daar zijn tig voorbeelden van, helaas.
pi_121631872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Ergens in zo'n artikeltje vandaag over Maher zegt hij ook dat hij 3 keer niet door de talentendagen is gekomen. De toenmalige verantwoordelijken hebben keihard gefaald. Maar goed daar zijn tig voorbeelden van, helaas.
Hoezo? Misschien is hij pas stappen gaan zetten op zijn 15e? Je kan niet iedere speler houden in de hoop dat hij later misschien toch wel goed wordt. Op dat moment was hij niet goed genoeg dus kwam hij er niet doorheen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_121631896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. 5,5 jaar mag denk ik niet (?), maar 4,5 jaar zou ik altijd voor gaan inderdaad. Oké, er zit af en toe een verkeerde tussen, maar zeker tegen zo'n beginnerscontract zal het verlies daarvan niet in verhouding staan tot de extra winst die je kan behalen in de verkoop of de extra winst die je kan behalen door iemand een jaar langer bij je te houden.

Zoals met Eriksen, die móet je nu gewoon deze zomer verkopen. Zonde, want het is maar de vraag of hij al toe is aan een stap hogerop.

Hoe staat het trouwens met de contractbesprekingen met Fischer?
pi_121632004
quote:
Je weet de reden niet. Als het bijvoorbeeld was omdat hij te klein was, dan zou het een faal zijn. Maar het kan talloze redenen hebben. Wel erg zonde!
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:08:10 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121632083
Mij benieuwen of het wat is , hopen dat het niet een Mats Ritsje wordt :{
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:09:02 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121632113
quote:
Daar lopen toch ook genoeg ex voetballers rond om te kijken, het zijn altijd maar moment opnames natuurlijk
pi_121632199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je weet de reden niet. Als het bijvoorbeeld was omdat hij te klein was, dan zou het een faal zijn. Maar het kan talloze redenen hebben. Wel erg zonde!
Wat voor reden dan ook, op die leeftijd moeten ze de goeie er al uit kunnen pikken.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar lopen toch ook genoeg ex voetballers rond om te kijken, het zijn altijd maar moment opnames natuurlijk
3 moment opnames dan, beetje veel. Vraag je je ook gelijk af waarom AZ hem daarna wel direct aanneemt.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe staat het trouwens met de contractbesprekingen met Fischer?
In de tussen tijd is daar niks nieuws over. Ze praten na de winterstop over een nieuw contract. Zijn vriendin gaat komende zomer met hem in Amsterdam wonen. De kans dat hij besluit te vertrekken is nihil.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:12:54 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121632262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wat voor reden dan ook, op die leeftijd moeten ze de goeie er al uit kunnen pikken.

[..]

3 moment opnames dan, beetje veel. Vraag je je ook gelijk af waarom AZ hem daarna wel direct aanneemt.

[..]

In de tussen tijd is daar niks nieuws over. Ze praten na de winterstop over een nieuw contract. Zijn vriendin gaat komende zomer met hem in Amsterdam wonen. De kans dat hij besluit te vertrekken is nihil.
Waar voetbalde hij in z'n jeugd?
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:13:00 #54
334746 The_Groove
pi_121632269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

[..]

Z'n vriendin was toch een handbalster in de nationale selectie oid?
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:14:00 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121632312
Zeeburgia dus, die hebben nauwe banden met AZ, verklaart dus waarom Maher daar wel terecht kon
pi_121632808
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
Zeeburgia dus, die hebben nauwe banden met AZ, verklaart dus waarom Maher daar wel terecht kon
Ja, ze nemen een speler aan omdat zijn vriendin bij een bevriende club handbalt: :') . Misschien ligt de focus bij AZ op andere zaken dan bij Ajax.
pi_121633028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:13 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Z'n vriendin was toch een handbalster in de nationale selectie oid?
Dat is de vriendin van Boilesen. :P

quote:
'Niet te wachten op een BeNeLiga'

Marc Overmars ziet niets in een BeNeLiga, zo maakt hij in Voetbal International duidelijk. Ajax liet al eerder via een woordvoerder weten dat de club niet bezig is met een BeNeLiga.

Over de oprichting van een BeNeLiga zegt de directeur voetbalzaken van Ajax: 'De voorzitter van Standaard Luik suggereerde dat wij een BeNeLiga zouden ondersteunen, maar daar is mij niks van bekend. Ik werk nu een half jaar bij Ajax en in die tijd is hier niet één woord over gewisseld. We zitten helemaal niet te wachten op een BeNeLiga. De Nederlandse competitie is de laatste jaren spannender dan ooit. Kijk alleen al naar de ontknopingen van de laatste seizoenen. Bovendien heeft FC Twente zich bij de traditionele topclubs gevoegd. Vitesse haakt nu aan, AZ is vier jaar geleden kampioen geworden. Die brede top is goed voor de ontwikkeling van het voetbal hier. Ik vind dat het Nederlandse voetbal op de goede weg is, met steeds meer clubs die zich richten op Nederlands talent. Het Belgische voetbal zit nu een beetje in de lift, vooral dankzij hun nationale elftal. Maar dan nog zal de behoefte aan een BeNeLiga bij hen tien keer zo groot zijn als bij ons.'
Overmars. _O_
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:51:25 #58
334746 The_Groove
pi_121634019
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat is de vriendin van Boilesen. :P

[..]

Overmars. _O_
Arme Nicolai, 2 jaar niet voetballen en niet eens dagelijks geneukt worden door z'n vriendin omdat mevrouw zo nodig moet handballen :')

Als kind was ik idolaat van Overmars, elk nieuwberichtje printen ik uit. Zo zo zo mooi dat hij nu de opperbaas is bij Ajax _O_
pi_121634086
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ze nemen een speler aan omdat zijn vriendin bij een bevriende club handbalt: :') . Misschien ligt de focus bij AZ op andere zaken dan bij Ajax.
Vogengs mij had Tarado het over de vriendin van Fischer :P
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:56:07 #60
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_121634198
Zondag 0-3, lijkt me duidelijk neusjes.

Gr gr aan frank de boer met zn wat minder a-sportieve motoriek
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_121634316
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:56 schreef Mr.Smokey het volgende:
Zondag 0-3, lijkt me duidelijk neusjes.

Gr gr aan frank de boer met zn wat minder a-sportieve motoriek
Goed doordachte post. Ik denk dat je al een week erover aan het nadenken bent hoe je het beste je forumvrinden op Fok! kunt pesten. Neusjes is erg knap gevonden. Chapeau!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:59:35 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121634329
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef GieJay het volgende:

[..]

Vogengs mij had Tarado het over de vriendin van Fischer :P
Had ik het ook niet over maar over de relatie Zeeburgia - AZ
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:59:56 #63
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_121634337
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Goed doordachte post. Ik denk dat je al een week erover aan het nadenken bent hoe je het beste je forumvrinden op Fok! kunt pesten. Neusjes is erg knap gevonden. Chapeau!
Ik zat al de hele winterstop te broeden op deze post
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:00:34 #64
334746 The_Groove
pi_121634364
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vooral de homo referentie vind ik een sterke.
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:11:28 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121634739
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:00 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Vooral de homo referentie vind ik een sterke.
Die hebben ze vast samen bedacht, hand in hand :Y.
Get woke, go broke!
pi_121635111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die hebben ze vast samen bedacht, hand in hand :Y.
Smokey en Frank?
In Southern Sun
pi_121635903
pi_121636293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen in Rotterdam.
pi_121636447
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Alleen in Rotterdam.
:D.

Die kende ik nog niet.
In Southern Sun
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:02:51 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121636659
Al dat gezeik over de BeNeLiga....als ze het nou eens gaan onderzoeken wat het oplevert qua geld, ben je meteen van dat gezeik af.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121636994
quote:

[..]

Alleen in Rotterdam.
Rotterdam,nergens anders vind je grotere mongolen..tering :')

quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Al dat gezeik over de BeNeLiga....als ze het nou eens gaan onderzoeken wat het oplevert qua geld, ben je meteen van dat gezeik af.
Zag op AN laatst een berekening daarover en zoveel gaat het niet opleveren aangezien de sponsors vaak niks in Belgie hebben en andersom, alleen qua tv geld ga je misschien iets omhoog.
pi_121637339
quote:
Fabio Capello: ''The only thing that I know about Feyenoord, is that they are from the country of Ajax.''
_O_
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:19:19 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121637379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:18 schreef tammepiet het volgende:

[..]

_O_
:D
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:22:06 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121637493
ajax1nl twitterde op woensdag 16-01-2013 om 15:12:42 Nieuw op Ajax1.nl: Bekerwedstrijd wordt gespeeld in Emmen - http://t.co/vcGhUsWW #Ajax reageer retweet
pi_121637744
Enige stadion wat Vitesse met haar achterban volkrijgt.
pi_121637781
quote:

[..]

Alleen in Rotterdam.
Toen Rutger nog bij Geenstijl zat. _O_ _O-

... :')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_121637957
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

:D.

Die kende ik nog niet.
Ik blijf stuk gaan om 03:15
pi_121638065
quote:

[..]

Alleen in Rotterdam.
;(
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:37:24 #79
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121638073
quote:

[..]

Alleen in Rotterdam.
Wat een volk :')
pi_121639038
AFCAjax twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:02:18 Lorenzo #Ebecilio vertrekt naar Metallurg Donetsk. De overgang naar de club uit Oekraïne is per direct. http://t.co/aDfNKL21 #ajax reageer retweet
Eindelijk officieel
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_121639049

:)
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:10:58 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121639318
jouracule twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:10:16 Frank Rijkaard is available for work: after 18 month's no longer manager of Saudi Arabia. reageer retweet
pi_121639417

En homo's weten dat allemaal van elkaar, omdat ze allemaal een gaydar hebben. Dus het is waar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121640079
Hoesen ontstoken pees.

Fischer liesklachten.
pi_121640167
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

En homo's weten dat allemaal van elkaar, omdat ze allemaal een gaydar hebben. Dus het is waar.
ok
pi_121640805
quote:
Welke kleuter heeft dat filmpje gemaakt? Dat plaatje met die diskette was nog wel grappig.
pi_121640915
quote:
;(
Ik ben inmiddels overleden.
pi_121641870
Pep naar Bayern. Lijkt me nu zeker de ideale club voor Eriksen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:02:28 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121641919
Zie het nu pas, vitesse-Ajax bij Emmen, 9000 plaatsen :').
Get woke, go broke!
pi_121642691

De fuck. :') Dat is Schone dus.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:21:58 #92
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_121642838
Nee matty je bent sgeel
Deathlift or Die.
pi_121642878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Nee matty je bent sgeel
Hou je bek, vriend.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:23:42 #94
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_121642917
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hou je bek, vriend.
ej faka met jou doe rustig kil
Deathlift or Die.
pi_121645994
quote:
[ afbeelding ]

Ok.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_121646189
quote:
[ afbeelding ]

Ok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:51:07 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121646452
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Zie het nu pas, vitesse-Ajax bij Emmen, 9000 plaatsen :').
gaat toch niet door wegens bevroren veld. nieuwe datum dus en toch in de gelredome
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121647232
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

gaat toch niet door wegens bevroren veld. nieuwe datum dus en toch in de gelredome
Profclubs zijn verplicht veldverwarming te installeren meen ik.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_121647402
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Neem aan dat je je plek sowieso wel aan iemand af had gestaan.
Ik was toch al niet van plan om te gaan voetballen :P
Maar normaal gesproken voor andere wedstrijden heb ik genoeg mensen in mijn omgeving die er een moord voor doen om mijn seizoenskaart te bemachtigen ;)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:16:27 #100
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121647546
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:09 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Profclubs zijn verplicht veldverwarming te installeren meen ik.
"@MOTTENZEDAN: Veld in Emmen heeft geen veldverwarming. Met wat geluk wordt de wedstrijd afgelast en speelt Vitesse op de nieuwe datum alsnog in Gelredome."

lees t meer
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:47:04 #101
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121649115
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

"@MOTTENZEDAN: Veld in Emmen heeft geen veldverwarming. Met wat geluk wordt de wedstrijd afgelast en speelt Vitesse op de nieuwe datum alsnog in Gelredome."

lees t meer
Zal echt mooi zijn als vitesse heel dat veld omploegt ook al vriest het niet.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_121650169
Ja en dan komt die wedstrijd terug als het programma nog drukker wordt.
pi_121650287
Goeie shit dat overdekte trainingsveld naast op de Toekomst. Optimale faciliteiten.
pi_121650986
Al dat gezeik over dat Gelredome. Het zou toch zo moeten zijn, dat als je geen ploeg kan ontvangen in je stadion, je automatisch verliest?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_121651242
quote:
5s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Triptamine2 het volgende:
Al dat gezeik over dat Gelredome. Het zou toch zo moeten zijn, dat als je geen ploeg kan ontvangen in je stadion, je automatisch verliest?
Is vaker voorgekomen denk aan verbouwingen of instortingen ;) etc.
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:22:22 #106
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121651430
quote:
5s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik snap al die drukte niet. Ze hebben nog tot maandag om een fatsoenlijk veld te vinden. Die wedstrijd zal heus wel doorgaan, van mijn part spelen ze op curaçao (ook Nederlands grondgebied). Bovendien speelt Bony niet en zou je met Jong Ajax nog kans maken op een overwinning. Verder maakt de beker mij ook niet veel uit.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_121651516
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Ik snap al die drukte niet. Ze hebben nog tot maandag om een fatsoenlijk veld te vinden. Die wedstrijd zal heus wel doorgaan, van mijn part spelen ze op curaçao (ook Nederlands grondgebied). Bovendien speelt Bony niet en zou je met Jong Ajax nog kans maken op een overwinning. Verder maakt de beker mij ook niet veel uit.
Ik heb er ook geen drukte over, en maak me totaal geen zorgen over die wedstrijd. Maar het is gewoon vreemd dat je door een concert niet over je eigen stadion kunt beschikken.
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:25:58 #108
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121651649
Is het niet mogelijk om die wedstrijd op het trainingscomplex van Vitesse te spelen. Dan bouwen ze net zoals bij F1 in Monaco tijdelijke tribunes. Schoot me net ff te binnen.
pi_121651798
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef mabo11 het volgende:
Is het niet mogelijk om die wedstrijd op het trainingscomplex van Vitesse te spelen. Dan bouwen ze net zoals bij F1 in Monaco tijdelijke tribunes. Schoot me net ff te binnen.
Dat zou de eerste keus van mij zijn geweest. Maar het moet neutraal en dat is volgens de KNVB niet neutraal denk ik.
pi_121652043
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef mabo11 het volgende:
Nee, liever niet. Sowieso jammer dat het niet in Alkmaar of Utrecht kan. Ben dat reizen naar dat schijt Arnhem ook wel een beetje zat. En verder wachten we het wel af, zoals anderen, ik geef geen fuck om waar we moeten spelen :')
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:40:54 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121652574
stel gewoon in dat je voor de beker je thuisvoordeel verliest en bij de ander moet spelen.

als t nu door een ramp kwam, a la, maar dit is laksheid
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121657368
Wel of geen verwarmd veld we spelen ze van het Veltman.
pi_121657860
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat zou de eerste keus van mij zijn geweest. Maar het moet neutraal en dat is volgens de KNVB niet neutraal denk ik.
De reden dat het niet in Amsterdam mocht was omdat Vitesse het thuisvoordeel niet mocht opgeven, nu begrijp ik niet welk voordeel ze nog hebben van een wedstrijd in Emmen, maar goed. Maar het mocht dus niet bij ons, verder is de keuze aan Vitesse.
pi_121657955

Hopelijk worden de verbouwingen niet te drastisch. Dit feestje moet wel leuk blijven.
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:35:41 #115
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121659436
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk worden de verbouwingen niet te drastisch. Dit feestje moet wel leuk blijven.
kut , dan ben ik op vakantie :'(
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:37:52 #116
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121659574
pi_121660921
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef mabo11 het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, ver hoeven. Omdat hij Verhoeven heet en redelijk dik is. Classic. Zeker nu hij niet meer bij Ajax speelt ben je precies op het juiste moment met dit grapje gekomen!

Deze man.
pi_121661130
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ha, ver hoeven. Omdat hij Verhoeven heet en redelijk dik is. Classic. Zeker nu hij niet meer bij Ajax speelt ben je precies op het juiste moment met dit grapje gekomen!

Deze man.
:')
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:22:45 #119
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121662267
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze man.
Nee gestolen van twitteraccount bart van merwijk
pi_121662685
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Nee gestolen van twitteraccount bart van merwijk
Je bent echt goed bezig!
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:36:46 #121
334746 The_Groove
pi_121663030
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:38:26 #122
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121663119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:30 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je bent echt goed bezig!
Kijk, dit is iemand die ik blij maak met mijn inspanningen. Zal ik er meer posten?
pi_121663217
quote:
Ik vind dit zulke verschrikkelijke plaatjes.... :{w

JODEN!

pi_121663338
quote:
:') _O-
  donderdag 17 januari 2013 @ 00:03:52 #125
334746 The_Groove
pi_121664376
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

JODEN!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik hou wel van een woordgrapje op z'n tijd :P
pi_121666917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ik hou wel van een woordgrapje op z'n tijd :P
Deze grappen zijn niet op zijn tijd, die zijn al drie dagen bezig ofzo.
  donderdag 17 januari 2013 @ 02:02:30 #127
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121667185
quote:

[..]

JODEN!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat met die davidsterren en vlaggen van Israël slaat echt nergens.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121667820
Nog 3 nachtjes :)

Zondag weer een ijsdag extra vroeg van huis dus. Iemand die weet hoe laat het stadion open is?
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:26:48 #129
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_121671119
Zal weer lekker koud zijn in het stadion. Extra veel lawaai maken maar om warm te blijven :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_121671188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:26 schreef Againzender het volgende:
Zal weer lekker koud zijn in het stadion. Extra veel lawaai maken en springen maar om warm te blijven :)
fixed :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:31:40 #131
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_121671242
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

fixed :)
dank voor de suggestie :P
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_121675183
Laatste geruchten: Sulejmani naar Benfica, de Jong in de zomer naar Newcastle, die Argentijn komt niet.
pi_121675275
Kaartje 413 in de aanbieding voor zondag. Iemand interesse? Normale prijs uiteraard. DM :).
In Southern Sun
pi_121675305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Kaartje 413 in de aanbieding voor zondag. Iemand interesse? Normale prijs uiteraard. DM :).
Marktplaats of op vraag & aanbod hier droppen is ie zo weg.
pi_121675312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:37 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Marktplaats of op vraag & aanbod hier droppen is ie zo weg.
Eerst in het Ajax-topic he :).
In Southern Sun
pi_121675870
Arica, Ebecilio, Rits, van Kessel en Nieuwpoort nu allemaal bevestigd door Ajax zelf,

quote:
Jong Ajax 2012-2013

Chiel Kramer - contract tot 30-06-2013.
Maurits Schmitz - contract tot 30-06-2013.

Mike Busse - contract tot 30-06-2013, optie tot 30-06-2014.
Fabian Sporkslede - contract tot 30-06-2015.
Ruben Ligeon - contract tot 30-06-2013.
Dico Koppers - contract tot 30-06-2015 -> Op nominatie voor verhuur.
Sven Nieuwpoort - contract tot 30-06-2014 -> Verhuurd aan Almere City.
Henri Toivomaki - contract tot 30-06-2013 -> Verhuurd aan Almere City.
Xandro Schenk - contract tot 30-06-2014 -> Verhuurd aan Go Ahead Eagles.

Ilan Boccara - contract tot 30-06-2015.
Joeri de Kamps - contract tot 30-06-2013 -> Op nominatie voor verhuur.
Mats Rits - contract tot 30-06-2013 -> Verkocht aan KV Mechelen.
Roly Bonevacia - contract tot 30-06-2013 -> Verhuurd aan Roda JC.
Yener Arica - contract tot 30-06-2013 -> Verkocht aan Kayserispor.

Lesley de Sa - contract tot 30-06-2016.
Danny Hoesen - contract tot 30-06-2015, optie tot 30-06-2016.
Gino van Kessel - contract tot 30-06-2014, optie tot 30-06-2015 -> Verhuurd aan Almere City.
Geoffrey Castillion - contract tot 30-06-2013 -> Verhuurd aan Heracles Almelo.
Lorenzo Ebecilio - contract tot 30-06-2014 -> Verkocht aan Metallurg Donetsk.

* = nog niet officieel bevestigd.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:59:59 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121676043
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Arica, Ebecilio, Rits, van Kessel en Nieuwpoort nu allemaal bevestigd door Ajax zelf,

[..]

Hoe wil je zo dan met eigen jeugd verdergaan? :P.
Get woke, go broke!
pi_121676176
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe wil je zo dan met eigen jeugd verdergaan? :P.
Door goed doorselecteren.
Van deze groep eigen jeugd zie ik alleen Ligeon eventueel nog doorbreken (Boccara en Hoesen tel ik dus niet mee). Van de A1 moeten we het dit seizoen niet hebben maar in de B zit met Nouri weer een hele talentvolle speler.
Als je per jaar 1 a 2 jongens kan doorschuiven en straks als de jeugdopleiding weer is zoals Ajax het nu voor ogen heeft dan kan je hopelijk zelfs 3 a 4 man per jaar naar het eerste elftal doorschuiven. Dan doe je het gewoon goed.
pi_121676466
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Door goed doorselecteren.
Van deze groep eigen jeugd zie ik alleen Ligeon eventueel nog doorbreken (Boccara en Hoesen tel ik dus niet mee). Van de A1 moeten we het dit seizoen niet hebben maar in de B zit met Nouri weer een hele talentvolle speler.
Als je per jaar 1 a 2 jongens kan doorschuiven en straks als de jeugdopleiding weer is zoals Ajax het nu voor ogen heeft dan kan je hopelijk zelfs 3 a 4 man per jaar naar het eerste elftal doorschuiven. Dan doe je het gewoon goed.
De B en C junioren moeten moet 3 a 4 spelers wel lukken. Daar zit echt genoeg talent.
pi_121677321
Filmpje van 15 minuten (gemaakt door de zaakwaarnemers van Meleg :D ) doet het weer trouwens,

Defensive midfielder klopt niet, daar speelt hij nooit.
pi_121678388
quote:

[..]

JODEN!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op die derde afbeelding meende ik Thijs Slegers te zien. derde van rechtsonder. :D
pi_121678583
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Op die derde afbeelding meende ik Thijs Slegers te zien. derde van rechtsonder. :D
Hij was eerst wel Ajax watcher, kwam ik ergens in een oud artikel tegen op de internets.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:13:46 #143
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121678636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hij was eerst wel Ajax watcher, kwam ik ergens in een oud artikel tegen op de internets.
Wel apart, aangezien hij zo'n PSV supporter is. En dat was hij ook, hoe denk je dat hij Zlatan kent.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Games donderdag 17 januari 2013 @ 14:18:58 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121678804
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel apart, aangezien hij zo'n PSV supporter is. En dat was hij ook, hoe denk je dat hij Zlatan kent.
Hij is Helmond-supporter, niet PSV noch Ajaxfan
.....Kennedy
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:20:09 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121678835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:18 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Serieus? Waarom jankt hij dan altijd zo als het slecht gaat met PSV of fapt hij zo als het goed gaat?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Games donderdag 17 januari 2013 @ 14:22:06 #146
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121678888
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Serieus? Waarom jankt hij dan altijd zo als het slecht gaat met PSV of fapt hij zo als het goed gaat?
Omdat je betrokken raakt als je zo'n 6 dagen per week 8 uur per dag op een club zit. Hij is ook gewoon kritisch.
.....Kennedy
pi_121678893
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:18 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Helmond supporter inderdaad. Vage vent wel. Pas werd PSV door Gijp aangevallen in VI en toen leek het net of hij zich persoonlijk aangevallen voelde.
pi_121678912
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen, de beste club watcher bij VI. Komt ook gewoon met echt nieuws. Die kale meneer bij Ajax vertelt op VI radio wat dingen die iedereen allang wist en dat was het dan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:23:49 #149
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121678934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen, de beste club watcher bij VI. Komt ook gewoon met echt nieuws. Die kale meneer bij Ajax vertelt op VI radio wat dingen die iedereen allang wist en dat was het dan.
Mwah, ik vind simon wel oké :Y.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121678945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Mooi teken toch. Rijen bij Ajax zijn gesloten, prima.
In Southern Sun
pi_121678983
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mooi teken toch. Rijen bij Ajax zijn gesloten, prima.
Da's inderdaad wel eens anders geweest ja.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:26:11 #152
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679019
Ajax is met alles op de goede weg :Y. Nu alleen financieel nog.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121679053
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Financieel zijn ze juist op de goede weg.
pi_121679107
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Financieel gaat het ook zeer goed. Ik denk dat ze na dit boekjaar niet meer afhankelijk zijn van CL en transfers.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:28:44 #155
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679111
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Financieel zijn ze juist op de goede weg.
Ja in het verminderen van kosten, ik heb het over groeien van de begroting/hogere inkomsten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121679240
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja in het verminderen van kosten, ik heb het over groeien van de begroting/hogere inkomsten.
Dat wordt nogal lastig. Denk niet dat je op een betere deal dan die met Aegon hoeft te rekenen. Gaat miljoenen minder opleveren.

Door Murdoch gaan de tv-inkomsten natuurlijk wel omhoog
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:33:27 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679278
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat wordt nogal lastig. Denk niet dat je op een betere deal dan die met Aegon hoeft te rekenen. Gaat miljoenen minder opleveren.
Als we straks miljoenen minder krijgen, haalt PSV ons gewoon in..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121679285
quote:

[..]

Dat is natuurlijk nauwelijks haalbaar in deze tijd.
pi_121679343
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als we straks miljoenen minder krijgen, haalt PSV ons gewoon in..
Kan je dat onderbouwen met wat cijfers of is dit gewoon gelul in de ruimte?
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:36:27 #160
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:35 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Kan je dat onderbouwen met wat cijfers of is dit gewoon gelul in de ruimte?
Dit is geen gelul, Ajax heeft een begroting van 62 miljoen. PSV 60.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Games donderdag 17 januari 2013 @ 14:37:48 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121679412
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dit is geen gelul, Ajax heeft een begroting van 62 miljoen. PSV 60.
Denk je niet dat de begroting van Ajax onderhand de 100 miljoen heeft gepasseerd vrind?
.....Kennedy
pi_121679415
Maar hebben wij niet iets wat we aan de gemeente kunnen verkopen? De geur van het gras moet toch wel een miljoen of 20 opleveren.
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:38:22 #163
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679427
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Denk je niet dat de begroting van Ajax onderhand de 100 miljoen heeft gepasseerd vrind?
Dat is omzet, niet begroting. En zonder CL zouden we dat nooit halen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Games donderdag 17 januari 2013 @ 14:39:21 #164
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121679476
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat is omzet, niet begroting. En zonder CL zouden we dat nooit halen.
Ah wacht, het is nog vroeg.
.....Kennedy
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:39:50 #165
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679493
De situatie is natuurlijk anders, maar als Benfica in Portugal een begroting van 108 miljoen kan realiseren...in een kleiner en veel armer land.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121679527
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef Smoofie het volgende:
De situatie is natuurlijk anders, maar als Benfica in Portugal een begroting van 108 miljoen kan realiseren...in een kleiner en veel armer land.
Ah, we gaan weer naar Portugal. :D _O-
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:42:11 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ah, we gaan weer naar Portugal. :D _O-
Ja wat dan? Dat is nog een vergelijkbare situatie, ik kan moeilijk wijzen naar Arsenal ofzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121679669
Nieuwpoort en van Kessel naar Almere City.
pi_121679705
quote:
Benfica wil Sulejmani transfervrij inlijven

Servische media weten te melden dat de Portugese topclub Benfica belangstelling heeft voor Miralem Sulejmani. De buitenspeler van Ajax geniet aan het einde van dit seizoen een transfervrije status waardoor hij belangstelling heeft gekweekt bij diverse clubs in het buitenland. Nu zou ook SL Benfica interesse hebben in de diensten van de 24-jarige Serviër.

Ajax zelf hoopt Sulejmani deze maand nog te kunnen slijten om nog een transfersom aan de international te verdienen. In 2008 besloot Ajax, onder het bewind van toenmalig hoofdcoach Marco van Basten, Sulejmani aan te trekken voor een bedrag van maar liefst 16,25 miljoen euro. In Amsterdam wist Sulejmani de hoge verwachtingen nooit in te lossen.
pi_121679778
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:44 schreef Tyron het volgende:
Nieuwpoort en van Kessel naar Almere City.
Meen je niet?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja staat ook bij dat hij in juni vertrekt. Ben bang dat we daar geen geld meer voor vangen.
pi_121679846
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Meen je niet?
Is dat oud nieuws dan?
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:49:58 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121679867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:49 schreef Tyron het volgende:

[..]

Is dat oud nieuws dan?
Ja
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121679896
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja
Wist het alleen van van Kessel en het is vandaag pas echt bevestigd.
pi_121680105
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

Wist het alleen van van Kessel en het is vandaag pas echt bevestigd.
Ze speelde vorige week allebei al mee in een oefenwedstrijd van Almere City.
pi_121680357
quote:

[..]

Precies, de marketing en ook sponsorbeleid is 1 groot drama. Er valt veel meer uit te halen dan onze grote vriend henri nu deed.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:05:22 #176
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121680441
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Precies, de marketing en ook sponsorbeleid is 1 groot drama. Er valt veel meer uit te halen dan onze grote vriend henri nu deed.
Ik ben niet geheel objectief, maar ook ik denk dat er wel meer rek in zit dan nu. Ajax, veruit de grootste in NEderland, internationaal nog beetje de naam en de historie. Er zou echt wel meer te halen moeten zijn dan die 62 miljoen als FCT al tegen de 50 zit en PSV 60. En ja, jordii, hier kom ik weer, op lange termijn moet je echt PROBEREN (voordat mensen me gaan uitlachen :{ ) om op het niveau a la Benfica te komen, financieel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121681165
10k boete gekregen voor dit :') !!!!

Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_121681212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ze speelde vorige week allebei al mee in een oefenwedstrijd van Almere City.
Nou Ajax1 zegt dat het vandaag pas bevestigd is.
pi_121681329
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:24 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nou Ajax1 zegt dat het vandaag pas bevestigd is.
Op ajax.nl wel ja.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:28:29 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121681355
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ben niet geheel objectief, maar ook ik denk dat er wel meer rek in zit dan nu. Ajax, veruit de grootste in NEderland, internationaal nog beetje de naam en de historie. Er zou echt wel meer te halen moeten zijn dan die 62 miljoen als FCT al tegen de 50 zit en PSV 60. En ja, jordii, hier kom ik weer, op lange termijn moet je echt PROBEREN (voordat mensen me gaan uitlachen :{ ) om op het niveau a la Benfica te komen, financieel.
Hoe is de begroting van Benfica dan opgebouwd? Waar halen zij het meeste geld uit?
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:33:00 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121681521
Matchday = ¤38.6 M
Broadcasting = ¤17.2 M
Commercial = ¤29.3 M

Dit was in 2006. Meer kan ik er niet over vinden :{.

Iig veel uit kaartverkoop van wedstrijden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:36:10 #182
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121681642
Benfica heeft wel een eigen TV kanaal waar ze veel uitzenden en geld uithalen. Ook volgens mij de verkopen op wedstrijden zelf(horeca exploitatie) is hoog.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:38:12 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121681715
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Matchday = ¤38.6 M
Broadcasting = ¤17.2 M
Commercial = ¤29.3 M

Dit was in 2006. Meer kan ik er niet over vinden :{.

Iig veel uit kaartverkoop van wedstrijden.
Altijd een beetje moeilijk op internet maar dit stukje van september 20012 meldt dat Benfica nog steeds technisch failliet is en een schuld heeft van een kleine 100 miljoen en dat ze verlies draaien, (12,9 miljoen in 2011).

http://desporto.sapo.pt/f(...)_em_situa_o_de_.html
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:40:22 #184
334746 The_Groove
pi_121681813
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Altijd een beetje moeilijk op internet maar dit stukje van september 20012 meldt dat Benfica nog steeds technisch failliet is en een schuld heeft van een kleine 100 miljoen en dat ze verlies draaien, (12,9 miljoen in 2011).

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom maakt Smoof zich ook steeds belachelijk met z'n Portugal.
Die clubs zijn daar net zo erg als Barcalona, Manchester United enz.
Als er echt financial fair play zou komen zou Duitsland voetballand no1. zijn en Ajax in de top 10 van Europa staan
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:42:06 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121681911
En hoe zit het met het belastingklimaat voor voetballers bijv?
Get woke, go broke!
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:44:40 #186
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef The_Groove het volgende:

[..]

[..]

Daarom maakt Smoof zich ook steeds belachelijk met z'n Portugal.
Die clubs zijn daar net zo erg als Barcalona, Manchester United enz.
Als er echt financial fair play zou komen zou Duitsland voetballand no1. zijn en Ajax in de top 10 van Europa staan
Nee. De schulden van een Barca of Real zijn de laatste jaren minder geworden en het is nog maar 50% van hun omzet ofzo. En er zijn genoeg andere gezonde clubs groter dan Ajax. Oh, en ze hebben alsnog meer structurele inkomsten dan Ajax, dus ik maak me niet belachelijk. Ze geven tegelijkertijd ook gewoon teveel uit. Net zoals een paar jaar geleden dat de begroting van Ajax ook 60 miljoen was maar de kosten 85 miljoen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Smoofie op 17-01-2013 15:52:26 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121682228
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
En hoe zit het met het belastingklimaat voor voetballers bijv?
Rond de 35-40% dacht ik..
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_121682384
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee. De schulden van een Barca of Real zijn de laatste jaren minder geworden en het is nog maar 50% van hun omzet ofzo. En er zijn genoeg andere gezonde clubs groter dan Ajax.
In 1995 waren er ook zat clubs groter dan Ajax. Alleen was er toen nog sprake van een soort natuurlijk FFP.
In Southern Sun
pi_121682397
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee. De schulden van een Barca of Real zijn de laatste jaren minder geworden en het is nog maar 50% van hun omzet ofzo. En er zijn genoeg andere gezonde clubs groter dan Ajax.
Real zit nog rond de 120 mil in het rood...
(Is niets voor real natuurlijk, maar toch )
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:53:30 #190
334746 The_Groove
pi_121682441
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Ja en hun omzet is 500 miljoen, nog wel minder dan 50% dus.
pi_121682464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ja, en hun uitgaven?
In Southern Sun
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:54:31 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682480
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat nog rond de 250 mil :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:54:41 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121682489
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

In 1995 waren er ook zat clubs groter dan Ajax. Alleen was er toen nog sprake van een soort natuurlijk FFP.
Toen had alleen de top in de toplanden een hogere begroting, nu hebben clubs als Swansea meer budget
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:54:59 #194
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682504
Atletico (en Valencia?) zijn de probleemgevallen van Spanje.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121682516
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toen had alleen de top in de toplanden een hogere begroting, nu hebben clubs als Swansea meer budget
In dat eerste gedeelte geloof ik niet...
In Southern Sun
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:55:11 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klopt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:55:14 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121682521
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Malaga
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:56:54 #198
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Malaga
Malaga heeft niet zo'n grote schuld volgens mij. WEl fucked op dat die sjeikh gewoon weg is gegaan :D. Lekker voor ze. Maar atletico heeft een schuld van 200% hun omzet ofzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:57:04 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682581

For what it's worth.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121682620
Waar ik gewoon heel erg op hoop is dat er bij Ajax een verandering van denkwijze bij de jonge spelers wordt gebracht. Zoals in het boek van Zlatan ook staat, bij Ajax is ieder Nederlands talent alleen maar bezig met weggaan naar het buitenland. En dat is het allergrootste probleem. Als je vanaf het begin af aan die jongens dat het hoofd uit kunt praten, geloof ik best dat we ooit weer eens wat kunnen gaan betekenen.
In Southern Sun
pi_121682629
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Malaga heeft niet zo'n grote schuld volgens mij. WEl fucked op dat die sjeikh gewoon weg is gegaan :D. Lekker voor ze. Maar atletico heeft een schuld van 200% hun omzet ofzo.
Die is er nog gewoon hoor.
pi_121682683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ze hadden flink afgelost en "slechts" +/- 30 mil winst..

Maar stelt niets voor idd, kapitaal op het veld, de bank en tribune, flinke lap grond e.d.

Maar real en barca zijn niet het probleem in spanje..
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:59:28 #203
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die is er nog gewoon hoor.
Ja, die is er gewoon, daarom kunnen ze de lonen niet meer betalen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121682813
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja, die is er gewoon, daarom kunnen ze de lonen niet meer betalen.
?

donderdag 17 januari 2013 @ 16:04:38 #205
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121682887
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

?

[ afbeelding ]
Ja hij is nog eigenaar, maar hij geeft geen geld meer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121682896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

?

[ afbeelding ]
Wat hebben wij dan toch een mooie namen bij Ajax staan, vergeleken met zo'n Sjeikclub :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:05:27 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121682938
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja hij is nog eigenaar, maar hij geeft geen geld meer.
Zoiets ja, hij heeft ook de verkoper nog niet (helemaal) betaald
pi_121683104
Ik heb alles van Benfica gevonden trouwens, zal het zo even posten.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:09:33 #209
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121683142
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb alles van Benfica gevonden trouwens, zal het zo even posten.
Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121683156
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Financiële verslag? Het is een beursgenoteerd bedrijf. Ik zag dat ook al, tl;dr.
Ja daar staat alles in ja.
pi_121683459
pi_121683706
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ruk ze.

Spelers opbrengsten zitten hier niet bij trouwens.
pi_121684125
aan het eind van de rit heeft iedereen hetzelfde programma gehad, maar toch lijkt het er op alsof PSV een makkelijker programma heeft dan de rest: Zwolle thuis aanstaand weekend
pi_121684244
Thuisduel FC Emmen afgelast.
pi_121684281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef BlueRoom het volgende:
aan het eind van de rit heeft iedereen hetzelfde programma gehad, maar toch lijkt het er op alsof PSV een makkelijker programma heeft dan de rest: Zwolle thuis aanstaand weekend
Psv al 4x verloren, Ajax 1x.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:37:31 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121684299
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Psv al 4x verloren, Ajax 1x.
En toch staan we 3 punten achter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121684928
quote:
Uiteindelijk moet iedereen tegenelkaar
pi_121685157
Vetste transfer ooit, de soap gaat gewoon door. worshippy.gif

quote:
Meleg not "Lancer"!

Although there were indications that the youth national team of Serbia Dejan Meleg career will continue in Ajax from Vojvodina have confirmed that the transfer did not occur!

Attacking midfielder footballer Vojvodina Novi Sad, and the youth national team of Serbia Dejan Meleg still not agreed on a transfer from Ajax although this information now carried by all the major media in Serbia.

His transfer to the famous Dutch club stopped in December superliga¨a president of Novi Sad Ratko Butorović team believed that the "Lancers" now reached an agreement with "Vos" managed to get the talented Meleg.

However, Vojvodina came confirmation that the transfer has not occurred and that Dejan Meleg orderly train with the youth team in Novi Sad!

Meleg was born in 1994. year and Vojvodina played seven games. Something more appearances in the youth enrolled in the Serbian team which is at 18 matches with nine goals.
bron: http://www.sportske.net/v(...)ik-meleg-111374.html
pi_121685547
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Vetste transfer ooit, de soap gaat gewoon door. [ afbeelding ]

[..]

mooimooi :')
pi_121685811
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik dacht Valencia juist het ergst
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:21:04 #221
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121686021
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik dacht Valencia juist het ergst
Uhm, schuld is 370 miljoen van Valencia op een begrorting van rond de 100.

_O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:26:29 #222
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121686173
Atletico heeft "maar" 182 miljoen op een begroting ook vna rond de 100.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121687133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Vetste transfer ooit, de soap gaat gewoon door. [ afbeelding ]

[..]

wat een gezeik joh
pi_121689447
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

wat een gezeik joh
Zal wel een CAS worden...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_121689946
Burgemeester wil az - Ajax verbieden :') :r
pi_121690606
quote:
Weet je meteen van jezelf dat je nogal subjectief bent in je oordeel.
pi_121690713
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Burgemeester wil az - Ajax verbieden :') :r
Die zijn nu al bang
pi_121691954
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet iedereen tegenelkaar
Verdeling van de westrijden speelt ook mee. Als je pakweg Willem II of Zwolle-thuis hebt na een Europees duel is dat minder kans op puntverlies dan een topduel.
pi_121692028
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Verdeling van de westrijden speelt ook mee. Als je pakweg Willem II of Zwolle-thuis hebt na een Europees duel is dat minder kans op puntverlies dan een topduel.
Hoeft niet persé
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:01:20 #230
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_121692548
Welke wedstrijd je ook na een Europese wedstrijd krijgt, je kan het altijd zo verkopen dat het in je nadeel werkt...
Krijg je PSV na een Europees duel: Ja heej, wij hebben een topper na een Europees duel

Krijg je NAC na een Europees duel: Ja heej, hun weten dat we vermoeid zijn en ga extra kort op de bal zitten en met krachten smijten, zodat Ajax vanzelf breekt.

We moeten als Ajax zijnde gewoon niet zeuren, we moeten er trots op zijn dat we nog op 3 fronten actief zijn, ondanks dat we een keer tegen een gelijkspel of verlies aanlopen na een Europees duel. Wij spelen tenminste Europees itt de rest van Nederland.....
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_121696373
quote:
Meleg: I do not know if I'm going to Ajax

Continues to dance around the transfer of young midfielder in. Butorović: I'm not going to comment on anything. On Monday, we'll explain everything to

Dejan Meleg (18) from Vojvodina in Ajax is still shrouded in secrecy, although the Dutch media reported that an agreement was reached and that the young midfielder signed a contract at 3.5 years.

In Vojvodina refute it in his own way.

- I'm not going to comment anything on this subject. On Monday we will have a press conference where we will explain everything - said the president of Vojvodina Ratko Butorović.

Saga takes six months. Ajax agreed with Vojvodina for compensation of 500,000 euros and 12 percent of future transfers. Since the agreement was not met, the amount is increased. It was announced as the Dutch and the new payment amount, I'll let Meleg because they do not want players who are not happy with the team.

Youth team member is 15 January began with trainings, when answered the roll call in the youth soccer facility in the center of "Vujadin Boskov" and points out that its managers in Switzerland should know much more about the story.

- I saw the news in the Dutch media, but nothing about it I do not know - says Meleg.

- Nothing like no one answered or whether the two clubs reached an agreement or not. I guess Ajax contact with Stankovic manager in Switzerland and I expect to hear officially that it is. Because, no one called me - says Meleg.
bron: http://www.novosti.rs/ves(...)-znam-da-idem-u-Ajax

Maandag dus persconferentie met baas Butorović.
pi_121696536
Meleg niet kopen hoor. Niks over de voetballer, maar zijn zaakwaarnemer is echt een schurk en dit soort figuren moet weren.
pi_121696802
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Meleg niet kopen hoor. Niks over de voetballer, maar zijn zaakwaarnemer is echt een schurk en dit soort figuren moet weren.
Raiola weren, Stankovic weren, Sigi Lens weren. Zo blijven er weinig voetballers over. Al is het met Meleg wel wat erger ja.
pi_121697337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Raiola weren, Stankovic weren, Sigi Lens weren. Zo blijven er weinig voetballers over. Al is het met Meleg wel wat erger ja.
Er blijft dan ook weinig jeugd over binnen de club :'(
pi_121698228
quote:
Veltman verslaat door hard werken het talent van anderen

Sinds dit seizoen maken twee jonge, centrale verdedigers deel uit van de A-selectie: Joël Veltman en Stefano Denswil. Denswil is zo'n naam die je al tijden hoorde vallen, voor Veltman geldt dat eigenlijk niet. Een puur talent is de verdediger nooit geweest. "Door hard te werken kun je ook ver komen," vertelt Veltman.

Slordig

"Met vlag en wimpel geslaagd," was het oordeel van Frank de Boer na de test in Groningen. "Joël heeft de eigenschap altijd goed te staan in duels." Ook Toby Alderweireld heeft het volste vertrouwen. Voelt de Belg zich niet goed, zoals tegen PEC Zwolle, Roda JC en PSV, dan stapt hij met gerust hart uit omdat de 21-jarige Veltman het kan overnemen.

"Dat zijn leuke dingen om te horen," reageert Veltman als Ajax Life hem de uitspraken van De Boer en Alderweireld voorlegt. "Ik zag het bekerduel met Groningen niet echt als een test, maar aan de andere kant ook weer wel. Het was meer een graadmeter, weet je. Zoeken naar bevestiging voor jezelf."

Alderweireld sprak al diverse keren openlijk zijn vertrouwen uit in Veltman, maar het is niet zo dat de Belg hem even de fijne kneepjes van het vak leert. "Toby weet wat ik wel en niet kan. We praten er soms na de wedstrijd over en dat is alleen maar goed. Toby hoeft niet de hele week op me in te praten. Als hij niet verder kan, dan is het aan mij om het goed in te vullen."

Op basis van zijn optredens in het eerste krijgt Veltman puur lovende kritieken, maar de centrale verdediger weet dat de slordigheden uit zijn spel moeten. Enkele dagen voor de puike wedstrijd tegen Groningen leverde hij als Jong Ajacied nog de ene na de andere bal in, op zo'n avond dat werkelijk niets lukte en er uiteindelijk 0-3 op het scorebord stond.

"We werden van de mat gespeeld door Jong sc Heerenveen. Zo... dat was echt niet leuk meer. Ik verspeelde zelf ook een paar ballen. Dat moet eruit, ik ben af en toe te slordig. Het kan een keer gebeuren dat je de bal kwijtraakt, maar niet vier of vijf keer in een helft. Die avond lukte helemaal niets," weet Veltman nog.

"Het heeft ook met vlieguren te maken. Ik moet de juiste momenten herkennen om de middenvelder in te spelen of teruggaan om de andere kant van het veld te zoeken. Ook daarom is het goed in het eerste te spelen, want het niveau is hoger en spel gaat sneller, waardoor je ook sneller moet denken en beslissen."

"Het is goed om in het eerste te spelen," meldt Veltman. Eerlijk zeggen: wie had dat precies een jaar geleden verwacht? De verdediger was net terug van een zware knieblessure en had nog amper een volledige wedstrijd bij Jong Ajax in de benen. Natuurlijk is hij talentvol, anders speel je niet bij Ajax, maar het was nooit van: let op, Veltman komt eraan! Het ging altijd over Denswil, Davy Klaassen, Viktor Fischer.

"Ik heb nooit gehoord van: Joël is het toptalent. Ik voel mezelf ook niet zo'n talent als hij hier naast me," beaamt Veltman, die naar Fischer wijst. Van de Deen wordt al jaren verwacht dat-ie de top gaat halen. "Door hard te werken kun je ook ver komen. Ik zag een tijdje terug op De Herdgang, het jeugdcomplex van PSV, een zinnetje op de muur staan: hard werken verslaat talent, als talent niet hard werkt. De trainer zei laatst ook zoiets. Als ik die tekst zie, denk ik: dat is mijn zinnetje."
pi_121702513
Baasje met Bazoer, Ligeon, Veltman en Denswil zijn we komende jaren voorzien.
pi_121702853
Ik hoop niet dat het gaat sneeuwen in het weekend in ZH en NH :P
pi_121703468
Moet Ligeon wel verlengen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121709680
Damn zondag overdag temperaturen van -7 tot -3.
pi_121711059
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:06 schreef Seam het volgende:
Moet Ligeon wel verlengen.
Die gaat het niet redden bij ajax.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:24:43 #241
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121711251
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 06:36 schreef tammepiet het volgende:
Heerlijk op de bank liggen met EL , kachel aan ^O^
pi_121716107
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 06:36 schreef tammepiet het volgende:
:'(
  Redactie Games vrijdag 18 januari 2013 @ 12:00:42 #243
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121716193
Dubbele broek aan, ik heb wel geleerd van Ajax-Utreg vorig jaar.
.....Kennedy
pi_121717557
Tijdens Ajax - ADO vorig jaar was het ook aardig koud kan ik me herinneren. brrr
pi_121718344
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef Wessiej het volgende:
Dubbele broek aan, ik heb wel geleerd van Ajax-Utreg vorig jaar.
Thermo shirt en trainingsbroekie onder de broek :7
  Redactie Games vrijdag 18 januari 2013 @ 13:06:54 #246
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_121718440
Mijn Sana-shirt zal mij warm houden O+
.....Kennedy
pi_121718683
Uitverkocht zal dus direct een nieuw nationaal? toeschouwersrecord worden.
pi_121718737
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef tammepiet het volgende:
Uitverkocht zal dus direct een nieuw nationaal? toeschouwersrecord worden.
Neuh, zit toch niet vol.

Thermobroek, -shirt, 3 paar sokken, muts, sjaal. Kom maar op. :7
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121718778
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef TJV het volgende:

[..]

Neuh, zit toch niet vol.

Thermobroek, -shirt, 3 paar sokken, muts, sjaal. Kom maar op. :7
wel een recordaantal kaarten verkocht..

Ik ga gewn blote bast zoals altijd
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:18:02 #250
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121718836
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef wieisboos het volgende:
10k boete gekregen voor dit :') !!!!

[ afbeelding ]
Ik zag het op indehekken, echt hoor :') in het geval van het UEFA MAFIA spandoek wat wij in Kiev lieten zien kan ik de beredenering nog wel begrijpen, maar voor zoiets als dit al boetes gaan uitdelen :z
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:24:55 #251
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_121719093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik zag het op indehekken, echt hoor :') in het geval van het UEFA MAFIA spandoek wat wij in Kiev lieten zien kan ik de beredenering nog wel begrijpen, maar voor zoiets als dit al boetes gaan uitdelen :z
Inderdaad, ajax boetes geven prima, maar dit gaat zelfs mij iets te ver :')
pi_121719218
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

er was ook een spandoek met "AFC AJAX, 3 STARS FOR 30 TITLES" (oid)

Daarbij hoorde nog dit:

"MCFC, 3 STARS FOR DECORATION"

dat laatste mocht het stadion niet in :')
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:29:25 #253
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121719282
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Daarbij hoorde nog dit:

:D

Voetbalhumor mag niet meer, lijkt het wel. Ook in de Kuip hebben ze er de laatste jaren een handje van steeds minder naar binnen te laten qua spandoeken.
pi_121719350
Ik vind het wel mooi van de UEFA, genereert mooi wat aandacht.

http://www.google.com/sea(...)meta=&rlz=1I7SKPB_en
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:32:33 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121719391
Gaat nergens over natuurlijk zo'n boete, maar dat kennen we wel van de UEFA. :')
pi_121719394
quote:
Sigthorsson niet tegen Feyenoord

Kolbeinn Sigthorsson zal zondag tegen Feyenoord niet meespelen. Hij gaat trainen met Jong Ajax en hoopt maandag 45 minuten mee te kunnen doen met Jong Ajax.

'Ryan Babel zit wel bij de selectie', zei Frank de Boer. 'Maar hij zal niet starten. Hij kan in de spits en als linksbuiten uit de voeten. Viktor Fischer is helemaal fit.'

Van de geblesseerden zit Davy Klaassen in 'een vergevorderd stadium', net als Boilesen. Die jongens zijn bezig aan de laatste fase van de revalidatie.
Goeie keuzes. _O_
pi_121720346
Naaimachine het stadion binnensmokkelen en die doeken in stukken naar binnen en daar aan elkaar naaien :7
pi_121721252
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
Duivendrecht, we komen jullie anaal naaien _O_ 1-2 _O_
Hoe ben je te herkennen? Dan stap ik bij Duivendrecht even uit, wil een homo in actie nog wel een keer zien.
pi_121721652
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
Alsof Fag de Boer een tactiek kan verzinnen die beter is dan die van Ronnie Koeman :')
Wordt een mooie overwinning voor de Rotterdamse helden _O_
Over de tactiek hoeft niet lang nagedacht te worden, feyenoord zoek spelen. En dat gaat gebeuren ook.
pi_121721688
Je zal onverhoopt verliezen zondag, dan blijf je die zwakzinnigen hier nog weken in dit topic houden.

En een paar maanden later, als de DVD eenmaal binnen is, komen ze wéér...
pi_121721754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Over de tactiek hoeft niet lang nagedacht te worden, feyenoord zoek spelen. En dat gaat gebeuren ook.
:') Net als de afgelopen 4 wedstrijden zeker

O WACHT SNAP
pi_121721840
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
Je zal onverhoopt verliezen zondag, dan blijf je die zwakzinnigen hier nog weken in dit topic houden.

En een paar maanden later, als de DVD eenmaal binnen is, komen ze wéér...
Die DVD _O- _O- En Huntelaar in dat interview echt 100x de uitslag 0-4? noemen _O- _O_
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:34:28 #263
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_121721856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Over de tactiek hoeft niet lang nagedacht te worden, Feyenoord zoek spelen. En dat gaat gebeuren ook.
Hoe dan? door vriendje de boer zelf op Pelle te laten spelen?
pi_121721876
HMF, nice docu van je trouwens.
pi_121722096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

Hoe dan? door vriendje de boer zelf op Pelle te laten spelen?
Want Pelle is zo goed? Gewoon de lijn doorzetten en F weet niet waar ze moeten kruipen.
pi_121722163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:') Net als de afgelopen 4 wedstrijden zeker

O WACHT SNAP
We zullen zien :)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:54:22 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121722702
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef huffderobot het volgende:

[..]

En waar gaat het over? :)
Een ode aan Ajax natuurlijk, Godenzonen2.0
pi_121722817
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Een ode aan Ajax natuurlijk, Godenzonen2.0
Ik hoorde HMF wel vaker over ene docu, dus ik dacht: het is zover. Maar een film over Ajax... dat is een beetje een koude douche. :@
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:58:07 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121722881
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Ik hoorde HMF wel vaker over ene docu, dus ik dacht: het is zover. Maar een film over Ajax... dat is een beetje een koude douche. :@
Hij kon niet genoeg hoogtepunten vinden voor docu over Feyenoord, alleen die huldiging o nee viering van de 2e plek
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:03:36 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121723129
Ik heb gedroomd, 7-0.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:12:30 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121723525
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb gedroomd, 7-0.
Ik denk 3-1, 4-1 of zo
pi_121726539
SC is verderop. HMF en Stijn zijn bij deze gewaarschuwd.
BFF met GGMM
pi_121726705

:)
pi_121728153
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Daarbij hoorde nog dit:

Dat is nou juist voetbalhumor. :D _O- Echt jammer. :(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_121728218
quote:
Wat is er met die gast z'n nek? Lijkt E.T. wel. :o :o :o :o :o
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:58:04 #276
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121728285
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

hij steekt zijn nek uit voor ajax
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121728339
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

hij steekt zijn nek uit voor ajax

Deze steekt z'n nek uit voor RKC. :P
pi_121729468
Zondag: 4-0
pi_121729595
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:37:52 #280
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_121729897
Veel ajacieden die de wederopstanding van Feijenoord nog niet geaccepteerd hebben zie ik.
pi_121729964
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:42:08 #282
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121730066
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef CasselerRIP het volgende:
Veel ajacieden die de wederopstanding van Feijenoord nog niet geaccepteerd hebben zie ik.
Zolang ze bij Feyenoord feest vieren alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl ze tweede zijn geworden kan ik ze helemaal niet serieus nemen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:49:21 #283
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_121730319
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zolang ze bij Feyenoord feest vieren alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl ze tweede zijn geworden kan ik ze helemaal niet serieus nemen.
Meelevend publiek begrijpen ze niet in amsterdam, klopt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:50:46 #284
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121730367
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Wij vieren alleen feest als we een prestatie hebben neer gezet dat is het verschil
pi_121730419
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

vrijdag 18 januari 2013 @ 17:56:26 #286
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_121730560
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wij vieren alleen feest als we een prestatie hebben neer gezet dat is het verschil
Dacht dat ik in het klassiekertopic zat dus never mind
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:59:19 #287
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_121730657
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Niets mis met z'n nek. Wel met z'n houding (schouders).
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_121733084
Andere hoek (van ajaxnetwerk)
pi_121738369
Hopen dat Zwolle enorm stunt en we staan na zondag 2 punten achter op psv. :)
Groot fan van User Wotte
pi_121738798

:'(
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:06:03 #291
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121738904
quote:
:') !
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:13:52 #292
334746 The_Groove
pi_121739291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Hopen dat Zwolle enorm stunt en we staan na zondag 2 punten achter op psv. :)
Op gelijke hoogte bedoel je? ;)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:19:30 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121739625
quote:
Als Van Rhijn dit keer niet zo nonchalant is tegen dat jochie raakt hij geen bal
pi_121739998
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 21:13 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Op gelijke hoogte bedoel je? ;)
Oh fuck.

Straks word het bij ons nog gelijk ook. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_121740443
PSVEEEEEEEEEEEEEE :') moet dat nou een titel kandidaat zijn.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_121741868
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef badboynova het volgende:
PSVEEEEEEEEEEEEEE :') moet dat nou een titel kandidaat zijn.
Ik was het helemaal vergeten na de eerste helft, je hebt me net een heerlijke verrassing bezorgd! :*
pi_121742882
Als Ajax wint overmorgen wordt dit één van de betere weekenden in tijden :o
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_121744032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef Neuroscience het volgende:
Als Ajax wint overmorgen wordt dit één van de betere weekenden in tijden :o
Natuurlijk wint Ajax, kom op zeg!
Narf!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:26:37 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121744178
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Sickert het volgende: