SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tegendeel! Als het meezit wordt m'n eigen voetbalwedstrijd afgekeurd en kan ik 'gewoon' naar de ArenA!quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:40 schreef tammepiet het volgende:
Vorst blijft zeker aanhouden tot woensdag. Hopelijk geen reden voor veel mensen om verstek te laten gaan.
Ik vraag me ook af in hoeverre de stadionbezoeker een schaatsweekend (misschien het enige van het jaar) laat schieten voor de Klassieker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef Taneli het volgende:
[..]
In tegendeel! Als het meezit wordt m'n eigen voetbalwedstrijd afgekeurd en kan ik 'gewoon' naar de ArenA!![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in hoeverre de stadionbezoeker een schaatsweekend (misschien het enige van het jaar) laat schieten voor de Klassieker.
Is al bekend wie de scheids wordt?
quote:Arbiter Pol van Boekel is aangesteld voor de wedstrijd Ajax - Feyenoord. De aftrap van de Klassieker vindt aanstaande zondag plaats om 14.30 uur in de Amsterdam ArenA.
Van Boekel reageert telefonisch verheugd op zijn aanstelling: ,,We komen net terug van het trainingskamp in het Turkse Belek en dan is het mooi om vervolgens te horen dat je de competitie mag hervatten met een wedstrijd als deze. Wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn natuurlijk altijd speciaal. Daarbij wordt het mijn eerste Klassieker, dus ja, ik kijk er zeer naar uit om deze topwedstrijd te fluiten in een volle ArenA.
Neem aan dat je je plek sowieso wel aan iemand af had gestaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef Taneli het volgende:
[..]
In tegendeel! Als het meezit wordt m'n eigen voetbalwedstrijd afgekeurd en kan ik 'gewoon' naar de ArenA!![]()
quote:'PSV is de ideale tussenstap om de Europese top te halen'
Woensdag, 16 januari 2013 om 07:00
Het is in de afgelopen dagen wat stiller geworden rondom Adam Maher, maar de wens van de middenvelder is onveranderd: hij wil AZ nog deze maand verlaten. Maher staat in de nadrukkelijke belangstelling van PSV en herhaalt in De Telegraaf dat hij in deze transferperiode de overstap wil maken: "Ik wil naar PSV, punt. Als er nog iets bovenop het eerste PSV-bod van vijf miljoen euro komt, vind ik dat AZ me moet laten gaan", spreekt de spelmaker duidelijke taal.
De negentienjarige Maher wordt gezien als een van de grootste talenten van de Nederlandse velden en wilde in de zomer al graag vertrekken bij AZ. Toen bleef concrete interesse uit, maar nu is PSV wel druk bezig met zijn komst. Maher hoopt vurig op een transfer: "Dit is voor mij de ideale tussenstap om de Europese top te halen. En het is tijd om weer voor de prijzen te strijden", benadrukt hij. "Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, maar ben ambitieus en kan naar een topclub. Die kans wil ik niet laten voorbijgaan."
"Ik lees in de media bedragen die PSV al heeft geboden (vijf miljoen euro, red.) en reken erop dat ze nog meer zullen betalen", vervolgt Maher. "Op een gegeven moment moet je als club ook zeggen: 'Dit is een mooie prijs voor een zelfopgeleide jongen, we zijn trots op deze transfer en gunnen hem die'. Ik wacht op het moment dat de clubs eruit komen. Ik weet niet waarom AZ zo veel voor me vraagt, maar ik weet wel dat ik nu weg wil." Het contract van Maher in Alkmaar loopt nog tot medio 2015 door.
Is dit jammer? Lijkt mij persoonlijk niet. Ten eerste de arrogantie en zijn mentaliteit. Alsof hij gaat bepalen hoeveel die waard is en wanneer die weg man. Vind het ook totaal niet bij hem passen hoe die overkomt, vooral als je hem hoort praten.quote:'Van Ajax heb ik nog niets gehoord, dus daarom zeg ik nu: PSV'
Woensdag, 16 januari 2013 om 07:20
Adam Maher probeerde als jonge jongen in de jeugdopleiding van Ajax terecht te komen, maar werd drie keer te licht bovenden tijdens de zogenaamde talentendagen. AZ zag wél wat in de middenvelder en zag Maher in Alkmaar uitgroeien tot international van het Nederlands elftal. PSV wil de jongeling graag hebben, maar volgens geruchten is Maher ook in beeld bij Ajax.
De regerend landskampioen verwacht in de zomer afscheid te moeten nemen van Christian Eriksen en de naam van de negentienjarige Maher wordt genoemd als opvolger. Waarom wil hij niet wachten tot de zomer, zodat hij wellicht kan kiezen tussen Ajax en PSV? "Dat is een goede vraag, maar dan ben ik weer een half jaar verder", zegt Maher in De Telegraaf. "Van de PSV’ers heb ik enthousiaste verhalen over de club gehoord. Ajax zou zeker geen straf zijn, integendeel, is ook een topclub en in Amsterdam bij me om de hoek. Maar ik heb nog niets gehoord. Dus daarom zeg ik nu: PSV."
Maher heeft niet het gevoel dat hij is uitgeleerd bij AZ: "Uitgeleerd is niet het goede woord, maar door te verhuizen, betere spelers om me heen en de druk van het áltijd moeten winnen, denk ik me als mens en speler bij PSV wel veel sneller te ontwikkelen. Bij AZ zijn er de laatste jaren zoveel spelers vertrokken dat we wéér in een opbouwfase zitten. Het duurt nog minimaal een jaar voordat we weer een goede ploeg hebben die bovenin kan meespelen", aldus de middenvelder.
Ik ga mits het niet sneeuwt.. Ik moet namelijk met een Daihatsu Cuore komen vanaf Den Haagquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie van hier gaat trouwens naar de training zaterdag?
Ik twijfel, ik wil wel opzich maar mn vriendin vind het niet leuk![]()
![]()
![]()
Fucking eindelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.nu.nl/sport/30(...)t-servier-meleg.html
Zou jij mij wat meer kunnen vertellen over deze beste knul?quote:
Het is de nieuwe Eriksen blijkbaar, nog niets laten zien maar nu alquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zou jij mij wat meer kunnen vertellen over deze beste knul?
als ik ga ga ik met een maat uit leidschendamquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga mits het niet sneeuwt.. Ik moet namelijk met een Daihatsu Cuore komen vanaf Den Haag![]()
Het feit dat die soap voorbij is, is al eenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Eriksen blijkbaar, nog niets laten zien maar nu al.
.
Kut Leidschendamquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
als ik ga ga ik met een maat uit leidschendamdenk met de trein
Spelers die per se naar psv willen hebben faalangst, die weten van zichzelf al dat ze niet tegen druk kunnen, heb je geen moer aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het feit dat die soap voorbij is, is al eenwaard.
Schijnt een uitstekende linksbeenige (aanvallend) middenvelder te zijn met een lekker schot en redelijk wendbaar.
Heb wel is wat filmpjes van 'm bekeken en het viel me niet tegen.
Over Maher gesproken, die hoeft er van mij niet persé bij maar zou het wel erg jammer vinden als hij naar de Lampjes gaat. Moet nog maar zien dat hij rendeert.
Hij wil per se naar PSV omdat dat de enige Nederlandse topclub die concreet voor hem is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spelers die per se naar psv willen hebben faalangst, die weten van zichzelf al dat ze niet tegen druk kunnen, heb je geen moer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |